| Zarobki<TEST> | |
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Gość Gość
| Temat: Zarobki<TEST> 2009-08-01, 17:07 | |
| Zarobek przyznawany jest co tydzień mijający w przygodzie.
Ludzie: kwestia MG jaką ma pracę.
Dusza: jw., trzeba brać pod uwagę relia Soul Society.
Shinigami: żołd,
- Uczeń Akademii: 50 Ryo - członek Oddziału: 200 Ryo - Stopień Oficerski: +100 Ryo - Porucznik: 1500 Ryo - Kapitan: 2000 Ryo - Kapitan Głównodowodzący: 2500 Ryo
Hollow: nie pracuje
Arrancar:
- Numeros(czyli każdy przeciętny Arrancar): 400ryo - Fracción: 600 Ryo - Exequias: 800 Ryo - Privaron Espada: 1000 Ryo - Espada: Espada 10 - 1600ryo Espada 9 - 1700ryo (...) Espada 1 - 2500ryo
Ostatnio zmieniony przez Kitsune dnia 2010-01-09, 13:57, w całości zmieniany 4 razy |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-08-02, 17:37 | |
| Mi pasuje, tylko jedna sprawa. Podziel przez 10 wszystkie wszystkie wynagrodzenie, bo po co cały czas biegać na tysiącach, lepiej na setkach. |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-08-02, 18:06 | |
| Zmieniłem. Tylko teraz pytanie gdzie dać, do NPC trochę nie za bardzo, raczej do Profesji. Teraz tylko Rotten musi zdecydować.
PS: zmieniłem też ceny(odjąłem ostatnie zero): [Only admins are allowed to see this link] do tego wypadałoby ten temat podwiesić(Sklep Katriny) |
|
| |
Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-08-02, 18:42 | |
| Dobra, opracujemy zarobki dla każdego (także kapitanów i espady, po prostu na przyszłość) i wstawimy. Jeśli chodzi o to, kiedy będzie się odbierało wypłatę - to może być co tydzień w przygodzie.
Co do sklepu Katriny, mam tylko małą propozycję - niech artefakty będą droższe - skoro są unikatowe i tylko jeden jest taki na całym świecie, to cena powinna chyba przekraczać 5000 Ryo, póki można go kupić.
Jeśli chodzi o pigułki: - powinny być tylko regenerujące reiatsu, leczące bym odrzucił - za bardzo narutowe, za mało bleachowe. - ponadto wartoby dodać ograniczenie, że można spożyć jedną na trzy dni, jeśli się zbyt szybko użyje drugiej - efekt jest odwrotny - odbiera PR, przez co można stracić przytomność. - pigułki wzmacniające cechę - opiszę je szerzej, bo mam pewien pomysł.
Jeśli ktoś będzie opracowywał sklep dla Soul Society - to warto, by znalazł się też jakiś "nielegalny" ze sprzętem takim jak bakkutou, wabikami na pustych + parę wymyślonych rzeczy ;P. | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-08-02, 19:29 | |
| Pigułka wzmacniająca może wzmocnić wybraną cechę jak siła czy szybkość o 1 - pigułkę kupuje się od razu taką która podwyższa daną cechę, a nie że dopiero jak połyka się to wybiera cechę, którą chcemy podnieść. Pigułka działa przez 3 rundy od zażycia.
żywotności już nie można regenerować przez pigułkę.
Ceny artefaktów podwyższone.
Inne rzeczy to może być np zasłona dymna, w której jak się jest niweluje też możliwość wykrycia energii duchowej. Innym pomysłem jest trucizna - w formie dymnej bądź oleju na miecz.
PS: Dałem zarobki kapitanów i Espady |
|
| |
Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-08-02, 22:37 | |
| Doszedłem do wniosku, że pigułki powinny regenerować konkretne ilości reiatsu, nie % - ze względu na prawa fizyki. Moja propozycja? Koszt pigułki = [ilość reiatsu, które ma regenerować]*5. Czyli na pigułkę regenerującą 50 punktów reiatsu wyda się 250 Ryo. Oprócz tego pigułka wzmacniająca cechę powinna też wywoływać osłabienie zaraz po walce, tzn. po 2 godzinach od użycia np. obniżać wszystkie statystyki (bojowe, czyli z wyjątkiem inteligencji i psychiki) o wartość, którą dodaje do jednej statystyki. Np. użyjesz pigułki +7 do szybkości, to po walce otrzymujesz -7 do wytrzymałości i -70 PR. To też zapobiegłoby korzystaniu ze zbyt silnych pigułek osobom, które są zbyt słabe fizycznie - one w tym wypadku po walce po prostu by zginęły (jeśli ich wytrzymałość [nie PŻ], spadnie na minus) lub zemdlały (jeśli PR spadną na minus, co się często może zdarzyć, bo w walce się je wykorzystuje) przypomina to trochę sytuację z bakkutou. Moja propozycja odnośnie cen tychże pigułek wygląda następująco: +1 do cechy - 250 Ryo +2 do cechy - 500 Ryo ... +10 do cechy - 2500 Ryo Czas działania: 2 godziny. Limit siły pigułki to już tylko portfel kupującego oraz jego wytrzymałość. P.S. Zmodyfikowałem trochę te zarobki. | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-08-02, 23:10 | |
| Tak... Teraz to ma sens. Nie za trudno, nie za łatwo. W sam raz. |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-08-02, 23:38 | |
| To wsadzę to w sklep Katriny jak na razie, IMO to co tam teraz będzie(bez artefaktów) powinien zawierać każdy sklep+własne niepowtarzalne rzeczy jednorazowego bądź wielorazowego kupna jak choćby bakkotou czy wabiki. |
|
| |
Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-08-03, 08:46 | |
| Sklep z nielegalnym sprzętem został już założony przeze mnie, znajdują się tam właśnie bakkotou ;p. | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-08-03, 18:31 | |
| Ok, a może sklep w Seiretei dać tutaj?
[Only admins are allowed to see this link] |
|
| |
Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-08-03, 18:59 | |
| Owszem, sklep też tam będzie (już to planowałem ;]), ale z nielegalnym sprzętem nie może być przecież w centrum technologicznym ;P. | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2009-12-28, 19:33 | |
| Jeżeli można się odezwać, nielegalny sklep proponowałbym albo gdzieś w okolicach którejś z 4 bram, albo gdzieś głęboko w Rukongai mniej więcej przy lesie ;] Optuje za pierwszą lokacją, w końcu shinigami, rzadko opuszczają Seireitei. |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2010-01-02, 21:24 | |
| Wydaje mi się, że to za dużo roboty chyba jednak będzie z zarobkami, może system nagród byłby lepszy np: za Menosa(w końcu to są istoty o sile +oficera, czyli nie taka błaha sprawa). |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2010-01-09, 13:18 | |
| - Kitsune napisał:
- Uczeń Akademii: 100 Ryo - członek Oddziału: 200 Ryo (...) - Porucznik: 1000 Ryo - Vice-kapitan: 1500 Ryo
Nie bede sie rozwodzil, czy kadet powinien dostawac kieszonkowe, ale skoro dostaje proponowalbym wieksza roznice miedzy kadetem, a frontowym shinigami. Np. 50, a nie 100 dla kadeta. Co to jest porucznik, a co to vice-kapitan? Wydawalo mi sie, ze zastepca kapitana jest wlasnie porucznik. Pozdrawiam, Tsuna | |
|
| |
Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2010-01-09, 13:40 | |
| W sumie co do kasy dla kadeta to się zgadzam... A z tym vice kapitanem i porucznikiem sama nie wiem jak jest [Only admins are allowed to see this image] ***
[Only admins are allowed to see this link][Only admins are allowed to see this link] | |
|
| |
Gość Gość
| Temat: Re: Zarobki<TEST> 2010-01-09, 13:57 | |
| mea culpa. poprawiłem kwestię porucznika.
w kwestii kadet jestem za.
Czy coś jeszcze? Wprowadzamy to? Proszę już o tzw krótką piłkę, wóz albo przewóz |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Zarobki<TEST> | |
| |
|
| |
| Zarobki<TEST> | |
|