Postać do odegrania:
Profesja: Człowiek
Imię: <do wymyślenia przez gracza>
Nazwisko: <do wymyślenia przez gracza>
Wiek: 22 lat
Wzrost: 172 cm
Waga: 60 kg
Ogółem na temat wyglądu:
- posiada sporo blizn
- jest wychudzona
- zaniedbana
- brudna
Charakter ogółem:
- przede wszystkim chce przetrwać
- potrafi krzywdzić z zimną krwią
- ma wiele tików nerwowych nabytych przez ciągłą walkę o życie
- nie ma pojęcia o swojej chorobie
- posiada silny instynkt samozachowawczy
- jest nieco antyspołeczna, jednak brak jej kontaktów z ludźmi
- bardzo lubi koty
Historia:
Pochodzi z ameryki północnej, wychowywała się jednak w chinach. Jako dziecko odkryła w sobie pewną morderczą umiejętność. W wieku 12 lat wcielono ją do armii jako "maszynę do zabijania". Podano praniu mózgu i zmuszono do współpracy. Kilka miesięcy temu zaczęła się buntować i udało się jej uciec. Pech lub szczęście chciało że trafiła do Karakury, gdzie zaczęła żyć. Po pewnym czasie objawiła się choroba psychiczna, o której kobieta do teraz nie wie. Często nawiedzą ją tragiczne wizje... Stara się ukryć przed agentami i potworami które przyciąga swoim rei.
Statystyki
Siła : 12
Szybkość : 12
Zręczność : 12
Wytrzymałość : 15
Inteligencja : 110
Psychika : 7
Reiatsu : 20
Kontrola Reiatsu : 5
Premie Tymczasowe : <gracz je określa>
Umiejętności:
1 Królowa strachu (do walki) - Kobieta potrafi manipulować cieniem, potrafi stworzyć w jego obrębie wszelaką broń, przykładowo wystrzeliwujące z cienia kolce.
2. defensywna -
Ekwipunek:
- ubrania
- nóż smyśliwski
- 12 rio
Wady
- Obsesja (chęć przetrwania za wszelką cene)
- Wielki Żarłok
- Fobia (boi się ciemności, kojarzy się jej z mocą i tym samym służba)
- Niepopularny
- Schizofrenik
Zalety
- Korzystanie z Broni Palnej
- Medycyna
- Obsługa Komputerów
- Wytrwały Survival'owiec
- Pływak
- Regeneracja
- Szpieg
- Walka wręcz
- Podstawowy Samoobrony
Zadania dla testowanego
1) określić umiejętności człowieka
2) opisać wygląd
3) opisać charakter
4) wymyślić i krótko opisać historię
5) opisać dom
Potem podgrywamy