Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Arrancar aktualizacja

Go down 
5 posters
AutorWiadomość
Yuzuru Tanaka


Arrancar aktualizacja Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket0/500Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket0/3906Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (0/3906)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-02, 10:33

Czytałem sobie dzisiaj premię różnych profesji i zdałem sobie sprawę jak duży "skok jednorazowy" ma hollowy przy przemianie w arrancara. W związku z tym, że na discordzie wywiązała się dyskusja i za namową rozmówców aby to nie zginęło, zakładam temat.

Obecnie hollow przy przemianie w arrancara otrzymuje na stałe 50% sumy statystyk oraz 1/3 sumy stat premii tymczasowej przy ressurection. Zakładając, że taka przemiana zostanie zrealizowana na etapie adjuchasa (średnia suma stat 200) powoduje to gigantyczny wzrost. Nagle z 200 stat robi się 400 tj 200% skok. Dla porównania shinigami przy zdobyciu bankai dostaje stałe 15 pkt wolnych, gdzie przy założeniu, że porucznik ( suma stat 350) jest w stanie je opanować. Jest to wzrost stat na stałe o nieco ponad 4% (365), a przy uwolnieniu bankai 547 tj. wzrost o niecałe 50% w stosunku do 350.

Także tempo rozwoju jest nieporównywalnie większe w porównaniu do innych profesji. Moim powinno się trochę poprawić ten balans. Jako, że na naszym forum i tak trzeba dużo wysiłku żeby coś osiągnąć to proponowałbym wzmocnić pozostałe profesje niż osłabiać arrancarów. Ewentualnie wprowadziłbym, że arranca musi opanować uwolnienia ressurection aby ten skok mocy rozłożyć w czasie.

Liczę, że jak najwięcej osób włączy się do dyskusji.


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
CZaras


Arrancar aktualizacja Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket1044/1044Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket12181/12865Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-02, 11:21

No to tak. Po pierwsze moim zdaniem skok Arrancara powinien być większy, bo to elitarna profesja, ale faktycznie być może, że jest za duży.

W mojej opinii faktycznie lepiej tu podwyższyć bonusy do statów przy osiąganiu czegokolwiek przez inne profesje. Czemu? Wydaje mi się, że Roten obmyślając ten system sądził, że postacie będą osiągać Shikai, Bankai czy Arrancara na innym poziomie statów, niż jest obecnie. Gdy ktoś ma pule statów 150 to to +15 na bankaiu to to nie wygląda tak źle, przy 450 już dość słabo. Jako potwierdzenie tej teorii daje postać Korina, która ma sume statystyk 190, pomimo tego, że awansując na Arrancara miał staty x2, a nie x1,5, czyli awansował łatwo wyliczyć mając max 95 punktów (ja mam 219, a nadal chyba mi do tego troche drogi). Np. można w takim wypadku pomnożyć x2 wszystkie bonusy otrzymywane przy wielkim odkryciu postaci.

Odkrywanie ressa u Arrancara też mi się podoba. Jest to wybitnie rpg'owe i myślę, że można to jako tako uzasadnić, że Arrancar musi się najpierw przyzwyczaić do swojej nowej formy, ogarnąć ją i z początku nie jest w stanie wyzwolić instynktów zamkniętych w mieczyku. Ew. drugi pomysł, w którym Arrancar może od początku używać ressa, ale na początku jest jakieś ryzyko, że go pustaczkowe instynkty pochłoną i powróci do dawnej formy Hollowa. Z czasem ile Arrancar lepszy, starszy to to ryzyko by spadało.

Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket46/370Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket1847/6190Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-04, 13:43

Generalnie Arancarzy czy Vaizardzi zaliczają największy skok mocy. Zgadzam się, że te stare bonus był pisanie pod znacznie niższe wartości punktowe. Przez co wygląda to słabo na dalszym rozwoju. Generalnie jestem zdania, że im wyższe statystyki mamy to rodzi to coraz większe problemy na obecnym systemie i mechanika zaczyna się rozjeżdżać.  Myślę, że można by trochę z bufować te dodatkowe punkty. Żeby te kamienie milowe dawał trochę większe stałe bonus. A arancarów zostawiłbym tak jak są, nie ma sensu udziwniać. Zwłaszcza że to nie jest tak, że zyskują nową moc z z nieznanego pochodzenia. Tylko po prostu wracaj do korzeni, i czerpią moc z pierwotniej formy jaką mieli.


Ostatnio zmieniony przez Aoto dnia 2020-11-06, 14:41, w całości zmieniany 1 raz

CZaras likes this post

Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Arrancar aktualizacja Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket9000/9000Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket9000/9000Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-06, 12:26

Zadowoliłoby Was podwojenie bonusów dla pozostałych ras? Taki shinigami dostałby wtedy 10 punktów za shi kai i 30 wolnych od ban kai.
Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket46/370Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket1847/6190Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-06, 19:34

Bonusy:

Według mnie powinniśmy dorzuci po punkcie do każdej staty albo dwa pustym.(Przy ewolucji w adjuchasa) W formie rekompensaty braku rozgrywki gilianem.

Z racji że ludzie mają większy boost niż shikai mysle, że warto po prostu zrównać ich bonus i zrobić np. 20 i 40.

Quincy Zrobiłbym 15 i 15 i 20 i 20 tylko przy tym, że wolne punkty nie idą w kontrolę rei. Bo jednak nie posiadają żadnych procentowych boostow. Dlatego można by nawet dorzuci im jeszcze z 5 punktów na kazdym etapie.

Bountom 15(Zyskują lalkę która zapewnia cały czas im drugie tyle statów) i zrobic, a później dać mi 15 reiatsu, 15 kontrol Reiatsu i 10 psychika

Kamim po prostu 25-30 i 40.
Powrót do góry Go down
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket496/510Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket6424/6942Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-08, 07:48

Aoto napisał:
Bonusy:

Według mnie powinniśmy dorzuci po punkcie do każdej staty albo dwa pustym.(Przy ewolucji w adjuchasa) W formie rekompensaty braku rozgrywki gilianem.

Z racji że ludzie mają większy boost niż shikai mysle, że warto po prostu zrównać ich bonus i zrobić np. 20 i 40.

Quincy Zrobiłbym 15 i 15 i 20 i 20 tylko przy tym, że wolne punkty nie idą w kontrolę rei. Bo jednak nie posiadają żadnych procentowych boostow. Dlatego można by nawet dorzuci im jeszcze z 5 punktów na kazdym etapie.

Bountom 15(Zyskują lalkę która zapewnia cały czas im drugie tyle statów) i zrobic, a później dać mi 15 reiatsu, 15 kontrol Reiatsu i 10 psychika

Kamim po prostu 25-30 i 40.

Jedna uwaga: nie do końca wiem czemu uważasz, że Quincy nie mają procentowych boostów skoro je mają. Chociaż działają na trochę innej zasadzie. I jest to poniekąd uzależnione od jednej statystyki jaką mają (chociaż zazwyczaj rozwija się bardzo szybko biorąc pod uwagę jak kluczowa dla nich jest).

Z jednym się zgadzam - jak już to wszyscy powinni coś dostać, a raczej nikomu nie powinno być nic zabierane. Zazwyczaj to trochę lepiej działa. Trudno mi jednak się odnieść do konkretnych wartości w statach. Poniekąd rozumiem zrównanie stratów przy drugiej formie kami (równowartość shi-kai) gdyż do tego dostają bajery bojowe i błogosławieństwo, które trudno wrzucić w ramy jednej mechaniki.
To i tak są drobne tweaki w większości troszkę tylko zmieniające in the long run. Tak myślę, acz mogę się mylić. Nikt się chyba za nie nie obrazi.

Powrót do góry Go down
Online
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket46/370Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket1847/6190Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-08, 12:42

Chikaze napisał:


Jedna uwaga: nie do końca wiem czemu uważasz, że Quincy nie mają procentowych boostów skoro je mają. Chociaż działają na trochę innej zasadzie. I jest to poniekąd uzależnione od jednej statystyki jaką mają (chociaż zazwyczaj rozwija się bardzo szybko biorąc pod uwagę jak kluczowa dla nich jest).

Z jednym się zgadzam - jak już to wszyscy powinni coś dostać, a raczej nikomu nie powinno być nic zabierane. Zazwyczaj to trochę lepiej działa. Trudno mi jednak się odnieść do konkretnych wartości w statach. Poniekąd rozumiem zrównanie statów przy drugiej formie kami (równowartość shi-kai) gdyż do tego dostają bajery bojowe i błogosławieństwo, które trudno wrzucić w ramy jednej mechaniki.
To i tak są drobne tweaki w większości troszkę tylko zmieniające in the long run. Tak myślę, acz mogę się mylić. Nikt się chyba za nie nie obrazi.



Znaczy chodziło mi, że nie mają przy pierwszej formie tak jak Ludzie czy Shinigami. Ale później tak mają ten artefakt. Dlatego po prostu proponowałbym im dać  większy boost za pierwszy kamień milowy. A później już normlanie jak każda rasa 40. Chociaż z drugiej strony, oni też zyskują jakąś specjalną właściwość. Tu już raczej większość powinna zdecydować.

Tak samo w przypadku kamich właśnie proponowałbym większy bonus. A później wszyscy tyle samo.
Powrót do góry Go down
CZaras


Arrancar aktualizacja Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket1044/1044Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket12181/12865Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-08, 14:10

Moim zdaniem podwojenie jest gites. Przy przemianie w Vasto Lorde też bym dał bonus jakiś. W końcu jest to ogromna ilość statów do wbicia, żeby w ogóle myśleć o tej ewolucji, jednocześnie mając pokusę szybkiego boosta przemiany w Arrancara. Jak dla mnie troszke większe nagrodzenie Hołków, że im się chciało taką mozolną drogę obrać mogłoby być lepiej nagrodzone, ale to zostawiam pod Wasz osąd.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Arrancar aktualizacja Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket0/500Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket0/3906Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (0/3906)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-09, 10:59

Faktycznie może warto dać po prostu wszystkim przy odblokowaniu drugiej mocy po 40 pkt, żeby bardziej nie komplikować. Takiemu Vasto Lorde dać dodatkowo +10 psychiki, żeby gracz miał coś z tego, że nie ulega pokusie przemiany w arrancara jak wspomniał Czaras.

Hollow przy przemianie w Adjuchasa dodałbym 1 pkt do każdej staty dodatkowo.
Quincy 20 pkt bym dał przy pierwszym łuku
Shinigami 15pkt przy shikai
Kami 25 pkt przy pierwszej przemianie
Bounto 10 pkt przy stworzeniu lalki (i tak duży boost mają bo lalka te same staty ma co twórca)
Ludzie 15 pkt przy pierwszym stopniu



221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Arrancar aktualizacja Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket9000/9000Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket9000/9000Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-14, 17:49

Jak ktoś zauważył Roten prawdopodobnie zakładał, że suma statystyk przeciętnego kapitana czy porucznika jest niższa od sum, które funkcjonują obecnie tj. 350 dla porucznika, 500 kapitan. Także proponuję żeby każdy następny poziom mocy przynosił większe profity.

Adjuchas: Premia: +2 do wszystkich statystyk, +3 do inteligencji (razem 5) ->
+3 do wszystkich statystyk i +5 do inteligencji.

Vasto Lorde: Premia: +5 do wszystkich statystyk ->
+8 do wszystkich statystyk

Spory wzrost premii za vasto lorde ma wynagrodzić cierpliwych graczy chcących ewoluować jako pusty rezygnując z szybszego spicia śmietanki przy przemianie w arrancara.

Arrancar bez zmian.

Shinigami:
Shi kai: Premie: Jednorazowo przy osiągnięciu Shikai 5 punktów wolnych. ->
Premie: Jednorazowo przy osiągnięciu Shikai 15 punktów wolnych.

Ban kai: Premie: Jednorazowo przy osiągnięciu Ban Kai 15 punktów wolnych. ->
Premie: Jednorazowo przy osiągnięciu Ban Kai 40 punktów wolnych.

Vizard bez zmian.

Quincy:
Druga forma łuku: +5 do kontroli Reiatsu, +5 punktów wolnych ->
+5 do kontroli Reiatsu, 10 punktów wolnych

Forma materialna łuku: +10 do kontroli Reiatsu, +10 punktów wolnych ->
+10 do kontroli Reiatsu, +20 punktów wolnych

Forma materialna łuku to nie jest poziom ban kai, więc daję za nią mniej punktów.

Bounto:
Wytworzenie lalki: +5 punktów do dowolnych statystyk wybranych przez MG ->
+20 punktów do dowolnych statystyk wybranych przez MG

Połączenie z lalką: Zsumowanie statystyk Bounto i lalki, +5 do kontroli Reiatsu, +5 do Reiatsu, +5 do psychiki ->
Zsumowanie statystyk Bounto i lalki, +40 punktów do dowolnych statystyk wybranych przez MG

Proponuję trochę więcej elastyczności by różne typy lalki mogły dawać premie do różnych statystyk, a nie jak wcześniej do kilku odgórnych statystyk.

Człowiek

Drugi stopień mocy: Jednorazowo 10 punktów wolnych do statystyk wybranych przez MG ->
Jednorazowo 15 punktów wolnych do statystyk wybranych przez MG

Trzeci stopień mocy: Jednorazowo 20 punktów wolnych do statystyk wybranych przez MG ->
Jednorazowo 30 punktów wolnych do statystyk wybranych przez MG

Znowu trzeci stopień mocy wymaga mniej wysiłku do opanowania niż ban kai.

Dusza:
Goła i wesoła.

Kami
Druga forma: Jednorazowo + 20 punktów do rozdania ->
Jednorazowo + 30 punktów do rozdania

Trzecia forma: Jednorazowo 30 wolnych punktów ->
Jednorazowo 50 wolnych punktów.

Kami dostają najwięcej przy ewolucjach by zrekompensować startowo najmniejszą sumę statystyk. Jak jednak widzę owe początkowe minusy zdają się mocno zniechęcać, także można też zmniejszyć proponowane przeze mnie premie za awans o dziesięć punktów, a w zamian usunąć - 1 do początkowych statystyk.
Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket46/370Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket1847/6190Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-14, 18:07

Co do Kamich to usunąłbym im te -1 i zostawił tak jak wrzuciłeś. Tylko jak dokładnie te 5x do statów działa. Po chyba po prostu lepiej może byłoby im dać trzy raz 2x albo coś takiego.
Powrót do góry Go down
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket496/510Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket6424/6942Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-15, 10:44

Mam tylko jedną uwagę - jeżeli traktujemy Arrancara i visored jako alternatywę która może się pojawić w dowolnym momencie - to jest chyba sensowne by je ze sobą porównywać. Co też zrobię.
Obydwie podklasy powinny dawać jakiś alternatywny twist do zabawy. U visored jest to ciągłe szarpanie się z wewnętrznym hollowem, dzięki czemu dostaje dość mocny tymczasowy boost do statów na życzenie oraz nowe umiejętności. U Arrancara jest to stały boost do statów ze słabszym, acz dalej znaczącym boostem tymczasowym i dodatkowe umiejętności.
Nie, nie mam problemów z boostami. Acz brakuje mi w arrancarze tego twista który powoduje, że osoba musi się zastanowić czy chce się w to bawić. Obecnie jest to kolejna ewolucja i jedyny dylemat który się pojawia to - kiedy. I czy korzystać z okazji które się pojawiają wcześniej, czy ryzykować i próbować dobić się do innych etapów ewolucji.
Powrót do góry Go down
Online
CZaras


Arrancar aktualizacja Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket1044/1044Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket12181/12865Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-15, 17:05

Jak dla mnie już jest taki czynnik. Arrancarzy nie czerpią zysków do statów z pożeranych dusz, a zatem ktoś kto decyduje się na zerwanie maski dostaje boosta wynikającego z ewolucji, ale utraci element przyspieszający rozwój Pustych. Pewnie nie jest to jakiś ogromny minus, który miałby jakoś mocno hołków zniechęcić do zostania Arrancarcami, ale szczerze mówiąc szukanie na siłę wad do Arrancarów, bo Vizki takie mają uznaje za bezsensowne.
Powrót do góry Go down
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket496/510Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket6424/6942Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-11-15, 17:36

Właśnie nie chodzi mi o coś co byłoby sztywnym utraceniem czegoś, tylko wprowadzenie jakiegoś dynamicznego czynnika z którym postacie które zdecydują się na taką drogę musiałyby sobie radzić.
Powrót do góry Go down
Online
Imperator Kuchiki


Arrancar aktualizacja Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Arrancar aktualizacja Pbucket9000/9000Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Arrancar aktualizacja Pbucket9000/9000Arrancar aktualizacja Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty2020-12-12, 15:11

Widzę, że temat zamarł podobnie jak wiele innych tematów ze zmianami na iowoi wcześniej. Nie dając mu umrzeć zapytam czy propozycja Aoto by ostatnia forma kami dawała podwojenie do trzech statystyk znalazła uznanie.

Pozwolę sobie nanieść zaproponowane zmiany statystyczne przy ewolucjach skoro nikt nie złożył formalnego sprzeciwu, a także usunę minusy początkowe kami by profesja stała się bardziej atrakcyjna.

Nie zgodzę się też z Eksu, gdyż w moim odczuciu chociaż vizardów i arrancarów łączy elitarność, to ich charakter jest zgoła odmienny. Vizard to odnoga dla edgy shinigami chcących większą mocą w zamian za ryzyko utraty kontroli. Natomiast arrancar to naturalny koniec drogi dla pustego. Odpowiednik ban kai dla shinigami. Dla hollow odnogą nazwałbym Vasto lorde, gdzie cierpliwy gracz próbuje osiągnąć ten poziom opóźniając awans na arrancara.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Arrancar aktualizacja Empty
PisanieTemat: Re: Arrancar aktualizacja   Arrancar aktualizacja Empty

Powrót do góry Go down
 
Arrancar aktualizacja
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Aktualizacja zaklęć [Shinigami]

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Ogólne :: Propozycje i Pytania-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje