Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Mechanika - Ważne

Go down 
AutorWiadomość
Roten Yaiba


Mechanika - Ważne Admin10
Roten Yaiba


Mistrz Gry : Kitsune

Karta Postaci
Punkty Życia:
Mechanika - Ważne Pbucket210/220Mechanika - Ważne Empty_bar_bleue  (210/220)
Punkty Reiatsu:
Mechanika - Ważne Pbucket2225/2250Mechanika - Ważne Empty_bar_bleue  (2225/2250)

Mechanika - Ważne Empty
PisanieTemat: Mechanika - Ważne   Mechanika - Ważne Empty2008-06-18, 19:31

Mechanika - Ważne


WAŻNE DLA GRACZA:

Zanpakutou/Lalki/Zdolności
Gracz może samodzielnie wymyślić dla swojej postaci zanpakuto/lalkę/zdolność. Opisuje moce swoje lub lalki/zanpakuto, a także wygląd w przypadku dwóch ostatnich.MG musi jednak zaakceptować pomysły gracza.
Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby to MG wymyślił zanpakuto czy lalkę jeśli gracz nie ma na nie pomysłu bądź chce mieć niespodziankę.

Starzenie się
Starzenie się jest kwestią dość skomplikowaną w świecie bleach. Jak starzeją się ludzie, każdy wie, sprawa ma się jednak inaczej do istot duchowych. Wobec tego, że zwykłe, słabe dusze starzeją się niemalże normalnie, a kapitanowie mogą dożyć nawet setek lat, uznajemy, że w zależności od tego, ile posiadają gracze punktów reiatsu pod kontrolą podzielonych przez 5 - tyle lat mogą dożyć i w takim tempie się starzeją. System ten jednak tylko stosujemy, gdy ktoś ma ponad 500 PR. W pozostałych przypadkach liczymy lata dokładnie tak, jak ludzkie.

WAŻNE DLA MG:

Obrażenia
Jeśli ktoś z MG ma problem z wymyśleniem, ile jakiś atak powinien zabrać, to proszę spojrzeć na wzór.
Obrażenia = ~Siła+mod MG
Wobec czego przeciętny człowiek zabiera swoim uderzeniem pięścią w tors przeciwnika - 5 PŻ i na takiej podstawie możecie określać mniej więcej obrażenia.

Osłona
Wiadomo, iż osoby o wysokiej wytrzymałości potrafią być w całości odporne na ataki. Taką zależność przedstawia się następująco w mechanice: jest to stosunek siły pomnożonej przez 2 do wytrzymałości. Więc jeśli ktoś ma 15 siły, a jego przeciwnik 40 wytrzymałości, wtedy on blokuje 25% obrażeń. Jeśli gracz posiada większą siłę pomnożoną przez 2, niż przeciwnik wytrzymałość - wtedy żadne obrażenia nie są zablokowane. Wytrzymałość 4-krotnie większa od siły atakującego(pomnożonej przez 2) oznacza 100%'ową obronę przed ciosami. Przy ciosach wzmocnionych przez reiatsu dodaje się tyle punktów do siły przy obliczaniu osłony, ile reiatsu zużyło się na atak.

Otrzymywane obrażenia są również redukowane, gdy postać posiada wyższą statystykę reiatsu od swego przeciwnika. Za każdy punkt przewagi obrażenia spadają o jeden. Zasada nie funkcjonuje w przypadku broni ze świata żywych, które nie zostały w żaden sposób zmodyfikowane przy pomocy energii duchowej.

Przybliżone statystyki NPC
We wszystkich statystykach w sumie:
20 oficer/Fraccion/Numeros - ok. 100
Porucznik/Privaron Espada - ok. 300
Kapitan/Espada - ok. 500
Powrót do góry Go down
https://bleach.forumpolish.com
 
Mechanika - Ważne
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ważne Wydarzenia

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Ogólne :: Zasady Gry :: Mechanika-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje