DANEImię:
Nazwisko:
Profesja: Quincy,
Człowiek,
Dusza,
Shinigami,
Hollow,
Bounto lub
Kami.
Vaizardem oraz Arrancarem można się stać TYLKO w przygodzie.Płeć: Mężczyzna / Kobieta.
Wiek: Min. 13 lat. Wiek shinigami itp. liczy się w przeliczeniu na ludzkie. Wiek wpływa na wygląd postaci (mając 80 lat w wieku wyglądamy jak 80-latek). Czym większy wiek, tym większe wymagania. Kami zaczynają grę jako zero latkowie.
Waga:
Wzrost:
Wygląd: Opis, można dodać obrazek.
Charakter: Opis, nie wymienianie cech.
Ekwipunek: Opcjonalnie. Zgodny z profesją i pasujący do historii postaci.
Historia: Adekwatna do wieku postaci i jej siły.
Pieniądze: 500 Ryo.
STATYSTYKI(Do rozdania na wszystko 20 pkt. Dodatkowo za każde 5 lat wieku postaci otrzymujemy 1 punkt na statystyki, maksymalnie za wiek można otrzymać 10 punktów. Początkowa wartość każdej statystyki to 5. Statystyk nie można odejmować - mogą spaść poniżej 5 tylko pod wpływem umiejętności lub profesji i oczywiście w trakcie przygody.)
Atrybuty:Siła: 5
Szybkość: 5
Zręczność: 5
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 5
Psychika: 5
Reiatsu: 5
Kontrola Reiatsu: 5OGÓLNEUdźwig: Siła² kg.
Prędkość (śr.): Szybkość[km/h]. Prędkość, z którą postać może poruszać się przez długi okres czasu, nie męcząc się.Prędkość (max.): Szybkość*2+10[km/h]. Prędkość, z którą postać przemieszcza się zazwyczaj w czasie walki, pościgu, desperackiej ucieczki.
PŻ (Punkty Życia): Wytrzymałość*10.
PR (Punkty Reiatsu):(0,75 Reiatsu + 0,25 Kontroli)^2 .
TechnikiTylko dla ShinigamiMagia: Można na początek wybrać jedno zaklęcie na każde 3 punkty posiadanej inteligencji. W przyszłej grze ilość inteligencji nie ma już znaczenia. Musimy spełniać ich wymagania - maksymalny poziom zaklęcia, które jesteśmy w stanie poznać = inteligencja*2. Na początku nie można wybrać zaklęcia o poziomie wyższym niż 10. Jeśli postać posiada umiejętność "pojętność" lub "znakomity magik" może wybrać zaklęcia do 15 poziomu. Jeśli natomiast postać posiada obydwie wspominane umiejętności to może wybrać zaklęcia do 20 poziomu.
Kidou mogą się nauczyć tylko Shinigami, magia Quincy jest zarezerwowana dla Quincy.
Poznane Hadou: LISTA HADOU
Poznane Bakudou: LISTA BAKUDOU Umiejętności: Można wybrać jedną oraz dodatkową za każde 5 punktów posiadanej inteligencji. Ich listy znajdują się
tutaj. Maksymalnie można wybrać 6 umiejętności, z czego do 3 mających w wymaganiach "wrodzoną".
Umiejętność klasowa to taka, którą wybrać może wyłącznie ktoś o odpowiedniej profesji.Wady: Za każdą wadę można dobrać dodatkową umiejętność (lub dwie w wypadku wady wartej 2 pkt - nie-klasowe). Maksymalnie można wybrać 3 wady. Listę wad znajdziecie
tutaj.
Premie statystyczne działające na zasadzie mnożników (*2, /2 i tym podobne) działają stale! To znaczy, że dane statystyki zwiększają się X razy szybciej lub X razy wolniej (MG powinien mieć to na uwadze)!Na koniec gracz ocenia swoją KP od 1 do 5.
Znaczenie ocen znajdzie tu.