Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Szkic: Fullbringer Expansion Pack

Go down 
+2
Keshi
Imperator Kuchiki
6 posters
AutorWiadomość
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-08, 00:03

Szkic: Fullbringer & Bounto Expansion Pack

Uzasadnienie obu expansion packów (Fullbringer i Bounto):

Spoiler:


Fullbringerzy


Czasami hollowy zaatakowawszy człowieka jednak go nie pożerają. Czy to uśmiech losu czy obrona przez shinigami, dość że niektórym udaje się wyjść cało z opresji. Rany po dotyku Pustych mogą się z czasem zagoić, a shinigami zwykli wymazywać pamięć, by zagoiła się także rana psychiczna... ale jest coś, co nie zapomina. Jeśli ofiara była w ciąży, to reiatsu Pustego osadzało się na nowo formującej się istocie, łącząc się z nią już na stałe i stając się jej częścią. Ów „trzeci rodzic” dziecka pozostawia po sobie nie tylko swoją aurę, ale również część swoich unikalnych mocy, które zmieniają się pod wpływem mieszania z ludzką naturą. Większości hollowy znane są z tego że żywią się duszami, jednak niektóre z nich potrafią również odżywiać się samą energią tła Hueco Mundo. Stworzenia powstałe jako mieszanka człowieka z Pustym dziedziczą i rozwijają własnie tę zdolność.

Nazywani historycznie szamanami, wołchami czy cudotwórcami, duchowe hybrydy ludzi i Pustych dysponują mocą znaną jako „fullbring”. Daje im niezwykłą możliwość widzenia więcej nawet niż inne duchowo świadome rasy: postrzegają nie tylko dusze żywych i umarłych, ale także duchowy pierwiastek roślin czy materii nieożywionej. We wszystkim można zobaczyć coś na kształt „duszy”, wszak wszystko jest przesiąknięte reshi. Takie prymitywniejsze odpowiedniki dusz, w tym również sama przestrzeń wymiarów wytwarza pewien duchowy puls (reimyaku), który fullbringerzy potrafią dostrzec, zrozumieć i wyciągnąć z niego pełny potencjał.

Cechy:
+3 Wolnych Punktów
+2 Reiatsu
Zaczynają na Ziemi.
Ze względu na zdolność postrzegania reimyaku, fullbringerzy czują aury nie tylko dusz, ale też wymiarów. Hueco Mundo „pachnie jak Hueco Mundo”, podobnie „pachnieć” będzie coś co odpowiednio długo tam przebywało.
Na start fullbringerzy dysponują jedną unikalną moc powiązaną z przedmiotem lub częścią ciała, która ma dla postaci szczególne znaczenie. Jej aktywacja zapewnia bonus do jednej statystyki w wysokości 10% sumy wszystkich statystyk.
Mogą mieć umiejętności związane z konceptami abstrakcyjnymi powiązanymi z medium ich mocy (np. to co naszkicowane w szkicowniczku staje się rzeczywiste, włączenie stopera zatrzymuje czas itd). Obiekt może ulec pewnemu przekształceniu.
Ponieważ fullbringer odciska na obiekcie swojej specjalnej mocy swoje piętno, obiekt ten ma „rytm” swojego fullbringera, a nie tła. Nie jest uznawany za „element tła”, przez co nie działa na niego zwykła manipulację materią, czy to przez właściciela czy innych fullbringerów.
Maksymalnie moc można utrzymać tyle tur ile postać posiada reiatsu.
Mogą stać się shinigami, lecz nie zachowują wtedy mocy fullbringu i otrzymują wadę Amagiczny.

Po opanowaniu drugiego stadium ewolucji swojego fullbringu, fullbringerzy uzyskują dodatkowo lepsze zrozumienie swojej własnej duszy, co daje im możliwość forsowania.

Forsowanie (dominacja)
Ludzie dzięki swej silnej woli zdolni są wyciągnąć z własnego ciała, ducha oraz mocy więcej, niż te chciałyby od siebie dać. Taki ruch jest możliwy dopiero po opanowaniu drugiego poziomu mocy, jednak daje wymierne korzyści. Na czas forsowania się moc przynosi dwukrotnie większe premie do statystyk, a siła jej zdolności drastycznie wzrasta. Korzystanie z dobroci swego ciała ponad limit niesie za sobą znaczne skutki uboczne. Każda tura forsowania zżera 5% maksymalnej puli PR użytkownika, a zdolności jego mocy są dwukrotnie bardziej kosztowne. Co więcej, po zakończeniu takiego nadgorliwego trybu walki fullbringer odczuwa ogromne zmęczenie, przez które do czasu solidnego wypoczęcia korzystanie z swych zdolności będzie miał utrudnione. Gdyby jednak zechciał w tym czasie skorzystać z swej mocy to ta przyniesie mu tylko połowę premii do statystyk, a techniki z nią związane okażą się sporo słabsze. W przypadku mniej doświadczonych wojowników, którzy zaryzykują skorzystanie z forsowania się, może zdarzyć się, że nie będą w stanie zatrzymać tego procesu, który to będzie wymęczał ich organizm, aż ten uratuje się zemdleniem z wycieńczenia, bądź pustego baku reiryoku.
Premie: zdolność fullbringu daje dwukrotnie wyższe premie do statystyk, a siła jego mocy specjalnych drastycznie wzrasta
Koszt: 5% maksymalnego PR na turę; czterokrotnie szybsze zużywanie limitu użycia mocy (przykładowo: jeśli limit wynosi 16 tur, minęło 8 i fullbringer zaczyna się forsować, to może walczyć jeszcze przez 2 tury albo 1 turę forsowania i 4 tury bez forsowania); po użyciu zmęczenie i kary do statystyk
Uwaga: forsowanie uniemożliwia dostrajanie swojego reiatsu, w związku z czym niemożliwe jest jednoczesne korzystanie z jakichkolwiek technik na tym opartych, np. FullPassing czy Universal Harmony.

Umiejętności klasowe:

W nawiasach dopisano do jakiej kategorii mocy należy dana umiejętność:

  • trans – wymaga specyficznego stanu świadomości. Na raz może być aktywna tylko jedna zdolność z tej kategorii i nie da się łatwo pomiędzy nimi przełączać, wymaga to trochę czasu. Często wymagają spełnienia określonych warunków.
  • percepcja – dotyczy zdolności postrzegania. Zasadniczo brak ograniczeń.
  • dominacja – wymaga okazania swojej wyższości nad innymi duszami. Nie można używać jednocześnie z umiejętnościami dostosowania.
  • dostosowanie – wymaga okazania uległości i dopasowania się do innych dusz. Nie można używać jednocześnie z umiejętnościami dominacji.


Duchowy Powidok (percepcja)
Dzięki rozwinięciu wyczuwania reimyaku, fullbringer potrafi wyczuć naturę danego przedmiotu lub osoby nawet jeśli jej reiatsu nie jest wyczuwalne albo maskuje się jako inne. Pozwala to również rozpoznać aurę kami nawet jeśli przybrała formę bodźca zmysłowego.
Premie: Szansa na rozpoznanie pochodzenia danej istoty lub przedmiotu mimo ukrywania lub zmiany jej reiatsu. Możliwość rozpoznania kami nawet jeśli jego aura przybiera formę bodźca zmysłowego.
Ograniczenia: Duchowy Powidok opiera się o aurę wymiaru rodzimego dla danej istoty lub przedmiotu, a więc jest tym mniej skuteczna im dłużej dana istota przebywa poza swoim rodzimym wymiarem (np. jeśli hollow bardzo długo przebywa w Świecie Żywych, będzie mniej „pachniał” Hueco Mundo)
Wymagania: Psychika 9

Boski Powidok (percepcja)
Czasami zmysł wyczuwania reimyaku Takamagahary rzutuje na wszystkie zmysły fullbringera, obdarzając go niespotykaną zdolnością postrzegania kami i yōkai. Jego wzrok, słuch i inne zmysły przebijają się przez mistyczną zasłonę boskich istot, umożliwiając mu postrzeganie ich tak jakby był ich gorliwym wiernym. Może to jednak być bardziej przekleństwem niż błogosławieństwem – niektóre duchy nie lubią gdy śmiertelny odwzajemnia ich spojrzenie.
Premie: możliwość dostrzegania kami i yōkai każdym swoim zmysłem
Wymagania: Duchowy Powidok, wrodzone

Medium (trans, percepcja, dostosowanie)
Potrafisz wprowadzać się w trans i wpuszczać do swojego ciała boskie istoty. Dzięki czemu możesz głosić wolę kami bądź nawet yōkai. Może się to odbywać na dwa sposoby. Pierwszy: istoty boskie mogą przekazywać Ci swoją wolę i własnymi słowami przekazujesz ich wiadomość. Drugi: mogą przemawiać osobiście poprzez Twoje usta.
Aby zostać medium trzeba nauczyć się wprowadzać w trans oraz przejść specjalny rytuał, bądź zostać wybranym przez kami. Nie mniej, w drugim przypadku, wykonanie rytuału polepsza zdolności medium. Technikami pomagającymi osiągnąć trans są: post, treningi w zimnej wodzie (zwykle pod wodospadem, a czasami poprzez wylewanie na głowę dwudziestu czterech wiader wody w ciągu doby) oraz recytację świętych słów. Natomiast specjalny rytuał dzieli się na dwa etapy. Pierwszy: oczyszczenie oraz prośba o wstawiennictwo do bóstw. Drugi: nawiązanie kontaktu z kami, który zdecydował się zostać opiekunem medium.
Premie: możliwość słyszenia i głoszenia woli boskich istot oraz wpuszczania ich do swego ciała.
Wymagania: Psychika 18, wrodzona lub poprzez specjalny rytuał

Wyczuwanie Portali (percepcja)
O ile wśród innych ras wyczuwanie przejść międzywymiarowych jest traktowane jako niezwykły dar, dla fullbringerów – zwyczajna technika. Każdy fullbringer wyczuje portal jeśli będzie tuż obok, bo nagle poczuje „zapach” (reimyaku) innego wymiaru, natomiast poprzez rozwijanie tej naturalnej zdolności może zyskać możliwość wyczuwania ich na odległość. Fullbringer w gruncie rzeczy rozszerza swój zmysł wyczuwania reiatsu na wymiary, przez co nie tylko wie że gdzieś otworzył się portal, ale również z którego świata pochodzi oraz jak jest duży. Im wyższa kontrola reiatsu, tym większy zasięg radaru.
Premie: rozszerzenie wykrywania reiatsu na portale międzywymiarowe. Postać zawsze zdaje sobie sprawę z otwarcia się przejścia międzywymiarowego. Ważne: nie dotyczy to zdolności kami do „przenikania” pomiędzy światami, ponieważ w takim przypadku nie powstaje żaden portal.
Wymagania: Kontrola Reiatsu 12

FullKnow (percepcja)
Fullbringerzy nie tylko widzą, ale również rozumieją tkankę duchową stojącą za materią, a przez to i samą materię. Niektórzy z nich mają szczególnie rozwinięty ten zmysł, przez co każdy obiekt z którym się stykają odsłania przed nimi część swojej natury.
Premie: podpowiedzi MG co do natury materii. Fullbringer może np. wyczuć że tajemnicza ciecz jest jakimś rodzajem kwasu
Wymagania: Psychika 13, wrodzone

Soul Dive (percepcja, dostosowanie)
Jakże można lepiej zrozumieć cudzą duszę niż poprzez jej odwiedzenie? Fullbringerzy potrafią odbyć duchową podróż do wnętrza innej osoby, odwiedzając ten sam świat do którego trafiają shinigami medytując ze swoim zanpakutō. Mogą tam odbyć z kimś duchową walkę albo trening, a także lepiej go poznać. Reiatsu zużyte w świecie duszy zostaje zużyte w świecie rzeczywistym, ale rany odniesione w świecie duszy przekładają się na rany psychiczne.
Wymagania: Psychika 16, Reiatsu 10

Fullbring Art I: Favor (dominacja)
W przeciwieństwie do shinigami, moc fullbringerów wcale nie musi ograniczać się do pojedynczego przedmiotu, który doskonale rozumieją – wielu przedstawicieli tej rasy czuje się z duchową tkanką materii nieożywionej na tyle swobodnie, że może nie tylko wyczuwać jej reimyaku, ale manipulować nią by wykonywała dlań drobne „przysługi”, czemu towarzyszą charakterystyczne iskry i cichutki trzask.
Typowymi zastosowaniami Fullbring Art I jest uniesienie niewielkiej ilości płynu, wytworzenie iskry czy drobnego wyładowania elektrycznego. Obszar i siła manipulacji jest jednak niewielka. Jeśli fullbringer ma szczęście, wystarczająco się skoncentruje i użyje odpowiednio dużo mocy, to może uda mu się unieść zasłonę ze śniegu, pyłu, spadłych liści czy kartek papieru, jeśli się schyli żeby ich dotknąć i wykona odpowiedni gest.
Na tym poziomie, fullbringer musi fizycznie dotknąć tego czym będzie manipulował.
Premie: możliwość manipulacji materią nieożywioną (zakres: nieco większy niż Sztukmistrz). Zasięg: dotyk.
Wymagania: Kontrola reiatsu 10, Inteligencja 8

Fullbring Art II: Order (dominacja)
Potężni fullbringerzy opanowali manipulację materią do poziomu, w którym należałoby ją nazwać raczej rozkazywaniem naturze raczej niż proszeniem jej o przysługę. Potrafią zwiększyć miękkość i elastyczność podłoża tak żeby zamortyzować upadek, ograniczyć rozprzestrzenianie się gazu poprzez wpływanie na ruchy dyfuzyjne powietrza, przejść przez płomienie przez odchylanie ich od siebie. Wzniesienie zasłony z pyłu, piasku czy śniegu nie stanowi już dla nich wyzwania. Jeśli znajdują się w wodzie, to przy odpowiedniej koncentracji i chwili czasu, mogą nawet zebrać wodę z otoczenia i wystrzelić ją jako skupiony pocisk. Mogą również zamrozić taflę jeziora przed swoimi stopami tak żeby po nim iść, choć potrzebują na to chwili czasu (nie byliby w stanie biec) oraz lód będzie na tyle cienki że odpowiednio silny przeciwnik nie powinien mieć trudności z jego roztrzaskaniem nawet gdyby znajdował się pod wodą.
Górne ograniczenie tego poziomu? Wyjątkowo skoncentrowany fullbringer może, dużym nakładem reiatsu, odchylić od siebie pocisk poprzez silną manipulację powietrzem. Zdecydowanie jednak musi taki pocisk wcześniej widzieć i zawczasu się na to przygotować.
Na tym poziomie, fullbringer może manipulować materią na odległość kilkudziesięciu centrymetrów (stąd może np. zbierać wodę z otoczenia).
Premie: możliwość manipulacji materią nieożywioną na poziomie średnim (zakres: porównywalny ze słabszymi kidō). Zasięg: do około pół metra.
Wymagania: Kontrola reiatsu 20, Inteligencja 16; Fullbringer Art I: Favor

Fullbring Art III: Command (dominacja)
Najpotężniejsi fullbringerzy zmuszają materię do wyczynów niemal wykraczających ponad jej naturę, w istocie wyciągając z niej „pełny potencjał”. Nie muszą się nawet schylać by wznieść w oczy przeciwnika falę pyłu czy śniegu. Bez większego wysiłku odchylają od siebie deszcz. Z łatwością manipulują temperaturą, przez co mogą zamrozić czy zagotować wodę, stopić lód, a nawet skroplić wilgoć z powietrza. Jeśli dać im chwilkę, mogą skroplić nieco wody z powietrza i wystrzelić jako pocisk. Zmienić asfalt w ruchome piaski. Przekierować prąd elektryczny z przewodu w przeciwnika.
Wydawałoby się, że na tym poziomie manipulacji materią nie ma rzeczy niemożliwych, jednak limity są wciąż jak najbardziej realne. Za górne ograniczenie można przyjąć, że jeśli fullbringer skupi dużo mocy, może osłabić ścianę nośną budynku tak że ów się zawali. Fullbringer ma nadal dość ograniczony zasięg.
Premie: możliwość manipulacji materią nieożywioną na poziomie zaawansowanym (zakres: odpowiednik średniej mocy kidō). Zasięg: do dwóch metrów.
Wymagania: Kontrola reiatsu 40, Inteligencja 24; Fullbringer Art II: Order

Fullbring Atristry (dominacja)
Niektórzy fullbringerzy mają wrodzony talent do szybkiego wyciągania praktycznych wniosków, a przez to znajdywania zastosowań dla dowolnych dusz tła, które mogą zdominować. Taki fullbringer z pewnością nie musi ograniczać się do prostych sztuczek, ale tworzy prawdziwe dzieła sztuki manipulacji materią.
Premie: zdolność do manipulacji materią (Fullbring Art I i kolejne) jest na stałe wzmocniona, zasięg manipulacji większy o połowę (w przypadku Fullbring Art I – zmienia się z dotyku na dwadzieścia centrymetrów)
Wymagania: Inteligencja 14, wrodzone

Bringer Light (dominacja)
O ile shinigami i hollowy mają „szybkie kroki” (odpowiednio shunpo i sonido), quincy zaś „ślizganie się na cząstkach duchowych” (hirenkyaku), a kami „po prostu znikają w jednym miejscu a pojawiają się w innym” (sensen), o tyle zdolność szybkiego ruchu fullbringerów można podsumować jako „wzmocnienie wybicia”. Fullbringer tak naprawdę po prostu zwyczajnie wybija się z wybranej powierzchni, tylko... ta powierzchnia mu pomaga. Światło, czy też iskry mocy i cichy trzask który towarzyszy użyciu techniki jest najlepszym dowodem na to, że nie jest oparta na reiatsu, reishi czy boskiej aurze, ale manipulacji duszami.
Bringer Light ma pewną przewagę nad innymi technikami szybkiego przemieszczania się: dotyczy dowolnego ruchu. Można za pomocą Bringer Light nie tylko wykonać szybki krok, ale też wzmocnić kopnięcie, unik czy cokolwiek innego fullbringer sobie zażyczy – zależnie od tego jak jest wytrenowany.
Premie: Możliwość szybkiego poruszania się lub wzmacniania ataków poprzez „wybicie się”. Jeśli postać ma również umiejętność Manipulacja Powietrzem, może również „wybijać się” z powietrza.
Wymagania: Szybkość: 20, Kontrola reiatsu: 25; Fullbring Art I

Armor of All Creation (trans, dominacja)
Jedna z najpotężniejszych technik fullbringu. Poprzez wprowadzenie się w trans, fullbringer staje się ucieleśnieniem szamana czy wołocha, a materia wokół zaczyna wirować wokół niego w szaleńczym tańcu, ochraniając go. Iskry fullbringu stają się tak potężne, że przybierają formę przypominającą błyskawice, a trzask staje się naprawdę przenikliwy i przypomina ćwierkanie tysiąca ptaków.
Premie: możliwość wprowadzenia się w trans by pół-pasywnie kontrolować materię wokół siebie w formę wirującej „zbroi fullbringu” pochłaniającej obrażenia tak materialne jak duchowe - blokuje tyle obrażeń ile fullbringer ma psychiki/2. Jednak jego największą zaletą jest, że uzyskuje właściwości materii zebranej z otoczenia, np. pancerz z płonącego gazu będzie przeciwników parzyć, a pancerz z pokruszonego szkła będzie kaleczył. Uwaga: wirująca materia musi być gazowa, płynna lub z bardzo drobnych ciał stałych, może to być piasek, pył czy błoto etc, ale nie np. metalowe kule czy sztylety. Sama wirująca zbroja, jako twór materialny, jest widoczna dla istot nieświadomych duchowo, ale błyskawice już nie.
Wymagania: Psychika 35, Kontrola Reiatsu 30, Reiatsu 25; gracz w konsultacji z MG wybiera jaki będzie „zapalnik” jego transu, może to być np. klasyczna gra na bębenku, ale też np. rytmiczne pstrykanie, powtarzanie mantry czy dowolna inna czynność która nadaje rytm.

FullPassing (percepcja, dostosowanie)
Tak jak wszystkie rasy potrafią ukrywać energię, tak fullbringerzy potrafią ukrywać całą swoją odrębność duchową, stając się jednym z naturą. Co to oznacza? W pewnym sensie jego ciało staje się częścią otoczenia – wody, ognia czy asfaltu. Potrafi zatem iść pod prąd nie czując żadnego oporu – bo to on jest wodą. Przejść przez płomienie nie parząc się – bo to on jest płomieniem. Albo po prostu przeniknąć przez ścianę, bo to on jest ścianą.
Zdolność ta wymaga znacznej koncentracji oraz nie ma możliwości używania jej nagle. Jeśli jednak użytkownik ma chwilę i się skupi, może być znakomitą techniką ucieczki.
Technika ta nie działa na żadne istoty żywe, ani tym bardziej duchowe, przenikany obiekt musi być zbudowany z materii nieożywionej.
Premie: możliwość „wtapiania się” w otoczenie, koniecznie zbudowane z materii nieożywionej. Wymaga chwilę czasu i stałej koncentracji.
Uwaga: jako technika dostosowania, FullPassing blokuje używanie jakichkolwiek technik dominacji, w tym FullbringArt i Bringer Light przez cały czas przenikania danego elementu otoczenia
Wymagania: Kontrola Reiatsu 20

Universal Harmony (dostosowanie)
Poprzez rozumienie duchowego aspektu materii i dostrajanie własnego reiatsu do jego reimyaku, fullbringer może akceptować reimyaku dusz tła jako swoje własne reiryoku. Nie uzyska tak wielkiego zrozumienia by pobierać reiryoku od dusz ludzi czy zwierząt, ale reimyaku roślin, kamieni czy asfaltu służy mu pomocną ręką.
Premie: możliwość pobierania PR z otoczenia. Co ważne, w przeciwieństwie do quincych, fullbringerzy nie potrafią tej energii gromadzić w ataki, ale muszą najpierw zaabsorbować, może być więc użyta tylko do regeneracji pokładów PR, nie do ataku powyżej swojego limitu. Szybkość pobierania zależy od psychiki lub kontroli reiatsu, którakolwiek statystyka jest _niższa_: w Hueco Mundo (jako „domu hollowów”) w przeliczniku 1, w Świecie Żywych (jako najbardziej znajomym) w przeliczniku 1/2, w Soul Society (jako najbardziej egzotycznym) w przeliczniku 1/4.
Uwaga: jako technika dostosowania, Universal Harmony blokuje używanie jakichkolwiek technik dominacji, w tym FullbringArt i Bringer Light przez cały czas absorbowania energii
Wymagania: Psychika 12, Kontrola Reiatsu 12

Soul Melody (trans)
Ponieważ moc fullbringu opiera się o duchowy rytm, fullbringerzy mają też wyższe zdolności postrzegania każdego innego rodzaju rytmów i melodii. Jeśli interesuje ich muzyka, zawsze rozpoznają fałszywą nutę w utworze muzycznym. Jeśli ludzie, łatwiej rozpoznają kłamstwo czy stan emocjonalny. Jeśli medycyna, mogą wiele zdiagnozować po samym tętnie. Fullbringerzy-wojownicy mogą nawet wychwycić rytm ataków przeciwnika.
Premie: umiejętność rozpoznawania i interpretacji rytmów; łączy się z innymi umiejętnościami (Artysta: Muzyka, Medycyna, Retoryka, Wyczucie Duszy etc), wzmacniając je
Uwagi: w przeciwieństwie do innych umiejętności transu, tej zdolności można używać razem z innymi, ponieważ jest półpasywna
Wymagania: Inteligencja 10

Soul Resonance (trans, dostosowanie)
Niektórzy fullbringerzy potrafią wyczuć nie tylko puls wymiarów i materii nieożywionej, ale nawet w pewnym stopniu dostosować się do pulsu czyjejś duszy.
Poprzez dostrojenie się do rytmu i reiatsu innej osoby, fullbringer może użyczyć jej swojej energii.
Premie: możliwość przekazania PR innej osobie. Co ważne, musi to być osoba dobrze znana, której motywacje użytkownik dobrze rozumie.
Wymagania: Psychika 14, Kontrola Reiatsu 18; Universal Harmony, Soul Melody; postacie muszą wykonywać tę samą czynność we wspólnym rytmie żeby rozpocząć tę technikę

OverSoul (dostosowanie)
Poprzez doskonałe zrozumienie duchowego wymiaru własnego materialnego ciała, a także jego rytmu, fullbringerzy potrafią przywracać je do właściwej formy. Innymi słowy: dokonywać samoleczenia. Wokół uszkodzonych części ciała pojawiają się charakterystyczne dla fullbringu drobne wyładowania i trzask, po czym rany się zasklepiają. Jest możliwe nawet regenerowanie ciężkich uszkodzeń, ale zajmuje dużo czasu.
Premie: użytkownik może kosztem PR regenerować PŻ
Uwaga: jako technika dostosowania, OverSoul blokuje używanie jakichkolwiek technik dominacji, w tym FullbringArt i Bringer Light przez cały czas przenikania danego elementu otoczenia. Nie jest jednak techniką transu, więc można jej używać w trakcie walki.
Wymagania: Reiatsu 20, Kontrola Reiatsu 13

OverSoul Resonance (trans, dostosowanie)
Poprzez perfekcyjne dostosowanie się do rytmu ciała innej osoby, fullbringer może użyczyć jej swojej zdolności regeneracji, efektywnie po prostu ją lecząc. To właśnie przez to fullbringerzy znani byli historycznie jako uzdrowiciele.
Premie: użytkownik może regenerować cudze PŻ kosztem własnego PR
Wymagania: Kontrola Reiatsu 30; Soul Resonance, OverSoul; by rozpocząć (ale nie utrzymać) trans, użytkownik musi wykonywać jakąś czynność (np. bicie w bęben, pstrykanie z palców, klaskanie) w rytmie bicia serca celu; w przeciwieństwie do Soul Resonance, nie wymaga znajomości danej osoby


Wady klasowe:


Nieempatyczny (2 pkt)
Moce fullbringera wymagają wczuwania się w duchowy aspekt materii nieożywionej. Niestety nie zawsze wiążą się z nieprzeciętną empatią, która jest potrzeba by w pełni je opanować. Na przykład ty jej nie masz. Potrafisz wprowadzić się w trans czy dostosować swój rytm do innych osób, ale kiedy ktoś mówi ci, że „każdy głaz ma duszę”, to kojarzy ci się to tylko z tym jak w dzieciństwie oglądałeś Pocahontas.
Kary: brak możliwości opanowania żadnych zdolności percepcji i dominacji (w tym Fullbring Art i Bringer Light!); utrudnienia fabularne
Wymagania: odpowiedni charakter

Przyziemny (1 pkt)
Większość fullbringerów widzi więcej, czuje więcej. Nie ty. Ty jesteś materialistą. Żadne tam dusze materii, może nawet w ogóle nie wierzysz w świat duchowy jeśli nie spotkałeś żadnego shinigamiego. Swoją sztukę uważasz za coś w rodzaju alchemii, a hollowy za bardzo specyficzne drapieżniki będące naturalnymi wrogami ludzi.
Kary: brak możliwości opanowania żadnych zdolności percepcji, trudność w rozwijaniu Kontroli Reiatsu
Wymagania: odpowiedni charakter, nie łączy się z Nieempatycznym

Wyniosły (1 pkt)
Dobry fullbringer to taki który czuje więź z naturą. Niektórzy jednak chcieliby naturę zdominować.
Kary: brak możliwości opanowania żadnych zdolności dostosowania
Wymagania: odpowiedni charakter

Bezrefleksyjny (1 pkt)
Moc fullbringu czasami wymaga wsłuchania się nie tylko w świat, ale również w własną duszę. Niektórzy wolą jednak słuchać innych niż samych siebie, a głos swego serca zagłuszają wszystkim co mogą.
Kary: brak możliwości opanowania żadnych zdolności transu
Wymagania: odpowiedni charakter

Roztrzepany (1 pkt)
Moce fullbringu wymagają wsłuchania się w siebie, innych ludzi i naturę. Trzeba poświęcić im wiele uwagi. I z tym masz trochę problem. Naprawdę trudno ci się skupić, a co dopiero robić takie rzeczy odruchowo.
Kary: utrudnienia w korzystaniu ze zdolności wymagających koncentracji, zdolności normalnie pasywne (np. Wyczuwania Portali, Duchowy Powidok) w twoim przypadku wymagają koncentracji
Wymagania: odpowiedni charakter

Odór Pustego (1 pkt)
Wszyscy fullbringerzy czerpią swoje moce od swojego „trzeciego rodzica”, hollowa, ale większość z nich ma swoją unikalną aurę fullbringera. Ty po prostu śmierdzisz jak Pusty.
Kary: „śmierdzisz” Pustym. Osoby niewprawne w wykrywaniu reiatsu mogą cię wręcz od niego nie odróżnić. Same hollowy jednak zawsze zauważą, że nie jesteś jednym z nich.
Wymagania: wrodzone.

Terror Dusz (1 pkt)
Twoja aura jest niepokojąca i źle wpływa na przedmioty, na których ludzie odcisnęli swoją emocjonalną pieczęć. Co prawda ułatwia ci to dominowanie nad materią, o ile tego chcesz, ale inni fullbringerzy nie dażą cię zbytnią sympatią. Przedmioty, których używają do swojego własnego fullbringu, zachowują się przy tobie inaczej, przez co nie możesz się ukryć nawet jeśli ukrywasz reiatsu.
Czasami twój negatywny wpływ na duchową tkankę materii jest tak silny, że wręcz fizycznie dostrzegalny – np. jeśli postawić przed tobą szklankę wody, to tafla nieco odchyla się w przeciwną stronę, jakby płyn próbował się przed tobą schować.
Kary: inni fullbringerzy nie przepadają za tobą oraz mogą cię wykrywać (poprzez przedmiot swojego fullbringu) i rozpoznawać nawet jeśli maskujesz reiatsu; odpowiednio wprawny obserwator innej rasy, w tym nawet ludzi nieświadomych duchowo, również cię rozpozna

Wrażliwiec (1-2 pkt)
Niektórym fullbringerom brakuje empatii, ty z kolei masz jej za dużo. Niemal fizycznie cierpisz gdy ktoś przy tobie kopnie psa, nie potrafisz przejść obojętnie obok peta rzuconego na trawę, a w skrajnych przypadkach zwijasz się z bólu na samo wspomnienie tego, że człowiek niszczy Matkę Naturę. Zdarza się, że potrafisz tylko zwinąć się w kłębek i płakać.
Kary: utrudnienia MG, w przypadku wady za 1 pkt ból musi być wywołany bezpośrednim doświadczeniem, w przypadku za 2 pkt może zaatakować losowo
Premie: łatwiejsze opanowywanie dostosowania
Wymagania: nie łączy się z Nieempatycznym ani Wyniosłym

Człowiek Pierwotny (1 pkt)
Odmawiasz uznawania sztucznych tworów człowieka. Domy z betonu, stalowe ptaki, a już zwłaszcza te całe komputery nie są dla ciebie. Po prostu nie.
Kary: postać nie może korzystać z nowoczesnych technologii (komputery), w tym również nie może takowych dotyczyć jej ulubiona dusza. Jeśli chce na nich użyć swoich mocy, na ich potrzeby traktuje je ich proste składowe, np. komputer jako po prostu kawał blachy.


__________

Edit: Za namową Tsuny ciąg dalszy, ten o bounto, w osobnym szkicu.

Edit2: Pod wpływem dyskusji z Tsuną, jeszcze bardziej rozwinęłam opis Fullbring Art i jego ograniczeń. Pod wpływem Tsuny i Imperatora zmieniłam określenie „dusze materii nieożywionej” na „duchowy aspekt materii nieożywionej”, gdzieniegdzie również na reimyaku lub „duchowy puls”. Moc fullbringerów sformułowana w kategoriach reimyaku / duchowego pulsu właśnie, zamiast w kategoriach dusz.

__________

Dajcie proszę znać jak wam się podoba taki koncept tych ras. Listy umiejętności, czy zwłaszcza ich wymagania, są pewnie do dopracowania – nie chciałam przychodzić z gołą koncepcją bez żadnych konkretów które zademonstrowałyby jak te koncepcje się rozwijają w mechanikę oraz lore.

Myślałam też o mniejszym rozszerzeniu dla hollowów (i być może quincy?), ale wydało mi się to mniej palące patrząc na rozpiskę dopieszczenia.


Ostatnio zmieniony przez Keshi dnia 2021-12-05, 22:17, w całości zmieniany 14 razy (Reason for editing : dodanie zwiększonego kosztu zużycia mocy przy forsowaniu)
Powrót do góry Go down
渡邊綱


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
渡邊綱


Mistrz Gry : Fairy

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket4096/4096Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (4096/4096)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket83037/262144Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (83037/262144)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-09, 19:53

Podzielilbym to na dwa tematy.

Takie tam dusze kamykow, kwiatkow i asfaltu. Z jednej strony ciekawy pomysl, z drugiej, jak sie zaczynam po inzyniersku nad tym rozwodzic, to sie robi bloto. Czy dusza asfaltu to technicznie taka sama dusza, co ludzka, tylko jeden mial pecha i asfaltem sie urodzil, czy cos innego? A ten asfalt to ma jedna dusze na calym odcinku A2, czy od bramki do bramki. Jak pukniesz w kamien to sie dusza sklonuje na rozlupane czesci, czy sie jakos podzieli. To moze asfalt to zbior dusz atomow. Albo atom to zbior dusz kwarkow. Takie tam dylematy.

Wszystko ladnie, ale wlasciwie to co z tymi ludzmi (bo ja z kolei bede ich tak nazywac)? To sa dodatki do ich mocy indywidualnych, czy nie maja miec mocy, a to powyzsze? Mnie to wiekszosci bardziej pasuje na indywidualne techniki konkretnego typa (zwlaszcza taki art3), niz ogolne.

Batonow nie czytalem.


Tsuna
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-10, 13:47

渡邊綱 napisał:
Podzielilbym to na dwa tematy.
Właśnie się zastanawiałam czy tak zrobić, tylko wtedy gdzie ten wstęp wrzucić. :-/ Ale chyba racja, że tak zrobię.

渡邊綱 napisał:
Takie tam dusze kamykow, kwiatkow i asfaltu. Z jednej strony ciekawy pomysl
Nie mój. Smile To jest kanonicznie powiedziane w mandze, w Fullbringer Arc.

渡邊綱 napisał:
jak sie zaczynam po inzyniersku nad tym rozwodzic
Jak się podchodzi po inżyniersku to prawie nic w Bleachu nie ma sensu, jak dobrze wiesz. Smile I nie tylko w Bleachu, ale też w każdym innym shōnenie.

Pomysł „panteizmu dusz” pochodzi bezpośrednio z mangi, więc moim zdaniem odrzucenie go „bo tak po inżyniersku to to rodzi za dużo problemu” byłoby analogiczne do np.

  • odrzucenie quincych, bo niby jak dokładnie to działa, że pobierają te cząstki duchowe? Czy tam działa jakaś siła przyciągająca? A jeśli tak to czemu quincy się nie przemieszcza, a cząstki tak, skoro zgodnie z trzecią zasadą dynamiki tak powinno być? A jak to działa że quincy może sobie przemieszczać swoją platforemkę z reishi pod sobą, skoro jest nad nią a nie przed nią? Czy może tą siłę ciągnącą reishi produkować z dowolnego miejsca wokół siebie w dowolną stronę? A jeśli tak to jak to dokładnie działa i czemu nie używają tego też żeby X?
  • bramy światów, bo przecież jak to fizycznie działa, że jest figura płaska gdzie po jednej stronie jest jeden wymiar a po drugiej inny? Czy to jest teleportacja? A w takim razie co się stanie, jak jakiś obiekt nadziejemy na taką figurę – czy zostanie rozcięty? A jak go przesuniemy w tę i z powrotem to wtedy ten kawałek co przeszedł przez figurę będzie po drugiej stronie i po tej pierwszej stronie będzie w nim dziura? A jeśli tak to czy jak poruszymy z powrotem to ta dziura tam nadal będzie czy się zasklepi?
  • zignorowania istnienia presji reiatsu – bo to też jest coś co działa tak jak akurat autor sobie w danej chwili wymyślił (konia z rzędem temu kto rozpisze ścisły wzór i poprzypisuje wszystkim postaciom wartości jakichś zmiennych, które pozwoliłyby konsekwentnie odtworzyć wszystko co kanonicznie znamy z mangi, o anime nie wspominając)

Oczywiście pewne rzeczy zmieniamy na potrzeby gry, jak choćby wprowadzenie konkretnych zasad presji reiatsu czy sprecyzowanie co taki quincy może robić z reishi a czego nie. Odpowiednikiem tego jest, moim zdaniem, właśnie opisanie jak działają moce fullbringerów i co mogą z nimi zrobić – czyli właśnie spisanie ich umiejętności. Tak jak nie ma większego znaczenia jak dokładnie „po inżyniersku” działają moce quincy, tak nie ma większego znaczenia jak dokładnie „po inżyniersku” działa moc fullbringu. Wręcz: moim zdaniem właśnie „po inżyniersku” znaczyłoby tu – wystarczy że wiemy co mogą robić, nie musimy wiedzieć dlaczego dokładnie tak a nie inaczej, natomiast postawa którą tu przyjmujesz jest raczej naukowa niż inżynierska. Może się czasem przydać jeśli gra się naukowcem z XII Oddziału, ale poza tym – myślę że jest nadmiarowa.

渡邊綱 napisał:
Czy dusza asfaltu to technicznie taka sama dusza, co ludzka, tylko jeden mial pecha i asfaltem sie urodzil, czy cos innego?
Tego w mandze nie było, ale wychodzę z założenia, że to bardziej taka różnica jak między kami i yokai – są podobne, ale różne. Pasuje mi to też do tego że fullbringerzy nie potrafią kształtować dusz innych ludzi czy np. psów, a tylko te dusze materii nieożywionej właśnie.

Jeśli uznać powieść „Bleach: Can't Fear Your Own World” za pół-kanoniczną (analogicznie np. jak bounto arc w anime) – to całe wymiary (Świat Żywych, Soul Society, Hueco Mundo, Piekło etc) mają reimyaku, coś poniekąd analogicznego do reiryoku i reiatsu zarazem. Na moje rozumienie – reiryoku i reiatsu generują dusze żywe/osobowe, a reimyaku – dusze rzeczowe.

渡邊綱 napisał:
A ten asfalt to ma jedna dusze na calym odcinku A2, czy od bramki do bramki
Pytanie do autora mangi. Smile Jakbym miała strzelać, to powiedziałabym że dusze reprezentują „jeden przedmiot”, więc jest to zapewne hierarchiczne i poniekąd płynne w przypadku dusz nieożywionych. Rozumiem więc, że np. jest dusza drewna, ale jak z tego drewna zrobi się amulet to tworzy się tym samym nadrzędną wobec niej duszę amuletu, która reprezentuje wyższy abstrakt i ma też w związku z tym większe możliwości (np. może zostać obiektem własnej/unikalnej mocy).

W mandze było powiedziane, że przedmioty mają „pamięć”, więc być może wręcz pamięć amuletu, noża czy telefonu już jest wyższą klasą bytu niż dusza asfaltu czy drewna, tak jak dusza człowieka czy zwierzęcia jest wyższą klasą bytu niż dusza przedmiotu.

渡邊綱 napisał:
Jak pukniesz w kamien to sie dusza sklonuje na rozlupane czesci, czy sie jakos podzieli. To moze asfalt to zbior dusz atomow. Albo atom to zbior dusz kwarkow. Takie tam dylematy.
Akurat to ostatnie to moim zdaniem nie dylemat, bo skoro kanonicznie obiektem fullbringu Chada była jego skóra, to najwyraźniej musi istnieć dusza jego skóry, która nie jest tożsama z całą jego własną duszą. Patrząc na to, że  w mandze występuje „konwerter kishi do reishi” (czyli materii fizycznej/cielesnej do materii duchowej), atmosfery są wysycone cząstkami duchowymi i tak dalej, to rozumiałabym to tak właśnie jak mówisz: reishi to odpowiednik atomów (czy cząsteczek?), natomiast dusze są hierarchią bytów abstrakcyjnych ponad reishi. Czyli taki kotek ma duszę, ale jego skóra – jako tkanka, twór niższego rzędu – też ma duszę, która normalnie wchodzi w skład jego własnej. Jak kotek umrze, to dusza skóry kotka zostaje tam gdzie była, bo jest przywiązana do materii, natomiast dusza kotka która go zasilała i nim poruszała – opuszcza ciało. W ten sposób materia nieożywiona ma zarówno duszę rzeczową (tutaj: dusza skóry), jak i duszę żywą (tutaj: dusza kotka).

W ten sposób można też uzasadnić czemu bounto starzeją się gdy pożrą żywego człowieka, ale kiedy tylko jego duszę to nie – widocznie gdy pożerają żywego człowieka, to pochłaniają również jego dusze rzeczowe, przez co przechodzi na nich ich biologiczne „zużycie”. W przypadku samej duszy żywej/osobowej – takiego problemu nie ma.

Jak pisałam punkt wyżej, można to rozdzielić też np. na trzy kategorie, tj. dusza materii, dusza obiektu, dusza żywa. Dusze żywe to np. dusze ludzi – i taką duszą jest dusza fullbringera. Składają się z dusz obiektów, które są duszami tkanek, przedmiotów codziennego użytku, amuletów etc – i na takich może operować moc własna fullbringu. Dusze obiektów z kolei składają się z dusz materii, które są duszami materiałów --- i na takich może operować Fullbring Art. W ten sposób mamy wyjaśnienie czemu własna moc dotyczy tylko jednego przedmiotu (ale już nie istoty żywej), ale Fullbring Art może dotyczyć czegokolwiek – bo operują na innym poziomie duszy, a dusza obiektu jest dużo trudniejsza do zrozumienia i kontrolowania niż dusza materii.

渡邊綱 napisał:
co z tymi ludzmi? To sa dodatki do ich mocy indywidualnych, czy nie maja miec mocy, a to powyzsze?
De facto moc indywidualna jest częścią tego. Zgodnie z mangą, fullbring pozwala manipulować duszami tak w ogóle i było wprost powiedziane, że Tsukishima i reszta jak używają swojej techniki szybkiego przemieszczania się to odbywa się to dokładnie tak, że manipulują duszą np. asfaltu czy powietrza żeby ją odkształcić i wypchnąć się w daną stronę. Podobnie było chyba wspomniane że jak upadną to mogą uczynić podłoże bardziej elastycznym, żeby złagodziło upadek. Jeden z nich pokazał że może pić nie podnosząc szklanki, bo drineczek sam leci mu do ust.

W pewnym sensie jest to analogiczne do tego jak Dusze mogą tworzyć swoje własne kidō. W przypadku fullbringu po prostu konkretną rzecz dana osoba lepiej zna i jest jej bliższa, przez co wpływ na nią jest dużo większy. W mandze Ichigo opierał swój fullbring o swoją odznakę shinigami, która „pamiętała jak był shinigami”, przez co jego fullbring był podobny do mocy shinigami – jego druga forma wręcz odtwarzała shihakushō i Zangetsu.

渡邊綱 napisał:
Mnie to wiekszosci bardziej pasuje na indywidualne techniki konkretnego typa (zwlaszcza taki art3), niz ogolne
Ten sam komentarz wielokrotnie pojawiał się w temacie propozycji kidō. Można też tak patrzeć na np. shunkō czy iowoiowe żywiołowe style hakudy.

Art 3 jest funkcjonalnym odpowiednikiem poziomu kidō typu siła Aizena i elastyczność Hinamori – to chyba zrozumiałe, że jest epicka. Zwłaszcza, że shinigami dla wysokopoziomowych kidō mają już rzeczy typu ciskanie ogromnymi błyskawicami, tworzenie smoków, olbrzymów etc.

Nie widzę natomiast problemu – i prawdę mówiąc rozważałam to – żeby fullbringerzy też uczyli się konkretnych typów manipulacji materią jak shinigami zaklęć. Czyli jeśli fullbringer chce się nauczyć np. tworzyć wiatr to musi mieć Fullbringer Art jakiegośtam poziomu (np. 2 albo 3) plus opanować tę konkretną sztukę.

渡邊綱 napisał:
Batonow nie czytalem
Smuteczek, bo oni są tylko bardzo, baaardzo luźno oparci na oryginale z anime, więc są (potencjalnie) bardziej kontrowersyjni, ale też byliby bardziej unikalni dla Iowoi, gdyby ta propozycja przeszła.
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-10, 17:40

Dopisałam trochę więcej szczegółów o Fullbring Art, żeby było lepiej wiadomo co się da, a czego się nie da na poszczególnych poziomach.

Dodałam trochę ograniczeń do Soul Resonance, żeby przekazywanie energii czy leczenie nie wydawało się takie łatwe i bezkosztowe. W końcu fullbring normalnie nie działa na ludzi, więc musi to być super trudne.

Wprowadziłam kategorie umiejętności, które się ze sobą nie łączą, żeby ktoś np. nie pobierał energii z otoczenia jednocześnie się lecząc i atakując. Forsowanie też blokuje sporą część umiejętności.
Powrót do góry Go down
渡邊綱


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
渡邊綱


Mistrz Gry : Fairy

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket4096/4096Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (4096/4096)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket83037/262144Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (83037/262144)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-10, 20:59

渡邊綱 napisał:
Takie tam dusze kamykow, kwiatkow i asfaltu. Z jednej strony ciekawy pomysl
Nie mój. Smile To jest kanonicznie powiedziane w mandze, w Fullbringer Arc.

Nie Twoj. Niczego to nie zmienia. Argument "bo bylo w mandze", jak dla mnie do /dev/null mozna schowac. Ma niewielka wartosc, ale ogrom sprzecznosci, ktore "byly w mandze" skutecznie ogranicza jego wartosc.

渡邊綱 napisał:
jak sie zaczynam po inzyniersku nad tym rozwodzic
Jak się podchodzi po inżyniersku to prawie nic w Bleachu nie ma sensu, jak dobrze wiesz.

Nie zrozumialas intencji, ale to jakby tradycja. Wiele rzeczy jest bez sensu i bez inzynierskiego podejscia, stad ponizsze.

Pomysł „panteizmu dusz” pochodzi bezpośrednio z mangi, więc moim zdaniem odrzucenie go „bo tak po inżyniersku to to rodzi za dużo problemu” byłoby analogiczne do np.
Nie mam absolutnie zadnego problemu w ignorowaniu pomyslow z mangi. Tych, ktore uwazam za zbedne, albo glupie i wprowadzania wlasnych rozwiazan. Poza tym, jak kiedys bylo wspominane - forum zaczelo dzialac w trakcie serii, wiec pojawialy sie pomysly, ktore kloca sie z tym, co dwiescie epizodow pozniej pokazal autor. Trudno. To jest forum oparte na mandze, nie forum "tak bylo w mandzie". Te dusze asfaltu nie tyle komplikuja, co nie podoba mi sie. Przynajmniej nie tutaj. Zwyczajnie wole to nazwac manipulacja materia, a nie dogadywania sie z duszami. Moze dla Ciebie to nie wazne, ale ja dosc czesto operuje w scenariuszach na detalach. I o ile nad prosta magiczna manipulacja materii nie ma co sie rozwodzic, to takie dusze - jak to mozna wykorzystac, a jakie sa, skad sa, ile ich jest.

Jeśli uznać powieść „Bleach: Can't Fear Your Own World” za pół-kanoniczną
Nigdy bym nie sie nie dowiedzial, gdyby dyktator nie wzial za waifu Aury. Rzucilem okiem w background i pozalowalem straconych dwoch minut zycia. Nie bede wiec komentowal zawartosci.

Pytanie do autora mangi.
Byczo. Idz zapytaj.

jest dusza drewna, ale jak z tego drewna zrobi się amulet to tworzy się tym samym nadrzędną wobec niej duszę amuletu
Ze jak? Nie... moze nienajgorszy materia na osobny system, ale tutaj tego nie chce.

W mandze było powiedziane, że przedmioty mają „pamięć”
Osobiscie nie zamierzam uzywac duszy asfaltu, jesli bede potrzebowal, zeby asfalt cos zapamietal.

to najwyraźniej musi istnieć dusza jego skóry
No po prostu nie.

Odpowiednik kidou? Kidou to lista konkretnych efektow. Taki art3 brzmi, jak przekoks typu Aura, co to sobie gory morfuje, morza przelewa, tornadami ciska i tak dalej. Blicz mimo wszystko opieral sie na byciu kozakiem indywidualnym. Stad kazdy mial spersonalizowane moce. Nie jestem poza tym zwolennikiem tworzenia odpowiednikow wszystkiego wszedzie, bo robi sie papka. Shinigami nazwiemy shunpo, potworkom sonido, a ludzie niech tam skacza po duszach, jak trampolinie. Ale generalnie wszystko to samo. Byly tu kiedys wynalazki typu odsylajace strzaly (bo czemu quinsi nie moglby zamiast zabijac, to zbawic mostra, niczym shini), albo przeklete zanpakutou, ktore z kolei kasowalo delikwenta, jak quinsi. No odpowiedniki, jakby ktos chcial byc quinsi, ale biegac z katanka w hakamie.


Tsuna
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket9000/9000Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket9000/9000Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-10, 21:49

Sporo pracy w ten projekt włożono i osobiście uważam go za ciekawy pomysł na rozwinięcie człowieków czy też fullbringerów, chociaż rzeczywiście dusze asfaltów, azbestów czy betonów brzmią kuriozalnie. Że nawet materia nieożywiona dysponuje jakimś śladem rei poprzez który fullbringer może oddziaływać na materię to interesująca koncepcja, ale duszą bym tego nie nazwał. Ale to tylko kwestia nazewnictwa i ogólnie jestem na tak, aczkolwiek zamieniłbym wbudowaną umiejętność widzenia kami na osobną umiejętność.

No to póki co mamy jeden głos na tak i jeden na nie. Zobaczymy jak inni się wypowiedzą.
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-11, 13:16

渡邊綱:

Spoiler:

Imperator Kuchiki:
Spoiler:
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-11, 15:39

Zedytowałam szkic. Zmieniłam określenie „dusze” na „duchowy aspekt materii nieożywionej”, gdzieniegdzie też na reimyaku / duchowy puls. Zdolność fullbringu sformułowałam właśnie w odniesieniu do reimyaku / duchowego pulsu, co miałoby wyjaśniać czemu sporo technik fullbringerów opiera się w sensie dosłownym na rytmie.

Dopisałam więcej o możliwościach i ograniczeniach Fullbring Art, jak również jego zasięg.
Powrót do góry Go down
渡邊綱


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
渡邊綱


Mistrz Gry : Fairy

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket4096/4096Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (4096/4096)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket83037/262144Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (83037/262144)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-11, 20:35

渡邊綱 napisał:
Zwyczajnie wole to nazwac manipulacja materia, a nie dogadywania sie z duszami. Moze dla Ciebie to nie wazne, ale ja dosc czesto operuje w scenariuszach na detalach. I o ile nad prosta magiczna manipulacja materii nie ma co sie rozwodzic, to takie dusze - jak to mozna wykorzystac, a jakie sa, skad sa, ile ich jest.
Ponownie – jakoś nie podejrzewam, żebyś moce quincych przemyśliwał na poziomie kwarków, więc robienie tego dla mocy fullbringerów, które operują na jeszcze wyższym poziomie niż moce quincy, wydaje mi się mocno przesadzone.

Co ma jedno do drugiego? Jesli quinsi manipuluja energia, ktora sobie luzno fruwa, to nie ma tu nad czym sie rozwodzic. Tak samo nad manipulacja materia. Natomiast, jak taki czlek ma sie dogadac z dusza asfaltu, to juz inna bajka i rozwazania, ktore juz zostaly napisane.

渡邊綱 napisał:
Keshi napisał:
to najwyraźniej musi istnieć dusza jego skóry
No po prostu nie.
No co poradzę. Neutral Se autor wymyślił to se autor ma.

Autor to sobie zmienial zdanie, jak mu pasowalo. Najpierw glupi Icigo emanowal moca i wplywal na innych (akurat tylko na dwojke), potem magiczna kulka Urahary spelniajaca zyczenia, a jeszcze pozniej to hollow musial napadac na kobiety w ciazy i sie wtedy mutant rodzi. Nie kupuje tego. Dla mnie czlowiek moze po prostu miec predyspozycje i zaden hollow nikogo drapac nie musi, zeby je dostal.
Mnostwo rzeczy bylo zreszta robione pod bohatera, co zreszta w opowiesci jest normalne. Najpierw niby to Bjakuja skasowal mu shiniganizm, ale tylko ten, co dostal. Potem uzyl Mugetsu, co go pozbawilo shinigamizmu wlasnego, to z kolei okazalo sie, ze gadzet ma pamiec i moze teraz miec z innego zrodla, tylko po to, zeby jednak nowy kolega to zajumal. No to mozna kose w plecy i znowu masz shinigamizm ponoc utracony "na zawsze". Potem Zangetsu mowi, ze to nigdy nie byl zanpak, tylko hollow, a on to wlasciwie jest chyba quinsi i wiec nie chcial, zeby byl shinigami. Da faq?
Tak, autor to sobie nawymyslal.

渡邊綱 napisał:
Blicz mimo wszystko opieral sie na byciu kozakiem indywidualnym.
Wszystkie te momenty kiedy porucznik czy kapitan pokazywał jakim jest kozakiem poprzez walnięcie kidō-tornadem czy innym działem błyskawic: am I a joke to you?

I w tej mandze to wszystko sluzylo, zeby gromic randomowych leszczy kopami na raz, a walki powazniejsze to juz na noze, czy kto co tam posiadal.

jednocześnie sam masz pretensje, że Fullbring Art jest ZA MAŁO analogiczny do kidō
Pokaz no palcem, gdzie zazyczylem sobie, by byl analogiczny? Opis dla mnie wygladal, jakby mozna bylo bankai, lale, czy ducha skory wrzucic do kosza, bo po co ci to, jak mozesz manipulowac do woli otoczeniem.

I bynajmnie nie chodzi o to, ze ludzie maja byc ograniczeni do jednej biednej mocy i juz nigdy wiecej niczego sie nie nauczyc, co pasuje mi opcja, iz kazdy czlowiek jest inny i nie maja jako tako powtarzalnego zestawu, a style indywidualne.


Tsuna
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-11, 22:01


Na wstępie: propozycję zedytowałam i nie wspomina już o „duszach obiektów”. Zamiast tego mówi o energii tła, duchowym rytmie i duchowych aspektach materii. Wszystkie metaforyczne odniesienia do dusz obiektów zostały zmienione tak żeby wprost wynikało z nich, że materii nieożywionej wcale nie jest przypisywana osobowość czy charakter, a jedna z wad dostała w opisie że niektórzy fullbringerzy mówią o „duszach przedmiotów”, ale inni z kolei się z nimi nie zgadzają.

Daj znać czy taki opis ci bardziej odpowiada.

__________

No. To teraz:

渡邊綱 napisał:
Co ma jedno do drugiego? Jesli quinsi manipuluja energia, ktora sobie luzno fruwa, to nie ma tu nad czym sie rozwodzic
No tyle że oni nie manipulują energią tylko reishi. A reishi to są dosłownie „cząstki duchowe” przeciwstawione kishi, „cząstkom materii”, czyli tym atomom, kwarkom etc. Czyli analizowanie mocy quincy na poziomie atomów i kwarków ma dużo więcej sensu niż analogiczne analizowanie mocy fullbringerów.

Nie rozumiem czemu jak powiem „cząstki duchowe” albo „energia duchowa” to niczego nie trzeba wyjaśniać, a jak „dusze tła” to już nagle żadne tam tomistyczne hierarchie dusz tylko koniecznie wyjaśnienie aż do poziomu kwarków.

渡邊綱 napisał:
Natomiast, jak taki czlek ma sie dogadac z dusza asfaltu, to juz inna bajka
Chochoł. Nikt nie mówił o „dogadywaniu się” z asfaltem tylko o jej rozumieniu (tak jak rozumie się fizykę czy chemię), dominowaniu (tak jak regułą dźwigni czy zasadami elektromagnetyzmu możemy manipulować przedmiotami, tak można manipulować ich duchowym aspektem) i dostosowaniu (analog do: jak się człowiek rozluźni w wodzie to się unosi, a jak zepnie to zatonie).

Jeśli zmyliło cię np. to że była mowa o „przysługach” i „rozkazywaniu” – kidō też bywa opisywane jako rozkazywanie mocom natury, a jednak nie rozumiemy tego tak, że są jakieś dosłownie spersonifikowane moce natury które dosłownie słuchają poleceń i to one wywołują dany efekt. Nie wdając się w zbędne szczegóły, była to przenośnia.

渡邊綱 napisał:
Autor to sobie zmienial zdanie, jak mu pasowalo. Najpierw glupi Icigo emanowal moca i wplywal na innych (akurat tylko na dwojke), potem magiczna kulka Urahary spelniajaca zyczenia, a jeszcze pozniej to hollow musial napadac na kobiety w ciazy i sie wtedy mutant rodzi. Nie kupuje tego.
To prawda, że autor nie zawsze jest konsekwentny (np. raz zwykli ludzie nie widzą magicznego ramienia Chada, a później się okazuje że fullbring manipuluje faktyczną materią, więc niby powinni), ale akurat tutaj trochę mylisz to że bohaterowie coś ZGADYWALI i źle zgadli (tutaj konkretnie Rukia) z tym że autor w oczywisty sposób zmienił zdanie i nagle faktyczna obiektywna prawda w danym świecie się zmieniła. Jak dla mnie tutaj to ewidentnie jest ten pierwszy przypadek faktyczna obiektywna prawda w danym świecie się zmieniła. Jak dla mnie tutaj to ewidentnie jest ten pierwszy przypadek – wyjaśnienie Rukii kompletnie nie trzyma się kupy. Jeśli Ichigo daje ludziom wokół siebie moce „bo ogromne niekontrolowane reiatsu”, to dlaczego jedna jego siostra tylko widzi duchy, a druga w ogóle nawet tego nie? To przecież jego rodzina powinna w pierwszej kolejności dostać moce, bo to z nimi przebywa najwięcej.

渡邊綱 napisał:
Dla mnie czlowiek moze po prostu miec predyspozycje i zaden hollow nikogo drapac nie musi, zeby je dostal.
Gratulacje, właśnie opisałeś Orihime albo Kanonjiego. A Chad jest inny, tak jak Ishida jest inny. Jeśli ci przeszkadza np. że kiedyś można było zrobić Człowieka bez angażowania w to wszystko hollowa, mocy fullbringu etc, to można zrobić oddzielne rasy Fullbringer i Człowiek. Grałam już w RPG-a w którym dokładnie tak było – Człowiek był rasą bazowaną na Orihime, którzy bardziej opierali się na niesamowitych mocach opartych o emocje czy cośtam, a Fullbringer był rasą bazowaną na Chadzie i reszcie, którzy opierali się na manipulacji materią. Nie widzę problemu, skoro istnieje już jeden inny specjalny rodzaj człowieka i nazywa się Quincy.

渡邊綱 napisał:
Najpierw niby to Bjakuja skasowal mu shiniganizm, ale tylko ten, co dostal. Potem uzyl Mugetsu, co go pozbawilo shinigamizmu wlasnego, to z kolei okazalo sie, ze gadzet ma pamiec i moze teraz miec z innego zrodla, tylko po to, zeby jednak nowy kolega to zajumal. No to mozna kose w plecy i znowu masz shinigamizm ponoc utracony "na zawsze". Potem Zangetsu mowi, ze to nigdy nie byl zanpak, tylko hollow, a on to wlasciwie jest chyba quinsi i wiec nie chcial, zeby byl shinigami. Da faq?
Prawdą jest. Natomiast bez przesady że istnienie Fullbringerów było niby zrobione w locie żeby tylko Ichigo odzyskał moce. Reakcje Chada na Hueco Mundo były na długo długo przed tym, jeszcze w Hueco Mundo Arc. Już vaizardzi twierdzili, że Orihime i Chad mają całkiem innego typu moce i że Orihime ma moce bardziej takiego typu jak shinigami.

渡邊綱 napisał:
I w tej mandze to wszystko sluzylo, zeby gromic randomowych leszczy kopami na raz, a walki powazniejsze to juz na noze, czy kto co tam posiadal.
1. To może głosuj za usunięciem kidō, skoro moce rasowe psują indywidualizm? Razz I przy okazji usuń też shunpo/sonido/hirenkyaku/wszystko-inne-co-jest-kalką-i-psuje.

2. Taa. Z dokładnością do tego kiedy to kidō ma im uratować skórę, tak jak kiedy Byakuya stwierdził, że uciekać przed zdolnością Zommariego nie ma jak, ale zasłonić się przez bakudō już może. Albo kiedy kidō jest dosłownie właśnie tym co jest w danej postaci kozackie, tak jak Hinamori, której zdolność zanpakutō była nijaka i praktycznie jak już jej używała to jako elementu składowego super-kombosa który głównie kidō stoi (zresztą jej zanpakutō też był tak generyczny że przypominał kidō).

渡邊綱 napisał:
Pokaz no palcem, gdzie zazyczylem sobie, by byl analogiczny?
„Odpowiednik kidou? Kidou to lista konkretnych efektow. (...) Nie jestem poza tym zwolennikiem tworzenia odpowiednikow wszystkiego wszedzie, bo robi sie papka. Shinigami nazwiemy shunpo, potworkom sonido, a ludzie niech tam skacza po duszach, jak trampolinie. Ale generalnie wszystko to samo.”
Tutaj sugerujesz, że Fullbring Art to jest to samo co kidō, na tej samej zasadzie co Bringer Light to rzekomo to samo co shunpo. Ale z kolei że za mało to samo żeby było to samo, bo kidō ma techniki a Fullbring Art nie.

Jak pisałam wcześniej – rozważałam żeby miał konkretne techniki i odrzuciłam to właśnie dlatego, że stwierdziłam że to w gruncie rzeczy próba dopasowania lore do mechaniki oraz balansowania na siłę, robiąc przy tym prawie że kalkę. Dlatego moim zdaniem lepiej żeby fullbringerzy mieli zdolność słabszą i bardziej ograniczoną w tym co może zrobić, ale za to dużo elastyczniejszą i szybszą niż kidō.

渡邊綱 napisał:
Opis dla mnie wygladal, jakby mozna bylo bankai, lale, czy ducha skory wrzucic do kosza, bo po co ci to, jak mozesz manipulowac do woli otoczeniem.
To było takie „do woli” jak kidō jest manipulowaniem reiatsu „do woli”. No tak. Z tym że nie.

Od pierwszej wersji szkicu były wprost (i po coś) wymienione konkretne przykłady co można zrobić na każdym poziomie, co można robić przy odpowiedniej koncentracji, a co jest praktycznie na granicy możliwości. I Fullbring Art 3 nie był tu wyjątkiem – od pierwszej wersji pisałam, że wyżyną jego możliwości jest naruszenie fundamentów czy ściany nośnej budynku, co skutkuje jego zawaleniem. Czy to jest ta moc przed którą „bankai do kosza”? Porównajmy: Rukia przy pomocy kidō na luzie sobie wybiła ogromną dziurę w budynku (w walce z Arroniero). Tymczasem jej bankai sprowadza wszystko w promieniu kilkudziesięciu (stu?) metrów do temperatury zera bezwzględnego. W jaki sposób moc pozwalająca zwyczajnie zamrozić wodę w odległości dwóch metrów może wyrzucać ten bankai do kosza?

Jeśli już, to porównałabym, że Fullbring Art 3 (który notabene jest już umką wysokopoziomową, tak jak wysokie kidō) może rzeczy podobnego typu jak niektóre shikaie. I to słabe shikaie, moim zdaniem, bo jeśli czyjś shikai robi coś w rodzaju shakkahō to w gruncie rzeczy połowa kidō jest mocniejsza od niego. Czyli wszystko się zgadza w moim stwierdzeniu, że Fullbring Art jest funkcjonalnie jakimśtam odpowiednikiem kidō, srebrnych rurek czy cero. Nie pełnym analogiem.

Wręcz: jeśli problemem jednak nie jest to, że to kalka, tylko że jest za mocne, to czemu ciągle mowa o Fullbring Art 3, a nie o Armor of All Creation, które może ci dosłownie stworzyć zbroję z np. piasku czy kruszonego szkła i odstawianie narutowego Gaary (który-koksem-był)? Na dodatek można się tu dopatrywać podobieństw do shunkō, w którym wokół użytkownika wiruje (bo w wersji Soifon faktycznie wiruje) reiatsu – co jest większym podobieństwem niż podobieństwo Fullbring Art 3 do kidō „bo jedno i drugie może zrobić kulkę z czegoś i nią cisnąć” (z tym że też nie, bo kidō ci zrobi ognistą kulkę znikąd, a nawet najwyższy Fullbring Art musi mieć albo już istniejący płomień albo materiał który można zapalić)?

渡邊綱 napisał:
I bynajmnie nie chodzi o to, ze ludzie maja byc ograniczeni do jednej biednej mocy i juz nigdy wiecej niczego sie nie nauczyc, co pasuje mi opcja, iz kazdy czlowiek jest inny i nie maja jako tako powtarzalnego zestawu, a style indywidualne.
To dorzućmy rasę Człowiek która będzie miała wszystko indywidualnie. Bo teraz jest jakaś dziwna schizofrenia, że niby są opisani jako fullbringerzy, niby moce od hollowa, niby manipulacja duszami, a w praktyce to nic z tego nie wynika. No i wychodzi że Orihime była fullbringerem, a nie była.
Powrót do góry Go down
渡邊綱


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
渡邊綱


Mistrz Gry : Fairy

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket4096/4096Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (4096/4096)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket83037/262144Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (83037/262144)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-13, 21:51

渡邊綱 napisał:
Co ma jedno do drugiego? Jesli quinsi manipuluja energia, ktora sobie luzno fruwa, to nie ma tu nad czym sie rozwodzic
No tyle że oni nie manipulują energią tylko reishi.
(...)
Nie rozumiem czemu jak powiem „cząstki duchowe” albo „energia duchowa” to niczego nie trzeba wyjaśniać, a jak „dusze tła” to już nagle żadne tam tomistyczne hierarchie dusz tylko koniecznie wyjaśnienie aż do poziomu kwarków.

To w koncu energia, czy nie energia? Chyba, ze dodanie duchowa anuluje wszelakie zwiazki z energia. Czy nazwiesz to reishi, czastkami, energia duchowa, ot jest sobie tu i tam, jak azot, tlet i zanieczyszczenia. Mozesz nalapac do wiadra i uzyc jakos. Czastka, czy kwant energii. Nie widze powodu, by cos tu wyjasniac. Tymczasem dusza zazwyczaj oznacza jakis byt. Mniej, czy bardziej rozumny, ale byt. Jesli byt, to naprawde ma znaczenie ile ich jest, czy to sie mnozy, dzieli itd. Chyba, ze masz na mysli, ze piszesz, ze asfalt ma dusze i musisz ja zrozumiec, zeby cos z nia zrobic, bo tak brzmi bardziej fancy i kto inny moglby napisac, ze asfalt ma dlonie i musisz umiec te dlonie chwycic. Ale nie dziw sie, ze powstaje zamet i ktos pyta, co to, czemu to.

Gratulacje, właśnie opisałeś Orihime albo Kanonjiego. A Chad jest inny,
No ten... nie widze roznicy. Jedna ma swoje spinki, drugi lapki sobie przemienia. Ktos tam rzekl, ze ich moc wyglada inaczej, a typ sie na smutnej pustyni czuje, jak w domu. No nie wiem. Dalej nie widze szczegolnej roznicy.

I przy okazji usuń też shunpo/sonido/hirenkyaku/wszystko-inne-co-jest-kalką-i-psuje.
Nikt nie byl na tyle szalony, by mi uprawnienia nadac. Oj bym przeczyscil. Jak to kolega czasem mawial - uwazaj o co prosisz, bo mozesz to dostac.

Tutaj sugerujesz, że Fullbring Art to jest to samo co kidō,
Nic nie sugeruje. Pisze, ze kidou jest zestawem konkretnych efektow, a w art3 nie widze ograniczen. Jesli mozna by skalowac w nieskonczonosc, no to ten...

Od pierwszej wersji szkicu były wprost (i po coś) wymienione konkretne przykłady co można zrobić na każdym poziomie, co można robić przy odpowiedniej koncentracji, a co jest praktycznie na granicy możliwości.
To trzeba dokladniej napisac, bo mnie to nadal pachnialo przekoksem, co to Himalaje moze lewitowac, bo mu sie tak zachcialo.

I tu dochodzimy do podstaw konstrukcji swiata jako takiego. Gdyby zaczac od zera i poustalac sobie kto, co, jak, to mogloby byc ciekawie, ze jeden rozkazuje duszom, inny wzywa asfalt po imieniu, trzeci go polize, czwarty powacha, a piaty odtanczy taniec deszczu. Niemniej forumpolisz wystartowalo, gdy malo pomyslow autora bylo znanych, ot potworki, ktore przychodza i shinigami, ktorzy ich bija. Do miasta oficjalnie przydzielony byl jeden afro, ktorego zreszta wszyscy notorycznie ignorowali. W takich warunkach dla mnie wlasciwie wszyscy robia dokladnie to samo, tylko efekty sa w jakims stopniu powtarzalne zgodnie z klasa postaci. Kim sie delikwentu urodzil determinuje, jak sie moc bedzie objawiac, ale technicznie sprowadza sie to po prostu do posiadania mocy.


Tsuna
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-14, 18:17

A teraz też odpowiadasz „bo miałeś przygotowane i nie chce ci się zmieniasz”? Wink Czy po prostu „musisz mieć ostatnie słowo”?

Byłoby fajnie jakbyś przeczytał po pierwsze to co ci wcześniej odpisywałam, bo skoro zadajesz te same pytania po raz trzeci (pomimo że zostało ci już odpowiedziane) oraz nie reagujesz na żadne moje pytania – to widocznie tego nie zrobiłeś, oraz zaktualizowany szkic, bo wiele rzeczy o które pytasz lub które proponujesz już zostało zrobionych dwa komentarze temu i wprost o tym napisałam. Z mojej perspektywy kłócisz się głównie sam ze sobą, powietrzem oraz podstawami Bleacha i Iowoi. Nie wydaje mi się żebym była ci do tego potrzebna.
Powrót do góry Go down
渡邊綱


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
渡邊綱


Mistrz Gry : Fairy

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket4096/4096Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (4096/4096)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket83037/262144Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (83037/262144)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-14, 18:33

No tak, jak Ty odpisujesz na nieaktualne wg Ciebie kwestie, to dobrze, jak kto inny zle. Spoko.
Oczywiscie, powinienem po dwunastu latach z entuzjazmem wyrzucic wszysztko w diably i rozpisac swiat na nowo, a ze nie wykazuje checi, to niedobry jestem. Spoko.


Tsuna
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-15, 10:38

渡邊綱 napisał:
No tak, jak Ty odpisujesz na nieaktualne wg Ciebie kwestie, to dobrze, jak kto inny zle. Spoko.
Dosłownie zaczęłam wypowiedź od tego, że zmieniłam szkic i proszę żebyś przed następną odpowiedzią się z tym zapoznał. Co do połowy twoich pytań (np. czy dusza jest podzielna) odpowiedziałam ci na nie wprost już więcej niż raz. To nie moja wina że najwyraźniej nie czytasz co ci odpowiadam, a nie widzę sensu się powtarzać.

渡邊綱 napisał:
Oczywiscie, powinienem po dwunastu latach z entuzjazmem wyrzucic wszysztko w diably i rozpisac swiat na nowo, a ze nie wykazuje checi, to niedobry jestem. Spoko.
Tyle że quincy SĄ tu już od dwunastu lat, a faktycznie mają inną bazę mocy niż shinigami (shinigami używają własnego reiatsu, a quincy pobierają cząstki duchowe z otoczenia – twierdzenie że to to samo jest jak mówienie że np. akumulator i młyn wodny to to samo). Twój argument więc sprowadza się nie do tego, że nigdy nie było czegoś takiego, tylko że nigdy nie było konkretnie tego, konkretnie fullbringerów manipulujących materią. Cóż... w ten sposób można skomentować dowolną zmianę, moim zdaniem. Dodanie konkretnego zaklęcia shinigami też. I to bardzo słaby argument, w moim odczuciu. Zwłaszcza, że powtórzę: już teraz Ludzie są w swoistej schizofrenii, bo w opisie rasy stoi że to fullbringerzy i JEST opisane że ich moce pochodzą od hollowów (więc twoje pretensje że to ci się nie podoba chyba nie należą się mnie), a mimo to jakoś tak praktycznie nic z tego nie wynika. Jeśli do zmiany TEGO stanu nie wykazujesz chęci to tak, prędzej podsumowałabym, że „niedobry jesteś”.

__________

Czy TERAZ mógłbyś zapoznać się ze zaktualizowaną wersją szkicu ORAZ moimi odpowiedziami na twoje pytania (na które to teoretycznie odpowiadałeś, więc nie rozumiem, czemu wciąż twierdzisz że ich nie znasz)? Czy jednak wolisz na przemian chocholić i ignorować co się do ciebie mówi?
Powrót do góry Go down
渡邊綱


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
渡邊綱


Mistrz Gry : Fairy

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket4096/4096Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (4096/4096)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket83037/262144Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (83037/262144)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-15, 19:57

Ta, quinsi to maja wlasnej puli many, a musza wiecznie zasysac. Niech bedzie. Ale czekaj, co to zmienia, czy ladujesz z wlasnego wiadra, czy najpierw musisz biec do rzeki? Nic.
Z argumentami "wszystko jest jasne i oczywiste, i wyjasnione nascie razy" nie zamierzac dyskutowac, zatem skorzystam z porady i pogadam sobie z powietrzem. Tyle ode mnie w temacie.


Tsuna
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-16, 15:24

渡邊綱 napisał:
Ta, quinsi to maja wlasnej puli many, a musza wiecznie zasysac. Niech bedzie. Ale czekaj, co to zmienia, czy ladujesz z wlasnego wiadra, czy najpierw musisz biec do rzeki? Nic.
Co to zmienia czy tylko masz w środku akumulator czy masz też ssawkę na węgiel oraz elektrownię węglową? I co to za różnica czy masz ładunki kręcące się wokół jądra z ładunku przeciwnego znaku czy kółko z nanorurek przez które przepływa prąd?

No to pogadalim „po inżyniersku”. Shocked Ale jeśli już chcemy bawić się w analogie i na potrzeby tej analogii uznajemy że reiatsu i reishi to jedno i to samo, to jednak ją skoryguję: jeśli shinigami mają własne wiadro, to quincy nie napełniają swojego wiadra tylko mają wąż który mogą podłączyć do rzeki i lać bezpośrednio z rzeki, z pominięciem wiadra które też mają (wręcz: mam wrażenie że końcówka tego węża jest niekompatybilna z wiadrem i w ogóle nie mogą sobie napełnić wiadra tym wężem). Natomiast Fullbring Art to raczej coś w rodzaju: jak wleziesz w zeschłe błoto, które normalnie jest twarde, to masz w swoim wiadrze konewkę, która pozwala ci delikatnie podlać to zeschłe błoto tak żeby zrobiło się plastyczne, coś z niego ulepić i znów wysuszyć żeby w takim kształcie pozostało. Takiej konewki nie mają ani shinigami ani quincy, oni potrafią tylko kontrolować bezpośrednio wodę. Z kolei Universal Harmony jest czymś w rodzaju filtra wilgoci, który pozwala ci wejść na bagna i odfiltrować sobie wodę do swojego wiadra, ale ciśnienie jest za małe żeby, jak quincy, lać bezpośrednio przez wąż, stąd jesteś ograniczony tylko do uzupełnienia wiadra i to tylko jeśli akurat go nie używasz do czego innego. No a bounto to nie wiem, mają w środku coś w rodzaju młyna wodnego, przez co jak wlezą do rzeki to uzyskują prąd elektryczny (odpowiednik PŻ), a nie wodę dla swojego wiadra. Czy coś. W każdym razie jak dla mnie wszystkie te cztery rzeczy są jednak dość odmienne, nawet jeśli przyjąć że reiatsu == reishi. Wręcz: powiedziałabym że najbardziej odmienni to tu są bounto, a nie fullbringerzy, a fullbringerzy mają cechy podobne zarówno do tych shinigami jak i do tych quincych.

...chyba, że chcemy pójść dalej i stwierdzić, że skoro reishi i reiatsu są tym samym, bo reiatsu być może da się zagęścić do reishi, a reishi emituje reiatsu, to moim zdaniem skoro istnieją senkaimony przez które może przejść żywy człowiek z ciałem, to widocznie kishi i reishi to też to samo, skoro są konwertowalne w obie strony. A jeśli tak to nie ma różnicy między shinigami manipulującym reiatsu, quincy manipulującym reishi (reiatsu == reishi) a fullbringerem manipulującym kishi (reishi == kishi).

渡邊綱 napisał:
Z argumentami "wszystko jest jasne i oczywiste, i wyjasnione nascie razy" nie zamierzac dyskutowac
Chocholisz. To nie był argument tylko to stwierdzenie. Zapytałeś TRZY RAZY czy dusza jest podzielna. Odpowiedziałam ci już po pierwszym, a ty po prostu nie reagujesz. Nie reagujesz-przez-nie-zgodzenie-się-i-polemizowanie-z-tą-odpowiedzią, tylko zachowujesz się jakby w ogóle ci nijak nie odpowiedziano, powtarzając tylko w kółko że to pytanie jest bardzo ważne i że wszystko psuje. To nie „argument że wszystko jest jasne i oczywiste i wyjaśnione naście razy” tylko nie ma sensu ci odpowiadać w kółko na to samo pytanie skoro i tak po prostu ignorujesz jakiekolwiek odpowiedzi. Jak chcesz odpowiedzi na te pytania to wystarczy że się wrócisz. Jeśli tych odpowiedzi nie rozumiesz albo są dla ciebie niewystarczające to pytaj o ich szczegóły, a nie powtarzaj oryginalne pytanie.

渡邊綱 napisał:
zatem skorzystam z porady i pogadam sobie z powietrzem
Znowu chocholisz. To nie była porada tylko obserwacja. Poradą, a właściwie prośbą, było żebyś się zapoznał ze zaktualizowaną wersją szkicu oraz moimi odpowiedziami. A ta obserwacja o której mówisz, dotyczyła tego, że akurat ze mną najwyraźniej nie rozmawiasz – skoro ignorujesz moje odpowiedzi na swoje pytania – a nikogo innego tu aktywnego nie widzę. Mój wniosek: najwyraźniej rozmawiasz ze sobą i wyłącznie swoją własną wizją fullbringerów, dusz, Fullbring Art 3 i całej reszty. A wykreowanie sobie własnej wizji oponenta i następnie bohaterskie zwalczenie go to dosłownie definicja chochoła.

渡邊綱 napisał:
Tyle ode mnie w temacie
Jak wolisz. Ja bym wolała gdybyś rozmawiał ze mną i z moim szkicem a nie się obrażał że wolę dyskutować konstruktywnie niż przekrzykiwać się nie słuchając co mówi druga strona.
Powrót do góry Go down
Cebula
Moderator ds. mechaniki
Moderator ds. mechaniki



Mistrz Gry : Brodaty Ekkusu

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket780/780Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (780/780)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket11670/11670Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (11670/11670)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-29, 16:05

Powiem to co mówiłem wcześniej.
To nie jest forum PvP.
Wcześniejszy zarys Fullbringów nie istniał.
Nowy pomysł jest pomysłem czyli już wypada lepiej niż to co było wcześniej.
Kinki stuff jest ciekawy i całkiem zabawny szczególnie jeśli chodzi o podejście postaci do walki, otoczenia i całokształtu.
Szamańskie dziwy są trochę nie bleachowe ale wydają się fajną odskocznią.
Lekko bym stonował umiejętności percepcji bo za chwilę wyjdzie że Fullbringerzy już dawno powinni wyprzeć kamery xd.
Imo przypominają trochę NinjoMedykoMagów i o ile jest to mało bleachowe to jak mówiłem jest to spoko odskocznia od wszędobylskich atomówek i giga form Very Happy
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-11-29, 16:15

Seiru napisał:
Imo przypominają trochę NinjoMedykoMagów i o ile jest to mało bleachowe to jak mówiłem jest to spoko odskocznia od wszędobylskich atomówek i giga form
...czyli dobrze mi wyszło oddanie tego feelu! pirat Hurray.
Powrót do góry Go down
CZaras


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket1044/1044Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket12181/12865Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-12-05, 17:45

Mnie tam się podoba. Jest w tym coś z druidów, a ja ten klimat zawsze lubiłem. Zawsze to ciekawsze podejście niż ten typowy bleachowy fullbring, który mi się nie podobał. Zawsze to coś bardziej kolorowego. Co mi się nie podoba to rozkład statystyk początkowych. Obecnie mamy:
Cechy:
+3 Wolnych Punktów
+2 Reiatsu

Co moim zdaniem lepiej oddaje uniwersalność ludzi, których moc dotyczyć może właściwie czegokolwiek, a do tego bardziej zachęca, bo gracz może doładować postać, w którą tylko stronę ma ochotę już od razu.
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-12-05, 18:51

CZaras napisał:
Co mi się nie podoba to rozkład statystyk początkowych. Obecnie mamy:
Cechy:
+3 Wolnych Punktów
+2 Reiatsu

Co moim zdaniem lepiej oddaje uniwersalność ludzi, których moc dotyczyć może właściwie czegokolwiek, a do tego bardziej zachęca, bo gracz może doładować postać, w którą tylko stronę ma ochotę już od razu.
Przekonało mnie to wyjaśnienie. Zmieniam z powrotem na +3 WP i +2 R.
Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket46/370Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket1847/6190Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-12-05, 20:31

Ogólnie nie widzę żadnych przeciwwskazań, jest to na pewno ciekawsza forma gry, niż granie wcześniejszym człowiekiem.

-Jedyny co bym zmienił to wartość w forsowaniu na 10% albo zrobił tak, że można jej używać tyle rund ile 1/4 Bazowego reiatsu.(Z tym że odejmujesz od nich czas, który już był na zwykły fullbringu. Czyli jeżeli ktoś ma 10 reiatsu miał dwie tury odpaloną moc. To kiedy zacznie ją forsować dzieli te 8 pozostałych tur przez 4 i ma tylko dwie tury na forsowaniu.) 5% co turę pozwala się forsować dobre 18 tur walki.

-A druga sprawa można by dodać coś o tym przekazywaniu mocy. Że przyśpieszy to rozwój fullbringa szybciej do kompletnego.  Czy coś takiego, wtedy też taki fullbring mógłby dostać expy do statów jakiś w zależności od wartości reiatsu tego co daje.(Puści tak dostają puntky za pożeranie innych.)
Powrót do góry Go down
Keshi


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Mg10
Keshi


Mistrz Gry : Technites Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket50/50Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (50/50)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket72/72Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (72/72)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-12-05, 22:15

Aoto napisał:
Jedyny co bym zmienił to wartość w forsowaniu na 10% albo zrobił tak, że można jej używać tyle rund ile 1/4 Bazowego reiatsu.(Z tym że odejmujesz od nich czas, który już był na zwykły fullbringu. Czyli jeżeli ktoś ma 10 reiatsu miał dwie tury odpaloną moc. To kiedy zacznie ją forsować dzieli te 8 pozostałych tur przez  4 i ma tylko dwie tury na forsowaniu.) 5% co turę pozwala się forsować dobre 18 tur walki.
Podoba mi się ten pomysł z ograniczeniem do R/4 tur. Jakby nie patrzeć skoro postać próbuje wycisnąć ze swojej mocy więcej, to naturalne jest że może jej używać krócej. Dodam.

Aoto napisał:
można by dodać coś o tym przekazywaniu mocy. Że przyśpieszy to rozwój fullbringa szybciej do kompletnego.  Czy coś takiego, wtedy też taki fullbring mógłby dostać expy do statów jakiś w zależności od wartości reiatsu tego co daje.(Puści tak dostają puntky za pożeranie innych.)
Myślałam raczej o „dzieleniu się” czy też „pożyczaniu” mocy, tak jak to robili członkowie Xcution pomiędzy sobą. Pożeranie trochę mi nie pasuje do tej koncepcji fullbringerów jako szamanów. Przemyślę to jeszcze i dam znać jak coś wymyślę.

Edit: po konsultacji z Imperatorem, myślę że pożeranie lub pożyczanie mocy jest zbyt dużym i trudnym do zbalansowania tematem żeby go dorzucać do tego szkicu. Zajmijmy się nim osobno.
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Szkic: Fullbringer Expansion Pack Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket9000/9000Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Szkic: Fullbringer Expansion Pack Pbucket9000/9000Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty2021-12-05, 22:33

Kolejne pozytywne opinie doszły, więc myślę można wprowadzać renowacje fullbringerów i bounto w życie.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty
PisanieTemat: Re: Szkic: Fullbringer Expansion Pack   Szkic: Fullbringer Expansion Pack Empty

Powrót do góry Go down
 
Szkic: Fullbringer Expansion Pack
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Szkic: Bounto Expansion Pack

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Ogólne :: Propozycje i Pytania-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje