Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Informacje dla Mistrzów Gry

Go down 
AutorWiadomość
Roten Yaiba


Informacje dla Mistrzów Gry Admin10
Roten Yaiba


Mistrz Gry : Kitsune

Karta Postaci
Punkty Życia:
Informacje dla Mistrzów Gry Pbucket210/220Informacje dla Mistrzów Gry Empty_bar_bleue  (210/220)
Punkty Reiatsu:
Informacje dla Mistrzów Gry Pbucket2225/2250Informacje dla Mistrzów Gry Empty_bar_bleue  (2225/2250)

Informacje dla Mistrzów Gry Empty
PisanieTemat: Informacje dla Mistrzów Gry   Informacje dla Mistrzów Gry Empty2008-06-04, 12:28

Statystyki:
MG powinien zwiększać statystyki gracza stosownie do tego, co robi.
Przykłady:
1. Walę w drzewo pięściami. - Za taki opis nie dajemy nic. Praktycznie się on nie liczy.
2. Zaczynam od wykonania przysiadów, skłonów i pompek, a potem w ramach treningu uderzam w drzewo pięściami naprzemiennie, co jakiś czas kopiąc pień z pół obrotu dla urozmaicenia. - Opisy tego typu powinny zostać zapamiętane przez MG i kilka takich może spowodować zwiększenie statystyki takiej jak wytrzymałość lub siła o 1.
3. Najpierw ustawiam się obok drzewa i wykonuję kilka przysiadów, skłonów - rozgrzewam się. Następnie postanawiam w ramach treningu boksować pień twardego dębu. Ustawiam się przed nim, przymierzam, biorę zamach i uderzam z całych sił w jego korę. Zaciskam zęby z bólu i mimo niego kontynuuję trening. - Taki opis można już wziąć pod uwagę, ale nie dawać od razu +1 do wytrzymałości, lepiej z tym poczekać do następnego treningu. Za bardzo dobre opisy można śmiało od razu dawać punkt.
I tak dalej...
Pamiętajcie, że przy treningach ze sprzętem - np. w siłowni lub za pomocą specjalnej kuli do koncentracji reiatsu - statystyki powinny wzrastać szybciej.
Statystyk jednak nie zwiększa się za pójście do sklepu lub pogawędkę z dziewczyną. Jedynie za czynności, które rzeczywiście wymagają wysiłku fizycznego lub intelektualnego (za chodzenie do szkoły lub czytanie jak najbardziej należy się bonusowy punkt do inteligencji).

STATYSTYKI:
Siła - zwiększamy ją przy treningach siłowych - w siłowni, po walkach itp.
Wytrzymałość - zwiększa się przy każdym treningu, biegu, po każdej walce itp.
Zręczność - bieganie, treningi uników, walki (także treningowe), a także strzelanie do celu wpływają na zwiększenie tej umiejętności.
Szybkość - na tę statystykę głównie wpływa noszenie ciężarków, częstotliwość biegania przez postać, a także sporty przez nią uprawiane oraz stopień aktywności fizycznej.
Inteligencja - tę statystykę można zwiększyć czytając, ucząc się, uczęszczając do szkoły, a także poznając i trenując nowe hadou lub bakudou.
Psychika - ta statystyka określa siłę psychiczną postaci (np. czy ta ucieknie, czy będzie walczyć, czy podda się, czy też będzie kontynuować starcie itp.), zwiększa się w wyjątkowych, przeróżnych sytuacjach. Przykładami mogą być takie sytuacje, w których postać spotyka się z czymś okrutnym, gdy sama doznaje obrażeń, należy zwiększać ją przy opisach przeżyć wewnętrznych postaci - uczucia strachu, bezsilności itp.
Reiatsu - na zwiększenie Reiatsu wpływaja, częstotliwość korzystania z niego, treningi różnego rodzaju (medytacje itp.).
Kontrola Reiatsu - zwiększa się po ćwiczeniach kontroli reiatsu, przy korzystaniu z różnych hadou lub bakudou - przy używaniu Reiatsu.

Time Skipy
W grze występuje coś takiego jak Time Skip - w skrócie TS. Polega to na przyspieszeniu tempa gry i np. w jednym poście opisaniu całego roku, tygodnia, miesiąca lub innego przedziału czasowego postaci. TS nie powinien zawierać żadnych istotnych wydarzeń, bowiem jest to pominięcie mało ważnego, nudnego i nie wiele znaczącego czasu w życiu postaci. Oczywiście nie jest to regułą, bowiem np. 3 miesięczny trening także należy "przyspieszyć" - a jest on już raczej ważny. UWAGA! Jeśli wykonujecie TS to pamiętajcie, że nie może on zaginać czasu. To znaczy, jeśli Gracz A poznał graczy B, C, D i E to może otrzymać TS'a TYLKO I WYŁĄCZNIE razem z nimi. Wobec tego spotkanie się graczy w grze po raz pierwszy staje się zobowiązującym "połączeniem" ich ze sobą w czasie.

ZANPAKUTOU/ZDOLNOŚCI:
Wręczanie graczowi zanpakutou (itp.) to bardzo ważna sprawa. Wiadomo, iż każdy chciałby mieć ciekawego zanpakutou, zadziwiające zdolności lub fantastyczną moc o ciekawych możliwościach. Tak też MG muszą się postarać, by był jak najfajniejszy. Z jego siłą nie należy przesadzać. Jego zdolności powinno dobierać się odpowiednio do statystyk i poczynań gracza.
Jeśli postać człowieka nosi ze sobą zawsze jakiś przedmiot - chociażby plecak do szkoły, wtedy może on się stać źródłem przekazu siły. Wytrzymałe postacie mogą otrzymywać znakomite umiejętności defensywne, choć atak także powinny mieć skuteczny.

WAŻNE!!! GDY GRA STOI:
Często zdarzają się sytuację, że w trakcie spotkania drużyn zdarzają się "zastójki", gdy jeden z graczy nie odpisuje. Wtedy też jest na to sposób. Omdlenie, wezwanie przez kapitana lub po prostu ustalenie, że nic nie robi tylko chodzi z drużyną itp. - sposób na nie długie zastójki. Liczy się pomysłowość!
Przykład:
Trójka graczy jest na misji, jednak jeden z nich wyjeżdża na RL do babci na 3 dni. Nie ma tam dostępu do internetu, więc narrator poinformowany o tym wymyśla "nagle na misji zjawi się kapitan oddziału X i powiadamia chłopaka, iż musi wracać do Soul Society ze względu na sprawy prywatne (rodzina) lub "inne" (czyli np. ma dla niego inną misję)."
W rodzinnych wariantach może być np. ciężki stan ojca/matki, a w "innych" - kapitan może przydzielić mu jedno-osobową pilną misję, którą gracz oczywiście wykona po powrocie od babci.

WSPÓLNA GRA!!!
Bardzo proszę wszystkich MG by łączyli grę swoim graczom nie tylko pomiędzy nimi, ale także z graczami innych MG. Gdy tylko jest możliwość - macie pomysł na jakieś zadanie grupowe, piszcie do MG, który posiada gracza o odpowiednim poziomie umiejętności do zadania, po czym włączcie go do niego. Pamiętajcie - możecie dogadać się dowolnie, kto ma mu przez dany okres prowadzić i w jaki sposób, ale w razie sporu MG wyższego poziomu ma pierwszeństwo.
Powrót do góry Go down
https://bleach.forumpolish.com
 
Informacje dla Mistrzów Gry
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Poziomy Mistrzów Gry
» Regulamin dla Mistrzów Gry
» Egzaminy dla Mistrzów Gry

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Ogólne :: Mistrzowie Gry-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje