Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Ludzie (Fullbringerzy) Wto 1 Kwi 2008 - 21:17 | |
| Ludzie (Fullbringerzy) Czasami hollowy zaatakowawszy człowieka jednak go nie pożerają. Czy to uśmiech losu czy obrona przez shinigami, dość że niektórym udaje się wyjść cało z opresji. Rany po dotyku Pustych mogą się z czasem zagoić, a shinigami zwykli wymazywać pamięć, by zagoiła się także rana psychiczna... ale jest coś, co nie zapomina. Jeśli ofiara była w ciąży, to reiatsu Pustego osadzało się na nowo formującej się istocie, łącząc się z nią już na stałe i stając się jej częścią. Ów „trzeci rodzic” dziecka pozostawia po sobie nie tylko swoją aurę, ale również część swoich unikalnych mocy, które zmieniają się pod wpływem mieszania z ludzką naturą. Większości hollowy znane są z tego że żywią się duszami, jednak niektóre z nich potrafią również odżywiać się samą energią tła Hueco Mundo. Stworzenia powstałe jako mieszanka człowieka z Pustym dziedziczą i rozwijają własnie tę zdolność.
Nazywani historycznie szamanami, wołchami czy cudotwórcami, duchowe hybrydy ludzi i Pustych dysponują mocą znaną jako „fullbring”. Daje im niezwykłą możliwość widzenia więcej nawet niż inne duchowo świadome rasy: postrzegają nie tylko dusze żywych i umarłych, ale także duchowy pierwiastek roślin czy materii nieożywionej. We wszystkim można zobaczyć coś na kształt „duszy”, wszak wszystko jest przesiąknięte reshi. Takie prymitywniejsze odpowiedniki dusz, w tym również sama przestrzeń wymiarów wytwarza pewien duchowy puls (reimyaku), który fullbringerzy potrafią dostrzec, zrozumieć i wyciągnąć z niego pełny potencjał.
Cechy: +3 Wolnych Punktów +2 Reiatsu Zaczynają na Ziemi. Ze względu na zdolność postrzegania reimyaku, fullbringerzy czują aury nie tylko dusz, ale też wymiarów. Hueco Mundo „pachnie jak Hueco Mundo”, podobnie „pachnieć” będzie coś co odpowiednio długo tam przebywało. Na start fullbringerzy dysponują jedną unikalną moc powiązaną z przedmiotem lub częścią ciała, która ma dla postaci szczególne znaczenie. Jej aktywacja zapewnia bonus do jednej statystyki w wysokości 10% sumy wszystkich statystyk. Mogą mieć umiejętności związane z konceptami abstrakcyjnymi powiązanymi z medium ich mocy (np. to co naszkicowane w szkicowniczku staje się rzeczywiste, włączenie stopera zatrzymuje czas itd). Obiekt może ulec pewnemu przekształceniu. Ponieważ fullbringer odciska na obiekcie swojej specjalnej mocy swoje piętno, obiekt ten ma „rytm” swojego fullbringera, a nie tła. Nie jest uznawany za „element tła”, przez co nie działa na niego zwykła manipulację materią, czy to przez właściciela czy innych fullbringerów. Maksymalnie moc można utrzymać tyle tur ile postać posiada reiatsu. Mogą stać się shinigami, lecz nie zachowują wtedy mocy fullbringu i otrzymują wadę Amagiczny.
Po opanowaniu drugiego stadium ewolucji swojego fullbringu, fullbringerzy uzyskują dodatkowo lepsze zrozumienie swojej własnej duszy, co daje im możliwość forsowania.
Forsowanie (dominacja) Ludzie dzięki swej silnej woli zdolni są wyciągnąć z własnego ciała, ducha oraz mocy więcej, niż te chciałyby od siebie dać. Taki ruch jest możliwy dopiero po opanowaniu drugiego poziomu mocy, jednak daje wymierne korzyści. Na czas forsowania się moc przynosi dwukrotnie większe premie do statystyk, a siła jej zdolności drastycznie wzrasta. Korzystanie z dobroci swego ciała ponad limit niesie za sobą znaczne skutki uboczne. Każda tura forsowania zżera 5% maksymalnej puli PR użytkownika, a zdolności jego mocy są dwukrotnie bardziej kosztowne. Co więcej, po zakończeniu takiego nadgorliwego trybu walki fullbringer odczuwa ogromne zmęczenie, przez które do czasu solidnego wypoczęcia korzystanie z swych zdolności będzie miał utrudnione. Gdyby jednak zechciał w tym czasie skorzystać z swej mocy to ta przyniesie mu tylko połowę premii do statystyk, a techniki z nią związane okażą się sporo słabsze. W przypadku mniej doświadczonych wojowników, którzy zaryzykują skorzystanie z forsowania się, może zdarzyć się, że nie będą w stanie zatrzymać tego procesu, który to będzie wymęczał ich organizm, aż ten uratuje się zemdleniem z wycieńczenia, bądź pustego baku reiryoku. Premie: zdolność fullbringu daje dwukrotnie wyższe premie do statystyk, a siła jego mocy specjalnych drastycznie wzrasta Koszt: 5% maksymalnego PR na turę; czterokrotnie szybsze zużywanie limitu użycia mocy (przykładowo: jeśli limit wynosi 16 tur, minęło 8 i fullbringer zaczyna się forsować, to może walczyć jeszcze przez 2 tury albo 1 turę forsowania i 4 tury bez forsowania); po użyciu zmęczenie i kary do statystyk Uwaga: forsowanie uniemożliwia dostrajanie swojego reiatsu, w związku z czym niemożliwe jest jednoczesne korzystanie z jakichkolwiek technik na tym opartych, np. FullPassing czy Universal Harmony. | |
|