|
| | Propozycje Umiejętności | |
|
+16Yuzuru Tanaka Tamura Yasha (Ramiz) Aoto Vespaux Ajax Ekkusu Chikaze Venator Haruaki Izdurbal Tenshi Imperator Kuchiki CZaras 渡邊綱 Shadow Kamys Roten Yaiba 20 posters | |
Autor | Wiadomość |
---|
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2014-11-09, 13:15 | |
| Najlepsiejszy MG pod słońcem odpowiada.
Mianowicie kosztów bluta żadnych nie dodałem, bo patrzyłem na hierro, które dając podobną ochronę żadnych kosztów nie przewiduje. Oczywiście jeśli szanowni mg uznają, że koszt jest potrzebny to się o nim pomyśli.
Owszem, przy sklaverei trzeba się pozbyć narośli, bo można od tego się zatruć i zemrzeć.
Co do czystej krwi to można zastosować podobny myk co w przypadku shinigami, że aby należeć do jednego z wielkich rodów szlacheckich trzeba napisać bardzo dobrą KP + należy napisać co nieco o rodzie quincy, do którego się przynależy.
Co do piątej umiejętności to tutaj zapomniałem skasować informację o inkantacji. Kiedy pisałem roboczy opis w głowie mi świtało, że jakaś inkantacja do użycia tej techniki była potrzebna. Potem jednak zerknąłem na mangę gdzie jak się okazało poza obowiązkowym wytłumaczeniem wrogowi, jak dana technika działa żadna inkantacja się nie pojawiła. Poprawione. | |
| | | CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (10118/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2014-11-09, 15:16 | |
| To tak jak mówiłem tak i skomentuje.
Blut Dodałbym, ale z kosztem reiatsu do tego z obroną mniejszą niż hierro. Jakby nie patrzeć to drugie służy tylko defensywie, a blut i temu i temu, więc normalnym jest, że musi być słabszy. Jeśli zaś chodzi o zapłatę reiatsu to wydaje mi się ona oczywista z uwagi na opis, w którym napisane jest, że reiatsu kieruje się do żył/tętnic. Skoro się, więc go używa to muszą być koszty.
Skalvarei Też bym dodał ino, że dałbym jeszcze w wymaganiach coś tyczące się statystyki reiatsu na przykład z wartością 40.
Czysta krew W tej formie to za Chiny Ludowe, bym nie dodał. A to dlatego, że jest zbyt mocne jak na wymagania tyczące się tylko jakości KP. Jak mówiłem, by dostać ode mnie akcepta ktoś z tą umką musiałby napisać wiekopomne dzieło w kilku tomach. Poza tym jeśli chcemy coś takiego wprowadzić i nadal utrzymać równowagę sił wśród profesji, to do każdej musimy dodać coś takiego pod różnymi nazwami. Ja, jednak proponuje po prostu zmienić działanie na np. takie dzięki, któremu gracz ze szlachetnego rodu ma ułatwienia MG związane z tym, że pod ręką ma nauczyciela tych wszystkich spelli klasowych.
Wytwórca rurek Mi pasuje w tej formie, acz również dodałbym wymagania tyczące się staty reiatsu.
To tam ostatnie napisane w okropnym języku Przemianowałbym to na bardzo wysoko poziomowe zaklęcie i w taki sposób wprowadził | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2014-11-09, 15:38 | |
| Co do bluta defensywnego to faktycznie przeszarżowałem z tą obroną i zaproponowałbym ochronę w wysokości 1/2 kontroli reiatsu.
Ostatnią umkę mogę przebranżowić na zaklęcie tylko wymyślę jakąś miło brzmiącą inkantację.
Co do czystej krwi to naprawdę nie wydaje mi się żeby była taka mocna. Zwłaszcza, że przy naszej srogości oceniania tylko naprawdę dobre karty mogłyby otrzymać zgodę na posiadanie tej umiejki co wyklucza jej masowość. | |
| | | Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2014-11-09, 17:46 | |
| Well. Rozdzieliłbym bluta na defensywnego i ofensywnego. To znaczy, na dwie umiejętności. Troszkę bez sensu ograniczać umiejętność tylko dlatego, że na podobnej zasadzie można zrobić to i to. Więc albo, nie wiem, zwiększyć wymagania, albo czas nauki umiejętności, albo rozdzielić na dwa. I tak tego nikt nie dostanie w naszym ślamazarnym tempie szybciej niż za cztery lata od rozpoczęcia rozgrywki. Ale... moment moment. Można dawać reiatsu w wytrzymałość. I zastanawiam się, jak to działa. Dodaje HP? Asymiluje obrażenia czy... do diaska, bo jak tak się zastanawiam to jest to diablo podobne do defensywnego bluta, może nawet jest lepsze bo można wykorzystać pełną kontrolę rei XD
Co do wymagań statystyki reiatsu... to quincy i tak bazują w zdecydowanej mierze na jego kontroli, to też niemalże zrównywanie kosztów tego i tego jest nieco nielogiczne. Ok, koło 20-30 byłoby sensowne. Ale 40 jest już dość blisko 50. Chyba, że podniesiemy to do ok 70. Ciekaw jestem, czy ktoś to wtedy odbije, będę musiał zapytać wnuków kiedy przejmą moją postać. Podobnie z rurkami - głównie kontrola, bo musi zmusić reiatsu do uformowania kapsułki. Albo z otoczenia (Co jest trudniejsze) albo od siebie (CO jest łatwiejsze, ale i tak wymaga pewnych pokładów reiatsu. Jak ktoś ma za mało to i tak po jednej-paru próbach padnie wykończony, więc w tej kwestii umiejętność pod względem reiatsu zgrabnie się samoogranicza)
Co do czystej krwi... ja bym jednak jakiegoś boosta dał. 10-15%. Akurat kwestia rodowodu u nich jest o wiele delikatniejsza niż u takich shinigami, głównie dlatego, że jest ich mało. A ludzi którzy piszą dobre kp (tzn. uznane za takową przez rzeszę MG) jest jeszcze mniej. | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2015-08-30, 13:48 | |
| Nie propozycja nowej umiejętności (aż słyszę jęk zawodu graczy rozkochanych w skleconych przeze mnie umiejętnościach), ale pewien wniosek dotyczący umki już istniejącej. Mamy więc coś takiego:
"Utsusemi Opis: Podczas używania Shunpo jesteś tak szybki że potrafisz zostawić za sobą „ślad”, swoją rozmywającą się podobiznę. Dodadkowo poruszasz się tak szybko że jeśli ktoś nie jest naprawdę dobry w wyrwaniu rei, będzie miał problem z określeniem twojej prawdziwej pozycji. Premie: Utsusemi. Wymagania: Shunpo, Szybkość 40."
Chodzi mi o to, że umiejętność została umieszczona w ogólnym spisie, a wymaganiach mamy shunpo, które mogą opanować tylko shinigami ew. vizardzi. Moja propozycja jest więc taka, aby do wymagań dopisać sonido i hirenkyaku, albo przenieść umkę do klasowych shinigami.
Iii, tak jeszcze przy okazji propozycja żeby dać żądzę krwi shinigami do umiejętności ogólnych żeby miłośnik każdej rasy mógł stworzyć wymarzoną postać ala Zaraki^^
EDIT: Dobra, przypomniałem sobie jednak o pewnej umiejętności dla człeków, którą kiedyś myślałem zaproponować, więc... oto ona:
Bringer light Opis: Również świadomi duchowo ludzie opracowali metodę szybkiego ruchu. Znakiem rozpoznawczym Bringer light są rozpryski zielonej energii wydobywające się spod stóp. Jednakże człowiek szczycący się wysokim reiatsu wciąż jest tylko człowiekiem, wobec czego musi włożyć więcej pracy w opanowanie techniki błyskawicznego kroku niźli istoty duchowe. Premie: Możliwość szybkiego poruszania się Wymagania: Szybkość: 20, Kontrola reiatsu: 25, człowiek.
Czyli mamy zdolność, dzięki której nawet Chad mógł pomykać niczym gazela. | |
| | | Shadow
Mistrz Gry : Kamys
Karta Postaci Punkty Życia: (8/60) Punkty Reiatsu: (25/42)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2015-08-31, 15:54 | |
| Nie znam się na mechanice, ale propozycja brzmi sensownie. Co do zmian to przenieść utsusemi do shini, bo zdolność analogiczn aistnieje u arrancarów | |
| | | 渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2015-09-02, 20:18 | |
| Na upartego, to wychodzi, ze kazdy, jak sie zepnie porzadnie, to sprintem pomykac potrafi, a rozni sie to glownie nazwa i ewentualnie efektami wizualnymi - jeden swieci na zielono, inny na rozowo, a trzeciemu wypadaja nutki z buta. W spisach ogolnych, czy i szczegolnych znajdziesz na pewno wiecej takich kwiatkow, jak turbo szampon ogolny, albo i nie.
Tsuna | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2015-09-19, 12:24 | |
| | |
| | | CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (10118/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2015-11-19, 23:49 | |
| No to coś ode mnie, a pisze z dwoma rzeczami.
Po pierwsze:
Trafienie Krytyczne Opis: Shinigami w prawdziwej walca starają się ugodzić przeciwnika w pewien punkt witalny. Tego też uczą się w akademii. Premie: Częściej trafiasz w punkty witalne (ułatwienia MG). Wymagania: Zręczność: 20, Szybkość: 10.
Jest taka umiejętność u shinigami i uważam, że powinno się ją zedytować. Jak? Otóż wydaje mi się, że skoro już mamy na forum taką umiejętność jak "anatomia", a ta technika polega na trafianiu w punkty witalne, by których miejsce znać trzeba opanować podstawy anatomii to wypadałoby wspomnianą "anatomie" dodać do wymagań "trafienia krytycznego".
Druga kwestia to już moja propozycja nowej umiejętność, dla shinigami rzecz jasna:
Ulubione kidou
Opis: Przez częstą praktykę używania, któregoś z zaklęć stało się ono dla Ciebie znane bardziej niż własna kieszeń. Dzięki temu, że korzystałeś z niego w każdej walce stało się ono w Twoich rękach wyjątkowo niebezpieczną bronią gdyż poznałeś jego wszelkie zalety, wady, a i cechy. W efekcie przy używaniu tego jednego zaklęcia wymawiasz inkantacje szybciej niż inni śmiertelnicy, a nawet szybciej niż te do innych zaklęć, zbieranie i kształtowanie reiatsu również wychodzi Ci prędzej, a energia skupiona przez Ciebie jest mocniej skoncentrowana dzięki co to kidou, w Twoim wykonaniu jest bardziej efektywne niż przez kogoś innego przy takim samym użytku energii.
Premie: Przy jednym kidou gracz wymawia inkantacje szybciej niż inni, a do tego samo zaklęcie wykonywanie jest szybciej i jest bardziej efektywne przy tym samym koszcie energetycznym, użytkownik nawet mimo braku posiadania umiejętności "znakomity magik" może pracować nad modyfikacjami tego jednego zaklęcia
wymagania: kontrola reiatsu i inteligencja 15, częste i regularne wykonywanie jakiegoś określonego zaklęcia (ocena MG) | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2015-11-20, 10:31 | |
| Jak będę później odpisywać to zedytuje trafienie krytyczne. Co do Ulubionego kidou dodam, pozwolisz mi na małe zmiany w opisie ? I miałam zapytać czy tego skilla będzie można osiągnąć kilka razy, czy tylko jeden raz, na jedno kidou ? Jedyny znany nam przypadek miał chyba tylko jedno ulubione. | |
| | | CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (10118/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2015-11-20, 11:23 | |
| No z mojej strony to jest luźna propozycja, a reszta to już kwestia rozmów jak szanowne grono MG (zauważcie, że napisałem szanowne, więc dajcie akcept xD), widzi taką umiejętność. Chcesz to możesz zmienić opis byleby sens był mniej więcej ten sam, a ja zaś jestem zwolennikiem rozwiązania, żeby możliwe było tylko jedno ulubione kidou (ewentualnie dla posiadaczy umki "znakomity magik" dwa). | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2015-11-20, 15:16 | |
| Dla mnie umiejka jest ok i myślę, że to dobry pomysł, aby pozwolić doskonałym magikom na posiadanie dwóch ulubionych zaklęć (i to, że sam mam znakomitego magika nie ma tu nic do rzeczy ;p).
Dodanie anatomii do wymagań trafień krytycznych brzmi logicznie. | |
| | | 渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2015-11-20, 20:17 | |
| A ja bede menda i powtorze, ze jestem wrogiem wszelkiego "ulubionego", od katany zaczynajac (na rechot Tulkasa - kazdy shini biega z katana). Szybka recytacja wierszyka, to cos przyda sie na bitwy raperow, ale magia to ukierunkowanie engergii, a inkantacja to ot taki bajer. W moim mniemaniu nawijanie tej poezji szybciej, albo wolniej, mocy nie zmienia. Reasumujac zlikwidowalbym to, co jest, a nie dodawal nowe.
Tsuna | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-01-28, 17:51 | |
| Skoro jesteśmy przy ulubionym orężu, to pamiętam pewien pomysł rzucony przez innego użytkownika żeby wprowadzić coś na zasadzie stopnia biegłości w posługiwaniu się danym typem oręża. Zastąpiłoby to oczywiście ulubioną broń.
Biegłość (tu wpisz rodzaj broni) Opanowanie broni to długi proces zaczynający się od umiejętności rozróżnienia ostrego końca od tego, którego należy trzymać, po biegłe posługiwanie się, aż do zamiany oręża w prawdziwe narzędzie śmierci. Stopnie biegłości: Wyszkolony: umiesz nie zranić się własną bronią Biegły: nie jedną już walkę stoczyłeś przy pomocy tego oręża i dobrze wiesz, jak się nim posługiwać. Ekspert: po kilku latach osiągnąłeś znaczna wprawę w używaniu danego typu oręża. Atakujesz celniej i mocniej Mistrz: zaliczasz się do wąskiego grona prawdziwych mistrzów w operowaniu danym orężem. Legenda: dysponujesz talentem, który objawia się raz na pokolenie. Jesteś prawdziwym wirtuozem oręża, którego kunszt zapisał się w legendach opowiadanych przez następne generacje.
Jak dla mnie fajna sprawa. Większe możliwości, większa różnorodność. | |
| | | 渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-01-30, 20:09 | |
| Lepsze to od ulubienstwa. Tylko generalnie idzie za tym gradacja wszystkiego, co sie ludek nauczyc moze, czy to o wartosci bojowej, czy jakies tam wyplatanie sandalow.
Tsuna | |
| | | Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-01-30, 21:19 | |
| Jak to tylko rozłożyć na punkty startowe i wymagania statów? | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-01-31, 16:49 | |
| Z tą gradacją to nie jest taki głupi pomysł, przynajmniej w niektórych umiejętnościach. Przydałby się tylko woluntariusz, który by to zrobił ;p
Poniżej bardziej rozbudowana wersja umiejętności z dodanymi wymaganiami.
Biegłość (tu wpisz rodzaj broni) Opis: Opanowanie broni to długi proces zaczynający się od umiejętności rozróżnienia ostrego końca od tego, którego należy trzymać, po biegłe posługiwanie się, aż do zamiany oręża w prawdziwe narzędzie śmierci. Stopnie biegłości: Wyszkolony:Odebrałeś podstawowe wyszkolenie w zakresie posługiwania się danym rodzajem broni. Znasz najprostsze ruchy i umiesz nie zranić się własną bronią, chociaż twoje doświadczenie w prawdziwej walce jest bardzo mizerne. Biegły:Przywykłeś do broni, którą władasz dzięki stoczeniu kilku poważnych walk. Oręż dobrze leży ci w dłoni, znasz więcej ruchów niż wcześniej. Ekspert: Ty i twoja broń przeszliście razem wiele i dzięki znacznemu doświadczeniu nauczyłeś władać się orężem z dużą wprawą. Solidne wyszkolenie techniczne pozwala na równorzędną walkę nawet z silniejszymi i szybszymi przeciwnikami. Mistrz: Lata mijały, a ty krocząc od bitwy do bitwy osiągnąłeś rzadko spotykany kunszt w posługiwaniu się bronią. Stała się dla ciebie przedłużeniem ramienia, morderczym narzędziem, którym władasz z zabójczą precyzją. Legenda: Nigdy nie zostaniesz zapomniany, nawet wiele lat po twojej śmierci. Kolejne pokolenia będą opowiadać o wielkim wojowniku, mistrzu nad mistrzami, którego kunszt nie miał sobie równych. Nic dziwnego, wszakże w całej historii znalazło się tylko kilka podobnych legend, które mogłyby stanąć w tobą w szranki. Uwaga: Wybierając umiejętność na starcie otrzymuje się biegłość wyszkolonego w danym rodzaju broni. Można zwiększyć biegłość o kolejne stopnie, lecz wymagać to będzie poświęcenie miejsca na inną umiejętność, jedną za każdy kolejny stopień biegłości. Premie: Każdy kolejny poziom zwiększa celność, zadawane obrażenia i umiejętności blokowania przy pomocy określonego rodzaju broni. Wymagania: 7 Zręczności za poziom wyszkolonego (+3 zręczności za każdy kolejny poziom) | |
| | | Ekkusu
Mistrz Gry : Demiurg Tsuna
Karta Postaci Punkty Życia: (60/60) Punkty Reiatsu: (5112/5112)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-01-31, 17:16 | |
| W sumie co w takim razie z takim "mistrzem broni"? Ja to traktuje jako tzw. "jack of all trades" ew. walkę bronią improwizowaną (Ludź złapie krzesło i będzie wiedzieć jak sprawnie machać by zrobić krzywdę).
I takie podstawowe pytanie: czy przypadkiem Quincy posługujący się łukiem nie powinni mieć też jakiegoś stopnia biegłości w posługiwaniu się tą bronią? xP | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-01-31, 17:39 | |
| Ja "mistrza" widziałem właśnie bardziej w broni improwizowanej.
Co do łuku to nic nie stoi na przeszkodzie żeby wybrać sobie Biegłość (łuk). To samo dotyczy różnego rodzaju broni palnej i broni do zwarcia innej niż katana. Tutaj można by również wyodrębnić Biegłość (shi kai) dla shinigami, których zanpakuto po zmianie formy nie bardzo przypomina już klasyczną katanę. | |
| | | Ekkusu
Mistrz Gry : Demiurg Tsuna
Karta Postaci Punkty Życia: (60/60) Punkty Reiatsu: (5112/5112)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-01-31, 18:50 | |
| No spoko. Pytam z ciekawości, bo w sumie sam się zastanawiałem nad tym parę razy czy i kiedy taką biegłość można uzyskać jak się używa "klasyka" swojej rasy. | |
| | | Venator
Mistrz Gry : Watanabe-san
Karta Postaci Punkty Życia: (160/160) Punkty Reiatsu: (304/320)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-02-01, 02:32 | |
| | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-05-20, 17:04 | |
| Ostatnio przyjrzałem się shunko, które w obecnej formie wydaje mi się stanowczo zbyt op.
Shunkou Opis: Technika walki podczas której nie korzysta się z zanpakutou. Uwalniając duże ilości reiatsu wokół siebie tworzy się białą powłokę, która czyni ataki wręcz ostrymi niczym ostrze, dwukrotnie szybszymi. Premie: Siła*2, Szybkość*3, Zręczność*2. Koszt utrzymania: 20 punktów reiatsu za minutę. Wymagania: Zręczność: 20, Kontrola Reiatsu: 30, Reiatsu: 10.
Mamy wysokie mnożniki i niski koszt w PR. W zamian proponowałby coś takiego:
Shunkou Opis: Technika walki podczas której nie korzysta się z zanpakutou. Uwalniając duże ilości reiatsu wokół siebie tworzy się białą powłokę, która czyni ataki wręcz ostrymi niczym ostrze, dwukrotnie szybszymi. Premie: Obrażenia zadawane przy pomocy uderzeń ciała*2, Szybkość*2. Koszt utrzymania: Na minutę PR równe statystyce reiatsu*2. Wymagania: Kontrola Reiatsu: 40, Reiatsu: 20. | |
| | | CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (10118/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-05-21, 10:13 | |
| Jak wspominałem na pw usunąłbym wspomnienie, że przy shunkou nie korzysta się z zana. W końcu ktoś może mieć shi kai w postaci skarpety albo rękawiczki i nie widzę w tym przeszkód, by korzystać z takowego wraz z shunkou.
"Uwalniając duże ilości reiatsu wokół siebie tworzy się białą powłokę, która czyni ataki wręcz ostrymi niczym ostrze"
To też bym wywalił. Tak jak również wspominałem uzależniłbym od wybranego raz z góry żywiołu. I tak obrażenia nadal byłyby obuchowe, ale można by dodać (bo nerf srogi) jakieś efekty uboczne zależne od żywiołu. Dla przykładu:
- Ogień: przy ataku poza silniejszym uderzeniem tworzą się, również poparzenia, - Wiatr: przy atakach nawet słabych wiatr działa tworząc siłę odrzutu, która sprawia, że wszelkie ściany czy drzewa są wrogami naszego rywala, - Elektryczność: Przy ataku może nastąpić porażenie, a nawet chwilowy paraliż (kostka),
"Koszt utrzymania: Na minutę PR równe statystyce reiatsu*2"
To też mi się nie podoba. Większość umek opiera się na kontroli rei, a tak tutaj najbardziej opłacałoby się delikwentowi dobić rei do 20, a potem boostować tylko kontrole rei. Wówczas PR'ów będzie miał więcej, natomiast shunkou nadal będzie kosztowało go równą ilość co wcześniej. Ja dałbym taki przelicznik, że shunkou kosztuje sume statystyk reiatsu i kontroli reiatsu. Generalnie siłe całego shunkou uzależniłbym bardziej od statystyki reiatsu, aniżeli jego kontroli. W sensie im wyższa ta stata tym silniejsze są te efekty dodatkowe, które zaproponowałem wyżej. No, ale to trochę wbrew logice, a bardziej po to, aby dodać na wartości tej statystyce, która na te chwilę w mojej ocenie jest taką sierotką. | |
| | | 渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-05-23, 10:04 | |
| A dlaczego shunkou ma korzystac z zanpakutou? Oczywiscie nie kazdy nosi standardowa katanke, ale sztandarowy uzytkownik - Yoruichi - to chyba by musiala jako bron miec te gumke do wlosow, bo nigdy nie pokazano jej z czymkolwiek. Mnie bardziej podoba sie to jako alternatywa, niz uniwersalna technika kazdego zanpakutou. Z kosztami ma CZaras duzo racji. Zreszta mechanika reiatsu w ogolnosci jest problematyczna. Najbardziej oplaca sie robic kwadrat, bo wtedy powierzchnia najwieksza przy tym samym obwodzie.
Tsuna | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-05-27, 20:48 | |
| Ok, mogę się przychylić do wzoru kosztu zaproponowanego przez CZarasa. Co do różnych wersji żywiołowych shunko, to albo dać efekty zaproponowane przez CZarasa, albo dać różne mnożniki (np. shunko wiatrowe daje 2.5 do szybkości, a ogniowe 2.5 do dodatkowych damage), albo olać mangę i zostawić tylko podstawową wersję shunko. | |
| | | Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-06-05, 22:11 | |
| - CZaras napisał:
- A tak tutaj najbardziej opłacałoby się delikwentowi dobić rei do 20, a potem boostować tylko kontrole rei.
Jako osoba, która miała postać z przewagą kontroli nad rei i tak stwierdzam, że najbardziej optymalnie rozwijać obie statystyki po równo, nawet przy takim rozwiązaniu. I nie wiem jaki ma sens to, że przy większej kontroli rei, czyli jego bardziej wydajniejszym użytkowaniu zużywałoby się więcej reiryoku. | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-10-29, 17:13 | |
| Sprawa shunko nadal nierozwiązana, ale chciałbym rzucić inną, całkiem nową, dostępną dla wszystkich, umiejętnością.
Sztukmistrz Opis: Reiatsu jest wszechobecne. Jako podstawowy budulec wszystkiego co istnieje w Soul society i jako tworzywo duszy. Jest obecne w powietrzu każdego ze światów. Stanowi surową energię, której można nadać dowolny kształt. Poszczególne rasy wykorzystują ku temu różne narzędzia - shinigami kształtują reiatsu przy pomocy zanpakuto i kido, ludzie i dusze korzystają ze wrodzonych umiejętności. W pewnym sensie jest to jednak ograniczone. Zanpakuto bazujące na żywiole ognia nigdy nie będzie mogło stworzyć lodu, ale już osoba, która dysponuje odpowiednio wysoką kontrolą nad energią będzie mogła zmienić odrobinę reiatsu zarówno w płomień, jak i kawałeczek lodu. Wystarczy odrobina skupienia i intencja, aby przyspieszyć bądź spowolnić pojedyncze cząsteczki reiatsu. Podobna umiejętność raczej nie pomoże w walce, ale przy łucie pomysłowości można wysnuć dziesiątki zastosowań dla umiejętnego przekształcenia reiatsu. Może warto przemyśleć karierę magika? Premie: Możliwość ograniczonego przekształcania reiatsu w np. płomień, lód, niewielkie wyładowanie elektryczne. Wymagania: Kontrola reiatsu: 12
Komentarz: W zamierzchłych czasach Kamys w mojej przygodzie pozwoliła mi tworzyć płomień z reiatsu poprzez odpowiednie nim zakręcenie bez wspomagania się przy tym zaklęciami. Uznałem to za ciekawy patent, który postanowiłem rozwinąć w propozycji mojej umiejętności. Złota z jej pomocą się nie stworzy, ale pozwoli trochę pobawić się reiatsu w inny sposób, a nie tylko buffowanie statów i buffowanie statów. | |
| | | Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-10-29, 20:47 | |
| Pozwólcie, że się wypowiem, ale róbcie jak chcecie. Co do Shunkou to wprowadziłbym jakieś naturki (ogień, woda, ziemia, wiatr, błyskawica i co tam jeszcze można wymyślić) na w sumie podobnej zasadzie jak jest Hakuda, czyli ogień = +DMG, ziemia = +DEF, wiatr = +SPD i tak dalej, i tak dalej...
Natomiast Sztukmistrz jest rewelacyjnym pomysłem. Z tego co pamiętam Quincy mają podobną umiejętność, zwaną Kreacjonista, ale to raczej tyczy się Reishi, a nie Reiatsu. Osobiście nie pogardziłbym taką umiejętnością, ale nie chcę już zmieniać tego długo wypracowywanego projektu postaci... *le Emerald Wallet: 13 | |
| | | Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-11-14, 15:04 | |
| Spam pousuwany. Żadnych obiekcji nie było, więc sztukmistrza wprowadziłem.
Co do shunko to naprawdę nie widzę ziemnego wariantu, bo niby jak to miałoby działać? Latają wokół ciebie kamyczki? A może dostajesz płaszczyk z błota? Do wody również jestem raczej sceptycznie nastawiony. Powietrze i ogień mogą być, aczkolwiek nie wiem czy nie prościej będzie poprzestać na przebudowywaniu klasycznego wariantu z błyskawicami.
Jeszcze jedna sprawa odnoście umiejętności, które nie przetrwały próby czasu, a może warto byłoby je przywrócić. Głównie mam na myśli takiego artystę, który cieszył się nawet sporą popularnością jak na umiejętność niedającą żadnych profitów w walce. Kilka osób brało i korzystało, także widziałbym ją na powrót w spisie. Jak ktoś ma w pamięci jeszcze jakieś inne zapomniane umiejętności czy wady to niech da znać. | |
| | | Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2017-11-14, 20:07 | |
| Co do artysty jestem za. Z shunko... um, nie przesadzałbym generalnie z tyloma elementarnymi umiejętnościami. Od tego (I to tylko inspirowane, z tego co pamiętam) są inne umiejętności. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności | |
| |
| | | | Propozycje Umiejętności | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|