|
| | Watanabe no Tsuna | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Watanabe no Tsuna Czw 3 Lip 2014 - 19:39 | |
| ......Postac raczej niestandardowa. Zanim zaczniecie wytykac cokolwiek, prosze o przeczytanie wszystkiego i zaznajomienie sie pozniej z koncepcja dlaczego tak (albo na odwrot, jak ktos nie chce niespodzianek). Tu jest link do historii, od ktorej najlepiej zaczac. Mechanika to takie tam bzdety. Pozniej poczytac ponizszy spoiler i reszte. Przede wszystkim interesuje mnie ocena pomyslu, mniej zaakceptowanie karty. Milego czytania. Koncepcja: - Spoiler:
Shinigami z katana, nie w akademii? Wiem, swietokradztwo. Ale nie o tym mialo byc tutaj. Postac ma kompletna amnezje. Tak - slyszalem juz opinie, ze postac moze nic nie pamietac, ale historie napisac trzeba. Jak ktos lubi, niech pisze. Dla mnie to zupelnie bez sensu - brac sobie amnezje, a i tak wszystko wiedziec, tylko nie korzystac w grze. Toz to cala radosc w odkrywaniu swojej przeszlosci. Jesli ja znasz, to nic nie odkrywasz. Czy ogladanie powtorki ze znanym wynikiem jest tak samo emocjonujace, jak sledzenie rywalizacji na zywo? Ale napisac i tak cos wypada, zeby nie bylo, ze pusta karta przechodzi, bo amezja. Stad opis wlasnie taki. Kim jest Tsuna (czym sie kierowalem wymyslajac tego typa) - shinigami z blizej niesprecyzowanych czasow. Przezyl okolo 200 lat. Podczas ostaniej misji wywiadowczej, w ktorej bral udzial, starl sie z wrogiem Seireitei w wyniku czego zostal zamrozony. Byc moze takze przesuniety w czasie, albo z wymazaniem pamieci o nim. Byc moze trwalby tak do konca swiata, gdyby nie intensywne treningi oficerow 11 odzialu w miejscu, gdzie to sie stalo. Uwalniane reiatsu sukcesywnie nadwatlalo magie (mozliwe, ze nadgryziona tez zebem czasu), az zaklecia poddaly sie. Tsuna wyczolgal sie z jamy i stracil przytomnosc. Zeby za milo nie bylo, wrog prawdopodobnie takze sie uwolnil i bedzie knul. Ja nie licze linijek, stron i tak dalej. Sam oceniam po prostu na ile tekst jest warty bonusow, albo i nie. Ale jak komus brakuje, dopisac wiecej, zaden problem. Z racji amnezji typ nie pamieta zadnych technik, kidou, imienia zanpakutou, ani tego, ze moze byc kotem. W zalozeniu u szczytu formy statystyki mial lepsze, ale przymusowe uwiezienie troche oslabilo. Skoro byl wywiadowca, maskowanie mial opanowane tak dobrze, iz robil to automatycznie. Stad akurat tego odruchu nie zapomnial.
Imie: | Haku (Watanabe no Tsuna) | Profesja: | Shinigami | Plec: | Mezczyzna | Wiek: | ? 230 | Waga: | 89 | Wzrost: | 187 | Wyglad:- Spoiler:
- Spoiler:
Wysoki, przystojny mezczyzna. Dobrze zbudowany, ale z umiarem, jak na bozyszcze przystalo. Karnacja dosc blada. Dlugie, mlecznobiale wlosy siegaja polowy plecow. Czasami luzno rozpuszone, do cwiczen i bardziej dynamicznej aktywnosci ruchowej zwiazane w kite. Twarz gladka – marzenie reklam kremow na zmarszczki i maszynek do golenia. W bursztynowych oczach, w zaleznosci od sytuacji, odrobina pogody ducha, badz nieustepliwosc. Shihakusho w jakim został znaleziony absolutnie regulaminowe, bez modyfikacji i dodatkow. Podobnie katana nie wyroznia sie niczym szczegolnym. - Spoiler:
Forma zwierzeca to spory, czarny kot z bursztynowymi oczami. Charakter:- Spoiler:
Charakter pogodny z nutka zadumy. Przewaznie twarz nie zdradzajaca emocji, okazjonalnie cien usmiechu. Nie znajac odpowiedzi na pytanie „kim jestem”, Haku na razie stawia na neutralnosc. Przede wszystkim obserwuje gromadzac informacje o realiach. Woli raczej sluchac, opowiadac zreszta nie ma o czym. Do innych odnosi sie uprzejmie, zgodnie ze statusem rozmowcy, aczkolwiek bez przesadnej sluzalczosci, czy wywyzszania sie nad pospulstwem. Poswiecenie i honor, które powinny cechowac shinigami dadza o sobie znac, jesli bedzie mial okazje wrocic do obowiazkow. Czesto rozmysla o swojej przeszlosci rozwazajac dwie koncepcje. Z jednej strony w naturalny sposob ciagnie go, by drazyc temat i odzyskac stracone wspomnienia. Z drugiej nie jest absolutnie pewien, ze to najlepsze, co moze zrobic. Nawet, jesli nie byl dawniej podlym padalcem, na obecna sytuacje mozna spojrzec jako nowe zycie, szanse na pokierowanie nim na nowo bez dotychczasowego bagazu. Ekwipunek: 刀 Historia: linkPieniadze: brak Statystyki i inne:- Spoiler:
Statystyki: | baza | prof | dodane | suma | sila | 5 | 1 | 3 | 9 | szybkosc | 5 | 2 | 3 | 10 | zrecznosc | 5 | 0 | 6 | 11 | wytrzymalosc | 5 | 0 | 8 | 13 | inteligencja | 5 | 0 | 20 | 25 | psychika | 5 | 0 | 8 | 13 | reiatsu | 5 | 1 | 4 | 10 | kontrola reiatsu... | 5 | 0 | 6 | 11 | ...OGOLNEUdźwig: | 90 | | Prędkość (śr.): | 10 | | Prędkość (max.): | 30 | | PŻ (Punkty Życia): | 130 | | PR (Punkty Reiatsu): | 110 | TechnikiMagia:Poznane Hadou: amnezja. Poznane Bakudou: amnezja. Umiejętności: nadzwyczajna uroda, oburecznosc, regeneracja, zwierzeca forma (kot), maskowanie reiatsu. Wady: amnezja.
| |
| | | CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (11918/12865)
| Temat: Re: Watanabe no Tsuna Nie 6 Lip 2014 - 13:37 | |
| To może najpierw się poczepiam trochę. Generalnie po przeczytaniu historii miałem wrażenie, że mój komp gdzieś zeżarł zakończenie jej. Sprawdziłem, jednak tu i ówdzie w linkach różnych i wychodzi na to, że tak się nie stało. Z mojego punktu widzenia jakbyś chciał zacząć grać postacią z tą historią to musiałbyś odgrywać człowieka w śpiączce, bo przecież w takim stanie jest Haku w ostatnim akapicie jego dotyczącym. Także uważam, że powinieneś dopisać akapit czy dwa o wybudzeniu się o stanie psychicznym po śpiączce, o jakiejś rehabilitacji itd. Zastanawia mnie też czemu właściwie facjaty postaci nie było w żadnych kartotekach seiretei?
To tyle odnośnie kwestii typowo tyczących się pomysłu, jako że jednak napisałeś iż akceptowanie karty interesuje Cię "mniej" a nie "wcale" także muszę i tu powiedzieć parę słówek.
- Ten dodatkowy akapit, który chciałbym abyś dopisał jest też konieczny z uwagi na czysto formalne kwestie, czyli wspomnienie o umiejętnościach w historii. - Wpisanie wieku jest też sprawą ważną, żeby można było wyliczyć ile punktów do statów mogłeś sobie dodać i zweryfikować czy nie zrobiłeś jakiegoś matematycznego byka :) - No i jeszcze ten zanpacz na start. To jest twardy orzech do zgryzienia. W sumie jako MG czy gracz nie miałbym wielkich problemów, żebyś z takowym zaczynał, jednak jako, że to sprawa sporna to się nie poczuwam to odpowiedzialności wydawania werdyktów. Niech wiec MG czy Kamys czy jeszcze kto inny zdecyduje w tej kwestii.
No to sobie pomarudziłem, a tak teraz odnośnie samego pomysłu. No to na pewno jest ciekawy i dający szerokie pole do popisu dla MG. | |
| | | 渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Watanabe no Tsuna Nie 6 Lip 2014 - 14:45 | |
| Ktos wreszcie odwazyl sie pierwszy rzucic kamieniem. Doskonale. - Cytat :
- Z mojego punktu widzenia jakbyś chciał zacząć grać postacią z tą historią to musiałbyś odgrywać człowieka w śpiączce, bo przecież w takim stanie jest Haku w ostatnim akapicie jego dotyczącym. Także uważam, że powinieneś dopisać akapit czy dwa o wybudzeniu się o stanie psychicznym po śpiączce, o jakiejś rehabilitacji itd. Zastanawia mnie też czemu właściwie facjaty postaci nie było w żadnych kartotekach seiretei?
Po kolei. - Kod:
-
Odwrocila sie, by poprawic posciel i wpadla w oslupienie napotkawszy bursztynowe spojrzenie.
To zdanie mialo oznaczac, ze gosc sie wlasnie obudzil. Oczywiscie moglbym dopisac co sie dzialo przez nastepna pare godzin/dni/tygodni. Ale sadze, ze daloby sie grac i od takiego momentu - wszystkie przesluchania, rozmowy, dywagacje i takie tam rozegrac. Co do brakow w kartotece podalem w koncepcji pare mozliwosci, moge dorzucic kolejna - mogl byc tak gleboko zakamuflowanym wywiadowca, ze dane zostaly celowo usuniete, zeby w razie wpadki wrog nie mial czego sie uczepic. - Cytat :
- jest też konieczny z uwagi na czysto formalne kwestie, czyli wspomnienie o umiejętnościach w historii.
Tu sie pewnie roznimy odnosnie podejscia do tego, co w historii jest niezbedne, a co nie. Wszystkie poza ostatnia sa wrodzone. Umieszczanie umiejetnosci w historii w moim mniemaniu ma pokazac jak i kiedy postac zdobyla takowe. W wrodzonymi sprawa wyjasnia sie z definicji - z racji urodzenia. Zas pisanie, jak sie nauczyl maskowania kloci sie z koncepcja amnezji i nie pisania o szczegolach przeszlosci, ktorej nie zna. O zamianie w zwierzaka w zasadzie nie da sie wspomniec, skoro ma o takiej mozliwosci nie wiedziec. Nieswiadome przemiany w czasie snu tez nie przypadaja mi do gustu. - Cytat :
- Wpisanie wieku jest też sprawą ważną, żeby można było wyliczyć ile punktów do statów mogłeś sobie dodać i zweryfikować czy nie zrobiłeś jakiegoś matematycznego byka :)
Jesli to Cie uszczesliwi dorzucone jest 48 punktow, co mnozac przez 5 daloby 240 lat. Mozesz przepuscic te liczbe przez swoje filtry objetosciowo/jakosciowe. Ja nie liczylem tego w ten sposob. Najpierw dodalem to, co bylo wymagane w umiejetnosciach, pozniej dorzucilem tak, zeby wszedzie bylo troche lepiej, niz przecietny przechodzien Karakury. Inteligencje musialem dac wysoko, z racji umiejetnosci. Dawniej amnezja byla wada za 2, ale wyrzucone (co wymaga skombinowania 10 punktow dodatkowo). Wlasciwie poza regeneracja wzieta dla konkretnego bonusu reszte chcialem po prostu miec. Pozdrawiam, Tsuna | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Watanabe no Tsuna Pon 7 Lip 2014 - 21:08 | |
| Dam sobie spokój z wymienianiem powodów (w sporej mierze błahych) dla których ta KP by nie przeszła i skupię się na samej historii.
Ta przyznam jest ciekawie pomyślana. Na początku historia wydaje się chaotyczna z tym przeskakiwaniem od postaci do postaci, ale wraz z ostatnimi akapitami wszystko się wyjaśnia. Podobało mi się jak wydawałoby się niezwiązane ze sobą wątki łączą się ze sobą na końcu i przyznam się, że na początku myślałem iż chłopiec jest w rzeczywistości główną postacią, a tą okazał się zahibernowany w czasie shinigami. Cóż, faktycznie o nim nic nie wiemy i dlatego między innymi ta KP by pewno nie przeszła, ale po namyśle stwierdzam, że zastosowany tu patent z amnezją w rękach sprawnego mistrza gry może przemienić się w fajną przygodę. Zupełnie inaczej byłoby gdyby Tsuna dokładnie się rozpisał co spotkało Haku. Wtedy i mg miałby ograniczone pole manewru, a i gracz nie czerpałby z odkrywania historii swojej postaci takiej frajdy. Językowo kp bardzo ładnie napisana, co prawda mignęła mi jakaś literówka ale co tam ;p Najbardziej chyba podobały mi się plastyczne opisy przyrody. Łatwo było sobie to wszystko wyobrazić. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Watanabe no Tsuna | |
| |
| | | | Watanabe no Tsuna | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|