Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Bounto 2008-11-24, 16:48 | |
| Bounto Każda rasa marzy o życiu wiecznym. Oczywiście o ile go nie ma. Część z tych którzy je mają bardzo przypominają ludzi – mają materialne ciała i żyją w Świecie Żywych... ale jest pewna poważna różnica. Potrafią pochłaniać cząstki duchowe we wszelkich postaciach. Jak hollowy, pożerając ludzkie dusze, ale też jak quincy, pobierają je z otoczenia. W ten sposób, stale przebudowując swoje dusze i ciała, cieszą się wieczną młodością. Do czasu aż przekroczą tabu własnej rasy, w akcie desperacji pożerając żywego człowieka – wówczas zestarzeją się, a przy kolejnym incydencie – umrą. Bounto, choć często porównywani do wampirów, mają jednak również inne strony. Żyjąc wiecznie, często szukają odpowiedzi na pytania, których zwykli ludzie nawet nie ośmielają się zadawać. Kabała, numerologia, alchemia, czarna magia – wszystko to, czego ludzie nie śmią się imać. A gdy porwą się na kolejne tabu, tworzenie życia, powstaje Lalka. Sztuczne życie, homunculus. Towarzysz. Jeśli jednak coś pójdzie nie tak, twór zabija swego stwórcę po czym sam zapada się w sobie. Niektórzy bounto alienują się od ludzi. Nie chcą się przywiązywać, cierpieć straty. Często to ci, którzy wcale nie chcą żywić się duszami i wybierają ubogą dietę w cząstki duchowe wiszące w powietrzu. Inni wprost przeciwnie, celowo wybierają do życia miejsca zaludnione by napchać się ile tylko zapragną, a gdy ludzie wokół zorientują się, że z tą niestarzejącą się osobą jest coś nie tak – zmieniają miejsce zamieszkania oraz przybierają nową tożsamosć.
Cechy: Cechy: +3 Kontrola Reiatsu +2 Psychika Zaczynają na Ziemi. Mogą pochłaniać PR z otoczenia lub wysysać je z dusz. Każde 1 PR zostaje przemienione w 1 PŻ dla bounto. Na turę mogą zaabsorbować tyle PR, ile posiadają Kontroli Reiatsu/1 (w Soul Society) /2 (na Ziemi) /4 (w Hueco Mundo). Mogą zjadać ludzi tak jak dusze, jednak zjedzenie jednego człowieka skutkuje fizycznym postarzeniem bounto o wiele lat, a zjedzenie dwóch sprawia, że bounto umiera. Bounto nie mają odbicia w lustrze, ani w wodzie.
Gdy już bounto stworzy swoją Lalkę, wskazywany jest (przez MG) przedmiot na którym umieszczony zostanie Herb Bounto. Od tej pory Lalka jest przyzywana komendą „Zeige Dich” (Ukaż się!) i własnym imieniem. Przedmiot z Herbem albo zmienia się w Lalkę albo daje nad nią kontrolę. Lalka ma taką samą sumę statystyk co jej właściciel, zaś odpowiednie rozdzielenie punktów leży w gestii MG. Odpowiednio silny bounto może połączyć się ze swoją lalką. Statystyki przy takim połączeniu są sumowane. | |
|