|
| | Punkty NPC | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12181/12865)
| Temat: Punkty NPC 2020-03-27, 12:57 | |
| Sprawa rozchodzi się o to jaką sumę statystyk powinny mieć konkretne grupy NPC, tzn. ile kapitanowie, ile espada, ile fraccion, ile porucznicy itd. Rozmawialiśmy już kiedyś na ten temat na discordzie, ale ile razy nie wracam myślami do tej rozmowy to odnoszę wrażenie, że nie doszliśmy do konsensusu. W związku z tym chciałbym jeszcze raz na ten temat pogadać i sprawę rozwiązać na amen, tak żeby wszyscy byli zadowoleni, a przynajmniej w miarę, byśmy mogli potem takie cyferki umieścić na forum... Jeżeli będziemy chcieli.
To tak padły dwie propozycje:
Imperatora: 20 oficer: 150 Przeciętny szeregowiec: 120 Porucznik: 350 Kapitan: 500 adjuchas: 250 vasto lorde: 600 Numeros: 500 Espada: 1000
Moja propozycja: Kapitan: 500 Porucznik: 350 20 oficer: 150 Przeciętny szeregowiec: 120 300: Exequias 350: Numeros 400: Dowódca Exequias Od 450 w górę schodkowo: Espada 200: Adjuchas 350: Vasto Lorde
W związku z tym, że ja uważam rozpiskę Imperatora słabą przez wzgląd na zbyt mocnych Hołków i Arrancarów, a on moją ze względu na zbyt słabych Hołków i Arrancarów to proponuje trzecią rozpiskę, tym razem zawierającą pewien kompromis.
Kapitan: 500-700 (zależy jak stary i potężny) Kapitan Głównodowodzący: 1000 Porucznik: 350 20 oficer: 150 Przeciętny szeregowiec: 120 400: Exequias 450: Numeros 500: Dowódca Exequias Od 600 w górę schodkowo: Espada (10-5 włącznie każdy 50 pkt mocniejszy, potem pierwsze 4 każdy o 100 lepszy, czyli Primiera ma 1250 czyli koks) 200: Adjuchas 450: Vasto Lorde
| |
| | | 渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Punkty NPC 2020-03-27, 14:00 | |
| A tak z czystej ciekawosci, to czemuz te espady sa dwa razy lepsze od kapitanow?
Tsuna | |
| | | CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12181/12865)
| Temat: Re: Punkty NPC 2020-03-27, 14:14 | |
| Bo Kapitany dostają więcej boostów z Ban Kaia, niż Espady z Ressa i mają Kidou, więc żeby się równoważyło Espady mają więcej punktów w statach. Poza tym jak widać ja planowałem dać bardziej podobne staty Espady i Kapitanów, ale staram się jakoś zrównoważyć propozycje moje i Imperatora, żeby wszyscy byli radośni, uśmiechnięci i wogóle, żyło nam długo i zielono | |
| | | 渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Punkty NPC 2020-03-27, 14:59 | |
| Powiedzialbym, ze troche lipa, bo dysproporcja 500 do 1000 jest spora i w takiej konfiguracji to epsada powinien zwyczajnie trzaskac kapitana, zeby nie mial chwili na odpalenie bankaja. Jak sie jeden i drugi zbuffi, to mamy 750 do 1333. Ale to taka tam dygresja. Jakbys chcial miec rzeczywiscie praktyczna mechanike, to powinienes rozpisac pod te wszystkie liczby i wzory setke kapitanow, setke espad i przekulac tysiac walk miedzy nimi, zeby wiedziec, czy to ma sens, bo moze kidou to taka przewage daje, ze kapitan to powinien miec 200, a espada 2000.
Tsuna
Ostatnio zmieniony przez Watanabe no Tsuna dnia 2020-03-27, 21:53, w całości zmieniany 1 raz | |
| | | CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12181/12865)
| Temat: Re: Punkty NPC 2020-03-27, 15:35 | |
| Nie chodzi o taką drobiazgowość, bo wiadomo, że nie każdy będzie miał dokładnie tyle punktów tylko mniej więcej. Rzecz w tym, żebyśmy dogadali wartości co, by w przygodach to wszystko było pi razy drzwi takie samo. Przynajmniej uważam, że to istotna sprawa jeśli chcemy, aby światy u różnych MG były zbieżne, aby te cyferki mniej więcej się zgadzały, chociaż w proporcjach | |
| | | Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Punkty NPC 2020-03-27, 17:38 | |
| Ja to widziałbym tak: Kapitan: 500 adjuchas: 250 vasto lorde: 450 Numeros: 450 Espada: 750 Ponieważ (Arancarzy)Espada nie ma może Kido, ale mają Bale i kilka rodzaj cero + plus hierro. Co jest mocny bonusem w walce. A do tego dodajmy, że użycie ressura odnawiam im życie. No i mama dostęp do umiejętności regeneracyjnych o czym shinigami może pomarzyć. A użycie Kido wymaga inkantacji i gestu, gdzie często przeszkadza miecz w reku. | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Punkty NPC 2020-03-27, 18:01 | |
| Masz trochę nieaktualne dane CZAras. Trochę znerfiłem numerosy, które mają przeciętnie 450 teraz, a jeśli chodzi o espadę to tylko pierwsza dwójka przekracza 1000 punktów. | |
| | | CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12181/12865)
| Temat: Re: Punkty NPC 2020-03-27, 19:13 | |
| Cóż, wrzuciłem tylko to co znalazłem na discordzie w propozycjach U Aoto w podliczeniu nie bardzo podoba mi się 250 u Adjuchasów. To pierwsza ewolucja, a gracze nie chcą być stale szeregowcami. 250 punktów lub ponad zaś mają u nas tylko dwie postacie, którymi gracze grają już od wielu lat. Widzę, więc 2 możliwości. Albo obniżamy dla Adjuchasów cyferki albo dodajemy awans na Gilliana i etap gry tą formą co by Hołki z jakiegoś awansu też się mogli cieszyć (jak Shiny z shi kaia, Kłinsze z nowego łuku czy Batony z lalki) po sensownym czasie. Po drugie nie podoba mi się określenie Espady, która jest bardzo nieregularna jedną cyferką. Tutaj potrzebny jest przedział, zresztą podobnie u kapitanów dywizji. | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Punkty NPC 2020-03-31, 19:00 | |
| Nie wydaje mi się żeby gra Gillianem, który za wiele indywidualności nie ma była zbytnio pasjonująca. Obecnie u mnie adjuchas ma średnio 225 punktów. Mniej bym nie dawał, bo jeszcze trochę i mający szczęście szeregowiec mógłby takiego juchasa załatwić. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Punkty NPC | |
| |
| | | | Punkty NPC | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|