Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 "春秋"

Go down 
AutorWiadomość
Haruaki


"春秋" Admin10
Haruaki


Mistrz Gry : Brak

Karta Postaci
Punkty Życia:
"春秋" Pbucket110/110"春秋" Empty_bar_bleue  (110/110)
Punkty Reiatsu:
"春秋" Pbucket110/110"春秋" Empty_bar_bleue  (110/110)

"春秋" Empty
PisanieTemat: "春秋"   "春秋" Empty2017-05-08, 17:52

"春秋" 0037a1297c65ca953b12ff44aea212f4--fox-fantasy-wolf-painting
Źródło: Misofay by tatchit.deviantart.com



"Zasad kilka cioci Wilka"
1. ~Gracz~
Pod swoje skrzydła przyjmuję graczy, których karta postaci przypadnie mi do gustu. Poza tym takowa osoba powinna mieć jako taki pomysł na swoją postać (rozwijanie jej, przyszłe umiejętności, koncepcja walki: wręcz czy mieczem itp.) Oczywiście sama historia postaci nie musi zawierać jakichś super elementów rodem z Bleacha. Czasami wystarczy prostota i nieskomplikowana biografia. Jednakże czytam również charakter czy wygląd bohatera, więc tutaj nie przejdzie parę zagadkowych linijek…
Preferowane klasy: shinigami, hollow, człowiek, quincy.  
2. ~Odpisy~
Ze swojej strony lubię: szczegółowo opisywać otoczenie, poszczególne zachowania NPC czy stawiać gracza przed najróżniejszymi decyzjami. Oczywiście czasami decyduje się na ślepy los. Odpisujący wybiera pomiędzy danymi opcjami w ciemno. Jeśli komukolwiek nie pasuje późniejszy wynik, to cóż… Ogólnie wymagam minimum od 7 do 10 linijek treści. Mile widziane są: przemyślenia danego bohatera oraz uczucia, które aktualnie przez niego przemawiają czy także bogatsze dialogi z NPC. Koniec końców gracz jest odpowiedzialny za postępowanie swojej postaci, a MG odpowiada za całą resztę. Prosiłabym zbytnio nie wchodzić w moje kompetencje. Owszem delikwent może wybierać jedzenie czy drogę, ale udane akcje zależą ode mnie.
Długość postów: 7-10 linijek.  
3. ~Terminy~
Jestem MG, który zdecydowanie stawia na jakość odpisów, a nie ilość. Kiedy mam przypływ weny, ochotę oraz więcej czasu, to odpisuję. Zazwyczaj ten okres wynosi 3-4 dni od postu gracza. Dlatego jeśli ktoś spodziewa się dynamicznej rozgrywki, to powinien pomyśleć nad innym MG. Szczerze nie bawi mnie tzw. klepanie postów dla błyskawicznego rozwoju postaci. Osobiście radze unikać poganiania mnie czy ciągłego przypominania o postach. Generalnie jestem osobą zabieganą, więc forum traktuję jako drugorzędną sprawę. Poza tym posiadam własną postać i ją także chcę jakoś rozwijać.
Moja częstotliwość: 1 post na 3-4 dni.
4. ~Fabuła~
Generalnie "obecne uniwersum" forum jest opisane w odpowiednim dziale. Przed grą prosiłabym o przeczytanie tego tematu. Natomiast fabuła bezpośrednio pod moimi skrzydłami skupia się na mniejszych lub większych przygodach oraz decyzjach gracza, które niosą za sobą swoje późniejsze konsekwencje. Oczywiście wedle uznania mogę pójść typowo w ślady bleachowej rozgrywki. Jednak generalnie zawsze stawiam na jako taki realizm przedstawionego świata. Czasami spotkacie u mnie wątki: detektywistyczne, horroru, dramatu, humorystyczne, akcji itp. Niestety z wszelkiego rodzaju romansidłami idzie mi bardzo źle. Po prostu emocje NPC wychodzą wtedy sztucznie. Nie przepadam również za skrajnymi osobowościami bohaterów np. robią z siebie męczennika i unikają wszelkiego rodzaju interakcji LUB próbują być bohaterem za wszelką cenę LUB wymuszających wszelkie umiejętności, punkty czy zaklęcia.  
5. ~Oznaczenia~
Szczerze chciałabym, aby moi przyszli gracze utrzymywali jako taki porządek w swoich odpisach. Właśnie dlatego powstał ten podpunkt. Każdego "delikwenta" powinny interesować trzy podstawowe rzeczy: dialogi, myśli oraz cała reszta. Najlepiej wypowiedzi postaci zaczynać od nowego akapitu, jak również zaznaczać pogrubieniem czy kolorem. Wszystko wewnątrz głowy bohatera określa kursywa. Pozostałość postu zaliczam do czynności, charakteru, opisu sytuacji itp. itp. Gdyby zaszła potrzeba i gracz próbowałby coś wyszczególnić, to po prostu należy zaznaczyć dany fragment podkreśleniem... Dzięki temu jako MG będę wiedziała które części odpisu są odpowiedzialne za:
DIALOG: Pogrubienie lub inny kolor
MYŚLI: Kursywa
WAŻNE: Podkreślenie
6. ~Pytania/Skargi/Zażalenia~
Jeżeli są jakiekolwiek pytania odnośnie rozgrywki czy przyszłości postaci: jedyny kontakt to prywatna wiadomość. Spokojnie... Zazwyczaj uprzedzam o dłuższej nieobecności. Ewentualnie zawsze wracam oraz podaję przyczynę takowej przerwy. Jeżeli kiedykolwiek pomyślę nad odejściem, to najpierw wyślę każdemu graczowi wiadomość.
Skargi/Zażalenia również należy przesyłać za pomocą PW. Jednak w tym przypadku prosiłabym o podanie konkretnej sytuacji powodującej niezadowolenie, jak również solidne argumenty. Owszem jestem skłonna zmienić niektóre rzeczy, sprawy itp. Koniec końców pamiętajcie, że MG ma ostateczne zdanie...


"Mechanika" (~Pożyczone w całości od wujka Kyosuke~)

Kidou:
Zaklęcia bez inkantacji są u mnie odrobinę słabsze (podczas ustalania efektów bierze się pod uwagę jedynie 1/3 statystyki reiatsu postaci), po za tym, aby móc rzucić "szybkie kidou" trzeba posiadać inteligencję i kontrolę reiatsu równą bądź wyższą od numeru zaklęcia.

Przełamywanie bakudou może odbyć się na kilka sposobów. 1) Silne fizycznie postacie mogą rozerwać słabe blokady przy użyciu samych mięśni, gdzie stosuje się wzór 1/2siły>nr. zaklęcia + ewentualne dodatkowe PR przeznaczone na jego wzmocnienie. 2) Uwolnić z bakudo można się dzięki wyzwoleniu odpowiedniej ilości PR.
Czym szybciej chcemy odzyskać swobodę tym więcej energii musimy poświęcić i tak:
- wyzwolenie błyskawiczne (kilka sekund, słabsze bakudo przerywane niemalże natychmiast) = koszt PR w liczbie PR zużytych na rzucenie bakudo*3
- wyzwolenie pośrednie (kilkanaście, kilkadziesiąt sekund) =  koszt PR w liczbie PR zużytych na rzucenie bakudo*2
- wyzwolenie powolne (od minuty wzwyż) = koszt PR w liczbie PR zużytych na rzucenie bakudo

Można też czekać, aż zaklęcie samo przeminie co liczy się w grubych minutach (tudzież mieć nadzieję, że rzucający sam cofnie swoje bakudou).

Dopałki rei:
Zgodnie z mechaniką iowoi możecie poświęcić PR, aby czasowo zwiększyć jedną z trzech statystyk: siłę, wytrzymałość lub szybkość.
Co turę maksymalnie na wzmocnienie można wydać tyle PR ile posiada się kontroli reiatsu.
Dodatkowo idąc w ślady Tsuny i CZarasa wprowadziłem nową zasadę mówiącą, że pojedyncza statystyka może być maksymalnie "bezpiecznie" wzmocniona o wartość równą wytrzymałości postaci.
Możliwy jest w tym przypadku większy wzrost statystyki, ale będzie się to wiązać z zagrożeniem przeciążenia organizmu za czym będą iść różne nieprzyjemne dla postaci konsekwencje. Od stosunkowo niegroźnej utraty PR zużytych na wzmocnienie, po poważne szkody w organizmie.

"Umiejętności/Wady/Decyzje"
Umiejętności i Wady
Większość dobrych, jak również złych rzeczy jest do tzw. nabycia w trakcie rozgrywki. Wystarczy napisać krótką wiadomość pt.: które umiejętności interesują danego gracza. Oczywiście należy pamiętać, że część wymaga odpowiednich punktów statystyk. Dlatego lepiej wszystko przemyśleć niż wskazywać co popadnie.
Jak zdobyć punkty do statów?
Nic prostszego! Należy opisywać w postach ćwiczenia, które postać/bohater regularnie wykonuje. Przykład: wytrzymałość + szybkość wzmocnimy za pomocą biegania. Oczywiście im lepszy opis czynności tym bliżej nagrody. Choć ciągłe kopiowanie tych samych kwestii nie przejdzie u mnie. Punkty i umiejętności SĄ NAGRODĄ za dość regularne, ładne pisanie...
Te grosze rzeczy potencjalny gracz także dostaje w prezencie od MG. Zazwyczaj pokuszę się o jakieś fobie, wrażliwości na dane rzeczy czy blizny. Jednak większość będzie wynikać z decyzji gracza, a także jego pomyślunku. Przykład: Wiadomo, że każdy kto wbiegnie do płonącego budynku ma szansę przeżyć. Natomiast jeżeli zrobi to z głową, to wróci bez najmniejszego szwanku (ot kilka zadrapań czy siniaków). Tymczasem brawurowi bohaterzy mogą wyjść z poparzeniami...

Decyzje
Potencjalni gracze staną u mnie (oczywiście w swoich rozgrywkach) przed dość częstymi wyborami typu: prawo, lewo, na wprost, a może gdzieś indziej... ALBO pomóc niewieście czy zignorować zajście... ALBO ściąć drzewko czy zasadzić kwiat... Generalnie wiadomo o co chodzi. Każda taka sytuacja pociąga za sobą konsekwencje (mniej lub bardziej poważne). Przykład: Postać A wybrała ścięcie drzewa. Dzięki temu podczas wichury (tydzień później) ocalał pobliski dom.
Dlatego prosiłabym o myślenie perspektywiczne aniżeli brnięcie przez posty na zasadzie byle do przodu...
Druga sprawa dotyczy reakcji NPC. Napotkane postacie mają różny charakter, więc często owca przywdzieje wilcze futro. Jak ktoś kiedyś mawiał: nawet wilk zostanie pasterzem, aby nasycić swój głód. Toteż początkowo złe charaktery mogą ostatecznie być tymi prawymi i odwrotnie. Poza tym proszę nie liczyć, że NPC podejmą jakąkolwiek decyzję za bohatera. Tak dobrze nie ma... Owszem doradzają, ale tylko tyle...

"Gracze"
1. Zajęte dla "Watanabe no Tsuna" - o ile Tsunie przypadnie do gustu mój styl prowadzenia
2. K. Kuchiki


Byli gracze:
1. T. Tanaka - Nie dotarł na wykład, bo prawdopodobnie zaginął pośród ksiąg w bibliotece...
~brak aktywności od 19.11.2017
2. (Zero) Kanzaki Tomoyo - Wyszła w stronę miasta przez "Południową bramę" i słuch po niej zaginął...
~zmiana postaci z dn. 27.08.2018
3. H. Masakazu - Zgubił się w "Świecie Luster", wśród różnorakich wspomnień...
~odejście z forum z dn. 8.09.2018
Powrót do góry Go down
 
"春秋"
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Ogólne :: Mistrzowie Gry-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje