Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Zmiany w systemie Imperatora na przykładzie Chikaze i Tanaki

Go down 
AutorWiadomość
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Zmiany w systemie Imperatora na przykładzie Chikaze i Tanaki Pbucket496/510Zmiany w systemie Imperatora na przykładzie Chikaze i Tanaki Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Zmiany w systemie Imperatora na przykładzie Chikaze i Tanaki Pbucket6424/6942Zmiany w systemie Imperatora na przykładzie Chikaze i Tanaki Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Zmiany w systemie Imperatora na przykładzie Chikaze i Tanaki Empty
PisanieTemat: Zmiany w systemie Imperatora na przykładzie Chikaze i Tanaki   Zmiany w systemie Imperatora na przykładzie Chikaze i Tanaki Empty2022-10-24, 20:33

Zebrałem kilka kluczowych informacji od Imperatora na temat zmian w systemie i na ich podstawie zrobiłem parę prostych obliczeń. Przede wszystkim zmienił się sposób liczenia obrażeń (zależy od wyniku K10, więc dałem wynik skrajny wysoki, skrajny niski, i średni) oraz zasady krytyków których tu nie brałem pod uwagę by nie zrobiła się z tego pełna losowość. Dodatkowo wzmocnienia do wytrzymałości dają redukcję 1:1. Liczyłem też użycia skilli jako dodatkowy atak który podlega kolejnej redukcji.

Enjoy i zapraszam do dyskusji.

Staty bojowe (bez psychiki i inteligencji)
Chikaze: 345 bazowo, 391 z boostem, 445 z furią, 507 z furią i boostem
Tanaka: 257 bazowo, 293 bazowo z w.hollowem, 337 z Shi-kai, 384 z Shi-kai i boostem (bezpieczny), 445 z Shi-kai i hollowem, 492 z shikai, hollowem i boostem (bezpieczny), 525 z shikai, hollow, i boostem (niebezpieczny)

Zakładam 4 opcje - chill, pół-chill, półpełna i pełna
Chill to Chikaze która nie ma włączonej furii i Tanaka z odpalonym Shi-kai
Półchill to to samo tylko ze skillami.
Półpełna to tylko furią i shikai+maska
Pełna to wszystko, czyli boosty i skille bez ograniczeń

Jest jeszcze wersja boost kiedy wchodza Buffy do siły. Jedynie przy pełnej Buffy nie są bezpieczne.

DMG liczony przed redukcjami, ilość ciosów do zabicia już po. Redukcje relatywnie do postaci (liczone do każdego uderzenia osobno, tzn zwykle uderzenie+skill). W wersji chill to zwykle uderzenia mieczem, pół-chill z bazowym skillem, pełna to wszystko na pełni poza ultem tanaki. Dwie wersje Tanaki - z kryształem (k) i bez (bk)

Nie liczę krytyków. Liczę dwa zakresy - od minimalnego, czyli 50%, do średnich obrażeń, czyli tego co wychodzi na połowie kostki K10, czyli 70%. Podaje też wartość przy 100%, bo potem robi się to istotne. W nawiasach obok obrażeń maksymalnych podaje obrażenia "100% (50%/70%)" przed redukcjami. Podobnie podaje do każdego z tych zakresów na ile ciosów która postać ma jaką.

DMG Chikaze:
Miecz - 100% Siła + 50% zręczność + 20% Reiatsu 70% kryt, + 1 ranga obrażeń, + 2 ranga krytyka, - 50% redukcji.
Skill - 100% reiatsu, 50% zręczność + władowane PR, min. 10
DMG Tanaka:
Miecz - Tanaka: 180% Siły + 10% Zręczności + 10% Reiatsu za każde 2/10 naładowania kryształu, 80% Szansy na Krytyk, + 2 ranga krytyka / - 1 kostka biegłości na rzut na trafienie, + 1 na blok.
Skill: 150% reiatsu

Nie zakładam wzmocnienia ataku reiatsu z ogólnej mechaniki. Przy użyciu skilla Tanaki stosuje 45% skalowania z Rei (bo musi użyć cześci energii z kryształu)


Redukcje:

Chikaze chill ma zawsze 54, z boostem 77. Tanaka ma 23.5 na chill i 51.5 na full.

Chill DMG
Chikaze: 42+30,5+17=89,5 (44.75/62.65) - Ma Tanake na 6.05 uderzeń (14.24/9.23)
Tanaka bk: 88.2+3.7= 91,9 (45.95/64.33) - Ma Chikaze na 12.14 (nie zadaje obrażeń/44.53)
Tanaka k: 91.9+38.5=130,4 (65.2/91.28)- Ma Chikaze na 6.02 (41.07/12.34)

Chill DMG boost
Chikaze: 89,5+46=135 (67.5/94.5) - Ma Tanake na 3.81 (8.43/5.68)
Tanaka bk: 91.9 + 47 = 138,9 (69.45/97.23) - Ma Chikaze na 5.42 (29.77/10.64)
Tanaka k: 130,4 + 47 = 177,4 (88.7/124.18) - Ma Chikaze na 3.73 (13.26/6.55)

Pół-chill dmg
Chikaze: 89.5+85+30.5+10=215 (107.5/150.5) - Ma Tanake na 2.61 (4.91/3.7)
Tanaka bk: 91.9+115.5=207.4 (103.5/144.9) - Ma Chikaze na 4.63 (122.7/12.47)
Tanaka k: 91.9+34.65+115.5=242.05 (121.025/169.335) - Ma Chikaze na 3.43 (35.32/7.5)

Pół chill DMG boost
Chikaze: 205+46 = 261 (130.5/182.7) - Ma Tanake na 2.08 (4.93/3.12)
Tanaka bk: 207.4+47=254.4 (127.2/178.08) - Ma Chikaze na 3.14 (23.96/6.56)
Tanaka k: 242.05+47= 289.05 (144.525/202.335) - Ma Chikaze na 2.54 (12.59/4.88)

Półpełna
Chikaze: 63+46+17=126 (63/88.2) - Ma Tanake na 4.69 (12.62/7.53)
Tanaka bk: 153+3.7= 156.7 (78.35/109.69) - Ma Chikaze na 5.77 (340.74/14.07)
Tanaka k: 156.7 + 56.5 = 213.2 (106,6/149.24) - Ma Chikaze na 3.38 (15.54/6.37)

Półpełna boost
Chikaze: 126+62=188 (94/131.6) - Tanaka jest na 2.9 (6.89/4.44)
Tanaka bk: 156.7+47= 203,7 (101.85/142.59) - Chikaze jest na 3.63 (18.51/7.01)
Tanaka k: 213.2+47=263.2 (131.6/184.24) - Chikaze jest na 2.47 (8.42/4.29)

Pełna
Chikaze: 188+85+46+62=381 (190.5/266.7) - Tanaka jest na 1.55 (4.15/2.48)
Tanaka bk: 203.7+168.5=373.2 (186.6/261.24) - Chikaze jest na 2.1 (14.11/4.29)
Tanaka k: 263.2+168.5=431.7 (215.5/301.7) - Chikaze jest na 1.66 (7.48/3.11)

Pełna boost
Chikaze: 381+62= 443 (221.5/310.1) - Tanaka jest na 1.26 (3.26/2.02)
Tanaka bk: 373.2+80= 453.2 (226.6/317.24) - Chikaze jest na 1.54 (6.34/2.82)
Tanaka k: 431.7+80=511,7 (255.85/358.19) - Chikaze jest na 1.39 (4.52/2.25)
Powrót do góry Go down
 
Zmiany w systemie Imperatora na przykładzie Chikaze i Tanaki
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Urodziny Imperatora.
» ZMIANY
» Dom Chikaze
» Zmiany
» Dom Yuzuru Tanaki

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Offtop :: Gry-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje