|
| | Zaklęcia Hakudy | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Nadpatrz
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Zaklęcia Hakudy 2018-03-07, 21:53 | |
| Ostatnio pisałem sobie tę moją postać (będzie jednak później, bo dopiero komputer wrócił z naprawy... usterka procesora T-T) i rozmyślałem nad tą moją Hakudą. Niby łączenie sztuk walki z Kidou, niby 5 rei/turę i jako, że mam wiatr to +10% do szybkości... Ale nic poza tym. Techniki to chyba trzeba by mieć, tworząc jako postać samemu, ale to bardzo czasochłonne (koncept, trening i rzecz jasna opanowanie...). Przeglądając wiki Bleacha w poszukiwaniu jakichkolwiek informacji o Hakudzie, znalazłem spis technik Hakudy. Poza gagami w postaci Isshin Flying Double Knee (ehhh...) były też fajne perełki takie jak Kazaguruma od Soi Fon i pomyślałem, że coś takiego również można wprowadzić. Tylko oprócz samego wzmacniania za pomocą Reiatsu, można wzbogacić je o te wcześniej wymienione żywioły, czyli coś ala Ognista Pięść albo Ziemiste Kastety. Co wy na to? | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Zaklęcia Hakudy 2018-03-11, 19:20 | |
| Z technik opartych na hakudzie mamy też Ikkotsu/Sōkotsu i Raiōken. Jeśli ktoś zaproponuje sensowne opisane techniki hakudy, które będą polegać na czymś więcej niż tylko zwykłych uderzeniach wzmocnionych reiatsu, to możemy porozmawiać o ich dodaniu. Jak dla mnie mamy całkiem sporo umiejętności nawiązujących do hakudy. Oprócz wspomnianych powyżej można uczyć się różnych stylów walki w tym żywiołową hakudę, a także shunko które świetnie łączy się z technikami walki wręcz. Nie zapominając też o tym, że można skonstruować sobie zanpakuto bazujące na hakudzie. | |
| | | Nadpatrz
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Zaklęcia Hakudy 2018-05-21, 13:17 | |
| Troszkę stary temat (Chryste to było w marcu?!), ale mam do zaproponowania techniki Hakudy (w sensie coś ala zaklęcie):
Enjin no Houken (Rycząca Pięść Ognistego Boga) [Ognista Hakuda] Opis: Shinigami kumuluje sporą ilość Reiatsu, przetransformowanego w ogień, wokół własnej pięści i uwalnia je w momencie uderzenia, wywołując potężne, eksplodujące płomieniami uderzenie. Technika jest o tyle ciężka w użyciu, że musi zostać wykonana perfekcyjnie - Reiatsu musi zostać wyrzucone z pięści idealnie w momencie uderzenia, inaczej nie będzie się to różnić niczym od zwykłego ciosu.
Doro no Fukushu (Zemsta Ziemi) [Ziemista Hakuda] Opis: Shinigami, kumulując Reiatsu w otwartej dłoni, tworzy przed sobą szereg prostopadłościennych bloków, wyrastających z ziemi. Mogą służyć jako zasłony, więzienie, "wyrzutnie" na wrogów i tym podobne. Doświadczeni mogą zmieniać wielkość tych bloków ale standardowo wynoszą one 2x3x1 metra.
Może troszkę je trzeba dopracować, póki co szkice. Nie mam też pomysłu jak z dmg bo nie ma tu numerów jak w Kido, a one wyznaczały min. damage. *le Emerald Wallet: 8 | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Zaklęcia Hakudy 2018-05-21, 14:46 | |
| Jak dla mnie bardziej niż na techniki pasuje to na zaklęcia. Hakuda to różnego rodzaju ciosy, chwyty, dźwignie, a nie strzelanie ogniem. | |
| | | Nadpatrz
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Zaklęcia Hakudy 2018-05-21, 18:07 | |
| To nie strzela ogniem, tylko uwalnia go w momencie uderzenia. - Cytat :
- Premię: Gdy walczysz wręcz zadajesz obrażenia jak byś walczył kataną. Są to również obrażenia duchowe (każdy mg liczy inaczej, więc nie będę pisać żadnych większych reguł). Dodatkowo potrafisz zmusić swoje rei aby przybrało formę jednego z 4 żywiołów, dzięki czemu otrzymujesz dodatkowy bonus.
Po prostu nic innego jak ognista pięść o sporym impecie uderzenia. Może to z ziemią faktycznie bardziej na Kidou... *le Emerald Wallet: 8 | |
| | | Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (178/300) Punkty Reiatsu: (3135/4373)
| Temat: Re: Zaklęcia Hakudy 2018-05-21, 19:02 | |
| Całe te ala zaklęcia wyglądają jakby żywce wyjęte z avatara Anga. Ogólnie nie rozumiem po chcesz tworzyć techniki zaklęcia do hakudy. W bleach przecież nie ma czegoś takiego. Jak chcesz jakieś fajne efekty dla walki wręcz to wystarczy zrobić zanpacza pod hakude. Jest całkiem sporo umiejętności do hakudy trzy najlepsze według mnie to Shunko, które daje bardzo duże bonus a druga to Ikkotsu/Sōkots. No i jeszcze Mistrz hakudy jest niczego sobie. | |
| | | Nadpatrz
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Zaklęcia Hakudy 2018-05-21, 19:36 | |
| Cóż teoretycznie "Mistrz Hakudy" to zwyczajne używanie Hakudy, niekoniecznie na mistrzowskim poziomie - po prostu sprawnie ci idzie jej używanie. Zanpakutou pod hakudę to również fajny pomysł, ale przecież były techniki Hakudy (polecam przeczytać pierwszy post w tym temacie) tylko może niekoniecznie z używaniem żywiołów, ale wraz z nimi byłoby dużo ciekawsze, bo skoro i tak możemy "zmusić swoje Reiatsu do przemiany w jeden z żywiołów" to czemu by tego nie wykorzystywać w walce wręcz. Ogniste pięści czy kamienne kastety chyba nie były problem.
Z innej beczki to może przesadziłem z działaniem, bo jak tak teraz myślę o istniejących w kanonie technikach Hakudy, to nie tyle były to jakieś superumiejętności z wykorzystaniem Reiatsu, a zwykła sekwencja ciosów lub sposób poruszania się (dajmy na to zablokowania opadającego ciosu nogą, czyli jak Kazaguruma od Soi Fon), więc osobiście przyznaje się, że na techniki Hakudy, moje propozycje są do kitu.
A z jeszcze innej beczki, to z przykrością stwierdzam, że nigdy nie oglądałem Avatar Aanga. Jeśli miałbym już na siłę wymieniać anime na którym podświadomie się wzorowałem, to byłoby to Fairy Tail. Ta pierwsza umiejętność przypomina te mocniejsze ataki od Natsu Dragneela, a to z ziemią magię Jury Neekisa... *le Emerald Wallet: 8 | |
| | | CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12865/12865)
| Temat: Re: Zaklęcia Hakudy 2018-05-21, 21:01 | |
| Dla mnie to też znacznie bardziej podchodzi pod kidou, niż pod umiejętności. | |
| | | Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (178/300) Punkty Reiatsu: (3135/4373)
| Temat: Re: Zaklęcia Hakudy 2018-05-21, 21:20 | |
| Znaczy wiesz takie rzeczy, o jakie Ci chodzi to są typowe zdolności zanpacza. O ile się nie mylę walka mieczem też polega tylko na machaniu mieczem. Np Hyōrinmaru robi właśnie to o co ci chodzi. Wszystkie możliwe manipulacje żywiołem lodu. Ja wiem, że reiatsu może przybierać formy żywiołów. Ale tylko dlatego, że najczęściej właśnie zabójca dusz ma właściwość powiązane z żywiołem. Sztukmistrz pozwala zmieniać reiatsu w żywioły, ale nie do tego stopnia, aby można była zaliczać to jako broń. Przełożenie magi z ft do bleach jest wykonalne tylko wtedy kiedy zrobisz sobie Zana na walkę pięściami z żywiołem. | |
| | | 渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Zaklęcia Hakudy 2018-05-26, 19:00 | |
| Doro to raczej bloto, niz ziemia. Enjin no Houken - tutaj ciezko mi odtworzyc z czego to powstalo. Bez znajomosci znakow trudno. Enjin w slowniku pojawia sie jako np. czlowiek malpa, albo eunuch, a houken jako terminy zwiazane z feudalizmem.
Tsuna | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Zaklęcia Hakudy | |
| |
| | | | Zaklęcia Hakudy | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|