Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Kami

Go down 
AutorWiadomość
Imperator Kuchiki


Kami Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kami Pbucket9000/9000Kami Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Kami Pbucket9000/9000Kami Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Kami Empty
PisanieTemat: Kami   Kami Empty2018-03-24, 21:11

Amanoukihashi
Opis: Niebiański most łączący świat żywych z Takamagaharą przywołać mogą jedynie znaczniejsze kami, chociaż zdarzyło się parokrotnie w historii, że również śmiertelni w wyniku boskiego błogosławieństwa otrzymali ten zaszczyt. Podobnie jak w przypadku garganty i bramy senkai konieczne jest poświęcenie chwili na ustabilizowanie przejścia. Przy pomocy mostu można przemieszczać się wyłącznie pomiędzy Takamagaharą, Soul society i światem żywych. Hueco Mundo i piekło są wyłączone z tego okręgu.
Premie: Możliwość przemieszczania się między światami.
Wymagania: Reiatsu: 20 Kontrola reiatsu: 30

Boska ochrona
Opis: Wiara, z której zrodził się Kami roztacza nad nim pieczę zapewniając mu tym większą ochronę im większą czcią jest obdarzany.
Premie: Redukcja obrażeń tym większa im więcej punktów do statystyk Kami otrzymał z wiary
Wymagania: Przyznanie chociaż jednego punktu z wiary.

Boska odnowa
Opis: Modły wiernych sprawiają, że ciało i siły duchowe Kami regenerują się znacznie szybciej. Przy posiadaniu rzeszy wyznawców nawet poważne rany zasklepiają się w przeciągu kilku godzin.
Premie: Za każde 15 Reiatsu z wiary regeneracja PŻ i PR jest podwojona. Szybciej zaleczane są również różnego rodzaju kontuzje.
Wymagania: Reiatsu z Wiary: 15.

Boski majestat
Opis: Sama obecność potężnego kami oddziałuje na wszystko co znajduje się wokół niego. W zależności od natury bóstwa zmieniać może się pogoda i temperatura. Rośliny mogą wyciągać się w kierunku kami, bądź też szybko więdnąć, zwierzęta gromadzą się wokół lub uciekają w popłochu. Bliskość bóstwa wpływa również na serca śmiertelnych wywołując w nich całą gamę emocji. Majestat może uzdrowić chorego bądź też przyprawić go o bóle, a co więcej umożliwia nawet zdobycie władzy nad kruchymi istotami. Ludzie o słabych umysłach bez szemrania wykonują rozkazy, chociaż czym bardziej godzą one w ich osobiste uczucia tym większa szansa, że im się oprą. Najbardziej podatni są wierni wyznawcy danego kami, natomiast w przypadku pustych efekt majestatu jest tylko jeden - paniczna ucieczka.
Premie: Możliwość wpływania na otoczenie poprzez stosowanie naporu reiatsu.
Wymagania: Reiatsu: 40 Reiatsu, Kontrola Reiatsu i Psychika: 30

Dar magii
Opis: Kido czyli magia demoniczna narodziła się ze starożytnego paktu zawartego między Kami, a shinigami. Również pomniejsze bożki mogą zawierać ze śmiertelnymi podobne kontrakty, w których obdarzają mocą rzucania konkretnego zaklęcia.
Premie: Wyznawcy mogą posługiwać się zaklęciem stworzonym przez Kami. Zdolność można dobierać wielokrotnie.
Wymagania: Reiatsu: 10, Kontrola reiatsu: 15

Druga forma
Opis: Zdarzają się Kami, które tuż po narodzinach potrafią przybierać więcej form, chociaż każda z nich zapewnia podobny poziom mocy
Premie: Możliwość posiadania drugiej formy początkowej
Wymagania: Kontrola reiatsu: 12

Dobry/Zły duch
Opis: Kami jako duchy natury swoimi charakterami w pewnym stopniu przypominają ludzi. Są jednak takie, które wyraźnie są bardziej łaskawe, a inne lubują się w okrucieństwie. W końcu wiara nie polega tylko na uzyskaniu bożej łaski, ale również na uchronieniu się przed katastrofami...
Jednak tak jak granica pomiędzy miłością a nienawiścią jest cienka, tak czasem najukochańsze bóstwo może stać się uosobieniem destrukcji. I na odwrót, i najgorszy demon może poznać smak miłości...
Premie: Wzmocnienie działań błogosławieństw/klątw w zależności od charakteru kami.
Wymagania: Wrodzone, bądź wydarzenia w trakcie gry które uzasadniałyby znaczne upolarnienie charakteru.

Domena
Opis: Materia Takamagahary jest bardzo plastyczna i odpowiednio silny kami potrafi nagiąć ją do swej woli tworząc dla siebie własny kąt. Najpotężniejsze bóstwa potrafią zagospodarować obszar wielkości dużego miasta, wznosząc w nim monumentalne budowle i rozpościerać wokół bariery chroniące przed pojawieniem się intruzów. Na początku jednak kami musi się zadowolić terenem odpowiadającym domkowi jednorodzinnego z ogródkiem. Wykorzystując swe reiatsu może tworzyć na nim co zapragnie, lecz czym ambitniejszy projekt tym bardziej czasochłonny i kosztowny w reiatsu. Domena promienieje tą samą aurą co jej twórca, który odpoczywając w niej może liczyć na szybszą regenerację fizyczną i duchową. Stanowi także jeden z nielicznych przypadków w chaotycznej Takamagaharze, gdy bóstwo zawsze znajdzie drogę do swego domu. Może się jednak zdarzyć, że kami bądź yokai o naturze powiązanej z władcą domeny trafi tu przypadkowo. Dla ochrony przed nieproszonymi gośćmi można stworzyć bariery, co wymaga jednak większej mocy. Chroni to jednak również domenę przed wchłonięciem przez zmienną Takamagaharę w wypadku gdyby bóstwo osłabło przez na przykład utratę wiernych.
Premia: Własna domena, do której Kami może się udać przy użyciu Amanoukihashi lub Przeniknięcia. Podwojenie regeneracji PŻ i PR podczas przebywania w niej.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 30, Reiatsu: 25, Psychika: 20. (Kontrola: 50, Reiatsu: 40 dla stworzenia bariery).
Uwaga: Jeśli z jakiegoś powodu statystyki kami spadną poniżej minimalnych wymagań domena w przeciągu kilkunastu dni zostanie stopniowo wchłonięta przez Takamagaharę.

Emanacja
Opis: Bóstwo może w danym kierunku wyemitować emanacje swojej mocy. Z zasady poza ogólnym kierunkiem nie jest to technika zbyt precyzyjna, oraz jej moc opiera się na sile wiary w danego kami, ale może mieć ona bardzo różne efekty (w zależności od tego czym się dany kami zajmuje)
Premie: Możliwość używania reiatsu z wiary do emitowania swojej mocy - efekt zależny od głównej domeny kami.
Koszt: Przynajmniej jeden punkt reiatsu/innej statystyki z wiary.

Forma awatara
Opis: Kami posiada na tyle dużą moc, że może na jakiś czas przyjąć formę innej istoty: duszy albo człowieka, i poruszać się w ten sposób. Ma wtedy wszelkie właściwości (poza starzeniem się) oraz znacznie trudniej znaleźć jego boskie pochodzenie. Zazwyczaj też wygląda inaczej niż jego prawdziwa forma. Wadą jest to, że dopóki jest w tej formie korzystanie z boskich mocy jest bardzo ograniczone. Jest to jednak bardzo dobre narzędzie do szpiegowania i oddziaływania w każdym świecie bez zwracania na siebie uwagi.
Premie: Możliwość podawania się za człowieka bądź duszę kosztem osłabienia postaci (statystyki obniżone o 50 procent) na czas trwania w tej formie
Wymagania: Kontrola reiatsu dwukrotnie większa od reiatsu z wiary, opanowanie drugiej formy kami.

Forma pierwotna
Opis: Kami to byty chaosu, które zazwyczaj utrzymują formy mniej lub bardziej zbliżone do istot żywych. Przy odpowiednim zrozumieniu swoich korzeni mogą jednak przybrać formę która w znacznie bardziej czysty sposób odzwierciedla ich domenę działań. Bóg żywiołu może przyjąć jego kształt, natury staje się emanacją czystej siły życiowej , a bardziej abstrakcyjne koncepty mają swoje odzwierciedlenie w znacznie dziwniejszych formach. Podstawowe działanie pozostaje jednak takie samo - kami zamienia się w jeden z aspektów pierwotnego chaosu.
Premie: Kami i jego dobytek przyjmują formę energii. Powoduje to, że 50% obrażeń które otrzymuje przenosi się na PR. Może również w prostszy sposób korzystać ze swoich mocy. Jednak nie może nikogo zranić fizycznymi atakami z racji utraty tej formy.
Wymagania: Reiatsu: 20, Kontrola Reiatsu: 20, osiągnięcie drugiej formy Kami.

Kameleon
Opis: Kami znane są z tego, że potrafią przybierać wiele form. Niektóre bożki opanowały dodatkowo umiejętność dokonywania subtelnych modyfikacji w obrębie danej postaci. Tyczyć się to może zmiany koloru oczu i włosów, a także długości tych drugich. Manipulowanie odcieniem skóry czy też łusek bądź piór w przypadku nieludzkich kami także jest możliwe.
Premie: Ograniczona możliwość zmiany wyglądu.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 7.

Mistyczna aura
Opis: Oczywistym jest fakt, że reiatsu Kami różni się energii jaką promieniuje człowiek czy shinigami. Nie można pomylić z niczym innym eterycznej aury wydzielanej przez Kami, lecz niektóre są jeszcze bardziej niezwykłe i w ogóle nie można ich wyczuć szóstym zmysłem wykrywania reiatsu. Zamiast tego oddziałują na inne zmysły i aura Kami może pachnieć sosnowymi igłami bądź imitować dźwięk szemrzącego potoku.
Premie: Reiatsu Kami nie może zostać wykryte. Gracz opisuje jakiego rodzaju bodziec dostarcza jego aura.
Wymagania: Kontrola reiatsu: 10

Nadludzki
Opis: Różne podania mówią o formach, które przypominają ludzką ale są obiektywnie potężniejsze - potwory z czterema rękami, paszczę z językami z tyłu głowy i inne. Zazwyczaj wiąże się to z jakimś kompromisem w zwykłej formie, ale czasem ta forma jest tak dopracowana, że niekoniecznie musi to być prawdą.
Premia: Dodatkowy element w którejś z form kami, która zapewnia funkcjonalność bez większego kompromisu.
Wymagania: Druga forma kami, odpowiednio wysoka statystyka związana z daną modyfikacją.

Niewykrywalność
Opis: Normalnie, aby ujrzeć Kami na własne oczy należy być jego gorliwym wyznawcą bądź posiadać dostęp do rzadkich mocy czy przedmiotów umożliwiających ujrzenie bożka. Po za tym jednak Kami można usłyszeć bądź poczuć jego zapach. Chyba, że wyspecjalizował się w jeszcze większej niewykrywalności i potrafi nie tylko omamić wzrok lecz również pozostałe zmysły
Premie: Niewykrywalność rozciągnięta do bodźców oddziałujących na pozostałe zmysły.
Wymagania: Kontrola reiatsu: 20

Opętanie
Opis: Kami mogą mieć różne powody, aby wniknąć w dusze śmiertelnika. Czy to poszukują schronienia i dogodnego miejsca do odpoczynku, czy chcą użyczyć szczególnej łaski wiernemu wyznawcy, czy też złośliwie przejąć kontrolę nad ciałem by zyskać narzędzie do siania chaosu. Wniknięcie do świadomej istoty jest trudniejsze od wejścia do przedmiotu, ale jednocześnie otwiera znacznie szersze możliwości, z tym, iż nie do każdego stworzenia kami jest wstanie się dostać. Nawet jeśli bóstwo przezwyciężyłoby wstręt to i tak nie byłoby opętać pustego ze względu na spaczoną naturę tych istot. Quincy natomiast dysponują większą odpornością, acz opętanie jest nadal możliwe.
Nieświadomy duchowy człowiek nawet nie dostrzeże dzikiego lokatora, który swobodnie może podłączyć się pod jego zmysły, aby obserwować otaczający świat. Osoby wytrenowane i świadome duchowo poczują już wtargnięcie i siłą woli mogą odeprzeć intruza, bądź też odgonić go wyższym reiatsu.
Mechanika: Aby w pełni zawładnąć ciałem opętanego kami musi posiadać dwukrotnie więcej psychiki od niego i przynajmniej równe reiatsu. Czynniki zewnętrzne mogą zdekoncentrować kami i umożliwić ofierze odzyskanie kontroli. W przypadku opętania quincy konieczna jest trzykrotnie większa psychika. Jeśli kami zadowala się samym rezydowaniem w niechętnym gospodarzu musi posiadać przynajmniej odrobinę wyższą psychikę.
Premie: Możliwość wniknięcia w istotę żywą.
Wymagania: Kontrola reiatsu: 22

Ostrze wiary
Opis: Wojowniczy wyznawcy składający modły do bojowo usposobionych kami dają ich atakom dodatkową moc. Czym większą czcią cieszy się bóstwo tym bardziej dewastujące uderzenia wyprowadza.
Premie: Obrażenia z dowolnych źródeł rosną o wartość 1/2 Reiatsu z wiary.
Wymagania: Posiadanie przynajmniej jednego punktu Reiatsu z wiary i jednego bojowego błogosławieństwa/mocy.

Pomocnik
Opis: Śmiertelni mają czasem osoby, które są skłonne oddać za nie życie. Kami mają byty, które są częścią ich życia. Ale są osobnym. Stanowią część ich istnienia, ale są w pełni samodzielne. Oddane, ale z własnym charakterem. Czasem nawet stanowią jakiś mniejszy aspekt samego kami.
Premie: Posiadanie oddanego, wiernego sojusznika - późniejszego kami związanego istnieniem z postacią.
Wymagania: Psychika: 12.

Przekierowanie wiary
Opis: Zazwyczaj wiarę jaką otrzymują kami przekuwana jest w reiatsu, lecz niektóre z duchów potrafią przekierować otrzymywaną wiarę w innym kierunku przez co rozwijają swój inny atrybut
Premie: Gracz zamiast do reiatsu może otrzymywać punkty do jednej konkretnej statystyki. Umiejętność można brać wielokrotnie, aby móc rozwijać inne statystyki
Wymagania: Kontrola reiatsu: 8, Psychika: 8

Przeniknięcie
Opis: Takamagahara czyli wysoka równina niebios jest światem zamieszkiwanym przez Kami i prędzej czy później każdy bożek zrodzony w Soul society czy świecie żywych znajdzie do niego drogę. W przeciwieństwie do garganty Kami nie otwiera portalu do innego świata tylko bezpośrednio do niego przenika, co wyklucza możliwość transportu kogokolwiek oprócz Kami. Sam akt przeniknięcia wymaga od kami chwili skupienia. Krótszej, gdy przemieszcza się między Takamagaharą i Soul society, a dłuższą gdy jedną z lokacji jest świat żywych. Przeniknięcie w jedną i drugą stronę jest niemożliwe dla Hueco Mundo. Przeważnie kami zostaje przeniesiony w losowe miejsce. Wyjątek stanowią miejsca kultu danego bożka, bądź część Takamagahary mocno z nim powiązana.
Premie: Możliwość przeniesienia się do Takamagahary.
Wymagania: Kontrola reiatsu: 12

Sensen
Opis: Dosłownie "Lśnienie" kami pozwala im jako jedynej rasie faktycznie dokonać czynu teleportacji z jednego miejsca na drugie. Wadą jest to, że żeby dokładnie wylądować kami musi albo bardzo dobrze znać dane miejsce, albo musi być ono w zasięgu wzroku. Jako też, że bazuje ona na balansowanie na granicy światów, nawet kami muszą być ostrożni by się na niej nie zgubić.
Premie: Możliwość szybkiego poruszania się
Wymagania: Kontrola reiatsu: 25, Psychika: 20

Shinkō no mado
Opis: Kami są istotami żywiącymi się wiarą. Im silniejsze emocje i zapał w modlitwie, tym przekaz do nich dociera w wyraźniejszej formie - uczucia, szeptu, bądź nawet obrazu. Ta technika pozwala na rozpoznanie sytuacji wiernego kierującego swoje modły do kami bez konieczności pojawiania się tam osobiście. Wymaga jednak koncentracji i aktywnego wysiłku wiernego, acz wprawny bóg może poprzez takie okno kierować swoje błogosławieństwa i klątwy. Im też kami cieszy się większą ilością wyznawców, tym modlący muszą bardziej się starać by wybić się ponad delikatny szum pozostałych. Albo mieć szczęście i modlić się w ulubionych miejscach kultu.
Premie: Możliwość błogosławienia/przekleństwa na odległość.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 12, Psychika: 10.

Skoncentrowana presja
Opis: W przypadku gdy kami chce wywołać szczególne wrażenie na śmiertelniku może skupić swoją moc. Dzięki temu łatwiej mu natchnąć, bądź skruszyć duszę która stała się celem jego woli.
Premie: Przy utrzymaniu koncentracji kami dostaje premie do presji Reiatsu wobec jednej osoby w wysokości 50% Reiatsu z wiary.
Wymagania: Psychika: 10, Koncentracja Reiatsu: 10.

Symbioza
Opis: Kami który umościł się już wygodnie w duszy śmiertelnika i jest zadowolony z jego poczynań może wspaniałomyślnie obdarzyć go cząstką swej mocy, a także wiedzy. Niesie to z sobą jednak pewne ryzyko, gdyż powstała więź idzie w obie strony i gdy nosiciel doświadczy bólu fizycznego lub mentalnego kami również zostanie zraniony. Co prawda w wypadku śmierci gospodarza kami nie podziela jego losu, ale szok wywołany nagłym zerwaniem więzi na pewien czas mocno osłabia bóstwo. Niemożliwe jest natychmiastowe zerwanie połączenia ze strony kami i wymaga to poświęcenia odrobiny czasu.
Premie: Kami może rozdysponować maksymalnie 50% statystyki Reiatsu, aby wzmocnić najwyżej 3 statystyki podopiecznego. Może on również władać słabszą wersją mocy bojowej kami o ile taką posiada. (Przykład: Kami posiadający 24 reiatsu może zwiększyć o 4 szybkość, siłę i psychikę podopiecznego). Ponadto tymczasowo Kami daje dostęp do posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności (techniki bojowe kami i umiejętności dostępne ogólnie np. biegłość w broni).
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 34, Umiejętność Opętanie.

Tenbatsu
Opis: Kami, po chwili koncentracji, może obrać za cel osobę, obszar, bądź grupę, która stanie się obiektem jego gniewu. Robi to poprzez przekazanie energii otoczeniu bądź obiektowi odpowiadającemu jego domenie, które przez jakiś czas będzie nękało i atakowało cel. Po wydaniu rozkazu nie kontroluje on jednak bezpośrednio efektów, działanie tej umiejętności ustaje wraz z wyczerpaniem przekazanego Reiatsu. Kami może też zmienić cel, lecz ponownie wymaga to chwili koncentracji.
Premie: Forma ataku odpowiadającą domenie kami. Kami po chwili koncentracji może przekazać naraz 10% swoich PR by otoczenie związane z jego domeną atakowało cel. Efektywność ataków zależy od jego psychiki.
Wymagania: Reiatsu: 15, Psychika: 15.

Tworzenie życia
Opis: Jesteś w stanie stworzyć formy życia. Są one związane z Twoim istnieniem, i znikają wraz z Twoją śmiercią. O ile istoty które nie różnią się zbytnio od przeciętnego człowieka czy duszy wymagają jedynie wysiłku i czasu do stworzenia - silniejsze stworzenia mają pewne ograniczenia.
Premia: Tworzenie form życia. Możesz stworzyć silniejsze istoty, które mają maksymalnie 25% wartości Twoich statystyk.
Wymagania: 40 Punktów wiary.

Wachlarz błogosławieństw/klątw
Opis: Młode Kami zazwyczaj dysponują jednym błogosławieństwem/klątwą, acz zdarzają się przypadki posiadania większego wachlarzu mocy.
Premie: Dodatkowe błogosławieństwo/przekleństwo na start
Wymagania: Reiatsu: 8

Wcielenie
Opis: Kami potrafi wnikać w przedmioty czy rośliny. Nie zwracają uwagi mogą pozostawać w takiej formie przez lata, jednocześnie w pewien sposób oddziałują na rzecz, w którą się wcieliły. Drzewo może zacząć rodzić owoce o niezwykłych właściwościach, a katana stawać w płomieniach, gdy tylko Kami uzna, że dzierżąca nią osoba zasługuje na wsparcie.
Premie: Możliwość skrycia się w przedmiotach bądź roślinach
Wymagania: Kontrola reiatsu: 14

Wybraniec
Opis: Niektórzy śmiertelnicy budują ze swoim bóstwem unikalną więź, która wyróżnia ich spośród nawet wiernych wyznawców. Do takiego wyjątkowego wyznawcy bóstwo może zawsze odnaleźć drogę, zawsze usłyszy jego modlitwę w tłumie innych. Zawsze poczuje jego cierpienie czy nawet niepokój. I zawsze dotkliwie przeżyje jego śmierć.
Premie: pewien szczególnie ważny dla kami wyznawca zostaje wyróżniony licznymi przywilejami. Kami może Przenikać do miejsc w których znajduje się wybraniec, tak jak do miejsc swojego kultu. Wybraniec ten zawsze przebija się przez tłum modlitw gdy bóstwo używa Shinkō no mado. Dodatkowo, ogólne emocje wybrańca są wyczuwane przez bóstwo – wie kiedy cierpi, kiedy się boi czy kiedy jest smutny. Sam wybraniec zyskuje nadnaturalne postrzeganie obecności swego bóstwa – zawsze wie kiedy jest w jego obecności, nawet jeśli go nie widzi, nie słyszy ani nawet nie czuje jego reiatsu.
Wymagania: Psychika 11, dobre uzasadnienie fabularne; kami może mieć tylko jednego wybrańca; w przypadku wzięcia na start, wymaga również umiejętności Wyznawca.

Wyznawca
Opis: Wierzyć to jedno, a dobrze wierzyć to drugie. Szczęśliwy jest Kami posiadający szczerze oddanego czciciela. W tym szczególnym wypadku mówimy o osobie całkowicie oddanej, który na jedno słowo gotów jest zabić siebie bądź kogoś innego byleby zadowolić swojego kami. Ostateczny fanatyk, który w całości podporządkował życie dla kami.
Premie: Posiadanie NPC pomocnika, + 1 do reiatsu
Wymagania: Opisanie wyznawcy w KP.

Zaklinanie
Opis: Przez nasączenie przedmiotu własną energią Kami potrafi nadać mu nadnaturalne właściwości, które wpływają na sam przedmiot, jego otoczenie, albo też na osobę go dzierżącą. Efekt może być mocniejszy i jednorazowy, bądź stały. Najpotężniejsze Kami potrafią zakląć całe budowle, jednak zdecydowana większość bożków zadowala się tworzeniem prostszych talizmanów dla swych wyznawców. Ma to tą szczególną zaletę, że Kami może nauczyć kapłanów sztuki wyrobu takich amuletów.  
Premie: Możliwość zaklinania przedmiotów.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 15, Reiatsu: 12.

Zenkei
Opis: Dla śmiertelników wiara niesie otuchę i może nawet nadać sens życiu, ale dla bogów jest ona jeszcze ważniejsza. Niezwykłym paradoksem jest to, że potężne i nieśmiertelne Kami do osiągnięcia pełni chwały potrzebują wsparcia kruchych ludzi. Modlitwy niosą w sobie siłę, a gdy tysiące dusz kieruje je w kierunku konkretnego Kami nagromadzona moc staje się kokonem, z którego bóstwo wyłania się w nowej formie. Zenkei jest zwieńczeniem i dowodem tego, że Kami już po wsze czasy zdobył miejsce w historii i pamięci świata. Niesie ze sobą potęgę oddziałującą na samą substancję wszechświata, jak i na serca wszelkiego istnienia. Ta majestatyczna forma podobnie jak słońce w zenicie nie utrzymuje się długo, ale wystarcza to by rozgromić wrogów Kami.
Premie: Możliwość korzystania z Zenkei + dobór jednej z poniższej premii działającej podczas przemiany:
* Zenkei Regenerujące: Co turę odnawiają się PŻ i PR w ilości równej 1/2 Reiatsu pochodzącego z wiary
* Zenkei Bojowe: Statystyki fizyczne rosną o 1/5 wartości Reiatsu z Wiary (dodawane na samym końcu po pomnożeniu statystyk wzmacnianych bazowo z Zenkei).
* Zenkei Szczęśliwe: + 1 dodatkowa kość na unik i trafienie za każde 20 Reiatsu z Wiary
* Zenkei Wspierające: Statystyki fizyczne + Reiatsu + Psychika pobliskich wiernych rosną o 1/5 Reiatsu z Wiary Kami.
* Przytłaczające Zenkei: Statystyki fizyczne + Reiatsu + Psychika pobliskich wrogów maleją o 1/5 Reiatsu z Wiary Kami.
* Wieczne Zenkei: Przy wyliczaniu długości trwania Zenkei Reiatsu z wiary liczone jest jako 1.5
Wymagania: Reiatsu z Wiary: 50  


Ostatnio zmieniony przez Imperator Kuchiki dnia 2024-04-05, 17:26, w całości zmieniany 16 razy
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Kami Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kami Pbucket9000/9000Kami Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Kami Pbucket9000/9000Kami Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Kami Empty
PisanieTemat: Re: Kami   Kami Empty2018-03-25, 17:43

Wady:

Barbarzyński - 1 pkt
Opis: Gdy myśli się o kami ma się przed sobą majestatyczne wyższe kami, bądź spokojne, zwierzęce święte duchy. Tobie bliżej do irlandzkiego trolla spod mostu, przynajmniej jeżeli chodzi o zachowanie. A nie każda dusza jest w stanie dążyć takiego bożka należytym szacunkiem
Konsekwencje: Utrudnienia mg
Wymagania: Odpowiedni opis.

Głodomór - 1 pkt
Opis: Kami żywią się wiarą. Ty masz jeszcze konwencjonalną potrzebę jedzenia, i tak samo się to na Tobie odbija. Może nie umrzesz z głodu, ale niedożywiony bóg to słaby bóg.
Kara: Utrudnienia MG

Gniewny - 1 pkt
Opis: Łatwo Cię obrazić. A jak to się dzieje to MUSISZ ukarać tych bluźnierców, którzy nie pokłonili się przed Twoją kapliczką!
Konsekwencje: Utrudnienia MG - przymus ukarania śmiertelnych którzy w jakiś sposób okazali brak szacunku - nawet jeśli miałoby to źle wpłynąć na wyznawców. Jeżeli tego nie zrobi - otrzymuje podświadomie odczuwalna karę do akcji dopóki tego nie zrobi.
Wymagania: Odpowiedni opis.

Nadopiekuńczy- 1 pkt
Opis: Bardzo dbasz o swoich wyznawców. Aż za bardzo. Wydajesz więcej energii na pilnowanie by się im powodziło, i odczuwasz dyskomfort gdy nie jesteś w stanie zapewnić im bezpieczeństwa i dobrobytu. Na tyle, że przeszkadza Ci w działaniu
Konsekwencje: Co jakiś czas kami czuje, że wierni go potrzebują - dopóki nie stwierdzi dlaczego i nie rozwiąże sprawy, ma kary do akcji (Chyba, że zajmuje się tym problemem)
Wymagania: Odpowiedni charakter/historia.

Pacyfista - 2 pkt
Opis: Jesteś bogiem o bardzo przyjemnym usposobieniu, brzydzącym się przemocą - albo wręcz przeciwnie, takim, który jakąś legendą został zmuszony do posługi. Możesz technicznie okazać swój gniew, ale jest to dla Ciebie wysoce niekorzystne - nie dość, że sprawia Ci to fizyczny ból, to jeszcze psuje Twój wizerunek i podważa wiarę ludzi w Twoją osobę. Musisz odnajdywać inne sposoby na rozwiązywanie problemów.
Kary: Za każde dwa punkty obrażeń zadanych innym kami otrzymuje jeden. Walka z innymi istotami podważa wiarę w bóstwo, jeżeli ich wyznawcy są tego świadkiem bądź dojdą do nich wiarygodne plotki.

Pośmiewisko - 1 pkt
Opis: Posiadasz pewną odrzucającą wyznawców cechę. Może to być jakaś cecha wyglądu, zachowania bóstwa, jego bardzo dziwaczna domena - ale przez to zdecydowanie mniejsza rzesza potencjalnych wyznawców bierze Cię poważnie. Podobnie jest z częścią kami. A nawet jeśli ktoś zdecyduje się oddawać Ci cześć, często takie osoby... Cóż, jesteś na tyle "specyficzny", że przyciągasz specyficzne dusze pod swoją opiekę.
Kary: Utrudnienia MG, trudności z pozyskaniem wyznawców, obecni mają dużą szansę mieć defekty

Rywal - 1 pkt
Opis: Inny kami (Starszy bądź taki, co powstał wraz z Tobą) postawił sobie za punkt honoru utrudnianie Ci egzystencji. W zależności od szczęścia tylko rzuca kłody pod nogi, albo próbuje doprowadzić do utraty Twojego boskiego statusu. Na pewno to jednak robi z pełną pasją.
Konsekwencje: Posiadanie oddanego rywala
Wymagania: Odpowiedni opis.

Słabość - 1 pkt
Opis: Tak jak legendarne oni, pomimo swojej potęgi i majestatu masz dziwna słabość, która może Cię pozbawić większości Twojej mocy. Może akurat to nie jest artykuł żywnościowy, ale jest to i tak coś relatywnie powszechnie dostępnego. Biada Ci, jeśli ktoś faktycznie użyje tego przeciwko Tobie, nie mówiąc już o rozprzestrzeniających się plotkach
Kara: Jeżeli przeciwko kami zostanie użyty przedmiot bądź czynność specyficzna, ale do wykonania przez każdego (Opisany przez gracza, coś powszechnego - kwiat, gałąź jakiegoś drzewa, może być nawet rymowanka czy taniec) kami albo zostaje przegoniony , dostaje karę do statystyk, albo wręcz dostaje obrażenia.

Sługa - 1-2 pkt
Opis: Jesteś pomniejszym bóstwem, które jest w czyjejś posłudze. Oznacza to, że szanse na to by wyjść spod buta swojego władcy są dość niewielkie, a tym samym - Twoja moc również jest ograniczana przez ten pułap. W Twoim interesie jest zatem albo pracowanie dla jego dobra - co jest wbrew pozorom prostszym rozwiązaniem - albo jego zdetronizowanie, co biorąc pod uwagę specyfikę kami i ich sieć powiązań, może skończyć się dla takiego zbuntowanego Boga niezwykle nieprzyjemnie. Jeszcze bardziej, gdy taki pan nie jest zbyt łaskawy
Kara: Moc postaci nie może być wyższa niż 75% mocy bóstwa któremu służy. Ponadto jest sługą, więc jest zobowiązany wykonywać pewne zadania i zachcianki pod groźbą kary. Przy 2 punktach - Pan jest z kategorii tych mniej łaskawych - złośliwy, zły, niecierpliwy etc. przez co zadania są trudniejsze, a kary bardziej dotkliwe.

Upadły kami - 1 pkt
Opis: Kiedyś cieszyłeś się może nie kultem na poziomie najwyższego panteonu, ale miałeś rzeszę oddanych wyznawców. Coś poszło jednak nie tak, i straciłeś dużą część z nich w niesławie - nie zdołałeś ich ocalić przed katastrofą, nie pomściłeś krzywd, ogólnie dałeś naoczny dowód swojej niemocy. Nie dość, że trudno takich wyznawców ponownie skupić w swoje łaski, to jeszcze utrudniają pozyskanie nowych poprzez najpotężniejszą moc wszechświata - plotkę.
Kara: Utrudnienia Mg w pozyskaniu wyznawców

Wybredny - 1 pkt
Opis: Masz szczególne preferencje co do wyznawców. O ile każdy w teorii może Ci oddawać cześć i modlić się, Ty czerpiesz moc jedynie z ich określonego rodzaju
Konsekwencje: Reiatsu się zwiększa tylko od danego rodzaju wyznawców (Danej płci/zawodu/rasy/koloru włosów etc). BARDZO specyficzne preferencje są warte dwa punkty, ale wyłącznie po konsultacji z adminem
Wymagania: Odpowiedni opis.

Wygnanie - 1 - 2 pkt
Opis: W związku z Twoją historią (albo twojego przodka bądź pana) zostałeś wygnany z jednego ze światów. Może to mieć różne konsekwencje, ale na pewno nie jesteś tam mile widziany - o ile w ogóle możesz się tam przedostać.
Konsekwencje: Za jeden punkt w jednym ze światów (Soul society, ziemia, albo Takamagahara) postać jest personą non-grata. Może się tam przenieść, ale jego aura jest odrzucająca dla osób z tego wymiaru, jak i jest znakiem dla osób wtajemniczonych że nie powinno go tam być. Za dwa punkty postać nie może się tam w ogóle samodzielnie przenieść, a jeśli to zrobi - jeden rzut oka noc wystarcza by ten miał pewność, że postać gracza musi zniknąć.
Wymagania: Odpowiedni opis w KP, bądź zyskanie w toku przygody.

Zaklęty - 2 pkt
Opis: Twoje jestestwo jest zamknięte w przedmiocie. Nie możesz oddalić się od niego na zbyt dużą odległość, i chociaż jest on trochę wytrzymalszy niż inny przedmiot tego rodzaju - jego zniszczenie będzie oznaczało Twoją zgubę. Dopóki nie odkryjesz sposobu jak uwolnić się z tego rodzaju pieczęci, klątwy, zaklęcia - jak zwał tak zwał - jesteś tym samym przez to ograniczany.
Kary: W zależności od rozmiaru przedmiotu Kami nie może się od niego oddalić - im większy i trudniejszy do transportu przedmiot, tym bardziej może się oddalić (Jakieś kramiki czy grobowce nawet do zasięgu wioski czy całego obszaru - lasu bądź góry). Obrażenia zadane przedmiotowi zadają również obrażenia kami. Przedmiot nie ma żadnych niezwykłych właściwości.

Żądza ofiar - 1 pkt
Opis: Większość kami traktuje podarki wiernych jako miły akcent umacniając ich wiarę. Ty bez nich nie umiesz, bądź nie chcesz funkcjonować
Konsekwencje: Za jeden punkt: PR regenerują się z czasem tylko do połowy, reszta tylko po złożeniu ofiary z żywności/zwierząt/dusz. Przy dwóch tylko do 10%.
Wymagania: Odpowiedni opis.
Powrót do góry Go down
 
Kami
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Hinageshi-no Kami [Kami]
» Kami
» Sensō- Kami
» Almagest [Kami]
» Moira [Kami]

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Karta Postaci :: Umiejętności i Wady :: Klasowe-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje