Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Magia talizmanów

Go down 
AutorWiadomość
Imperator Kuchiki


Magia talizmanów Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Magia talizmanów Pbucket9000/9000Magia talizmanów Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Magia talizmanów Pbucket9000/9000Magia talizmanów Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Magia talizmanów Empty
PisanieTemat: Magia talizmanów   Magia talizmanów Empty2021-03-02, 20:38

Podczas szkolenia na kapłanów dusze są zaznajamiane ze sztuką tworzenia talizmanów. Przeważnie mają one charakter ochronny, bądź zjednują uśmiech szczęścia dla swego posiadacza. Istnieją jednak także amulety przechowujące różnego rodzaju klątwy.
Moc niektórych talizmanów wygasa z czasem, inne - działają przez długie lata, a są jeszcze takie, które ukazują swą siłę jednokrotnie po czym rozpadają się i tylko wykwalifikowany kapłan cieszący się łaską kami może tworzyć właściwie działające amulety.


Moneta Hakke
Opis: Hakke, albo też z chińska Bagua, czyli osiem trygramów powstających jako wypadkowa potrójnego podziału na yin i yang. Można im podporządkować niemal każdy element świata: zjawiska naturalne, żywioły, cechy osobowości, kamienie szlachetne, kwiaty, smoki, części człowieka, części ciała, chakry, punkty nacisku, działania, grzechy, cnoty, wartości bushido, godziny, kąty, kierunki świata... wymieniać można bez końca. Używane w rozlicznych dziedzinach, od fūsui (feng-shui) przez magię (onmyōdō), medycynę aż po sztuki walki.
Ponieważ shinigami nie zwykli uprawiać sztuki talizmanów, mało kto wie, że hakke można używać również przy kidō, jako że jest to moc oparta o siły natury i manipulację żywiołami. Ci nieliczni z magów, którzy opanowali pewne techniki shinigamich lub podobne zwykli wykonywać dodatkową inkantację nad monetą hakke, dotykając przy tym odpowiedniego z trygramów, by poszczęścił im w działaniu.
Działanie: modyfikator x1,1 do zaklęć, rytuałów i technik powiązanych z mocą ośmiu trygramów. x1,2 w przypadku użycia odpowiedniej inkantacji, która zależna jest od tego, który z trygramów użytkownik chce wykorzystać.
Koszt: Podstawa 5000 PR. Pracowite rzeźbienie monety przez ok 3h (skracane przez Utalentowany Rzemieślnik lub Artysta: Kowal, Artysta: Złotnik) oraz kilkugodzinny rytuał.
Składniki: ok. 15-40g (zależnie od gęstości, objętość jest mniej więcej stała) metalu. Koniecznie musi być to jeden z następujących pięciu: złoto, srebrno, miedź, cyna lub żelazo. Dodatkowo należy zebrać osiem elementów reprezentujących każdy z trygramów, przy czym mogą być z dowolnej domeny – można np. dać monecie doświadczyć ośmiu części natury (niebios, jeziora/moczarów/bagna, ognia, gromu/burzy, wiatru, wody, gór, gleby), wyszlifować ją rozdrobnionymi ośmioma kwiatami (dzięgiel, stokrotka, wianowłostka, bambus, peonia, grzybień błękitny, łubin, magnolia) czy dotknąć ośmioma kamieniami szlachetnymi (złoto, ametyst, rubin, kwarc, szmaragd, lapis-lazuli, bursztyn, turmalin).

Mniejszy Fetysz
"Pewne obiekty naturalne lub stworzone przez człowieka mają nadprzyrodzone moce lub reprezentują bóstwa, które mogą być poprzez nie czczone. Obiekty takie nazywa się fetyszami"
Opis: Rytuał ten pozwala stworzyć pomniejszy fetysz, który jest poświęcony bóstwu bądź innej nadnaturalnej mocy. Lekko pomaga on czarującemu w innych rytuałach powiązanych z daną domeną. Jest on trwały, ale można zakląć jedynie przedmiot, który nie miał wcześniej specjalnych właściwości. Jest on zatem zazwyczaj podatny na zniszczenie - wtedy należy stworzyć nowy fetysz. Tworzenie fetyszu trwa też dość długo ze względu na koszt, lecz można to rozłożyć na raty.
Działanie: Nadaje zaklęciom i rytuałom powiązanych z fetyszem modyfikator x1.1 do działania dopóki posiadacz ma przy sobie fetysz.
Koszt: Podstawa 850 PR, jedno posiedzenie minimum 2h, wymagana magia powszechna I
Składniki: Przedmiot który ma zostać fetyszem, przedmioty i symbolika poświęcona bóstwu/zjawisku, mały ołtarz.

Większy fetysz
"Pewne obiekty naturalne lub stworzone przez człowieka mają nadprzyrodzone moce lub reprezentują bóstwa, które mogą być poprzez nie czczone. Obiekty takie nazywa się fetyszami"
Opis: Rytuał ten pozwala stworzyć większy fetysz, który jest poświęcony bóstwu bądź innej nadnaturalnej mocy. Wyraźnie pomaga on czarującemu w innych rytuałach powiązanych z daną domeną. Jest on trwały, ale można zakląć jedynie przedmiot, który nie miał wcześniej specjalnych właściwości. Jest on zatem zazwyczaj podatny na zniszczenie - wtedy należy stworzyć nowy fetysz. Tworzenie fetyszu trwa też dość długo ze względu na koszt, lecz można to rozłożyć na raty - zazwyczaj wiele.
Działanie: Nadaje zaklęciom i rytuałom powiązanych z fetyszem modyfikator x1.2 do działania dopóki posiadacz ma przy sobie fetysz.
Koszt: Podstawa 3 000 PR, jedno posiedzenie minimum 2h, wymagana magia powszechna II oraz zaklęcie mniejszy fetysz
Składniki: Przedmiot który ma zostać fetyszem, poświęcone przedmioty i symbolika poświęcona bóstwu/zjawisku, świątynia

Święty fetysz
"Pewne obiekty naturalne lub stworzone przez człowieka mają nadprzyrodzone moce lub reprezentują bóstwa, które mogą być poprzez nie czczone. Obiekty takie nazywa się fetyszami"
Opis: Rytuał ten pozwala stworzyć święty fetysz, który powstał z pełnym błogosławieństwem bóstwa bądź innej nadnaturalnej mocy. Nadzwyczajnie pomaga on czarującemu w innych rytuałach powiązanych z daną domeną. Jest on trwały, ale można zakląć jedynie przedmiot, który nie miał wcześniej specjalnych właściwości. Jest on też bardziej wytrzymały od zwykłego przedmiotu, jednak dalej możliwy do zniszczenia - wtedy należy stworzyć nowy fetysz. Tworzenie fetyszu trwa też dość długo ze względu na koszt, lecz można to rozłożyć na raty - nawet z błogosławieństwem bóstwa zajmuje to często miesiące
Działanie: Nadaje zaklęciom i rytuałom powiązanych z fetyszem modyfikator x1.3 do działania dopóki posiadacz ma przy sobie fetysz. Zwiększenie wytrzymałości przedmiotu.
Koszt: Podstawa 10 000 PR, jedno posiedzenie minimum 2h, wymagana magia powszechna III oraz zaklęcie większy fetysz
Składniki: Przedmiot który ma zostać fetyszem, przedmioty należące do bóstwa i symbolika poświęcona bóstwu/zjawisku, główna świątynia.

Muchu
Opis: Talizman ten odwołuje się do jednej z podstawowych potrzeb ludzkich, czyli miłości wybranej osoby. Jest, jednak niedoskonały, bo wywołuje jedynie silne zauroczenie adresata talizmanu do noszącego talizman. Ten musi się jeszcze napracować, aby przekuć to uczucie w wielką miłość. Podstawą talizmanu jest krąg z drewna dębowego, na którym kapłan maluje farbą święty symbol i przymocowuje coś należącego do osoby, której uczucie chce wywołać. Może to być włos, paznokieć, ukochane pióro, cokolwiek. Wówczas całość zostaje przez kapłana pobłogosławiona i każdy kto nosi talizman darzony jest zauroczeniem tej osoby. Co istotne talizman działa tylko na istoty o energii wyraźnie słabszej niż moc kapłana (o Reiatsu przynajmniej dwukrotnie słabszym od tego należącego do kapłana).
Koszt: Wytworzenie takiego talizmanu wymaga dużego wydatku energetycznego.
Składniki: Okrągły wycinek z drewna dębowego, farba, przedmiot związany z adresatem mocy talizmanu.

Omamori
Opis: Obrony amulet, który powinien chronić posiadacza od złego wpływu, choroby czy pecha. Nie chroni przed fizycznymi niebezpieczeństwami. Wykonuje się go na Papierze bądź drewnie i pakuje do kolorowego woreczka.
Koszt: 50PR
Składniki: Materiał do jego wykonania (Drewno albo papier i odświętny woreczek) i trzy godziny aby natchnąć gotowy amulet mocą.


Powrót do góry Go down
 
Magia talizmanów
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Magia rytualna

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Karta Postaci :: Zaklęcia-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje