Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Hollow

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Roten Yaiba


Hollow Admin10
Roten Yaiba


Mistrz Gry : Kitsune

Karta Postaci
Punkty Życia:
Hollow Pbucket210/220Hollow Empty_bar_bleue  (210/220)
Punkty Reiatsu:
Hollow Pbucket2225/2250Hollow Empty_bar_bleue  (2225/2250)

Hollow Empty
PisanieTemat: Hollow   Hollow Empty2009-01-08, 23:59


Asceta
Opis: Prawdziwym przekleństwem Pustych jest głód, który trapi ich przez wieczność, a którego nie da się do końca zaspokoić. Są jednak Hollow, którzy radzą sobie z nim lepiej, niż inni. Osłabienie z powodu braku pokarmu dopada ich później, a i ogólnie są w stanie znacznie dłużej wytrzymać bez zjedzenia czegoś wysoko kalorycznego.
Premie: Może wytrzymać bez spożywania duszy 2x dłużej.
Wymagania: Wrodzone, Psychika: 8.

Dominator
Opis: Siła charakteru w życiu Pustego ma ogromne znaczenie. Choć Ci bowiem przede wszystkim wierzą w kult siły to sam wielki biceps nie wystarczy, aby zdobyć poważanie innych zamaskowanych zabójców. Hollow o tej umiejętności ma charyzmę oraz predyspozycje do dominowania nad innymi Pustymi co przydaje się nie tylko w kwestii zbierania popleczników, ale także przy wszelkich przemianach.
Premie: Łatwiej Ci stać się Adjuchasem i Vasto Lorde (ułatwienia MG).
Wymagania: Inteligencja: 8, Psychika: 5, wrodzone.

Cero
Opis: Cero, najstraszliwsza moc pustego, promień skoncentrowanego reiatsu o wielkiej destrukcyjnej sile. Zazwyczaj opanowywany dopiero na poziomie Menos Grande, aczkolwiek szczególnie silni, szeregowi puści, zdołali opanować tą straszną moc.
Premie: Możliwość stworzenia cero.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 15, Reiatsu: 15.

Jadowity dotyk
Reiatsu większości Pustych działa dla ludzi i dusz jak kwas lub trucizna. Ty potrafisz to wykorzystać i celowo wzmocnić ten efekt, tak że dotyka nawet świadome duchowo istoty o silnym reiatsu.
Premie: możliwość obleczenia kończyny (łapy, ogona etc) toksyczną dla nie-hollowów energią Pustych. Kontakt z nią powoduje ból jak przy oparzeniu kwasem, a w przypadku dostania się do krwiobiegu – obniżenie statystyk fizycznych i kontroli reiatsu. Użycie wymaga 10 PR na turę.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 10.

Mocna Kość
Opis: Puści nie posiadają broni białej w efekcie czego muszą znaleźć swój własny sposób na to, żeby przeżyć i umiejętnie polować. Jedni są zwinni, a inni cholernie twardzi. Do tej drugiej grupy należą posiadacze tej umiejętności. Hollow tacy mają kości twarde niczym z żelaza, a i skóra jest znacznie twardsza i grubsza, aniżeli u normalnej istoty. W efekcie czego poważne zranienie takiej istoty jest wyzwaniem, które dla wielu może okazać się zbyt trudne.
Premie: Częściowa redukcja obrażeń.
Wymagania: Wytrzymałość: 11, Wrodzone.

Mózg
Opis: Większość Pustych nie słynie z zbyt lotnych umysłów, to raczej proste bestie gnane instynktem oraz głodem, do wiecznych łowów. Posiadacz tej umiejętności należy do niewielkiego procenta gatunku, który stanowi wyjątek. Hollow tacy mają wysoko rozwinięty intelekt, z którego są w stanie korzystać za równo podczas walki, jak i łamigłówek. Ponadto geniusz ten pozwala im łatwiej opanowywać nowe zdolności.
Premie: Jesteś pustym geniuszem(ułatwienia - podpowiedzi MG).
Wymagania: Inteligencja: 10, Wrodzone.

Przejście do społeczności dusz
Opis: Garganta jest przejściem między wymiarowym, które przeważnie prowadzi Pustych na wprost do Świata Żywych. Niektórzy z Hollow, jednak zdołali opanować korzystanie tej umiejętności tak dobrze, że są w stanie przedostać się bezpośrednio do Soul Society wypełnionego duszami. Tam na zamaskowanych zabójców czeka prawdziwy szwedzki stół, gdzie nie sięgnąć tam jedzenie.
Premie: Możliwość otwierania Garganty prowadzącej bezpośrednio do Soul Society.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 10, Psychika: 10.

Przerażający
Opis: Jest w tobie coś potwornego demonicznego. Twoja aura ma w sobie coś piekielnego. Może już za życia sprzedałeś dusze dla zemsty, a może to jakieś mroczne błogosławieństwo. Tak czy inaczej, twoja aura przenika wszystko wokół siejąc grozę i zwątpienie. Premie: Wszyscy będący w twoim bezpośrednim otoczeniu (kontrola rei - metrów) odczuwają narastający strach stając na przeciw. Jeśli twoje rei > od psychikix2 przeciwnika ulega on presji i nie może wykorzystywać swojego pełnego potencjału. Przez resztę walki jego statystyki są traktowane jakby były mniejsze o 1/5. By się otrząsnąć musi upłynąć kwadrans od zakończenia walki lub ucieczki.
Wymagania: Reiatsu: 20, Psychika: 20.

Podstępna aura
Opis: Reiatsu pustego jest specyficzne, przez co można je wykrywać nawet na dalekie odległości przy pomocy specjalnych urządzeń. Ale nie Twoje - z jakiegoś powodu typowe dla pustego naleciałości reishi da się wykryć jedynie przy użyciu specjalnych technik albo przy dogłębnym badaniu. Co nie znaczy, że Twojego reiatsu w ogóle nie da się wykryć.
Premie: Duże trudności w stwierdzeniu, czy postać jest hollowem po reiatsu (reishi plusa), z czym wiążą się inne benefity.
Wymagania: Wrodzone.

Oddzielenie duszy
Opis: Po śmierci dusza, o ile nie była czymś związana ze światem żywych, trafia do społeczności dusz. Część pustych wykształciła jednak umiejętność pozwalającą im oddzielać dusze żywych od ich ciał. Są dalej związane łańcuchem, ale przy drapieżniku obok i ciele które służy za kotwicę ucieczka nie jest prostą sprawą. Ponadto silnych przeciwników nie tak łatwo jest wyrwać ze swoich ciał, i wymaga to ich uprzedniego osłabienia.
Koszt: 50% PR które by się uzyskało z takiego posiłku.
Premie: Możliwość pożywiania się z dusz żywych po oddzieleniu ich dusz od ciał.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 15, Reiatsu wyższe od przeciwnika.

Skupiony
Opis: Niektórzy Hollow rozwijają się, aby mieć większą liczbę osobistych zdolności, jednak Ty poszedłeś zupełnie inną drogą, w której stawiasz jakość nad ilość. Poświęciłeś jedną ze zdolności, która się u Ciebie w ogóle nie rozwinęła, aby drugą uzyskać znacznie potężniejszą niż zwykłe umiejętności początkujących Pustych. W efekcie potrafisz mniej asów w rękawie, niż inni pobratymcy, jednak gdy już skorzystasz ze swej zdolności to będzie się działo!
Premie: Posiadasz na start jedną zdolność mniej, lecz umiejętność, która Ci pozostała jest wyjątkowo silna (w przypadku zalety umiejętny, wciąż tylko jedna z zdolności pozostają tą silniejszą, a druga jest zwykła)
Wymagania: Reiatsu: 8, Kontrola reiatsu: 6

Sprawny Pożeracz
Opis: Istotą życia Hollow jest pożeranie innych istot duchowych. W ten sposób zaspokajają głód, rosną siłę, regenerują się, a także ewoluują na wyższe formy rozwoju. Dlatego też niektórzy Puści wykształcili się w zjadaniu innych tak, że są w stanie przyjąć jak najwięcej cząstek duchowych bez żadnych strat, dzięki czemu zyskują więcej profitów, niż inni od każdej ofiary, którą udało im się zeżreć.
Premie: 2x większy bonus za pożarcie duszy.
Wymagania: Wrodzone, Psychika: 6.

Sonído
Opis: Technika szybkiego przemieszczania się poniekąd analogiczna do shunpo shinigamich, lecz oparta raczej na instynkcie niż wyszkoleniu. Kojarzona głównie z arrancarami ze względu na to że wymaga dość „ludzkiego” umysłu, które mają niemal wszyscy arrancarzy i tylko niektóre hollowy.
Sonído pozwala błyskawicznie przemieszczać się w linii prostej poprzez niewielką implozję energii pod stopami – stąd charakterystyczny niski odgłos. Ponieważ jednak jest to implozja, a nie eksplozja – jak u shinigamich – sonído wprawdzie dużo lepiej słychać, ale praktycznie nie da się go wyczuć zmysłem duchowym. Z punktu widzenia wszelkich duchowych radarów, takich jak pesquisa, użytkownik sonído nie jest bardziej wykrywalny niż gdyby po prostu biegł, co wprowadza dużo większe opóźnienie w wykryciu jego położenia niż w przypadku shunpo. Daje to złudzenie jakby te techniki różniły się szybkością, choć w tym aspekcie ich poziom jest zbliżony.
Podczas szybkiego przemieszczania się, użytkownik nie może atakować.
Premie: możliwość użycia Sonído; w trakcie przemieszczania nie można atakować oraz emituje ona bardzo wyraźny odgłos, ale jej użycie jest w zasadzie niewykrywalne przez zmysł czy narzędzia wykrywające reiatsu
Wymagania: Szybkość 25, Kontrola Reiatsu: 15, Inteligencja 16, Psychika 14.

Szybka Regeneracja
Opis: Hollow są stworzeniami, które nie tylko są cholernie twarde, ale również posiadają wysoko rozwinięte techniki regeneracyjne… No, a przynajmniej część z nich, która posiada te umiejętność. Pusty taki skupiając się podczas chwili swobody jest w stanie zregenerować tyle punktów życia ile posiada kontroli Reiatsu. Natomiast podczas odpoczynku może odbudować sobie nawet ucięte kończyny. Jest, jednak miejsce, które nie podlega regeneracji, jest nim rzecz jasna słaby punkt Pustych, czyli maska.
Premie: Kosztem Reiatsu można regenerować punkty życia.
Wymagania: Reiatsu: 13, Kontrola Reiatsu: 7.

Twarda maska
Opis: Na przestrzeni wieków shinigami wyspecjalizowali się w zabijaniu pustych, odkrywając ich słaby punkt - maskę. Ty należysz do tych hollowów, które zaczęły przystosowywać się do tej sytuacji. Twoja maska jest znacznie twardsza i wytrzymalsza na obrażenia. Niestety wiąże się to również z pewną wadą - trudniej będzie Ci ją zerwać i zostać arrancarem.
Premia: Ataki skierowane w maskę niezależnie od różnicy w reiatsu między walczącymi, są redukowane o wartość statystyki reiatsu.
Wymagania: Wytrzymałość: 9, Wrodzone.

Ulubiona Ofiara
Opis: Hollow ze względu na wcześniejsze życie, bądź dziwaczne zachcianki wyostrzone podczas przemiany, czerpie szczególne korzyści z pożywiania się na danym rodzaju dusz. Mogą to być przykładowo dzieci, młode kobiety, narkomani itp.
Premie: Umiejętność sprawia, iż Pusty pożerając dusze ulubionej ofiary otrzymuje trzykrotnie większe korzyści.
Wymagania: Wrodzona, odpowiednia historia postaci.

Umiejętny
Opis: Są Puści, którzy zamiast stawić na brutalną siłę czy szybkość, wykształcili więcej swoich własnych uniwersalnych zdolności. Są nimi właśnie posiadacze tej umiejętności, którzy mają więcej własnych zdolności, niż inni, a przy tym łatwiej idzie im w przyszłości rozwijanie ich oraz wykształcenie nowych.
Premie: Trzy specjalne umiejętności zamiast dwóch, łatwiejszy rozwój zdolności oraz opanowywanie nowych w przyszłości.
Wymagania: Inteligencja: 7, wrodzone.
Powrót do góry Go down
https://bleach.forumpolish.com
Imperator Kuchiki


Hollow Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Hollow Pbucket9000/9000Hollow Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Hollow Pbucket9000/9000Hollow Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Hollow Empty
PisanieTemat: Re: Hollow   Hollow Empty2018-07-19, 20:04

Wady:

Chwiejne Cero - 1 pkt
Opis: Opanowałeś Cero, jednak zupełnie nie potrafisz nad nim zapanować. Twoja energia miewa duże przeskoki, jest chwiejna. W efekcie czego trudno zdecydować czym skończy się Twoje Cero. Może być to potężny atak, nawet jak na te niszczącą zdolność, może wybuchnąć Ci w twarz, a może być to cieniutki promień, który ledwie osmali przeciwnika.
Kary: Twoje Cero wymyka się spod kontroli.

Degradacja Reiatsu - 1 pkt
Opis: Puści muszą zjadać dusze, od tego zależy ich przeżycie. Dla większości odbija się to głównie na ich psychice, ale dla części z nich również na dostępnych  siłach. Wraz z postępującym głodem tracą swoje pokłady energii duchowej, i jedynie spożycie posiłku jest w stanie je przywrócić.
Kary: W przypadku głodu naturalna regeneracja reiatsu zamiera, ponadto im dłużej trwa - tym więcej ją z czasem traci, aż do całkowitego  zniszczenia pustego (Tempo degradacji po długotrwałym głodzie - 10% dziennie). Zjedzenie jakiegokolwiek posiłku ponownie stabilizuje reiatsu pustego, ale musi być to koniecznie posiłek z duszy.

Hollow smakosz - 1 pkt
Opis: Ważnym walorem przy zaspokajaniu Twojego głodu są kwestie smakowe, są tak istotne, że gdy dany posiłek Ci nie smakuje przynosi Ci mniejsze profity. Zatem pożeranie słabszych od siebie Hollow jedyne co daje to regeneracje punktów życia, nie przynosząc dodatkowych premii. Znacznie bardziej wolisz konsumować dusze oraz Shinigami, bo w ich wypadku Twój rozwinięty zmysł smaku nie marudzi.
Kary: Brak premii tymczasowych za zjedzenie Hollow, których suma statystyk jest mniejsza, niż ta postaci.

Niepohamowany apetyt – 1 pkt
Opis: Masz problem z panowaniem nad apetytem. Gdy już zaczniesz pożerać swoją ofiarę nie jesteś w stanie się od niej oderwać dopóki nie skończysz. Twoja rządza jest tak silna, że nawet gdy grozi Ci niebezpieczeństwo musisz dojeść posiłek - nic nie może się zmarnować.
Kary: Jak już zaczniesz jeść to nie możesz przestać. Skończysz dopiero wtedy gdy pochłoniesz całą ofiarę bądź rozłoży się ona na cząsteczki duchowe.

Niestabilna garganta - 1 pkt
Opis: Używanie przejść pustych wymaga dużej wprawy - jest to sztuka, ale po pewnym czasie większość pustych którym udaje się wspiąć na wyższy poziom  ewolucji jest w stanie w miarę precyzyjnie trafiać do celu. Nie Ty. W dodatku chyba byty władające tą przestrzenią między wymiarową mają do Ciebie jakiś żal, bo  czasem wpadasz przy przeskoku w jakieś kłopoty.
Kary: Niemożność trafienia do konkretnego miejsca w świecie żywych/soul society, szansa na niekorzystne miejsce lądowania

Pasożyt - 1 punkt
Opis: Puści zazwyczaj pokonują swoją ofiarę, po czym przechodzą do jej konsumpcji w całości w stosunkowo krótkim czasie, jak typowy drapieżnik. Ty możesz jedynie powoli wysysać energię, w dodatku koniecznie z jeszcze żyjącej duszy. "Padlina" nie wchodzi w grę, a im bardziej osłabiony żywiciel, tym mniej energii z niego uzyskujesz. Z drugiej strony zbyt silny, jeżeli Cię spostrzeże, może być przyczyną Twojej zguby. Jeszcze tez nikt nie spotkał pustego mniejszego, niż dorodny dzik, co dodatkowo komplikuje sprawę.
Kary: Posilanie się jedynie na zasadach opisanych powyżej pasożyt, możliwość wzięcia wady "mały" dla ułatwienia (Do rozmiaru podanego w opisie wady).

Powolna ewolucja- 1 pkt
Opis: Niektórzy Puści łatwo awansują na kolejne stadia ewolucji tego przedziwnego gatunku. Ty natomiast stoisz na przeciwległym krańcu skali. Żeby awansować na Adjuchas czy potem na Vasto Lorde musisz postarać się znacznie bardziej, aniżeli inni Hollow. Przeważnie zamyka się to w dodatkowych miesiącach czy nawet latach chaotycznego przemierzania Hueco Mundo i pożerania pobratymców.
Kary: Utrudnienia w uzyskiwaniu ewolucji na Adjuchas i Vasto Lorde.

Półprzezroczysty- 1 pkt
Opis: Część sukcesu pustych wynika z faktu, że są niewidoczni dla istot nieświadomych duchowo. Twoja prezencja jest jednak przynajmniej częściowo przez nich  wyczuwalna, a dla osób posiadających choćby odrobinę wyższy poziom reiatsu od innych - są w stanie zauważyć Twoją poświatę. Ma to też inne konsekwencje -  broń materialna jest w stanie wyrządzić Ci jakąś krzywdę.
Kary: Roztaczanie aury pozwalającej na wyczucie postaci gracza przez każdego (O ile się aktywnie nie ukrywa), kary do ukrywania przed istotami duchowymi, możliwość otrzymywania obrażeń od broni konwencjonalnej.

Pstrokaty - 1 pkt
Opis: Większość Pustych ma skórę w stonowanych barwach takich jak czarny, szary czy brązowy. W Twoim wypadku jest inaczej. Posiadasz skórę czy też umaszczenie sierści w kolorach skrajnie jaskrawych, a do tego na Twe ciało składa się ich kilka. W efekcie nie tylko wyglądasz dziwacznie, ale i niezależnie od warunków na nikogo się nie zaczaisz. Widać Cię na pierwszy rzut oka.
Kary: Jaskrawe kolory ciała czyniące skrytobójstwo czy ukrycie się niemal niemożliwym.

Rozpadający się - 2 pkt
Opis: Gdy hollow nie je - staje się słabszy, aż w końcu nie może utrzymać swojej formy i się rozpada (O ile wcześniej nie padnie ofiarą innego). Twój rozpad w sytuacji głodowej jest płynny, co nie dość, że wpływa na Twoją efektywność w walce, to zwiększa Twoja wrażliwość na obrażenia, utratę członków, i... Daje Ci dość ciekawy wygląd rozkładających się zwłok gdy pościsz.
Kary: W trakcie głodu zmniejszają się obrażenia do maksymalnie 75%, szansa na utratę kończyny zwiększa się, podobnie jak przyjmowane obrażenia (Do 1,5 wartości normalnej). Inni puści widzą, że jesteś chory, co w przypadku inteligentniejszych może prowadzić do różnych reakcji.

Upośledzony - 1 pkt
Opis: Większość pustych ma przynajmniej dwie cechy które go wyraźnie wyróżniają i pomagają w walce o przetrwanie. Rany na Twojej duszy, bądź trauma jaką  przeszedłeś w tracie przemiany podziałała na Ciebie destrukcyjnie, przez co utraciłeś coś cennego.
Kary: Jedna zdolność specjalna pustego mniej na start, jak i zmniejszenie ich maksymalnej ilości o jeden, nie można wziąć przy umiejętnym.

Wrażliwa maska - 1 pkt
Opis: Maska jest słabym punktem u każdego Pustego, nawet tego najtwardszego, jednak w przypadku Hollow obdarzonych tą wadą sprawa jest znacznie bardziej dotkliwa. Nawet słabe trafienie w maskę diabelnie boli, a ona sama jest dość krucha, łatwo ją naruszyć, jak i nawet złamać
Kary: Hollow otrzymuje dwukrotnie większe kary za otrzymanie ciosu w maskę.

Wrażliwy na słońce - 1 pkt
Opis: Hueco mundo jest krainą wiecznej nocy. Tak się do tego przyzwyczaiłeś, tak bardzo przesiąknąłeś atmosferą blasku księżyca, że gdy tylko poczujesz na swojej skórze promienie słońca czujesz się, i jesteś słabszy.
Kary: Za dnia pusty ma do dyspozycji jedynie 75% swojej siły, zręczności, szybkości i psychiki.

Powrót do góry Go down
 
Hollow
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Po [Hollow]
» Uo [Hollow]
» Hollow
» Hollow
» Dingor [Hollow]

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Karta Postaci :: Umiejętności i Wady :: Klasowe-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje