Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Arrancar*

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Roten Yaiba


Arrancar* Admin10
Roten Yaiba


Mistrz Gry : Kitsune

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar* Pbucket210/220Arrancar* Empty_bar_bleue  (210/220)
Punkty Reiatsu:
Arrancar* Pbucket2225/2250Arrancar* Empty_bar_bleue  (2225/2250)

Arrancar* Empty
PisanieTemat: Arrancar*   Arrancar* EmptyCzw 8 Sty 2009 - 23:49

Te umiejętności mogą być przyznane tylko za zgodą MG.

Aspekt śmierci
Opis: Najpotężniejsi wśród Arrancarów uzyskują moc, któregoś z aspektów śmierci. Są to: gniew, samotność, starość (upływ czasu), poświęcenie, pustka, rozpacz, zniszczenie, zatrucie, szaleństwo, chciwość. Ty dostałeś się do tego elitarnego grona i przywdziałeś zdolność jednego z aspektów. Niesie to za sobą korzyści zależne od aspektu, którego stałeś się uosobieniem:
Gniew - otrzymujesz dodatnie modyfikatory gdy jesteś gniewny lub dodatkową zdolność związaną z gniewem (np. zew berserkera).
Samotność - otrzymujesz dodatnie modyfikatory gdy walczysz z wrogiem silniejszym liczebnie
Starość (upływ czasu) - otrzymujesz dodatkową zdolność opierającą się na kontroli upływu czasu.
Poświęcenie - otrzymujesz dodatkową zdolność opierającą się na poświęceniu (np. zrzucanie skrzydeł jak Cirucci)
Pustka - otrzymujesz dodatnie modyfikatory gdy walczysz w sprawie, która jest Ci obojętna.
Rozpacz - otrzymujesz dodatnie modyfikatory gdy walczysz pod wpływem emocji związanych z negatywnym przeżyciem lub otrzymujesz dodatkową zdolność opierającą się na wywoływaniu rozpaczy.
Zniszczenie - otrzymujesz dodatkową zdolność opierającą się na wywoływaniu niczym nieskrępowanego zniszczenia.
Zatrucie - otrzymujesz dodatkową zdolność opierającą się na zatruwaniu (czy to umysłu czy ciała).
Szaleństwo - otrzymujesz dodatnie modyfikatory gdy walczysz w stanie, w którym nie kieruje Tobą rozsądek lub dodatkową zdolność opartą o wywoływanie szaleństwa.
Chciwość - otrzymujesz dodatkową zdolność opartą na odbieraniu, wchłanianiu czy kradzieży czegokolwiek.
Premia: Uzyskujesz konkretny bonus zależny od aspektu śmierci, który reprezentujesz.
Wymagania: Suma statystyk min. 450 punktów, charakter postaci odpowiadający danemu aspektowi.

Bala
Opis: Bala jest odpowiedzią Arrancarów na potrzeby pola walki. Cero, bowiem choć potężne, to jest dość wolne, w efekcie ciężko nim trafić mobilnych przeciwników. Z Cero wytworzono, więc Bale, która jest atakiem słabszym, ale dużo szybszym. Arrancar zbiera Reiatsu w pięści, które zostaje podświetlone przez energię, a potem wystrzeliwuje niewielki pocisk, który po uderzeniu w cel wybucha. Do Bali można skupić dowolne ilości Reiatsu, a im będzie ich więcej tym siła rażenia będzie silniejsza. Niestety ta ma, również swoją wadę, którą jest zasięg, pociskami tego typu można strzelać jedynie na dystans trzydziestu metrów.
Premie: Potrafisz wykonać technikę Bala.
Wymagania: Szybkość: 25, Kontrola Reiatsu: 20.

Cero Doble
Opis: Potężna technika służąca do kontrataku. Polega na pochłonięciu ustami Cero, które zostało wystrzelone w użytkownika, następnie zapanowaniu nad nim, dołożeniu swojej porcji Reiatsu i uderzeniu takim połączonym Cero w przeciwnika. Atak ten jest równie potężny co zaskakujący, będąc zarówno dobrą obroną przeciwko cudzym Cero jak i kontratakiem.
Premie: Cero Doble.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 30, Wytrzymałość: 30. Posiadanie większej wytrzymałości niż Reiatsu włożone w Cero podzielone przez 10 oraz posiadanie takiej samej ilości Reiatsu jak to Cero.

Cero Oscuras
Opis: Najpotężniejsze ze wszystkich Cero, którego można użyć jedynie podczas korzystania z Ressurecion. Po wystrzeleniu przybiera kolor smolnej czerni, a jego siła rażenia jest cóż… druzgocąca. Poza typowymi wadami dla Cero, czyli wolnym czasem przygotowania i atakowi po linii prostej, Oscuras ma jeszcze jedną, mianowicie żre ono Reiatsu jak szalone. Aby w ogóle móc skorzystać z tak potężnego uderzenia, należy skupić horrendalne ilości energii (minimum 200 punktów Reiatsu na jedno Cero Oscuras).
Premie: Cero Oscuras
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 50, Reiatsu: 50.

Cero Sintetico
Opis: Kolejna wariacja na temat związana z Cero. Tym razem potrzebni są dwaj Arrancarzy posiadający te umiejętność skupiają oni osobno Reiatsu, a następnie łączą je ze sobą tworząc jedno, potężne, połączone Cero, które zwie się Sintetico. Dzięki temu atakowi dwaj teoretycznie słabsi wojownicy mogą stworzyć atak o wyjątkowej sile, na którą w pojedynkę nigdy nie mogliby sobie pozwolić.
Premie: Cero Sintentico.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 40.

Gemelos Sonido
Opis: Mistrzowsko opanowałeś swoje sonido. Długie lata żmudnego treningu nad swoją szybkością, nie poszły na marne. Możesz przemieszczać się z jednego punktu do drugiego, z taką szybkością, że przeciwnikowi wydaje się, jakbyś nadal stał w dawnym miejscu, podczas gdy Ty jesteś już za jego plecami. Przy odpowiednim opanowaniu tej wyrafinowanej odmiany sonido, byłbyś w stanie "być w kilku miejscach naraz". Przynajmniej, takie wrażenie odniesie Twój oponent. W rzeczywistości, bezustannie przemieszczasz się pomiędzy kilkoma punktami z ogromną prędkością, tworząc pozór klonowania się. To tani trick, do tego męczący, ale może kiedyś uratować Ci życie... lub skrócić je nieco Twoim wrogom.
Premie: Gemelos Sonido.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 30, Szybkość: 60.

Gonsui
Opis: Gonsui jest bronią masowego rażenia. Arrancar korzystając z techniki potrafi zassać i pożreć dusze (nawet te znajdujące się w ludzkim ciele) w promieniu od kilkunastu do nawet kilkuset metrów. Niestety działa to tylko na bardzo słabe istoty, tj. takie nieświadome duchowo lub na tyle ograniczone w swym rozwoju, że ledwie zdolne dostrzegać Pustych. Oznacza to, że nawet posiłek z wielu dusz pozwoli jedynie na umiarkowane odnowienie reiatsu czy złagodzenie lekkich obrażeń.
Premia: Możliwość korzystania z Gonsui
Wymagania: Reiatsu: 35, Kontrola reiatsu: 45.

Gran Rey Cero
Opis: Cero Wielkiego Króla to kolejny potężny atak oparty na Cero, którego jest zwyczajnym ulepszeniem. Tym razem tworząc kulkę energii kierują się w jej stronę łamane energii, po czym od razu można rozpoznać, że nie jest to zwyczajny promień Pustego. Gran Rey Cero jest silniejsze, razi na większy dystans, a także Reiatsu porusza się szybciej, technika jednak ma swoją wadę, którą jest pobór energii. Aby w ogóle skorzystać z tego ataku należy skupić ogromne ilości Reiatsu (minimum 150 punktów Reiatsu na jedno Gran Rey Cero).
Premie: Gray Rey Cero. Posiada 2x większą siłę od zwykłego Cero.
Wymagania: Cero, Kontrola Reiatsu: 65, Reiatsu: 25.

Hierro
Opis: Hierro jest ostatnią linią obrony Arrancarów. Jest to ich skóra, która dzięki krążącemu w niej Reiatsu przybiera bardzo twardą formę i choć nie wygląda to jest w stanie wytrzymać wyjątkowo silne ataki. Im potężniejsze Reiatsu posiada dany Arrancar tym twardsze jest jego Hierro.
Premie: Hierro, które blokuje tyle obrażeń, ile Arrancar posiada Reiatsu. UWAGA: Zastępuje to mechanikę redukcji obrażeń z tytułu wyższego reiatsu zamiast się z nią łączyć.
Wymagania: Reiatsu: 30, Wytrzymałość: 25.

Mistrz Cero
Opis: Jedni Arrancarzy wyjątkowo dobrze wojują mieczem, a inni doskonale się regenerują, Ci jednak posiadający te umiejętność posiedli ogromny talent w korzystaniu z Cero. Ich Cero i Bara są szybsze oraz silniejsze, a to nie wszystko. Dzięki tej zdolności mogą oni wytwarzać własne rodzaje tych ataków, rzecz jasna każdy wariant musząc poprzeć dużą ilością treningu, w zamian za to ogranicza ich w tej kwestii jedynie wyobraźnia, natomiast efekt może być piorunujący, a już na pewno zaskakujący. Kolejną zaletą tej umiejętności jest to, iż ułatwia ona naukę innych rodzajów Cero, nawet tak trudnych jak Gran Rey Cero.
Premie: Wyjątkowy talent w korzystaniu z Cero
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 40, Reiatsu: 30, Posiadanie umiejętności Cero oraz Bara

Naukowiec
Opis: Każdy Arrancar po utracie celu jakim było wieczne polowanie dla zaspokojenia głodu szuka nowych ambicji, nieliczni z nich wybrali drogę naukowców. W swych laboratoriach obmyślają różne substancje, nierzadko testując je na słabszych Hollow oraz innych Arrancarach. Mogą oni nie tylko wymyślać związki chemiczne o różnorodnych efektach, ale także nadawać pobratymcom (nie zawsze z pozytywnym skutkiem) dziwnych, acz bardzo przydatnych właściwości. Podobno najlepsi z nich osiągnęli poziom, dzięki któremu są w stanie wytworzyć pseudoarrancarów, znacznie słabszych, ale pozbawionych części maski. Przeważnie są to wyjątkowo okrutne i bezlitosne istoty, ale znajdują się też tacy o jaśniejszych intencjach szukając w swych eksperymentach nie boskiej władzy, ale prosperity dla siebie i Arrancarowej rasy.
Premie: Postać jest genialnym Arrancarem o umyśle pozwalającym na przeróżne eksperymenty (ocena MG, czy nie są przesadzone)
Wymagania: Inteligencja: 40, Zręczność: 25

Pesquisa
Arrancar jest zdolny do wyszukania przeciwnika za pomoc zmysłu czucia reiatsu. Pozwala to na odczytanie jego obecnego stanu reiatsu. Za pomocą tego można śledzić też ruchy wroga i przewidywać je (np. jeżeli przeciwnik posługuje się Shunpo, wtedy arrancar używa do przelicznika kontroli reiatsu, o ile jest wyższa od szybkości).
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 25.

Potężne Hierro
Opis: Arrancarzy o tej umiejętności wytworzyli na swej powierzchni Hierro twardsze od tych, które należy do ich pobratymców, przez co dla swych przeciwników stają się ciężkim orzechem do zgryzienia, na którym wielu może połamać sobie zęby. Ich skóra wytrzymuje napór wielu ataków, przepuszczając jedynie te naprawdę silne, a co za tym idzie jest dla Arrancara idealną, nic nie ważącą zbroją.
Premie: Hierro, które blokuje tyle obrażeń ile Arrancar posiada Reiatsu x1,5
Wymagania: Reiatsu: 45, Wytrzymałość: 37

Przedsmak potęgi
Opis: Część Arrancarów osiągnęła niebywałą zdolność korzystania z cząstki swojej mocy, z której korzystają po uwolnieniu Zanpaktou. Rzecz jasna nie ima się to nijak do tego co mogą zdziałać po Ressurecion, ale wciąż daje im wiele dodatkowych możliwości podczas starcia. Ograniczona moc jest zależna od tego jak wygląda to w czasie pełnego wyzwolenia, by być stosunkowo słabszą, ale zdecydowanie przydatną w boju.
Premia: Postać może korzystać z ułamka swojej zdolności specjalnej nawet bez Ressurecion (Zakres tej ograniczonej mocy do ustalenia z MG)
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 35, Reiatsu: 35

Przywódca Hollow
Opis: Niektórzy z Arrancarów po zerwaniu maski nie wyzbyli się swojej fascynacji Pustymi oraz chęci posiadania ich własnego stada. Ci nauczyli się jak przekonywać Hollow do posłuszeństwa dzięki czego są w stanie wytworzyć sobie małą armię wiernych im Pustych, które zrobią wszystko co danemu Arrancarowi żywnie się podoba.
Premie: Możesz posiadać tyle podwładnych Hollowów poziomu Gillian posłusznych Tobie w 100%, ile posiadasz inteligencji lub 10 razy mniej Adjuchasów (można rozliczyć dowolnie).
Wymagania: Inteligencja: 40.

Punktowe Hierro
Opis: Arrancarów pokrywa Hierro, czyli niewidzialna zbroja stworzona z Reiatsu o dużym zagęszczeniu, stanowiąca powłokę ich skóry. Niektórzy z nich zdobyli, jednak możliwość tymczasowego zwiększenia tej koncentracji energii, poprzez skupianiem tam dodatkowego Reiatsu. Dzięki temu w części Hierro (np. na jednej ręce) na krótki czas Hierro staje się twardsze.
Premie: Możliwość wzmocnienia swojego Hierra w jednej części o maksymalnie tyle punktów redukcji obrażeń ile wynosi Kontrola Reiatsu na czas jednej tury
Wymagania: Posiadana umiejętność: Hierro, kontrola Reiatsu: 50

Regenerujący Arrancar
Opis: Większość Hollow po zdarciu z twarzy maski zatraciło zdolności do doskonałej regeneracji, lecz ty do nich nie należysz. Potrafisz kosztem reiatsu mając chwilę spokoju wyleczyć niemal każde rany w bardzo szybki sposób co czyni cię wrogiem trudnym do ukatrupienia. Jedyne co nie podlega regeneracji to najważniejsze organy wewnętrzne, resztę można spokojnie naprawiać.
Premie: Za jeden punkt Reiatsu możemy zregenerować jeden punkt życia. W jednej turze w błyskawiczny sposób możemy zregenerować tylko tyle punktów ile mamy w Kontroli Reiatsu x2
Wymagania: Reiatsu: 20, Kontrola Reiatsu: 40.

Ruidoso sonido
Opis: Cechą sonido jest jego charakterystyczny dźwięk. Ty uczyniłeś z niego zaletę - jest na tyle głośne, że aż trudno Cię po nim zlokalizować. Ponadto jeśli ktoś jest w odległości bezpośredniej walki - jest ono mocno przykre dla ucha.
Premia: Ogłuszające, głośne sonido maskujące dźwiękowo Twoją dokładną pozycję
Wymagania: Szybkość: 40, Reiatsu: 30.

Sonído
Opis: Technika szybkiego przemieszczania się poniekąd analogiczna do shunpo shinigamich, lecz oparta raczej na instynkcie niż wyszkoleniu. Kojarzona głównie z arrancarami ze względu na to że wymaga dość „ludzkiego” umysłu, które mają niemal wszyscy arrancarzy i tylko niektóre hollowy.
Sonído pozwala błyskawicznie przemieszczać się w linii prostej poprzez niewielką implozję energii pod stopami – stąd charakterystyczny niski odgłos. Ponieważ jednak jest to implozja, a nie eksplozja – jak u shinigamich – sonído wprawdzie dużo lepiej słychać, ale praktycznie nie da się go wyczuć zmysłem duchowym. Z punktu widzenia wszelkich duchowych radarów, takich jak pesquisa, użytkownik sonído nie jest bardziej wykrywalny niż gdyby po prostu biegł, co wprowadza dużo większe opóźnienie w wykryciu jego położenia niż w przypadku shunpo. Daje to złudzenie jakby te techniki różniły się szybkością, choć w tym aspekcie ich poziom jest zbliżony.
Podczas szybkiego przemieszczania się, użytkownik nie może atakować.
Premie: możliwość użycia Sonído; w trakcie przemieszczania nie można atakować oraz emituje ona bardzo wyraźny odgłos, ale jej użycie jest w zasadzie niewykrywalne przez zmysł czy narzędzia wykrywające reiatsu
Wymagania: Szybkość 25, Kontrola Reiatsu: 15.
Powrót do góry Go down
https://bleach.forumpolish.com
Imperator Kuchiki


Arrancar* Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar* Pbucket9000/9000Arrancar* Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Arrancar* Pbucket9000/9000Arrancar* Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Arrancar* Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar*   Arrancar* EmptySob 14 Lis 2020 - 22:31

Wady:


Beztalencie
Opis: Należysz do Arrancarów, którzy zupełnie nie radzą sobie z Cero. Nauczenie się nawet podstawowej wersji jest dla Ciebie wyzwaniem, a i ono w Twoim wykonaniu będzie powolniejsze (w kwestii ładowania energii) oraz słabsze. O nauczeniu się bardziej rozwiniętych wersji tej techniki możesz co najwyżej pomarzyć
Konsekwencje: Wolniejsze i słabsze Cero, problemy z nauką Cero, brak możliwości opanowania bardziej skomplikowanych Cero.
Wymagania: Wrodzone.

Chwiejne Cero
Opis: Opanowałeś Cero, jednak zupełnie nie potrafisz nad nim zapanować. Twoja energia miewa duże przeskoki, jest chwiejna. W efekcie czego trudno zdecydować czym skończy się Twoje Cero. Może być to potężny atak, nawet jak na te niszczącą zdolność, może wybuchnąć Ci w twarz, a może być to cieniutki promień, który ledwie osmali przeciwnika.
Konsekwencje: Twoje Cero wymyka się spod kontroli.
Wymagania: Cero.

Miękki
Opis: Pomimo, że udało Ci się zerwać maskę i zostać Arrancarem to  w Twoim "nowym ja" nastąpił pewien defekt. Nie jesteś w stanie w żaden sposób osiągnąć prawdziwego Hierro. W związku z tym Twoja skóra jest równie podatna na ciosy jak ta należąca do innych ras.
Konsekwencje: Brak możliwości uzyskania umiejętności Hierro i Potężne Hierro.
Wymagania: Wrodzone.

Niedoskonałe Ressurection
Opis: Twoja przemiana w arrancara okazała się nie doskonała. Moce regeneracyjne pustego nie zostały bowiem zapieczętowane w zanpakuto, przez co rany nie zabliźniają się po uwolnieniu ressurection.
Konsekwencje: Brak możliwości regenerowania życia przy uwalnianiu formy.
Wymagania: Wrodzone.

Niekompatybilne Ressurection
Opis: Twoje nowe ciało jest jest strasznie niezgrane z twoją uwolnioną formę czy to przez błąd podczas zrywania maski albo najzwyczajniejszego pecha. Gdy uwalniasz swoją prawdziwą formę twój organizm znacznie szybciej się męczy przez co nie potrafisz jej utrzymać zbyt długo i wracasz do ludzkiej formy z zapieczętowanym mieczem.
Konsekwencje: Ilość postów, w których możesz przebywać w ressie to 1/2 reiatsu.
Wymagania: Wrodzone.

Zapieczętowana moc
Opis: Odniosłeś krytyczne rany, a twoja maska została strzaskana czekała Cię nie chyba śmierć jednak w tym przypadku zadziałał spotykany u niektórych arrancarów, niewytłumaczony jeszcze mechanizm obronny. Zostałeś zredukowany do mniej energożernej formy, przeobrażając się dziecko. Twoja pamięć została przy tym naruszona oraz straciłeś możliwość używania ressa w formie dziecka. Silne emocje albo wspomnienia są stanie przywrócić Ci twoją prawdziwą formę na jakiś czas.
Konsekwencje: Obniżenie wszystkich statystyk o połowę do czasu pełnej regeneracji, co może zająć nawet wiele lat, jeśli wcześniej nie wynalazło się innego sposobu na powrót do pierwotnej formy.
Wymagania: Szansa na otrzymanie wady, gdy PŻ spadną poniżej 5%.
Powrót do góry Go down
 
Arrancar*
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Karta Postaci :: Umiejętności i Wady :: Klasowe-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje