DANE
Imię: Adalbert
Nazwisko: le Serpento (dawniej)
Profesja: Hollow
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 23 lat
Waga: 189 kilogramów | 396.8 funtów
Wzrost: 270 centymetrów | 8 stóp i 8 cali
Wygląd: Opis, można dodać obrazek.
Charakter:
Chłopak jest gotowy kwestionować wszelkie bezsensowne zasady, z uniesionym czołem i z dumą. Ciężko go rzucić na kolana i zmusić, by się poddał, by uległ. Woli twardo stąpać po ziemi, kroczyć z tą dziwną, na swój sposób magnetyzującą, pewnością siebie. Kwestionuje większość autorytetów, odmawiając oddawania im należnego szacunku. Ma jasno określone priorytety - na piedestale jest on sam. Jego interes jest dla niego najważniejszy, dopiero potem może jakieś wyższe cele. Nie oznacza to, że myśli racjonalnie - uwielbia robić to, co podpowiedzą jemu emocje, pozwalać im się prowadzić. Nie odnieście mylnego wrażenia, nie znaczy to, że chłopak wyłącza myślenie i pozwala emocjom gnać przed siebie. Są one niczym psy na rozwijanej smyczy, które jest gotowy chwycić, gdy jakiś pomysł będzie zły. Stara się przeżywać życie w pełni, dlatego korzysta i czerpie garściami z niego.
Pomimo wymienionych wyżej cech, jest różny dla swoich przyjaciół, dla wrogów i dla tych, których darzy uczuciem. Różne jest jego zachowanie, zależnie od tego, w jakiej sytuacji się znajduje. Tak, Adalbert żyje swoim otoczeniem i pozwala mu na siebie wpływać, podsycać niektóre aspekty jego osobowości. Gdy jest w barze, chłopak jest bardziej rozluźniony, niż gdy znajduje się w kasynie. Gdy wygrywa w karty, staje się bardziej arogancki i wręcz prowokujący. Nie, Adalbert nie szuka guza - ale uwielbia taniec na krawędzi, tą specyficzną zabawę z ogniem, to ryzyko sparzenia i upadku. Zabawą dla niego nie jest spotkanie konsekwencji czynów - to idea uniknięcia ich, odskoczenia od nich i zagrania światu na nosie go pochłania. Jest niczym narkotyk, który uzależnia. Dla niego dreszczyk emocji biegnący po jego plecach to nagroda sama w sobie.
Najczęstszy Adalbert, jakiego da się spotkać, jest nastawiony wrogo. Chłopak nie waha się uderzać tak, by zabić. Zaatakowany, odpowiada dwa razy mocniej, zgodnie z własnymi zasadami, którymi podąża. Dlatego nie waha się długo “Czy powinienem odgryźć się silniejszemu?”. Chłopak zresztą chętnie pakuje się w kłopoty, wzniecając bójki, czy wskakując w nie. Nie ma litości i uważa, że każdą, nawet nieuczciwą przewagę, należy wykorzystać na swoją własną korzyść. Honoru w niej ani za grosz, bo nie on się liczy - liczy się zwycięstwo. Jeśli ty możesz ujrzeć kolejny świt słońca, a twój przeciwnik nie, to kto jest prawdziwym zwycięzcą?
Historia: Adekwatna do wieku postaci i jej siły.
Pieniądze:
Ekwipunek: Brak
STATYSTYKI
(Do rozdania na wszystko 10 pkt. Dodatkowo za każde 5 lat wieku postaci otrzymujemy 1 punkt na statystyki, maksymalnie za wiek można otrzymać 10 punktów. Początkowa wartość każdej statystyki to 5. Statystyk nie można odejmować - mogą spaść poniżej 5 tylko pod wpływem umiejętności lub profesji i oczywiście w trakcie przygody.)
- Spoiler:
Atrybuty:
Siła: 5
Szybkość: 5
Zręczność: 5
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 5
Psychika: 5
Reiatsu: 5
Kontrola Reiatsu: 5
do rozdania 10 podst + 10 wiek + 4 w fiz
OGÓLNE
Udźwig: Siła² kg.
Prędkość (śr.): Szybkość[km/h]. Prędkość, z którą postać może poruszać się przez długi okres czasu, nie męcząc się.
Prędkość (max.): Szybkość*2+10[km/h]. Prędkość, z którą postać przemieszcza się zazwyczaj w czasie walki, pościgu, desperackiej ucieczki.
PŻ (Punkty Życia): Wytrzymałość*10.
PR (Punkty Reiatsu):(0,75 Reiatsu + 0,25 Kontroli)^2
Zdolności HollowaEksplozywne Mięśnie -
Umiejętności: Można wybrać jedną oraz dodatkową za każde 5 punktów posiadanej inteligencji. Ich listy znajdują się tutaj. Maksymalnie można wybrać 6 umiejętności.
Umiejętny- Są Puści, którzy zamiast stawić na brutalną siłę czy szybkość, wykształcili więcej swoich własnych uniwersalnych zdolności. Są nimi właśnie posiadacze tej umiejętności, którzy mają więcej własnych zdolności, niż inni, a przy tym łatwiej idzie im w przyszłości rozwijanie ich oraz wykształcenie nowych.
Premie: Trzy specjalne umiejętności zamiast dwóch, łatwiejszy rozwój zdolności oraz opanowywanie nowych w przyszłości.
Mózg - Większość Pustych nie słynie z zbyt lotnych umysłów, to raczej proste bestie gnane instynktem oraz głodem, do wiecznych łowów. Posiadacz tej umiejętności należy do niewielkiego procenta gatunku, który stanowi wyjątek. Hollow tacy mają wysoko rozwinięty intelekt, z którego są w stanie korzystać za równo podczas walki, jak i łamigłówek. Ponadto geniusz ten pozwala im łatwiej opanowywać nowe zdolności.
Premie: Jesteś pustym geniuszem(ułatwienia - podpowiedzi MG).
Umiejętność klasowa to taka, którą wybrać może wyłącznie ktoś o odpowiedniej profesji.
Wady: Za każdą wadę można dobrać dodatkową umiejętność (lub dwie w wypadku wady wartej 2 pkt - nie-klasowe). Maksymalnie można wybrać 3 wady. Listę wad znajdziecie tutaj.[/color]
Wrażliwy na słońce - Hueco mundo jest krainą wiecznej nocy. Tak się do tego przyzwyczaiłeś, tak bardzo przesiąknąłeś atmosferą blasku księżyca, że gdy tylko poczujesz na swojej skórze promienie słońca czujesz się, i jesteś słabszy.
Kary: Za dnia pusty ma do dyspozycji jedynie 75% swojej siły, zręczności, szybkości i psychiki.
Ślepy - Z jakiegoś powodu postać utraciła całkowicie możliwość widzenia. Mogła się urodzić ślepa, albo też paść ofiarą wyjątkowo paskudnego wypadku. Niezależnie od przyczyny postać nie widzi kompletnie nic. Z oczywistych powodów brak zmysłu wzroku naprawdę utrudnia życie, tym bardziej jeśli postać zamierza walczyć. Trudną sztuką jest bowiem wykrycie przeciwnika przy użyciu samego słuchu.
Konsekwencje: Postać jest niewidoma