Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Ohayo! ^^

Go down 
AutorWiadomość
Gość
Gość




Ohayo! ^^ Empty
PisanieTemat: Ohayo! ^^   Ohayo! ^^ Empty2011-02-04, 17:05

Witam :)

Cóż, wypada opowiedzieć choć trochę o sobie. Mam na imię Piotrek i jestem studentem w wieku 22/23 lat. Jestem fanem M&A i Fantasy w wielu różnych formach. Bleach jest na chwilę obecną moim ulubionym anime (mangi nie chce mnie się czytać, bo nie chcę sobie spoilerować:P). Cóż z grami typu RPG mam styczność już od wielu lat. Zacząłem grać w gimnazjum, a obecnie jestem na 4 roku studiów:P Grałem w takie RPG jak: D&D, World of Darkness, Star Wars (zarówno jako gracz i MG). W cRPG: Kotor 1 i 2, Oblivion, Icewind dale 2, Wiedźmin 1, i inne. Z gier typu via www: Bruinena, Kroniki Fallathanu, Cerelain, Messir, z gier typu PBF: Star wars - bacta (jako gracz, mg, mod i junior admin i później admin:P)

Zatem doświadczenia trochę mam:)

Czym się interesuję? Fantasy i RPG. Lubię także poczytać dobre książki:) Muzyka, czynnie - gra na klawiszach, skrzypcach, śpiew, jak i biernie - słuchanie:P

Jakiej muzyki słucham? Różnej. Raczej nie mam określonego stylu ale nie lubię muzyki o zbyt ciężkich i ostrych brzmieniach.

Kilka zespołów i wykonawców, których muzykę lubię: Michael W. Smith, The Corrs, Mariah Carey, Yolanda Adams, Whitney Huston (z okresu zanim popadła w narkotyki i alkoholizm), Tina Turner, Michael Jackson, Shakira - zwłaszcza piosenki hiszpańskojęzyczne, Pat Metheny, Shota Osabe Piano Trio, Matisayahu, Bob Marley, Regau, Maleo reggae rockers, LeCrae

Pozdrawiam :)


Ostatnio zmieniony przez Siril dnia 2011-02-05, 10:44, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Gość
Gość




Ohayo! ^^ Empty
PisanieTemat: Re: Ohayo! ^^   Ohayo! ^^ Empty2011-02-05, 10:37

"W wieku 22/23 lat"? Nie wiesz, ile masz lat? O_O