Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Vaizard* 2008-04-01, 17:56 | |
| VaizardShinigami posiadający w sobie Hollowa i potrafiący korzystać z jego mocy. Vaizarda można poznać jedynie po tym, że potrafi zakładać i zdejmować maskę kiedy mu się to żywnie podoba. Podobnie jak Shinigami, Vaizardowie posiadają Zanpakutou. By stać się Vaizardem należy odbyć specjalny rytuał. Jest on bardzo niebezpieczny. Shinigami któremu się nie powiodło najprawdopodobniej przemieni się w Hollowa. Rytuał przemiany w Vaizarda najczęściej odbywa się na jakimś odludziu, gdyż w trakcie przemiany Shinigami cieleśnie jest przejęty przez Hollowa przez co jest bardzo niebezpieczny. Prawdziwa walka toczy się wtedy w umyśle kandydata, który w tym momencie walczy wewnątrz siebie z bestią o "panowanie". Ten który zwycięży otrzymuje to czego chciał. Shinigami zostaje albo Vaizardem, albo Hollowem. *By uzyskać tą profesję należy przejść odpowiedni rytuał (shinigami).Cechy+[MI]*2 Siła, Szybkość, Reiatsu - po założeniu maski + 1 Klasowa umiejętność wrodzona zyskiwana po opanowaniu mocy Vizarda. + Możliwość dobrania dodatkowej umiejętności Vizarda, jeśli dobrało się do tego wadę klasową. Inner posiada określoną moc (minimalnie wynosi ona 1), którą MG ustala i nadaje jej odpowiednią wartość. W skrócie nazywamy ją MI. Psychika shinigami musi być większa od MI. W przeciwnym razie pusty może przejmować kontrolę nad shinigami i wciąż istnieje ryzyko stania się hollowem. - Spoiler:
1-5 - bardzo słaby hollow, powinien sobie z nim poradzić przeciętny shinigami. 5-15 - przeciętny hollow, shinigami należący do każdego oddziału nie powinien mieć z nim kłopotu. 15-25 - ponadprzeciętny hollow, shinigami poziomu oficera poradzi sobie z tym pustym. 25-30 - hollow o dużej sile, oficer będzie miał z nim problemy, niektórzy porucznicy także. 35-40 - hollow o bardzo dużej sile, kapitanowie i najsilniejsi porucznicy pokonaliby takiego pustego. 40-50 - hollow, który byłby w stanie pokonać co poniektórych kapitanów. 50< - pusty, którego siła przerasta kapitańską i prawdopodobnie tylko kapitan głównodowodzący mógłby go powstrzymać. UTRZYMYWANIE MASKIUtrzymywanie maski polega na tym, iż co 20 sekund odpada tyle punktów psychiki, ile mocy posiada inner. Na przykład vaizard posiada 30 psychiki, ma innera o mocy 10, a więc może go utrzymać minutę. By utrzymywać maskę dłużej, przez minuty zamiast sekund należy pozyskać umiejętność "Kontrola nad Innerem". | |
|