Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 CZaras

Go down 
AutorWiadomość
CZaras


CZaras Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
CZaras Pbucket1044/1044CZaras Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
CZaras Pbucket12865/12865CZaras Empty_bar_bleue  (12865/12865)

CZaras Empty
PisanieTemat: CZaras   CZaras Empty2012-12-19, 21:01

Nieaktualne!!!

Ciut o mnie
W RPG jestem od jakichś 3 lat z czego koło 2 lat bawię się w MG. Tutaj jestem, jednak początkujący, więc nie ma co zbyt wiele wymagać ode mnie. Wniosek tak, że co nieco wiem, ale nadal jestem nowicjuszem. Sam odpisuje zależy od dnia. Czasem 1 post na 24 h czasem kilka, a kiedy jest ciężej to 1 na 72 h. Dłuższe okresy nieodpisywania niż 72 h z reguły usprawiedliwiam czy to w dziale nieobecności czy przez gg czy pw. Osobiście jeśli chodzi o pisanie to najlepiej się czuje w opisywaniu walk, przynajmniej moim zdaniem. Nie oznacza to, jednak że fabułę którą proponuje jest przeplatanką nieustannych walk i treningów. Wole raczej wplątać w to troche bardziej codziennych i normalnych spraw. Jakiś romansik, pójście z kumplami na browar. Dla mnie to urozmaica rozgrywkę. Zaś co do jakichś mechanizmów używanych przy walkach. U mnie nie ma żadnych kostek szczęścia czy innych tego typu spraw. U mnie zazwyczaj ktoś kto da ładny, mądry, dobry opis swoich działań prawdopodobnie będzie miał farta. No chyba, że walczy z przeciwnikiem dużo silniejszym od siebie. Wtedy zaczynają się schody.
Czego wymagam