Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Kidou

Go down 
+5
Shadow
渡邊綱
Kamys
CZaras
Imperator Kuchiki
9 posters
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4
AutorWiadomość
CZaras


Kidou - Page 4 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket1044/1044Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket12181/12865Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2020-10-11, 14:06

Yup, wiem że jest podobna nawet miałem to wpisać w opis, ale nie chciałem sztucznie go przedłużać. Uznałem, że takie kidou jak to moje wymyśliłem jest inne, bo broni od różnych stron, nawet 5 ciosów na jedno i jest taką obroną pasywną. A to o ile dobrze zrozumiałem broni raz, jak nie zregenerujesz swoim rei to się rozpada i dupa. W związku z tym pomyślałem, że takie jak ja wymyśliłem jest na tyle inne, a również przydatne, że wrzucę. No, ale jeśli podobieństwo za duże to nie będę marudził.
Powrót do góry Go down
Ajax


Kidou - Page 4 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket0/0Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket0/0Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/0)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-03-22, 16:15

A taki pomysł od dawna chodzi mi po głowie:

Bakudou #78 - Tsutamatoi Nibuigiri (Powleczone Bluszczem Tępe Cięcie)
Inkantacja: Matko Naturo, dawczyni życia. Pobłogosław ręce dziecięcia twego i otul swą mocą ostrze jego. Pochwyć i wstrzymaj zło wszelakie! Zaklęcie wiążące numer siedemdziesiąt osiem - Tsutamatoi Nibuigiri.
Opis: Po wypowiedzeniu inkantacji Shinigami kładzie dłoń na ostrzu, które po chwili porasta bluszczem. Następne cięcie nakłada bluszcz na przeciwnika, który błyskawicznie się rozrasta, oplatając go i przywiązując do najbliższej powierzchni (podłogi bądź ściany). Zaklęcie jest o tyle problematyczne dla przeciwnika, że może zostać nałożone nawet przy blokowaniu, a wżynające się kolce sprawiają iż fizyczne wyrwanie się z Bakudou może skończyć się głębokimi ranami kłutymi. Niestety dla użytkownika bluszcz należy szybko nałożyć na przeciwnika, bowiem bardzo krótko utrzymuje się na ostrzu.


*le Emerald Wallet: 13
Powrót do góry Go down
CZaras


Kidou - Page 4 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket1044/1044Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket12181/12865Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-03-27, 14:11

Niby mamy coś takiego jak #67 - Ibara gaitou (Płaszcz cierni), ale wydaje mi się, że podobieństwo nie jest wystarczająco bliskie, żeby to wykluczało takie kidou. Moim zdaniem jest okej.
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Kidou - Page 4 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-03-29, 18:51

No skoro CZaras nie składa zastrzeżeń... 1/3 szmaragdu dla Nadpatrza i pozwoliłem sobie kido trochę doboostować, bo w końcu mówimy tu o wysoki numerku.
Powrót do góry Go down
Ajax


Kidou - Page 4 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket0/0Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket0/0Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/0)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-05-08, 18:41

Oto i moja kolejna propozycja:

Hadou #65 - Same no Hōsuihō (Wodna Armata Rekina)
Inktantacja: Matko Życia, poślij swe dziecię pełne gniewu, by przeklęło zło przede mną. Zastąp wodę krwią, a życie - śmiercią. Zaklęcie destrukcyjne numer sześćdziesiąt pięć - Same no Hōsuihō!
Opis: Po wypowiedzeniu inkantacji użytkownik składa ze sobą otwarte dłonie, poziomo. Następnie rozchyla zgięte palce tak, by nadgarstki wciąż się stykały. Wtedy to, z ogromną siłą, wystrzeliwuje przed siebie wodny pocisk. Potrzebuje on dobrych trzech-czterech metrów by w pełni uformować się w wodnego rekina i przyspieszyć. Potem wgryza się w ofiarę, obala ją i eksploduje wodą pod ogromnym ciśnieniem.

Trochę dziwaczne, wiem.


*le Emerald Wallet: 13
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Kidou - Page 4 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-05-24, 22:56

Niestety odczuwam już przesyt kido ala Naruto. Także super byłoby gdybyście nadawali propozycje w nawiązaniu do poszczególnych kami bądź yokai, jak to było z warunkiem zaklęć dawanych w niegdysiejszym konkursie.

Kolejny argument na nie dla Nadpatrzowego kido jest taki, że kilka numerów niżej mamy już hado, w którym formuje się rekin.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Kidou - Page 4 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket0/500Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket0/3906Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-06-01, 07:53

Bakudo
#87 – Omoi hassha-tai (Ciężkie pociski)
Inkantacja: Siła i moc. Furia i gniew. Panie, obróć to przeciwko nim. Zaklęcie wiążące osiemdziesiąt siedem – Omoi hassha-tai!
Opis: Użytkownik wytwarza przed sobą, na wysokości klatki piersiowej, kilkadziesiąt czarnych pocisków, którymi ciśnie w stronę celu. Są one bardzo szybkie i mają zasięg do 30m. W miejscach, które trafią, tworzą się czarne prostopadłościany. Przyczepiają się one do ciała i są bardzo ciężkie, przez co mocno wpływają na mobilność nieszczęśnika, którego dosięgną. Co ciekawe, te prostopadłościany mają pewną zdolność. Kiedy trafiony próbuje się z nich uwolnić przy pomocy reiatsu (tj. za pomocą samej energii duchowej), to absorbują reiryoku z powierzchni jego ciała i przez to ich waga jeszcze bardziej się zwiększa. Dlatego z bakudo można wydostać się jedynie przy pomocy siły(którą notabene można wzmocnić przy pomocy energii duchowej) lub dzięki bardzo dobrej zdolności kontroli reiatsu (należy na chwilę zupełnie zatrzymać przepływ reiatsu w ciele, co nie jest prostą sprawą [Wymagana zdolność maskowanie reiatsu]). Jeśli użyje się więcej reiatsu to można wpłynąć na szybkość pocisków, jak i na ciężar prostopadłościanów. Wprawniejsi użytkownicy potrafią strzelać pociskami do kilku celów na raz.
Gest: Złożenie rąk jak do modlitwy. Następnie nakreślenie dłońmi okręgu przed sobą na wysokości klatki piersiowej. Na koniec cofnięcie łokci do ciała i wykonanie pchnięcia w stronę celu.


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Ajax


Kidou - Page 4 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket0/0Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket0/0Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/0)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-06-01, 21:45

Generalnie podoba mi się to Kidou, w szczególności to, jak próba wyrwania się za pomocą Reiatsu kończy się środkowym palcem dla ofiary. Bardzo fajne.


*le Emerald Wallet: 13
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Kidou - Page 4 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-06-13, 18:11

Ano, też mi się podoba. Akceptuję i przy okazji wygrzebuję z notatek kanoniczne kido, którego jeszcze nie mamy opisanego. Myk z pochłanianiem rei z otoczenia wyczytałem z wiki, więc 100% autentic.

#99 - Goryutenmetsu (Pięć wirujących smoków destrukcji)
Inkantacja: Zapłacz świecie, gdyż twój kres nadciąga. To co zastałe na powrót w chaos się obraca. Istota istnienia wrze, łamie się i płonie. Wznieście się ku niebiosom manifestacje zniszczenia! W swej arogancji spójrzcie w dół i wzburzcie ziemią. Spalcie lasy, wyparujcie morza i obróćcie w ruiny dzieła śmiertelną ręką uczynione. Płacz świecie, płacz! Oto rozpoczął się nad tobą sąd destrukcji. Zaklęcie destrukcyjne numer dziewięćdziesiąt dziewięć - Goryutenmetsu!
Opis: Samo rozpoczęcie inkantacji tego zakazanego zaklęcia powoduje trzęsienie ziemi, której zwieńczenie powołuje do życia pięć wężowych smoków górujących nad otoczeniem, skupionych wokół rzucającego kido. Użytkownik może nakazać każdemu z nich rzucić się w inny cel czemu towarzyszy potężna eksplozja. Smok w drodze co celu może pokonać znaczny dystans, a wybuch wszystkich pięciu jest wstanie zmieść z powierzchni ziemi mniejsze miasto. Powodem, dla którego kido zostało zakazane nie jest jednak destrukcyjna moc, ale to, że pobiera one reiatsu nie tylko od użytkownika. Moc jest bowiem zasysana od wszystkiego co żyje. Rośliny, zwierzęta, a nawet słabsze dusze czeka śmierć gdy w pobliżu rozbrzmiewa inkantacja Goryutenmetsu. Czym więcej życia jest w okolicy i czym bardziej przepojona reiatsu jest atmosfera, tym kido jest jeszcze potężniejsze.
Gest: Podniesienie ramienia z zaciśniętą pięścią nad głowę.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Kidou - Page 4 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket0/500Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket0/3906Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-07-01, 09:51

Co do #99 to jestem jak najbardziej za. Sam kiedyś chciałem to zaproponować.

Przerobiłem jedno zaklęcie, którego używał w mandze Ichibe.

Hadou
#92 – Teppūsatsu (Morderstwo Żelaznego Wiatru)
Inkantacja: Czcigodni Bracia zrodzeni z Upadłej Bogini. Uciekinierzy ze świata zmarłych, którzy wzięliście w swe panowanie wszystkie wody i wiatry tego świata. Ryūjinie i Fūjinie wzywam was. Użyczcie wasz gniew swojemu oddanemu słudze i zniszczcie moich wrogów. Zaklęcie destrukcyjne numer dziewięćdziesiąt dwa – Teppūsatsu!
Opis: Użytkownik pomiędzy swoimi dłońmi tworzy jasną sferę, z której wyłania się olbrzymia głowa smoka niszcząca wszystko na swojej drodze za sprawą potężnego wiatru wydobywającego się z jej ust. Podmuch niszczy teren w kształcie stożka o kącie rozwarcia 90 stopni i promieniu nawet 100 metrów.
Gest: Złączenie dłoni

#97 – Kami no Kyoijin (Boski olbrzym)
Inkantacja: Sarutahiko - ziemski strażniku, którego lękali się nawet bogowie. Przez milenia chroniłeś świat stworzony przez demiurgów. Oddanie służyłeś wnukowi Najwyższej Bogini. Użycz również mnie swej siły, bym mógł kontynuować to zadanie. Powstrzymaj intruzów stojących na mej drodze! Zaklęcie destrukcyjne dziewięćdziesiąt siedem – Kami no Kyojin!
Opis: Jest to stosunkowo powolne zaklęcie i warto wcześniej unieruchomić wroga. Za to potencjał destrukcyjny tego kido jest ogromny. Po ukończeniu inkantacji za użytkownikiem pojawia się awatar olbrzyma. Gigantem jest muskularny staruszek o białych sięgających łopatek włosach i długim czerwonym nosie. Trzyma on włócznie, którą zadaje pojedynczy cios. Może to być dowolne cięcie bądź pchnięcie, w zależności w jaki sposób poruszy ręką rzucający. Przykładowo wykonując pionowy ruch z góry na dół, olbrzym zaatakuje pionowym cięciem z góry. W wyniku tego przecina wszystko na swojej drodze i tworzy wyrwę w ziemi o długości do 100m, szerokości 1m i głębokości 10m.
Gest: Wykonanie ramieniem ruchu imitującego cios.

Bakudou
#90 – Tetsu no Shojo (Żelazna Dziewica)
Inkantacja: Światło i ciemność. Dobro i zło. Obydwa te pierwiastki tak różne, a żaden nie może istnieć bez drugiego. Od nas zależy, którą wybierzemy stronę. Błogosławieni, którzy patrzą w światło. Przeklęci, którzy lubują się w ciemności. Oto wasza kara – Zaklęcie wiążące numer dziewięćdziesiąt - Tetsu no Shojo!
Opis: Po wycelowaniu „prostokątem”, we wskazanym miejscu z ziemi wyłania się sarkofag, którego wierzch zdobi płaskorzeźba twarzy kobiety. Po rozłożeniu dłoni na boki ulega on otwarciu. W środku wypełniony jest setkami ostrych kolców. Następnie z wnętrza wystrzeliwuje sześć zielonych macek o długości dwudziestu metrów, które łapią cel i wciągają do wnętrza sarkofagu. Po złożeniu dłoni, trumna się zamyka i jeżeli złapany się nie szamota, to zostanie tylko lekko zraniony. W momencie splecenia palców, kolce się wydłużają i przebijają nieszczęśnika, co najczęściej kończy się jego śmiercią. Zaklęcie można zakończyć na samym zamknięciu w sarkofagu.
Gest: Utworzenie prostokąta z palców wskazujących i kciuków obu dłoni. Następnie otwarcie dłoni na boki. Na koniec złożenie dłoni jak do modlitwy i splecenie palców.


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Kidou - Page 4 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-07-27, 12:38

Hyh. No to masz szmaragdziora.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Kidou - Page 4 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket0/500Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket0/3906Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-09-30, 22:54

Hadou
#93- Hi no ame (Deszcz ognia)
Inkantacja: Ogniu piekielny straw niegodziwców i oczyść ich dusze. Zwęglone ciała staną się nawozem do odrodzenia. Zaklęcie destrukcyjne numer dziewięćdziesiąt trzy - Hi no ame!
Opis: Do wykonania zaklęcia wymagane jest użycie bakudo #35 - Hatsukanezumi. Po wznieceniu ognia wokół ciała należy podnieść złożone dłonie ku niebu i rozpocząć inkantacje. W tym samym czasie  przesyła się reiatsu do góry (co wygląda jak slup ognia), gdzie na jego końcu tworzy się ognista chmura. W momencie wypowiedzenia nazwy zaklęcia i rozłożenia dłoni, na ziemię spada ognisty deszcz, który trawi wszystko z czym się zetknie. Zaklęcie ma potężną moc, a do jego wykonania należy przeznaczyć minimum 200 PR.
Gest: Złożenie dłoni jak do modlitwy i wzniesienie ich ku górze, a na końcu rozlożenie.

Bakudou
#80 - Gēto (Wrota)
Inkantacja: Miejsce, świat, przestrzeń. Droga łącząca i dzieląca wszystko ze sobą. Tajemnica wszechświata pozwalająca wyjść z trzeciego wymiaru. Zaklęcie wiążące numer osiemdziesiąt - Gēto!
Opis: Zaklęcie powoduje otwarcie dwóch portali w przestrzeni połączonych ze sobą. Portale mogą być od siebie w odległości maksymalnie 500m. Wszystko co w nie wejdzie może wyjść drugą stroną i odwrotnie. Także jest bardzo uniwersalne i można je wykorzystać w różnoraki sposób. Można nim przenosić nawet ataki energetyczne aby zażegnać niebezpieczeństwo, bądź wykonać zaskakujący atak. Jednakże ma to swoje pewne ograniczenie. Przejście może przenieść jednorazowo maksymalnie tyle PR, ile zostało wykorzystane do jego stworzenia. W momencie większej energii przenosi tyle ile jest w stanie, a reszta uwalnia się w eksplozji niszcząc przy okazji wrota.
Gest: Pionowe przecięcie powietrza dłonią, a następnie imitacja otwarcia drzwi.

#82 - Chōshi (Warunek)
Inkantacja: Prawo świata nadrzędne przed wszystkimi innymi regułami. Wykorzystane do kierowania istotami. Zmuś do respektowania twych założeń. Zaklęcie wiążące numer osiemdziesiąt dwa - Chōshi!
Opis: Nietypowe zaklęcie do zawierania "paktów" z kimś, a nawet ze sobą. Po wypowiedzeniu inkantacji rzucający wymawia warunek dla celu, który musi mieścić się w jednym zdaniu. (Przykładowe warunki: "Nie skłamiesz"; " Nie stracę kontroli nad swoim ciałem"; "Nie odejdziesz z tego miejsca przez godzinę" itd.) Wtedy pojawia się pergamin, do którego cel ( dobrowolnie, bądź przymuszony) i rzucający muszą przyłożyć swoje dłonie. Wtedy zostaje zawarta umowa i na wewnętrznej stronie dłoni "przeciwnika" pojawia się czarny prostokąt (dopóki jest ten symbol, dopóty trwa umowa). Cel musi przestrzegać wypowiedzianego warunku, w innym przypadku uwalnia się pieczęć. Czarny prostokąt rozrasta się po całym ciele uniemożliwiając wykonanie jakiegokolwiek ruchu. Ze względu na to, że cel musi się "zgodzić" na warunek to potem blokada jest niesamowicie silna i bardzo trudno ją przełamać.
Gest: Złożenie dłoni razem, pocieranie ich ze sobą, a następnie uniesienie do góry i rozłożenie na boki ( gest poddańczy). Następnie wypowiedzenie warunku i przyłożenie dłoni do pergaminu.


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket46/370Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket1847/6190Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-10-01, 15:10

#93- Średni mi się podoba, bo jest to kopi w klej deszcz ognia z każdego innego rpg. Druga sprawa to fakt, że musisz użyć Powłoki ogina. Trzecia sprawa to fakt, że kido ma swój przelicznik na wydane PR(Numer zaklęcia i KR. Czyli trzeba mieć 107 kontroli przynajmniej.) Także w takiej formie to nie ma sensu.

Co do tych dwóch drugi zaklęć to pomysł spoko, ale nie na bakudo na pewno. Bo to wszystko brzmi jak moc własna postaci.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Kidou - Page 4 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket0/500Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket0/3906Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-10-01, 16:49

Mamy multum rzeczy rodem wklejonych z RPG, więc nie wiem co akurat w tym złego.
Tak samo nie wiem co jest złego w tym, że potrzeba znać inne zaklęcie by użyć tego. Moim zdaniem jest to właśnie spoko, że można nawiązać jakieś korelacje pomiędzy zaklęciami.
Wychodzę z założenia że zaklęcia 90+ to jest wyższa szkoła jazdy i powinno się sporo PR przeznaczyć żeby go użyć. Dla przykładu wziąć hadou 99, nie wyobrażam sobie aby za 100 PR moc zniszczyć niewielkie miasteczko.

Co do pozostałych dwóch, chciałem zaproponować coś nowego, bardziej elastycznego co można wykorzystać na więcej niż jeden sposób. Może faktycznie nie jest to bakudo, ale nie jest to również moc specjalna postaci (moim zdaniem jakby coś takiego miałoby być mocą to inkantacje są zupełnie nie na miejscu). Powiedziałbym w takim wypadku że to po prostu Kido niesklasyfikowane. Jest coś takiego jak korpus kido, więc myślę że zwykli shinigami spokojnie mogliby nauczyć się takich zaklęć. W takim wypadku należałoby poprostu podać sugerowany poziom zaklęcia co by się wiązalo z poziomem trudności i mocą.
Niemniej propozycja warunek to jednak forma wiązania. Są też u nas w spisie zaklecia, które nie są dosłownie bakudo jak np #58 czy #77 także uważam że moje równie dobrze można wpisać


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Kidou - Page 4 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2021-10-10, 21:45

Bakudo mi się podoba. Może i Aoto ma rację, ale trudno wymyśleć zaklęcia, które nie zalatywałyby mocą własną.

Co do hado to pomysł z połączeniem z innym zaklęciem uważam za ciekawy, ale sam efekt rzeczywiście mocno podstawowy. Prawda, że mamy sporo takich klasycznych fireballowych czarów, więc więcej już ich nie trzeba.
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Kidou - Page 4 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2022-11-11, 19:17

Pierwsza partia moich kido. Od razu w grubej rury, bo daję najmocniejsze zaklęcia inspirowane artefaktami z mitologii japońskiej.

***

#100 - Ame-no-nuhoko (Niebiańska włócznia)
Inkantacja: Gwiazdo klejnotami wysadzana. Ty co świt zwiastujesz, ty co świat blaskiem opromieniasz. Unoszę dłoń by uchwycić brzemię twe lekkie. Usta me otwarte w zachwycie, serce płomieniem gorzące. Oko bogów, siło twórcza co ląd z morza podnosisz. Oddaję ci swą wolę, zawierzam ci swe życie. Przyjdź do mnie! Spadnij z firnamentu, przebij niebiosa i daj mi moc stwórcy równą! Niech jeszcze raz cud stworzenia wszelkie istnienie zachwyci. Zaklęcie destrukcyjne numer sto - Ame-no-nuhoko!
Opis: Najpotężniejsze istniejące hado przywołuje aspekt destrukcji włóczni należącej do samego Izanagi. W dłoni shinigami materializuje się białe światło o podłużnym kształcie, otoczone przez wielobarwne ogniki. Na pozór piękny oręż odsłania swą naturę zaraz po przywołaniu emanując niszczącym reiatsu, którego wpływ można doznać nawet wiele kilometrów dalej. Dusze w tej odległości odczuwają ból w całym ciele, jakby coś chciało przerwać połączenia pomiędzy cząsteczkami rei tworzącymi ich ciało. W samym epicentrum pojawienia się włóczni zarówno istoty żywe, jak i otoczenie jest dosłownie rozrywane na strzępy. Nawet maski gillianów rozpadają się same z siebie. Największa presja ciąży na użytkowniku włóczni. Każda sekunda działa niszczycielsko na ciało szczególnie na ramię dzierżące oręż. Nie wiadomo, jak długo hado może się utrzymać, gdyż w tych paru przypadkach w historii, gdy włócznia była przywoływana, niemal natychmiast shinigami rzucał nią w wybrany cel. Teoretycznie ktoś obdarzony tytanicznym reiatsu i wytrzymałością na parę chwil mógłby dysponować bronią przebijającą i tnącą absolutnie wszystko. Niestety kroniki mówią tylko o potężnej eksplozji, gdy wyrzucona włócznia eksplodowała z siłą równą broni masowego rażenia ze świata żywych. Nieznany jest więc pełen zakres mocy Amenonuhoko.
Intrygujący jest fakt, że olbrzymi krater powstały po eksplozji szybko jest wypełniany przez życie, gdy gołym okiem można zaobserwować bujny wzrost flory. Zupełnie jakby Amenonuhoko odsłaniała swe drugie oblicze całkowicie odmienne od szczytowego osiągnięcia ścieżki destrukcji. By rzucić zaklęcie należy poświęcić 2000 PR.
Gest: Wyciągnięcie do góry ręki.

#98 - Kusanagi no Tsurugi (Miecz trawosiecz)
Inkantacja: Bogini użycz mi swej mocy! Hordy przed twym majestatem kark zginają. Jednym ruchem nici żywota przerwane. To co wieczne stępić się nie może. O łany zielone ku ziemi przyparte. O łusko wężowo w wodę wrzucona. Wszystko przebite, wszystko przecięte. Zaklęcie destrukcyjne numer dziewięćdziesiąt osiem - Kusanagi no Tsurugi!
Opis: W wyciągniętych dłoniach shinigami pojawia się pozbawiony jelca miecz o prostej klindze i złotej rękojeści, której jedyną ozdobą jest grawerunek kwiatu chryzantemy. Broń nie wygląda imponująco, lecz ten kto ją przywołał od razu czuje potęgę kryjącą się w niepozornej formie. Pierwszy efekt polega na natychmiastowym zwiększeniu krzepy i chyżości dzierżącego miecz (siła i szybkość rosną do 80 punktów, o ile bazowo nie były większe). Drugą właściwością miecza jest to, że nawet absolutny dyletant walki bronią białą w cudowny sposób nabywa wprawy we posługiwaniu się nim (mistrzowska biegłość). Trzecia moc objawi się gdyby ktoś chciał przejąć mityczne ostrze, bowiem władać nim może tylko ten kto je przywołał. Obca dłoń próbująca chwycić rękojeść zostanie porażona potężnym wyładowaniem.
Nawet bez tych efektów miecz jest potężną bronią zdolną przeciąć niemalże wszystko. Bez względu na siłę rzucającego zaklęcie boskie ostrze pozostaje do jego dyspozycji przez minutę, a koszt przywołania wynosi równe 1000 PR.
Gest: Uklęknięcie i wyciągnięcie przed siebie dłoni.


#98 - Yata no Kagami (Ośmioboczne lustro)
Inkantacja: Bogini użycz mi swej mocy! W odbiciu słońce gorejące, blask nigdy nie więdnący. Ciemna noc rozproszona nad światem dłużej niepanująca. Gwiazd osiem promieniem połączonych, opoka wszystkich potrzebujących. Niech to będzie dowodem twej czystości! Zaklęcie wiążące numer dziewięćdziesiąt osiem - Yata no Kagami!  
Opis: Potężne zaklęcie stanowiące narzędzie zarówno ofensywne, jak i defensywne. Przed rzucającym pojawia się ośmioboczne lustro, którym przy pomocy siły woli może dowolnie obracać w powietrzu. Promienieje z niego światło działające różnie w zależności na tego na kogo padnie. Jeśli oświecona zostanie osoba mające złe zamiary w stosunku do tego kto rzucił zaklęcie, zostanie  ona oślepiona i sparaliżowana. Sojusznicy natomiast poczują przypływ sił, zarówno fizycznych, jak i mentalnych. Ból osłabnie, rany przestaną krwawić, a część reiatsu odnowi się. Po za tym lustro jest tarczą niemal doskonałą, którą roztrzaskać może tylko potężny atak fizyczny. Wszelkie ataki oparte na reiatsu zostaną odbite z podwójną siłą. Bez względu na siłę rzucającego lustro utrzymuje się dokładnie przez minutę, wymagając wcześniejszego poświęcenia 1000 PR.
Gest: Wystawienie przed siebie otwartej dłoni.

#97 - Yasakani no Magatama (Zakrzywiony klejnot)
Inkantacja: Bogini użycz mi swej mocy! Jadeicie w studni skąpany. Ty w którym pierwszy blask zaklęty został. Dreszcz w zimie powstrzymujesz. Nienawiść w spojrzeniu zakrywasz i wytchnienie dajesz udręczonym. Ściskam cię nadziejo dni ostatnich. Zaklęcie wiążące numer dziewięćdziesiąt siedem - Yasakani no Magatama!
Opis: W dłoni shinigami pojawia się zielony klejnot w kształcie łzy. Postać osoby, która go trzyma, zostaje otoczona potężnym polem reiatsu absorbującym zarówno ataki fizyczne, energetyczne, jak i mentalne. Tylko niezwykle potężny cios jest wstanie przełamać moc klejnotu, który może zostać przekazany innej osobie, aby ta została otoczona ochroną. Przekazać artefakt może tylko ten kto go przywołał i tylko pod warunkiem, że uczynił to dobrowolnie. Klejnot natychmiast się rozpada jeśli został odebrany siłą. Również tylko pierwotny posiadacz klejnotu poprzez skupienie się wykluczające inne działania potrafi rozciągnąć ochronną barierę w kształcie kopuły o średnicy maksymalnie dziesięciu metrów. Bez względu na siłę rzucającego klejnot utrzymuje się dokładnie na minutę, przy czym trzeba poświęcić 1000 PR na jego przywołanie.
Gest: Splecenie ze sobą dłoni.

#100 - Ame-no-mihashira (Niebiański filar)
Inkantacja: Ziemio młoda, ziemio żyzna. Nieskalany świat dopiero co narodzony ku chwale przeznaczony. Dekady, wieki, eony mijające, a ty trwasz nadal na straży milczących. To co niezaszczytne z zaszczytnym spajasz. Znosisz urągania we mgle wypowiedziane. Krzywdy zapominasz, smutki zacierasz. To co trwa zatracić się nie może. Słońce i księżyc kiedyś upadną, lecz ty trwać na wieczność będziesz. Pamiątko naszego pierwszego spotkania. Melancholio za czasami szczęśliwymi. Zaklęcie wiążące numer sto - Ame-no-mihashira!
Opis: Szczytowe zaklęcie magii wiążącej, potrafiące więzić i chronić zarazem. Słup białego światła wystrzeliwuje ku niebu z miejsca, w którym znajduje się shinigami. Światło szybko się rozszerza by zająć ostatecznie obszar o półkilometrowym promieniu. Tego procesu nie może zatrzymać żaden atak pozostający w dyspozycji śmiertelnych. To od rzucającego zależy co stanie się z istotami, które zetknęły się ze światłem. Mogą zostać odepchnięte lub wchłonięte.
Kamienna posadzka, ściany z misternymi rzeźbieniami przedstawiającymi sceny z mitów, a także mniejszy "filar w filarze" zajmujący centralną pozycję i sięgający, aż do tęczowego nieba setki metrów nad podłożem - taki widok ujrzą osoby wewnątrz filaru. Władca zaklęcia nie musi się koncentrować by utrzymać barierę, która istnieje równo godzinę. Godzinę dla świata zewnętrznego, gdyż jedną z cech filaru jest to, iż w jego wnętrzu czas płynie dwadzieścia razy wolniej. Jeszcze bardziej niezwykłą właściwością jest to, że nikt nie może tu umrzeć. Nawet śmiertelnie ranni zostaną utrzymani przy życiu podczas działania bakudo. Osoby wewnątrz w żaden sposób nie mogą także korzystać z reiatsu, a nadnaturalna wola uniemożliwia wykonanie choćby najmniejszego aktu agresji. Gdyby zaś ktoś zechciałby wspiąć się po mniejszym filarze by sięgnąć barwnego nieba, to po dotarciu na szczyt zostały przeniesiony w losowe miejsce w krainie bogów.
Jest to jedyny sposób na opuszczenie wnętrza przed czasem. Natomiast próby zniszczenia bakudo z zewnątrz spełzną na niczym. Każdy cios fizyczny jest nieskuteczny, a ataki energetyczne pochłaniane. Jedynym znanym shinigami sposobem na zniszczenie bakudo jest użycie hado nr. 100. Koszt przywołania filaru jest inny dla każdego z tych nielicznych bogów śmierci, którzy opanowali to zaklęcia. Różny, ponieważ każdy dysponuje innym poziomem reiatsu, a bakudo nr. 100 wymaga poświęcenia ostatniej odrobiny energii, lecz przy tym nie może być niższy od 1000 PR.
Gest: Uklęknięcie i złączenie dłoni.
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Kidou - Page 4 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Kidou - Page 4 Pbucket9000/9000Kidou - Page 4 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty2022-11-11, 21:04

Hado:

#66 - Kizutogame (Zaognienie rany)
Inkantacja: Stalo żarząca oto wskazuję ci gdzie masz ukąsić. Wystaw kły i wbij je w ciało krwią broczące. Zaklęcie destrukcyjne numer sześćdziesiąt sześć - Kizutogame!
Opis: Jedno z bardziej sadystycznych zaklęć, które może znaleźć się w arsenale shinigami. Dotknięcie dowolnej rany na ciele celu powoduje jej powiększenie w wyniku czego nawet drobne skaleczenie pogłębia się zauważalnie. Zaognienie poważnej rany może prowadzić z kolei do krytycznych obrażeń zalanych strumieniem buchającej krwi.
Gest: Dotknięcie rany celu.

#67 - Yuudoku Kichigai (Trujące szaleństwo)
Inkantacja: Demonie zuchwały co bogom urągałeś, zaśmiej się raz jeszcze! Rechocz nad światem dawno już przeklętym i odkryj prawdziwą naturę tych, którym śmierć jest pisana. Zaklęcie destrukcyjne numer sześćdziesiąt siedem - Yuudoku Kichigai!
Opis: Przed shinigami pojawia się wykrzywiona szyderczo głowa Oni ziejąca czerwonym oparem pokrywającym bazowo obszar trzech metrów kwadratowych. Wzięcie najmniejszego haustu zakażonego powietrza powoduje szaleństwo, którego ofiary wpadając w szał i przestają rozróżniać wroga od przyjaciela natychmiast atakując najbliższą osobę. Kido znajduje użytek również w przypadku walki z pojedynczym przeciwnikiem, bowiem ogarnięty furią porzuca wszelką taktykę wyprowadzając najbardziej prymitywne ataki, zapominając o wszelkich mocach i umiejętnościach.
Gest: Przyłożenie dłoni do czoła.

#75 - Hashiraintetsu (Filar meteorytowego żelaza)
Inkantacja: O bogowie gwiazd ponad chmurami na lśniących tronach zasiadający. Rzucam wam wyzwanie! Pochylcie się nad światem i przeszyjcie go swą mocą! Zaklęcie destrukcyjne numer siedemdziesiąt pięć - Hashiraintetsu!
Opis: W miejsce wybrane przez rzucającego z nieba spada prostokątny biały filar o długości pięciu metrów i zaostrzonym końcu. Słabsi przygnieceni filarem zostają natychmiast zabici, a silniejsi będą potrzebować chwili na wygrzebanie się. I to tylko jeśli shinigami nie postanowi wykorzystać drugiej właściwości zaklęcia. Mianowicie przelewając reiatsu do filaru zwiększany jest ciężar, który może być nawet zwielokrotniony o ile ma się wystarczającą ilość energii i czasu do poświęcenia. Należy w pełni skoncentrować się na transferze reiatsu, który zostanie natychmiast przerwany jeśli coś zaprzątnie uwagę boga śmierci. Czym cięższy filar się staje, tym bardziej ciemnieje, aż do całkowitego sczernienia. Zasięg zaklęcia wynosi pięćdziesiąt metrów.
Gest: Podniesienie ramienia, po czym energiczne jego opuszczenie aż do samej ziemi.

#79 - Kouyoutsuiraku (Wywyższenie i upadek)
Inkantacja: Wznosi się ptak ku niebiosom, oczy jasne w podnóżek tronu hardo spoglądające. Przepadnij arogancjo! Rażona niemocą spadnij i rozbij się o zimne ściany świątyni! Zaklęcie destrukcyjne numer siedemdziesiąt dziewięć - Kouyoutsuiraku!
Opis: Zaklęcie bardzo skuteczne w swojej prostocie. Jego celem jest pojedyncza postać stojąca do dziesięciu metrów od shinigami, która zostaje nagle poderwana do góry, po czym z jeszcze większym impetem uderza o ziemię. Jeśli rzucający kido był szczególnie potężny, to nieszczęśnik może unieść się nawet na kilkadziesiąt metrów po drodze przebijając się nawet przez solidne sufity. Upadek zaś kończy się zazwyczaj powstaniem czerwonej plamy na podłożu.
Gest: Powolne unoszenie dłoni i opuszczenie jej by cel zaczął spadać.

#80 - Yonatamahitei (Cztery łby zaprzeczenia)
Inkantacja: Żywioły ziemi wyzwólcie się z okowów! Podnieście łby, zaprzeczcie wszystkiemu co nieprawe i krzyczcie! Niech usłyszy was świat! Zaklęcie destrukcyjne numer osiemdziesiąt - Yonatamahitei!
Opis: To wykorzystujące do ataku cztery różne żywioły hado powoduje pojawienie się wokół rzucającego czterech dużych węży z reiatsu. Czerwony zionie ogniem, biały zamrażającym wszystko na swej drodze powiewem, zielony wodnistym kwasem, a niebieski - wyładowaniem elektrycznym. Unikatową cechą zaklęcia jest to, że shinigami nie tylko może dowolnie sterować każdym z węży osobna, ale także widzi naraz wszystko co gady. Do wad natomiast zalicza się to, że węże nie mogą się poruszać z miejsca, w którym zostały przyzwane. Oprócz tego kido wymaga od shinigami maksymalnego skupienia i zamknięcia oczu. Same węże są także dość delikatne i nawet słaby atak może zniszczyć każdego z nich.  
Bazowy zasięg zionięcia wynosi siedem metrów.
Gest: Zamknięcie oczu i złączenie dłoni.

#81 - Akaikoketsu (Czerwona paszcza śmierci)
Inkantacja: Głodzie wieczny, głodzie nienasycony. Udręko dusz, wieczny żarze. Rozrywający płaczu, trzasku kości. Pogrążcie się w błogim nieistnieniu. Zaklęcie destrukcyjne numer osiemdziesiąt jeden - Akaikoketsu!
Opis: Niewielki zasięg zaklęcia wynoszący bazowo pięć metrów jest oddawany z nawiązką przez bezlitosną siłę. Nieszczęsny cel kido jest pochłaniany przez czerwony kokon wirującej energii, który w przeciągu kilku sekund dosłownie rozrywa go na strzępy. Siłą fizyczna zda się tu na nic, lecz wyzwolenie odpowiedniej silnej presji duchowej może łatwo zdestabilizować Akaikoketsu zmniejszając jego siłę, bądź też całkiem je rozpraszając.
Gest: Splecenie dłoni i zakręcenie nimi młynka.


#84 - Yuureikoushin (Marsz upiorów)
Inkantacja: Rozbrzmiewa dzwon zwiastowania. Flety potępionych wygrywają rytm, bębny zagłady dudnią nieprzerwanie. Oto fala kłów i rogów porywająca ze sobą wszelkie stworzenie. Zaklęcie destrukcyjne numer osiemdziesiąt cztery - Yuureikoushin!
Opis: To imponujące wizualnie zaklęcie przywołuje falę półprzezroczystych upiorów. Każda ze zjaw jest inna, niektóre są półzwierzęce, inne to typowe rogate demony oni. Łączy je wydawany z gardeł przeraźliwy krzyk i to, że wspólnie biegną przed siebie. Czereda ma szerokość pięciu metrów i pokonuje trzydzieści metrów nim się rozwieje. Po drodze przenikają przez wszystkie przeszkody terenowe, jak i istoty żywe. Dla tych drugich kontakt z upiorami kończy się osłabieniem zarówno duchowym, jak i fizycznym, gdy wysączane są zarówno punkty życia jak i reiatsu. Obdarzeni słabszą psychiką będą również na jakiś czas oszołomieni, po tym, gdy przez ich dusze przemknął wyszczerzony złośliwie demon.
Gest: Gwałtowne odrzucenie ramion do tyłu.

#86 - Shikisokuzeku (Pustka)
Inkantacja: Stwórco nadający światu kształt. Odrzuć swe dzieło, wymaż je z istnienia głosem oświeconego przemawiając. Wszelka forma jest pustką, wszelka materia jest próżnią. Wszystko jest próżnością. Zaklęcie destrukcyjne numer osiemdziesiąt sześć - Shikisokuzeku.
Opis: Przed palcem shinigami powstaje sfera zakrzywionej przestrzenia z niewielką czarną kulą pośrodku, która wciąga wszystko do swego wnętrza niczym miniaturowa czarna dziura. Zasięg działania to maksymalnie jeden metr, co jest jednak wystarczające do zrobienia dziury w grubych stalowych wrotach, czy też przemielenia wnętrzności wroga. Zaklęcie aktywuje się sekundę po zakończeniu inkantacje, co daje szansę przeciwnikowi na unik, ale też daje czas shinigami do wycofania ramienia, które mogłoby dostać się w zasięg bezlitosnej sfery.
Gest: Dotknięcie celu palcem wskazującym.

#93 - Yamakougeki (Uderzenie góry)
Inkantacja: Śpiąco góro korzeniami do jądra świata dochodząca. Otwórz swe usta i pochłoń to co nieczyste. Zmiażdż idole fałszywe grzeszną ręką wzniesione. Zetnij dłonie świętości brukające. Rozpruj trzewia zgnilizną przejadłe. Niech powietrze na powrót wonne się stanie. Zaklęcie destrukcyjne numer dziewięćdziesiąt trzy - Yamakougeki!
Opis: Do trzydzieści metrów od rzucającego następuje potężne grawitacyjny dudnięcie o doskonale okrągłym kształcie, które jest wstanie wprasować w ziemię nawet kilkukondygnacyjny budynek. Hado razi spory obszar objęty przynajmniej dziesięciometrową średnicą, przez co nadaje się idealnie do anihilowania chmar słabszych przeciwników.
Gest: Padnięcie na kolana i uderzenie pięściami o ziemię.

#95 - Senkokuarashi (Osąd Burzy)
Inkantacja: Trybunał gromów zbiera się by osądzić świat. O, mocarni. Srogie wasze oblicza, ramiona pełne mocy, a w dłoniach władza nad śmiercią i życiem. Spójrzcie, oto oni! Grzesznicy, na których wydaję wyrok potępienia. Ty zaś władco z oddechu wszechrzeczy poczęty, użycz mi swej potęgi i pozwól wykonać wyrok. Zaklęcie destrukcyjne numer dziewięćdziesiąt pięć - Senkokuarashi!
Opis: Potęgę tego hado w pełni mogą wykorzystać jedynie osoby obdarzone doskonałym zmysłem wykrywania reiatsu. Nad głową rzucającego zbiera się burzona chmura pokrywająca obszar nieba o promieniu przynajmniej trzech kilometrów. Zaczynają spadać pioruny na cele wybrane przez użytkownika zaklęcia - silne i trudne do uniknięcia. W dodatku w zależności od wprawy naraz z niebios może spaść od kilku do kilkunastu ataków. W przeciwieństwie do wielu potężnych kido Senkokuarashi doskonale nadaje się do zastosowania podczas większej bitwy, gdzie na dużym obszarze rażeni są tylko wrogowie, a sojusznicy "unikają przyjacielskiego ognia". Ci drudzy się przydają by pilnować użytkownika zaklęcia, który musi odciąć się od świata by utrzymywać burzę i obierać cel dla piorunów. Ponadto od chwili zakończenia inkantacji mija jeszcze kilka sekund nim niebiosa wzburzą się na tyle by mogły zacząć miotać ataki. Każdy z nich wymaga też poświęcenia kolejnej porcji reiatsu.
Gest: Uklęknięcie i złożenie dłoni.

Bakudo:

#83 - Heikairoshin (Zamknięty krąg serca)
Inkantacja: Duchu urazy zazdrośnie strzegący to co nie twoje. Narzuć na me ramiona ignorancję pozwalającą o mnie zapomnieć. Zaklęcie wiążące numer osiemdziesiąt trzy - Heikairoshin.
Opis: Bakudo pokrywa rzucającego niewidzialną powłokę tłumiącą reiatsu, która utrzymuje się do kilku godzin. Największą wadą zaklęcia jest to, że użytkownik może ją bardzo łatwo rozproszyć poprzez choćby minimalne skorzystanie z własnych zasobów energii. Gdy jednak zaklęcie funkcjonuje efektywność maskowania reiatsu shinigami jest traktowana jakby posiadał on podwójną ilość bazowej kontroli reiatsu. Heikairoshin posiada także dwie dalsze zalety, gdzie zapewnia ochronę przed atakami na poziomie nieznacznie tylko mniejszym od Goshin Tengoku. Powłokę można także w dowolnej chwili poszerzyć by skryć pod nią mogły się jeszcze osoby idące maksymalnie pół kroku od rzucającego. W tym przypadku cieszą się maskowaniem na tym samym poziomie co władca zaklęcia.
Gest: Położenie dłoni na własnych ramionach.

#89 - Tamatane (Kula triku magika)
Inkantacja: Iskra w ciemnościach zrodzona. Kaprys bezimiennej boginii. Szept przez wiatr spętany. Oto ich pragnienia w klatce żelaznej zamknięte. Zaklęcie wiążące numer osiemdziesiąt dziewięc - Tamatane!
Opis: Przywołuje niewielką sferę reiatsu, którą rzucający może kierować siłą woli. W jej wnętrzu może zostać zdeponowane pojedyncze kido, które na życzenie może być wyzwolone w pożądanym kierunku. Przechowane mogą być zaklęcia typu "pocisk reiatsu" bądź więzy normalnie wychodzące z palców lub dłoni rzucającego. Siłą Tamatane jest oszołamiająca szybkość z jaką się przemieszcza, co umożliwia trafienie nawet niezwykle chyżego przeciwnika. Często zdarzało się tak, że kido były uwalniane z Tamatane prosto w twarz zaskoczonego oponenta. Co więcej pochłonięte mogą być również wrogie zaklęcia bądź ataki energetyczne, lecz w tym wypadku Tamatane może pęknąć jeśli podjęta została próba wchłonięcia zbyt dużej nieprzyjacielskiej energii.
Gest: Złączenie opuszków palców.

#91 - Shoukenitami (Więź bólu)
Inkantacja: Od narodzin, po śmierć. Od radości, po ból. Od miłości, po nienawiść. Związani paktem niechcianym, serca w jednym rytmie bijącym, oddechy równo wicher wzburzający. Oto dwa losy w jedno przekute. Zaklęcie wiążące numer dziewięćdziesiąt jeden - Shoukenitami!
Opis: Udane wykonanie zaklęcia wymaga położenia dłoni na piersi celu, co ustanawia niewidzialne połączenie w wyniku czego każda rana odniesiona przez jedną ze stron jest natychmiast przenoszona na drugą. Makabryczna więź może zostać narzucona wyłącznie istocie o niższym poziomie reiatsu, a czas jej działania wynosi równo minutę i nie może on zostać skrócony bądź przedłużony.
Gest: Położenie dłoni na piersi celu.

#92 - Tokkaneikou (Wojenny okrzyk chwały)
Inkantacja: Jeszcze w łonie matki zwycięstwem opromieniony. Chlubo i dumo. Inspiracjo dla wybranych. Na twój rozkaz armie wykute w kamieniu ze snu powstaną. Niech rozwiążą się nasze serca! Zaklęcie wiążące numer dziewięćdziesiąt dwa - Tokkaneikou!
Opis: Za shinigami na moment pojawia się osiem łopoczących dziko chorągwi. Rozlega się przepojony mocą bojowy okrzyk, który wprawia wrogów w panikę, a nawet ci bardzej odporni mentalnie mimowolnie zaczynają drżeć z lęku. Sojusznicy i sam rzucający zaklęcie zostają przez okrzyk zagrzani do walki co sprawia, że do końca bitwy walczą lepiej, jak również stają się odporni na strach.
Gest: Inkantacja musi zostać wykrzyczana.

#94 - Hihanteki (Osąd)
Inkantacja: Ogniwa ważące sens śmiertelnego żywota. Spajające to czego spoić się nie można. Oddzielające to czego oddzielić nie można. Z palca niegodnego poczęte, gotowe by barwą swą przywołać to co przywołane być nie powinno. Już istnienie zgrzyta na twój widok. Oto osąd, oto kara. Zaklęcie wiążące numer dziewięćdziesiąt cztery - Hihanteki!
Opis: Przez długi okres czasu było to zaklęcie zakazane, bowiem mogło doprowadzić do pojawienia się bramy piekieł. Rzucający przywołuje pojedynczy, srebrzysty łańcuch, gdzie przed pierwszym ogniwem znajduje się półmetrowa klinga. Z dużym prawdopodobieństwem zagłębi się ona w piersi celu, bowiem łańcuch porusza się szybko i potrafi prowadzić pościg nawet przez sto metrów. Ugodzenie nim nie powoduje żadnych obrażeń fizycznych jednak paraliżuje trafionego. Wyzwolenie się z tego stanu wymaga znacznie więcej energii niż w przypadku innych bakudo. Paraliż trwa póki koniec łańcucha jest trzymany przez rzucającego, który nie może podjąć żadnej agresywnej akcji w kierunku spętanego. Skończy się to bowiem natychmiastowym przerwaniem łańcucha. Po kilku sekundach łańcuch może rozsypać się sam z siebie jeśli jego ofiara okaże się czystą duszą. Jeśli natomiast trafiony został prawdziwy nikczemnik, odczuje on porażający ból w klatce piersiowej, a ogniwo po ogniwie staje się czarny. Wtedy to władca zaklęcia musi rzucić koniec łańcucha, który zagnieżdża się w powietrzu. To są ostatnie kilka sekund dla ofiary bakudo na wyzwolenie. Potem wszelka nadzieja dla niego gaśnie. Pojawiają się wrota piekieł, ich skrzydła otwierają się wciągając niegodziwca ku wiecznej agonii.
Gest: Wskazanie palcem celu.

#98 - Aojiroi Mangetsu (Pełnia bladego księżyca)
Inkantacja: Alabastrowy flakonie na granacie rozlany. Boże snów strzegący, w pamięci utajonej trwający. Wartownik blady służbę swą rozpoczyna. Niemoc i siła, złość i dobroć w jedno się zlewają. Wszystko oceanem się staje, a nad wodą spokojną twe oblicze się rozciąga. Zaśnijcie. Zaklęcie wiążące numer dziewięćdziesiąt osiem - Aojiroi Mangetsu.
Opis: Bakudo wiążące nie fizycznie, lecz mentalnie. Rzucający tworzy kulę białego reiatsu, która wyrzucona do góry wznosi się by osiąść pod niebiosami, gdzie zwielokrotnia swe rozmiary upodabniając się do księżyca. Każdy na kogo padnie jego blask natychmiast zapada w sen. Obronić się przed nim mogą tylko dysponujący potężną wytrwałością, bądź reiatsu. Nawet jeśli sen nadszedł, to wciąż można spróbować go przełamać przy pomocy siły woli. Bez względu na siłę rzucającego księżyc utrzymuje się równo godzinę. Przez ten czas z małymi wyjątkami śpiących nie może wyzwolić żaden bodziec zewnętrzny, a ów ratunek stanowią szczególnie potężne talizmany, rytuały bądź inne szczególnie unikatowe moce. Jeśli nie ma ich na orędziu, to władca zaklęcia może bezkarnie przechadzać się pomiędzy uśpionymi, bądź też zdecydować się rozpocząć jedną z dwóch inkantacji wieńczących Mangetsu.
Gest: Przyłożenie dłoni do piersi, uniesienie głowy ku niebu i zamknięcie oczu.

#98-1 - Muzan Mangetsu (Pełnia okrutnego księżyca)
Inkantacja: Spokoju nie otrzymacie, ucieczki nie zyskacie. Bicze pokutne wolą wieczną napędzane. Krople krwi darmo przelane. Maku którego płomień nigdy nie gaśnie. Na zawsze w trwodze, na zawsze w cierpieniu. Zęby zgrzytają i tylko kość połamana bielić się jeszcze może. Przepadnijcie. Zaklęcie wiążące numer dziewięćdziesiąt osiem - Muzan Mangetsu.
Opis: Księżyc nabiega krwią, a śpiący pod jego blaskiem doświadczają niewypowiedzialnych koszmarów. Chociaż Mangetsu fizycznie utrzymuje się tylko przez godzinę, to dla śpiących koszmary trwają całe lata. Horrory nieodwracalnie kaleczą umysł i tylko nieliczni po przebudzeniu są wstanie zebrać strzępki poczytalności by dojść w miarę do siebie. Reszta popada w szaleństwo, a to może być różnego rodzaju. Niekończący się szał, apatia, zaciśnięcie dłoni na własnym gardle by w śmierci umknąć powracającym wizjom piekła. Szczególnie puści natychmiast rozrywają swe maski w rozpaczliwiej próbie ucieczki.
Gest: Przyłożenie palców do twarzy i przejechanie nimi od czoła do brody.

#98-2 - Jishin Mangetsu (Pełnia miłosiernego księżyca)
Inkantacja: Spokój zostanie dany, ułaskawienie zyskacie. Kurtyna łez wolno opadająca. Cieniu chłodny nieustannie szukany. Na zawsze w śnie, na zawsze w nieświadomości. Oczy zamglone w wieczność wpatrzone. Uśmiechu ulotny w zmierzchu zagubiony. Odetchnijcie. Zaklęcie wiążące numer dziewięćdziesiąt osiem - Jishin Mangetsu.
Opis: Księżyc zaczyna mienić się białym srebrem, a śpiący pod jego blaskiem doświadczają cudownych snów. Marzenia nie uzależniają, nie pozbawiają poczucia rzeczywistości, a miast tego leczą blizny na umysłach. Po przebudzeniu każdy czuje się jak nowo narodzony, pełen sił mentalnych. Istnieje nawet szansa, że zaleczone zostały traumy, bądź inne choroby psychiczne. Szczególny wpływ zostaje wywarty na pustych powstałych z nieszczęśników, którzy mogą zebrąć w sobie dość sił by zerwać maskę samoczynnie oczyszczając się i w ten sposób powracając do cyklu wędrówki dusz.
Gest: Przyłożenie dłoni do twarzy.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Kidou - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Kidou   Kidou - Page 4 Empty

Powrót do góry Go down
 
Kidou
Powrót do góry 
Strona 4 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Medyczne Kidou
» #koalicja - kidou
» Sala treningowa Kidou
» Kidou: wiedza po akademii

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Ogólne :: Propozycje i Pytania-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje