|
| | ZMIANY | |
| | |
Autor | Wiadomość |
---|
Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2009-08-17, 21:09 | |
| | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2009-08-23, 22:44 | |
| Jak widzicie teraz reklamujemy inną stronę. Ta prezentowana teraz pod naszym logo w ogłoszeniach jest stroną klanu, który tworzy konsolę do gry PBCH (Play By CHat) w klimatach fantasy - czyli ludzie, orkowie, krasnoludy, gnomy, niziołki itp. Gra odbywa się na zasadzie podobnej, jak u nas, przy czym tam nie trzeba czekać na odpowiedzi MG - gra po prostu się toczy na zasadzie opisowej - w końcu trudno by na chacie ciągle za graczami latał MG, z kolei Ci też są - pojawiają się w różnych momentach, czasem robiąc jakiś niespodziewany mini-event dla graczy, a czasem wcześniej zapowiedziany na forum, do którego tam zgłaszają się gracze. Reszty dowiecie się sami - czytając poradnik, do którego prowadzi link.
Serdecznie zapraszam wszystkich amatorów prawdziwego RPG, nie tylko bleach.
Tutaj przykład, jak wygląda gra (pamiętajcie, że gdy wejdziecie do świata gry nie możecie "offtopować", wszystko co napiszecie to słowa waszej postaci, a w "<>" opisuje się czynności, z kolei jeśli macie coś do dodania od siebie, umieszczajcie to w nawiasach): [15:15:56] Aleksanteri: Może. <odparł obojętnie> A jak twoje uczulenie? <zerknął na nią podejrzliwie> [15:16:46] Elein: Czuję się całkiem nieźle. <zapewniła dziarsko> [15:16:52] Elein wykonuje test Blefowanie [ST: 30% / K: 75 ] Mod: 0% [15:17:14] Elein: <choć efekt zepsuł nieco atak kaszlu> [15:17:27] Aleksanteri: Słyszę. <mruknął sceptycznie> [15:17:51] Elein: <otarła usta nieopatrznie zostawiając na policzku czerwoną smugę, którą szybko wytarła chusteczką> [15:18:15] Aleksanteri wykonuje test Spostrzegawczość [ST: 30% / K: 61 ] Mod: 0% [15:18:38] Aleksanteri: <chyba nic nie zauważył, bo zajęty był kołnierzykiem koszuli> [15:19:06] Nag: Podać coś? [15:19:11] Elein: Dziwne. <mruknęła cicho przyglądając się adamantowej bransoletce> [15:19:26] Elein: Hm? <uniosła spojrzenie na Naga> Nie, mi raczej niczego nie potrzeba. [15:19:59] Nag: Pani chyba niezbyt dobrze się czuje, może jednak coś? [15:20:05] Aleksanteri: Mogłaś nie chlać tego niebieskiego świecidła. <zachichotał cicho> [15:20:37] Elein: Byłam zestresowana, nie pomyślałam, że w tym może być magia. [15:21:42] Elein: Zresztą, wypiłam tylko odrobinę. Za chwilę powinno mi przejść. [15:22:12] Aleksanteri: Słyszałem to wczoraj. <prychnął cicho i przymknął oczy, zakładając ręce za głowę>
A tu przykładowa walka - abyście wiedzieli na czym polega: [14:39:12] Zog: Hm... Ty tam! <wskazał na krasnala> [14:39:36] Mocarz: czego! <odwarknął> [14:40:29] Mocarz: masz jakiś problem, zielony? <spogląda na niego niemiło> [14:40:49] Zog: A co cię to za przeproszeniem obchodzi przykurczu? [14:40:59] Mocarz: Sam jesteś przykurcz! [14:41:03] Mocarz TRAFIA Zog [K100: 23] 5 HP [HP: 97%] [14:41:11] Zog TRAFIA Mocarz [K100: 41] 5 HP [HP: 97%] [14:41:15] Mocarz: <rzucił się na orka z pięściami> [14:41:23] Zog: <szybko się zrewanżował> [14:41:33] Zog: Bijesz się jak baba! [14:41:43] Mocarz: <odsunął się kawałek i znów zaatakował> [14:41:45] Mocarz CHYBIA Zog [K100: 81] [14:41:53] Zog: <z łatwością uniknął ciosu> [14:41:53] Mocarz: <tym razem pudłując> [14:42:01] Zog TRAFIA Mocarz [K100: 52] 10 HP [HP: 92%] [14:42:06] Zog: <rzucił się na przeciwnika> [14:42:19] Mocarz TRAFIA Zog [K100: 8] 5 HP [HP: 97%] [14:42:38] Zog: <mocno uderzony cofnął się nieco> [14:42:39] Mocarz: <gdy ten lał go, oddał mu kopniakiem w kolano> [14:42:53] Zog: <postanowił nie szarżować za nadto> [14:42:56] Zog CHYBIA Mocarz [K100: 99] [14:43:01] Mocarz CHYBIA Zog [K100: 79] [14:43:13] Mocarz: <w wirze walki nie trafił przeciwnika> [14:43:27] Zog: Słabyś <mruknął zadając cios> [14:43:29] Zog TRAFIA Mocarz [K100: 58] 9 HP [HP: 88%] [14:43:35] Zog: <i trafił prosto w policzek> [14:43:48] Mocarz: sam sła! <nie zdołał dokończyć> [14:43:52] Mocarz CHYBIA Zog [K100: 94] [14:44:02] Mocarz: <chciał trafić orka ale się mu nie udało> [14:44:15] Zog: Haha! <zaśmiał się w twarz wciąż chybiającemu krasnalowi> [14:44:21] Zog CHYBIA Mocarz [K100: 58] [14:44:26] Mocarz: dorwę cię! [14:44:28] Zog: <spróbował złapać go za brodę> [14:44:30] Mocarz CHYBIA Zog [K100: 60] [14:44:39] Zog: <ponawia próbę> [14:44:51] Zog CHYBIA Mocarz [K100: 80] [14:44:59] Zog: <nie udaje mu się> [14:45:02] Mocarz: <po ostatnich kilku uderzeniach nie ma zbyt celnych ciosów> [14:45:13] Mocarz CHYBIA Zog [K100: 55] [14:45:30] Zog: <z łatwością unika> [14:45:34] Zog: <i oddaje> [14:45:37] Zog CHYBIA Mocarz [K100: 84] [14:45:43] Zog: <chybiając niestety> [14:45:52] Mocarz: <zdołał uniknąć tego silnego ciosu> [14:45:55] Mocarz TRAFIA Zog [K100: 42] 8 HP [HP: 92%] [14:46:10] Mocarz: <a sam wyprowadził zręczny prosty w brzuch> [14:46:14] Zog: <uderzony przez brodacza cofnął się nieco pod siłą tego ciosu> [14:46:25] Mocarz: Jeszcze ci mało?! [14:46:26] Zog: A masz! <krzyknął atakując> [14:46:29] Zog TRAFIA Mocarz [K100: 17] 6 HP [HP: 85%] [14:46:40] Zog: <z łatwością trafił w mówiącego krasnala> [14:46:47] Mocarz: <cofnął się i potrząsnął głową> [14:46:51] Mocarz CHYBIA Zog [K100: 59] [14:47:04] Mocarz: <rzucił się na niego, ale wylądował na piachu> [14:47:14] Zog: <korzystając z przewagi ponowił próbę złapania> [14:47:17] Zog CHYBIA Mocarz [K100: 97] [14:47:31] Zog: <ale nie udało mu się> [14:47:42] Mocarz: <wywinął się i spróbował kopnąć go w kostkę> [14:47:45] Mocarz CHYBIA Zog [K100: 63] [14:47:56] Zog: <z łatwością uniknął podnosząc nogę> [14:48:00] Mocarz: <co z racji jego krótkich nóg się nie udało> [14:48:03] Zog TRAFIA Mocarz [K100: 44] 7 HP [HP: 81%] [14:48:12] Zog: <zrewanżował się kopnięciem w bok> | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2009-08-25, 19:14 | |
| Każdy kto posiada umiejętność "bogacz" lub "z rodziny" może dopisać sobie 500 Ryo. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2009-10-14, 15:36 | |
| Punkty za MG! Ponieważ nie były dawane od końcówki sierpnia, jest ich trochę. +6 Kamys Tsuki, +5 Kitsune, +4 Salvatore Hikai, +3 Ekkusu, +3 Izdurbal Tenshi, +3 Kyu Yasushiro, +3 Yosuke Oni, +2 Ayano Izumi, +1 Roten Yaiba. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2009-11-29, 21:22 | |
| Usunięto umiejętność "Kumulacja Reiatsu", którą posiadają ogólnie rzecz biorąc wszyscy. Jeśli ktoś wybrał ją na początku gry, może zamienić na dowolną, której wymaganie spełniał w tym czasie. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2009-11-29, 21:22 | |
| Usunięto umiejętność "Kumulacja Reiatsu", którą posiadają ogólnie rzecz biorąc wszyscy. Jeśli ktoś wybrał ją na początku gry, może zamienić na dowolną, której wymaganie spełniał w tym czasie.
Kamys otrzymała prawa administratorskie. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2009-12-12, 21:16 | |
| | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-02-14, 21:42 | |
| | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-02-16, 20:29 | |
| Wprowadzono zmiany związane z Kidou. Zmiana w opisie mechaniki: - Cytat :
- Korzystając z reiatsu można także odeprzeć hadou lub wyzwolić się z bakudou. By wyzwolić się z bakudou lub odeprzeć hadou należy wyzwolić tyle punktów reiatsu ile wynosi 10-krotność poziomu danego zaklęcia powiększona o reiatsu, które zostało zużyte do stworzenia go. Oczywiście swoim reiatsu nie można obronić się przed byakurai czy tego typu atakami, jedynie przed różnego typu blokadami i tym podobnymi.
Zmiana w kosztach i domyślnych obrażeniach:Dla Hadou i Bakudou 1-49Koszt PR zaklęcia = dowolny, nie mniejszy niż 5, maksymalnie: równy kontroli reiatsu postaci powiększonej o numer kidou. Domyślne obrażenia = koszt PR zaklęcia.Dla Hadou i Bakudou 50+Koszt PR zaklęcia = dowolna, nie mniejsza niż 10 ilość reiatsu + numer. Domyślne obrażenia = koszt PR zaklęcia.Oprócz tego dodano "czystą Kartę Postaci". | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-02-17, 20:37 | |
| ZMIANY W BONUSACH OD PROFESJIHollow- Spoiler:
Statystyki dawniej: +3 Siła -1 Wytrzymałość -2 Szybkość -4 Inteligencja
Statystyki teraz: -4 Inteligencja
Wobec tego każdy hollow oraz arrancar są zobowiązani do odjęcia sobie 3 punktów od siły, a do dodania 1 punktu do wytrzymałości oraz dwóch do szybkości.Oprócz tego, od teraz każdy hollow posiada zdolność otwierania grangaty, której jednak nie może użyć do unikania ciosów lub natychmiastowej "teleportacji". Ponadto dwie specjalne umiejętności związane z jego wyglądem i rodzajem posiadać będzie już od początku gry. Shinigami- Spoiler:
Usunięty zostaje bonus: - 3 Psychika 1. +3 Inteligencji lub 2. +2 Zręczności Shinigami proszeni są o odjęcie 3 punktów od inteligencji lub 2 od zręczności - w zależności od wyboru premii na początku gry oraz o dodanie 3 punktów do psychiki. Dusze- Spoiler:
Statystyki dawniej: -1 Siła -1 Inteligencja -1 Wytrzymałość +2 Wolne Punkty +3 Psychika
Statystyki teraz: -1 Siła -1 Wytrzymałość +1 Reiatsu +2 Wolne Punkty
W związku z tym każdy gracz o tej profesji odejmuje sobie 3 punkty od psychiki, a dodaje 1 do inteligencji i reiatsu.Dopilnować wszystkich zmian w statystykach graczy o profesjach, w których zaszły zmiany, ma ich MG. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-02-20, 22:29 | |
| MODYFIKACJA REGULAMINU MG W SPRAWIE TS'ÓW:- Spoiler:
1. Wyłączność na temat - żaden MG nie może zacząć prowadzić sesji swojemu graczowi w temacie aktywnie zajmowanym przez innego mistrza gry i inną postać, nie pytając uprzednio i nie uzyskując zgody na ingerencje. 2. Bariera postaci - żaden MG nie może włączać historii swojej własnej postaci, do historii postaci swoich graczy. 3. Płaca a praca - Podczas TS nie można rozdawać zbyt wielu punktów, wszak jest to tylko jeden opisowy post. Maksymalna wartość premii statystyk za ts krótkiego (2 tyg) to 1 punkt (zmienne wypisze na końcu), TS dłuższego (2 lata) to wartość 2 - 3 punktów. Dodatkową zmienną mogą być 3 punkty, nadane za staranie włożone w odpis (długość turki, język w jakim została napisana, treść). Ilość TS'ów jaką można zrobić należy ograniczać, tak samo ich długość, w przedstawianiu historii wszak chodzi o to aby się w nią zagłębić, aniżeli iść tylko do przodu w czasie... Praca (wkład w sesje i odgrywanie), płaca (premie statystk). 4. Regulacja czasu nieważnego - jak dobrze nam wiadomo każdy MG ma prawo (w dowolnym momencie) wprowadzić TS (time skip). Ów akt obejmuje skrócony opis wyznaczonego okresu w czasie, który nie wnosi żadnych ważniejszych dla życia postaci wydarzeń. Ponieważ jednak taki "przeskok" nie powinien trwać zbyt długo, obejmują go poniższe regulacje: a) TS nie może trwać dłużej niż dwa lata, w końcu w tym czasie zapewne wydarzy się coś ciekawego. b) U ludzi, ze względu na to iż długość ich życia jest mocno ograniczona (w porównaniu z shinigami czy duszami, w końcu najstarsze z nich mają kilka tysięcy lat) "przeskok" nie może obejmować więcej niż rok. c) Wśród pustych w formach niższych niż Arrancar i Vasto Lorde powinno się time skipów unikać, by nie mieć trudności z ustaleniem odpowiednich bonusów przyznawanych postaci za pochłanianie dusz.
| |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-03-08, 23:09 | |
| W regulaminie MG dodana została wzmianka o fillerach. - Cytat :
- 5. Fillery:
- Spoiler:
Definicja fillera: Drobna przygoda, nie związana z głównym nurtem. W miarę krotka i nieskomplikowana. Nie chodzi wszak o przejecie cudzego gracza na pół roku, ani przekręcanie wątków innemu MG. Całość powinna zamknąć się w kilku, kilkunastu postach i w zasadzie obejmować jedno wydarzenie.
Zasady: MG chętny do współpracy zgłasza gracza w stanie "mniej więcej spoczynku". Inaczej, niż w anime, nie chodzi mi o wtykanie się w środek walki. Prosi się również o streszczenie historii przygód, żeby można było się zorientować o statusie postaci. Jeśli wszystko jest w porządku, MG zastępczy referuje pomysł do oceny głównego MG postaci, której dotyczyć ma zamiana. Potem, jeśli obie strony się zgadzają, jeden MG przestaje pisać, a drugi zaczyna. Wydarzenie fillera można wykorzystać wedle uznania w dalszych przygodach, bądz temat uznać za zamknięty.
W związku z tym dodany także został temat, w którym zgłoszenia fillerów należy składać: https://bleach.forumpolish.com/mistrzowie-gry-f46/zgoszenia-fillerow-t1185.htm#35685 . Uzupełnione zostały listy zaklęć: hadou 50+ oraz zaklęć Quincy. Ponadto dodanych zostało także kilka wad oraz umiejętności (ogólnych). | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-03-25, 14:30 | |
| ZMIANY W PREMIACH PROFESJI Hollow- Spoiler:
Adjuchas Stary bonus: Po awansie: +5 inteligencja, +2 wytrzymałość, szybkość, siła oraz zręczność. Nowy bonus: Po awansie: +5 inteligencja, +2 wytrzymałość, szybkość, siła, zręczność, reiatsu oraz kontrola reiatsu.
Vasto Lorde Stary bonus: Po awansie: +5 wytrzymałość, szybkość, siła i reiatsu. Nowy bonus: Po awansie: +5 wytrzymałość, szybkość, siła, kontrola reiatsu oraz reiatsu.
W związku z tym każdy adjuchas pod nadzorem MG powinien dodać sobie +2 do reiatsu i kontroli reiatsu. Arrancar, którzy ewoluowali z adjuchasa otrzymują +4 do reiatsu i kontroli reiatsu.Arrancar- Spoiler:
Wcześniej: Arrancar w formie wyzwolonej zanpakutou mogą być tyle minut (tur), ile posiadają reiatsu+kontroli reiatsu. Po transformacji zanpakutou pełna regeneracja PŻ. Teraz: Arrancar w formie wyzwolonej zanpakutou mogą być tyle minut (tur), ile posiadają reiatsu. Po transformacji zanpakutou: pełna regeneracja PŻ, mnożnik x2 do wybranej przez MG statystyki. Shinigami- Spoiler:
Po poznaniu shikai shinigami otrzymuje +5 wolnych punktów przydzielanych do wybranych przez MG statystyk. Przy wyzwolonym shikai shinigami otrzymuje dodatkowe punkty do wybranych przez MG statystyk. Liczba tych punktów równa jest sumie wszystkich statystyk gracza podzielonej przez 5. Punkty powinny być przydzielane w stałym stosunku. Po poznaniu bankai shinigami otrzymuje +15 wolnych punktów przydzielanych do wybranych przez MG statystyk. Przy wyzwolonym bankai shinigami otrzymuje mnożnik x2 do wszystkich statystyk. Każdy shinigami, który opanował shikai powinien otrzymać 5 wolnych punktów do przydzielenia przez MG, a oprócz tego na czas wyzwolenia przez niego shikai będzie otrzymywał odpowiednie premie punktowe (o wartości sumy statystyk/5), o których rozkładzie decyduje MG. Mają być one w stałym stosunku, czyli np. gracz posiadając 60 pkt otrzymuje +2 siła, +4 szybkość, +6 reiatsu, to przy 120 powinien już mieć +4 siła, +8 szybkość, +12 reiatsu.Quincy- Spoiler:
Quincy od samego początku przygody może używać podstawowego łuku. Quincy od początku posiadają pewną wiedzę o pustych i shinigami, którą nabyli podczas szkolenia do roli destruktora.
Po osiągnięciu specjalnej formy łuku, Quincy otrzymują bonus +5 do kontroli reiatsu oraz +5 wolnych punktów przydzielanych do wybranych przez MG statystyk. Łuk ten posiada specjalne zdolności. Gdy Quincy stają się dostatecznie silni, powinni otrzymać specjalny artefakt, legendarny przedmiot, po uruchomieniu którego daje on premię: wszystkie statystyki x2 oraz inne, o których decyduje MG. Może jednak często także posiadać różne efekty uboczne wynikające z jego używania. A więc Quincy, którzy posiedli specjalną formę łuku, powinni otrzymać +5 do kontroli reiatsu oraz +5 do statystyk wybranych przez MG.Bounto- Spoiler:
Gdy Bounto przyzwie swoją lalkę po raz pierwszy, rozbudza się w nim energia bounto. Otrzymuje +5 wolnych punktów przydzielanych do wybranych przez MG statystyk i od tej chwili może korzystać z umiejętności swojego "pomocnika", przestaje się starzeć. Musi jednak żywić się innymi duszami. Lalka posiada taką samą sumę statystyk jak jej właściciel, zaś odpowiednie rozdzielenie punktów leży w gestii MG. Dodatkowo lalka dysponuje zdolnością specjalną związaną z żywiołem. Odpowiednio silny bounto może połączyć się ze swoją lalką. Statystyki przy takim połączeniu są, rzecz jasna, sumowane, co oznacza iż na czas przemiany "mutant" złożony z lalki i jej właściciela ma łączną sumę statystyk dwukrotnie większą niż w przypadku, gdy właściciel bądź lalka walczą oddzielnie. Dodatkowo wtedy też Bounto otrzymują stałą premię: +5 Kontroli Reiatsu, +5 Reiatsu i +5 Psychiki. Bounto posiadający lalką także otrzymują +5 punktów do statystyk wybranych przez MG.Ludzie- Spoiler:
Gdy człowiek opanuje obie swoje umiejętności, otrzymuje w momencie ich używania (obu na raz) mnożnik x2 do wszystkich statystyk. Człowiek może utrzymać jedną moc przez tyle minut (tur), ile posiada reiatsu. Dwie moce na raz może utrzymać przez 2 razy krótszy czas. Dusze- Spoiler:
Dusze mogą posiadać swoje osobiste kidou, których nie zna nikt inny. Mogą być związane z konkretnym żywiołem lub jakąś ich wewnętrzną mocą. W związku z powyższymi zmianami zostało wprowadzone w Karcie Postaci pole zatytułowane "Premie Tymczasowe". Należy je wypełnić po konsultacji ze swym MG na temat premii, które nadają obecne zmiany. Pola nie trzeba wciąż zmieniać, wpisując w nim co chwila premii, które otrzymujemy w danej chwili. Wystarczy wpisać na przykład: "Od shikai: +X siły, +Y szybkości itp." | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-04-19, 07:54 | |
| Zmieniłam na próbę kolor profesji hollow, teraz jest jaśniejszy i bardziej widoczny na czarnym tle | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-04-22, 19:23 | |
| A więc ostatnio słyszałam plotki o działaniu punktów MG na tydzień i aby rozwiać wszelakie wątpliwości piszę że ten system funkcjonował bodaj eony temu, teraz coś TAKIEGO NIE ISTNIEJE, w zasadzie nie istnieje od dawana... A więc proszę o uporządkowanie kart jeśli ktoś takie punkty dodał... Za pracę mistrza gry nagradza wyłącznie Rotten i pisze o tym tu w zmianach. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-04-25, 16:01 | |
| SYSTEM PRZYDZIELANIA PUNKTÓW DLA MG ZOSTAŁ WYCOFANY!W związku z tym, każdy, kto wykorzystał swe punkty dla pewnej postaci - jeśli tylko jest w stanie, powinien odjąć je tak, aby anulować premie od MG. W przypadku, gdy przez to nie będzie mógł mieć jakiejś umiejętności, umownie przyjmuje się, że mimo wszystko ją posiada i może wykorzystywać. O odjęciu sobie punktów należy poinformować w temacie: PUNKTY MG. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-06-12, 15:53 | |
| W ciągu najbliższych dni wezmę się za porządki na forum z związku z tym mam dwie sprawy:
1). Mogę wszystkiego nie dostrzec, a wiec nie obraziłabym się gdyby ktoś mi dał informacje czego nie zrobiłam a przydało by się. 2). Jeśli po porządkach nie znajdziecie jakiegoś tematu napiszcie do mnie, niektóre tematy przydało by się poprzenosić lub podzielić... Tak jak np przenieść informacje o zanaczach kapitanów do działu widocznego tylko dla MG. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-07-01, 13:26 | |
| W wielu miejscach baza obrazków znika, w tym tygodniu stawiam jeden server na swoje potrzeby, mogę tam powrzuca obrazki z gry. Jeśli macie obrazki npc lub miejsc i nie chcecie aby poznikały wyślijcie mi w PM'ach temat w którym osadzony jest obrazek, ja załatwię resztę. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-07-06, 22:22 | |
| Pojawiła się pewna zmiana w profesji Bounto | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-08-07, 18:17 | |
| Rozglądałam się ostanio po kartach postaci i polecam lekture dla postaci ludzkich https://bleach.forumpolish.com/profesje-f3/ludzie-t6.htmZwłaszcza: Ludzie w trakcie gry otrzymują pewną umiejętność (powinien wymyślić ją sam MG, lecz wyjątki są dopuszczalne). Początkowo ma ona charakter jedynie ofensywny, bądź tylko defensywny. Gracz dostaje podczas używania ich odpowiednio: | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-09-28, 19:57 | |
| Dokonałem kosmetycznych zmian w wymaganiach kilku umiejętności hollow i arrancar: dominator, pustelnik, hierro. Zmiana ta nie będzie mieć żadnego wpływu na osoby, które już posiadają te umiejętności. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-10-01, 19:11 | |
| Do statystyk uzyskiwanych przez hollowa w chwili awansu na vasto lorde dodałem zręczność. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-10-03, 15:32 | |
| Ryougi Atsuno otrzymał uprawnienia moderatorskie, aby zrobić na forum mały porządek, a tymczasem ogłaszam, że otwieram nabór na MG. Ogólnie - zawsze był otwarty, ale teraz przez wzgląd na obniżoną aktywność MG zdecydowałem, że przyda nam się trochę tlenu - nowych osób na tym stanowisku, które być może ożywią forum.
W związku z tym, proszę wszystkich, którzy widzą siebie w roli MG, o zgłaszanie się do mnie na gadu-gadu: 1258193. Pamiętajcie, że w zależności od waszych możliwości, możecie prowadzić chociażby tylko jednego gracza i tworzyć mu wspaniałą przygodę, jak i całą grupę. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-10-06, 16:40 | |
| Kilka tematów (w tym regulaminów) zostało przeredagowanych i na nowo sformatowanych. Od dziś do kart postaci będą doklejane ankiety z opcjami oceny: - pozytywną, - negatywną, - neutralną. Głosować w nich mogą tylko Mistrzowie Gry. Po oddaniu głosu w każdej chwili mogą go anulować i oddać ponownie na inną opcję. Powinno to ułatwić podliczanie głosów i definiowanie, czy karta postaci zostaje akceptowana. W związku z tym do regulaminu akceptacji został także dodany punkt 8, z którym mają obowiązek zapoznać się wszyscy Mistrzowie Gry. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-10-06, 21:29 | |
| Z proponowanych wad została dodana wada "niepopularny". Pozostałe rozpatrzone propozycje zostały usunięte. Z proponowanych umiejętności zostały dodane medyczne kidou i "widzenie w ciemnościach" (będą jeszcze dodane pewne umiejętności dla arrancarów/hollowów).
Na forum robiony był mały porządek, wobec czego trochę tematów mogło poznikać. Wszystkie jednak nie zostały na stałe usunięte, a przeniesione do archiwum widocznego tylko dla administratorów, a więc jeśli ktoś pragnąłby odzyskać coś lub zajrzeć do takowego, wystarczy podać powód. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-10-20, 23:31 | |
| Wprowadziłem ograniczenie co do maksymalnej ilości wad, które można wybrać na starcie. Zmiana ta nie będzie miała wpływu na już zaakceptowane KP. - Cytat :
- Wady: Za każdą wadę można dobrać dodatkową umiejętność (lub dwie w wypadku wady wartej 2 pkt - nie-klasowe) lub zamienić ją na 1 punkt (lub dwa pkt w wypadku wady wartej 2 pkt) do statystyk. Maksymalnie można wybrać 3 wady. Listę wad znajdziecie tutaj.
| |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2010-11-15, 21:36 | |
| Ekkusu zostaje powołany do pomocy przy zarządzaniu forum. Ma prawdo akceptować wady i umiejętności i zamieszczać je w spisie specjalnym kolorem, z przypisem, że zostały przez niego dodane do potwierdzenia. Oprócz tego ma prawa takie, jak moderator (może przenosić akceptowane karty postaci itp.). | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2011-06-08, 00:37 | |
| Tematy: Hadou 1-50 i Hadou 50+ zostały scalone. Podobnie jak bakudou. Wcześniej były oddzielne z powodu ograniczeń serwerowych (dotyczących maksymalnej długości postu), które teraz zostały zlikwidowane.
Zostały dodane następujące umiejętności: Ogólne: 1. Wyostrzone zmysły. 2. Reiar. 3. Szybkie Rączki.
Bounto: 1. Mniejsze Zło. 2. Sztuczka.
Quincy: 1. Migawka. 2. Kreacjonista. 3. Świetlista Zbroja.
Oraz zaklęcia: Hadou: - #73.
Bakudou: - #26, - #27, - #70. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2011-06-10, 22:12 | |
| W ramach tajnego projektu "uproszczenie mechaniki tworzenia postaci" zostaje usunięta startowa premia od płci, przez wzgląd na jej stosunkowo mały wpływ na statystyki postaci. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2011-06-12, 02:48 | |
| Jak można zauważyć, dodano nowe grafiki, nowy layout i częściową możliwość jego zmiany (trwają prace nad stworzeniem możliwości wyboru kilku layoutów). Poza tym istnieje małe prawdopodobieństwo, że uda się stworzyć swego rodzaju generator karty postaci. Póki co mam z tym duże problemy, ale jeśli znalazłby się ktoś potrafiący programować w javascript na poziomie podstawowym (lub wyższym) - jestem pewien, że dalibyśmy radę stworzyć nawet zaawansowany kreator postaci (uwzględniający punkty na rozdanie, premie od profesji itp.). | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: ZMIANY | |
| |
| | | | ZMIANY | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|