|
| | Premie Shikai | |
| |
O ile procent powinno zwiększać naszą moc shikai? | O ~7% (suma statystyk/15). | | 5% | [ 1 ] | O 10% (suma statystyk/10). | | 37% | [ 7 ] | O ~14% (suma statystyk/7). | | 5% | [ 1 ] | O 20% (suma statystyk/5). | | 42% | [ 8 ] | O 50% (suma statystyk/2). | | 11% | [ 2 ] |
| Wszystkich Głosów : 19 | | |
| Autor | Wiadomość |
---|
Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Premie Shikai 2010-03-19, 21:31 | |
| Ankieta ta dotyczy planowanych premii przyznawanych od shikai. Na pewno po poznaniu shikai otrzymywać się będzie +5 wolnych punktów przydzielanych do wybranych przez MG statystyk. Oprócz niej jednak, czego dotyczy ta ankieta, po uwolnieniu formy shikai - w czasie jego używania shinigami będzie otrzymywał premię.
Teraz stawiam pytanie: jaka powinna być premia wynikająca z uwolnionej formy shikai?
Chciałbym tylko zaznaczyć, odnośnie opcji "Suma statystyk gracza podzielona przez 10 powinna być dodana wedle uznania MG.", że statystyki zawsze otrzymywałoby się te same i w podobnych proporcjach. Czyli jak na początku otrzymało się +1 siły, +2 szybkości, +3 wytrzymałości, to po jakimś czasie (zdobyciu 60 punktów do sumy statystyk) bonus wynosiłby +2 siły, +4 szybkości i +6 wytrzymałości.
Ostatnio zmieniony przez Roten Yaiba dnia 2010-03-20, 13:41, w całości zmieniany 2 razy | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: Premie Shikai 2010-03-19, 21:45 | |
| Inne
Jeśli już koniecznie chcemy tak bardzo wzmocnić Shikaia to proponuje ustalić jakaś ilość punktów którą otrzyma się po odpaleniu - strzelam 20, do rozdzielnia przez MG na każde odpalenie shikaia. Inne opcje średnio mi pasują szczerze powiedziawszy, ale co będzie to będzie. [Only admins are allowed to see this image] ***
[Only admins are allowed to see this link][Only admins are allowed to see this link] | |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Premie Shikai 2010-03-20, 13:34 | |
| Odp. 2
Czemu? Bo to jest jeden z najlepszych wg mnie przypadków. W końcu Shikai nie zwiększa wszystkich statystyk tylko część i to zależnych od właściwości miecza. Poza tym ma on zawsze umiejętności specjalne. Co z tego ,że podniesie wszystkie statystyki jak najbardziej będzie opłacała się szybkość i wytrzymałość.
[1]Mnożenie x2 konkretnej statystyki jest złe, ponieważ czyjeś Shikai potrzebuje szybkości i kontroli Rei to może mu jednym słowem ograniczyć Rozbudowanie Shikai jak wiemy z Bleach każdy stawał się silniejszy, ale nie pod każdym względem.
Nie mam nic więcej do dodania Pozdrawiam Ginyu |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: Premie Shikai 2010-03-20, 13:37 | |
| Opcja druga wygrała, w takim wypadku mam jeszcze tylko pytanie, czy dzielić przez 10, czy inną liczbę? Pamiętajmy, że jeśli podzielimy przez 10, to będzie oznaczać, iż shikai zapewnia 10% przyrost mocy. Jak przez 15, to będzie ok ~7%. Jak przez 5, to 20%. Pytanie więc brzmi, o ile % wyzwolone shikai powinno zwiększać naszą moc? By zmienić głos używajcie opcji "cancel vote". | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: Premie Shikai 2010-03-20, 18:36 | |
| Cóż ja mogę powiedzieć ? Nie wiem która opcja bo nie podoba mi się zbytnio pomysł ^^" 10% może być za słabe względem profitów innych ras...
Najwyżej wezmę mniej Shinigami do prowadzania [Only admins are allowed to see this image] ***
[Only admins are allowed to see this link][Only admins are allowed to see this link] | |
| | | Gość Gość
| Temat: Re: Premie Shikai 2010-03-20, 22:20 | |
| Przez 2 za dużo , bo zrobi z Shinigami ,zbyt wielkiego kozaka. Przez 10 za dużo, a jako ,że nie lubię takich nietypowych liczb/cyfr typu 7 to padło na to ,by przez 5 dzielić. Mam nadzieję ,że każdemu coś przypadnie do gustu. |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Premie Shikai | |
| |
| | | | Premie Shikai | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|