Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Regulamin dla Mistrzów Gry

Go down 
AutorWiadomość
Roten Yaiba


Regulamin dla Mistrzów Gry Admin10
Roten Yaiba


Mistrz Gry : Kitsune

Karta Postaci
Punkty Życia:
Regulamin dla Mistrzów Gry Pbucket210/220Regulamin dla Mistrzów Gry Empty_bar_bleue  (210/220)
Punkty Reiatsu:
Regulamin dla Mistrzów Gry Pbucket2225/2250Regulamin dla Mistrzów Gry Empty_bar_bleue  (2225/2250)

Regulamin dla Mistrzów Gry Empty
PisanieTemat: Regulamin dla Mistrzów Gry   Regulamin dla Mistrzów Gry Empty2009-10-23, 20:59

Regulamin dla Mistrzów Gry:
1. Wyłączność na temat
Mistrz gry nie może zacząć prowadzić sesji swojemu graczowi w temacie aktywnie zajmowanym przez innego mistrza gry i inną postać, nie pytając uprzednio i nie uzyskując zgody na ingerencje.

2. Bariera postaci
Mistrz gry nie może włączać historii swojej własnej postaci do historii postaci swoich graczy. Może się tak stać tylko w przypadku, gdy jego postać zrobi coś wyraźnie widocznego na dużym obszarze, np. w całym Soul Society lub w całej Karakurze bądź dojdzie do spotkania między jego postacią, a jego graczami. Wtedy jednak zarówno graczom tego mistrza gry jak i jemu samemu grę prowadzi wybrany MG wyższego poziomu.

3. Płaca, a praca
Podczas Time Skip'u można rozdać wiele punktów, chociaż to zależy od tego ile on trwa i jak postać go spędziła. Siedząc pół roku przed telewizorem postać nie rozwinie się zbytnio (chyba, że gracz ładnie opisał jak dzień w dzień oglądał National Geographic, wtedy kilka punktów do inteligencji może wpaść). Generalnie za każdy miesiąc TS postać powinna otrzymać przynajmniej jeden punkt. Wartość tą podnosi dobre i kreatywne opisanie treningów przez gracza, ale także dostęp do sprzętu treningowego, czy książek. Pomaga również znajomość z npc zwiększającym efektywność ćwiczeń i nauki, jak na przykład nauczyciele w Świecie żywych czy akademii shinigami. Ilość Time Skip'ów jaką robić należy ograniczać, tak samo ich długość, w przedstawianiu historii, wszak chodzi o to aby się w nią zagłębić, aniżeli iść tylko do przodu w czasie.

4. Regulacja czasu nieważnego
Jak dobrze nam wiadomo każdy mistrz gry ma prawo (w dowolnym momencie) wprowadzić Time Skip. Ów akt obejmuje skrócony opis wyznaczonego okresu w czasie, który nie wnosi żadnych ważniejszych dla życia postaci wydarzeń. Ponieważ jednak taki "przeskok" nie powinien trwać zbyt długo, obejmują go poniższe regulacje:
a) Time Skip nie powinien trwać dłużej niż dwa lata, w końcu w tak długim czasie zapewne wydarzy się coś ciekawego.
b) U ludzi, ze względu na to iż długość ich życia jest mocno ograniczona (w porównaniu z shinigami czy duszami, w końcu najstarsze z nich mają kilka tysięcy lat) "przeskok" nie powinien obejmować więcej niż rok.
c) Wśród pustych w formach niższych niż Arrancar i Vasto Lorde powinno się Time Skipów unikać, by nie mieć trudności z ustaleniem odpowiednich bonusów przyznawanych postaci za pochłanianie dusz.


5. Fillery
Drobna przygoda, nie związana z głównym nurtem. W miarę krotka i nieskomplikowana. Nie chodzi wszak o przejecie cudzego gracza na pół roku, ani przekręcanie wątków innemu mistrzowi gry. Całość powinna zamknąć się w kilku, kilkunastu, maksymalnie kilkudziesięciu postach i w zasadzie obejmować jedno wydarzenie.

Mistrz gry chętny do współpracy zgłasza gracza w stanie "mniej więcej spoczynku". Inaczej, niż w anime, nie chodzi mi o wtykanie się w środek walki. Prosi się również o streszczenie historii przygód, żeby można było się zorientować o statusie postaci. Jeśli wszystko jest w porządku, mistrz gry zastępczy referuje pomysł do oceny głównego mistrza gry postaci, której dotyczyć ma zamiana. Potem, jeśli obie strony się zgadzają, jeden mistrz gry przestaje pisać, a drugi zaczyna. Wydarzenie fillera można wykorzystać wedle uznania w dalszych przygodach, bądź temat uznać za zamknięty.


6. Gra przed akceptacją
Nowym graczom grę można prowadzić od razu, gdy tylko znajdzie się ktoś chętny do ich prowadzenia. Nie trzeba czekać nawet, aż ich karta postaci otrzyma pełną akceptację. Warunkiem jest jednak, by nie tworzyć im przygody oddziałującej na świat pozostałych graczy oraz aby ich karta została zaakceptowana w przeciągu miesiąca od jej wstawienia lub rozpoczęcia gry.[/i]
Powrót do góry Go down
https://bleach.forumpolish.com
 
Regulamin dla Mistrzów Gry
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Informacje dla Mistrzów Gry
» Poziomy Mistrzów Gry
» Regulamin Akceptacji
» Regulamin Testów
» Regulamin punkt 6

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Ogólne :: Zasady Gry-
Skocz do:  
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje