|
| | ZMIANY | |
| | |
Autor | Wiadomość |
---|
Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2011-06-21, 00:53 | |
| Wciąż trwają prace nad generatorem karty postaci. Na forum zmieniło się co nieco w tematach - stare zostały przeniesione do archiwum. Najwięcej zmian mogą dostrzec mistrzowie gry, gdyż temat "Zapiski MG" został zmieniony na "Sprawy Mistrzów Gry" i przeniesiony do forum "Mistrzowie Gry". Oprócz tego pojawia się prośba do wszystkich MG: Czy ktoś mógłby sprawdzić tematy oddziałów takich jak TEN. I zająć się edycją ich - poprawieniem wszelkich błędów i zadbaniem o to, aby wszystkie miały tę samą formę. Oprócz tego pod informacjami warto by dodać, że tę wiedzę na temat wszystkich kapitanów, poruczników i co ciekawszych oficerów mogą posiadać wszystkie dusze (shinigami i vaizard) oraz arrancar. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2011-06-22, 04:41 | |
| W ramach projektu "uproszczenie mechaniki" zostały nieco zmienione WSZYSTKIE profesje na forum. Niezmienne pozostały premie do statystyk. Proszę jednak o zapoznanie się z nowymi opisami. W szczególności umiejętności charakterystycznych dla danych profesji (jak np. pochłanianie reiatsu przez bounto lub quincy). https://bleach.forumpolish.com/f3-profesjeUsunięte zostały premie od opanowana mocy pierwszego stopnia (shikai i jego odpowiedniki u innych profesji). Zarówno tymczasowe jak i stałe. Stałe premie pozyskane przez już grających osobników nie zostają jednak cofnięte. Zachęcam do śledzenia postępów w pracach nad generatorem kart postaci. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2011-06-24, 12:26 | |
| Ponieważ zniesione zostały premie tymczasowe wynikające z pierwszej zdolności (shikai itp.) u wszystkich profesji (także premie za zjedzenie dusz przez hollow), pole "Premie Tymczasowe" w profilowej karcie postaci zostało zmodyfikowane. Teraz nosi nazwę "Premie" i należy w nim po prostu wpisywać wszelkie mnożniki od umiejętności lub wad. Można np. uzupełnić pole w ten sposób:
Premie: Reiatsu/2 (bezduchowiec), Atrybuty*2 (Arrancar), Psychika*2 (zdolność wyzwolonego zanpakutou).
Premie te są już naniesione na statystyki (czyt. statystyki już zostały pomniejszone/powiększone pod ich wpływem), jednakże mają pokazywać MG, że np. u postaci z powyższymi umiejętnościami i wadami reiatsu winno rosnąć 2 razy wolniej, zaś atrybuty (siła, szybkość, wytrzymałość) 2 razy szybciej. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2011-06-24, 13:57 | |
| Dodany został wpis do regulaminu akceptacji: - Cytat :
- Karty Postaci mogą akceptować Mistrzowie Gry tylko o randze MQ lub HQ!
| |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2011-07-16, 20:15 | |
| | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2011-10-28, 18:10 | |
| Pojawił się spis nowych wad który można znaleść tu https://bleach.forumpolish.com/t1679-nowe-wady#46857 Stary spis można wciąż znaleźć tu https://bleach.forumpolish.com/t32-wadyWady zostały napisane przez Izdurbala, i z tego co wiem zaakceptowane jakiś czas temu przez Rotena. Oczywiście głupim by było gdyby nowe wady zepsuły koncepcje którejkolwiek odgrywanej postaci, wiec wszem i wobec ogłaszam że w tym wypadku prawo nie działa wstecz. Osoby których karta jest starsza te z dnia dzisiejszego (patrz data posta), stosują się do starych wady (chyba że za pozwoleniem swojego mg przejdą na nowy system). *** Życie miłej gry. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-01-29, 00:02 | |
| Witam moje drogie i moi drodzy, chciałam zakomunikować wszystkim że pojawił się nowy mistrz gry. Umiejętności sprawdzałam osobiście.
Nowym mistrzem jest Shadow, życzę mu oraz jego przyszłym potencjalnym graczom miłej zabawy
***
Zapraszam też do zgłoszeń na testy dla MG. Po co w ogóle zgłaszać się na MG ? Oczywiście jest to zaszczytne stanowisko, idealne dla osób kreatywnych. Praca ( która przynosi sporo frajdy i satysfakcji ), dla społeczności bleach.iowoi. Oraz łatwiejsza możliwość odnalezienia mistrza gry... O tak, będę się starała znaleźć miejsca dla przyszłych MG ; ) | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-02-22, 20:22 | |
| Witajcie Panie i Panowie. Chciałam ogłosić że z dniem dzisiejszym awansuje trzech mistrzów gry z LQ na MQ
Wyróżnieni to:
- Kuchiki Kyosuke, - Kenjiro Sakurai, - Shadow. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-04-11, 14:33 | |
| Dziś wieczorem zostanie dodana nowa propozycja klasy "dusza". | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-04-12, 20:04 | |
| | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-04-15, 20:44 | |
| Ekkusu został dodany do grona MG, powodzenia ! | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-04-22, 20:30 | |
| Dodaje dzisiaj część sugerowanych zmian umiejętności, jeżeli ktoś widzi jakieś błędy lub ma sugestię proszę piszcie w temacie który podam pod koniec posta. Przy każdej umiejętności dodam komentarz czemu zedytowałam tak a nie inaczej. BogaczOpis: Jesteś bogatą osobą, dorobiłeś się w firmie, dostałeś spadek, wygrałeś lub po prostu masz szczęście pochodzić z bogatej rodziny. Premie: +1500 Ryo, stały dopływ gotówki. Wymagania: Wrodzone, lub do nabycia w trakcie przygody. Umiejętność której nie może nabyć pusty. * uznałam że należy rozszerzyć możliwości fabularne posiadania tej umiejętności, oraz dodać komentarz że dopływ gotówki istnieje, ponieważ inaczej byłaby to dosyć "cienka" zaleta. Fotograficzna PamięćOpis: Nauczyłeś się zapamiętywać wszystko, co zobaczysz. Umiejętność tą można wybrać tylko na starcie, nie można nabyć jej w trakcie gry. Premie: Fotograficzna pamięć. Wymagania: wrodzone. * usunęłam wymagania co do psychiki ponieważ uważam że umiejętność zapamiętywania nie jest zależna od siły charakteru. Korzystanie z Broni PalnejOpis: Potrafisz korzystać z broni palnej, masz wiedzę która pozwala naprawić również podstawowe usterki pistoletów i karabinów. Premie: Możliwość używania broni palnych (o ile ma się przystosowane do tego dłonie). Wymagania: Zręczność: 7 * Usunęłam ograniczenia, bo nie widzę sensu w ich istnieniu, jeśli ma się odpowiednio sprawne i duże/małe dłonie (hollow), to sądzę że można się nauczyć używać tego rodzaju oręża. KucharzOpis: Jesteś znakomitym kucharzem, to, co przyrządzisz jest zazwyczaj bardziej syte niż tradycyjna potrawa, smaczniejsze, a do tego zdrowsze. Premie: Gotujesz zdrowsze i lepsze, bardziej syte jedzenie (jezdnie które przyrządzisz szybciej odnawia raietsu). Wymagania: Inteligencja: 8. * Świat bleach pokazuje że raiersu zależne jest od jezdnia (dusze mające rei muszą jeść, inne mogą tylko pić wodę), stąd pojawił się pomysł aby dać jakiś bonus mechaniczny tej umiejętności bo do tej pory miała tylko fabularny. Kanciarz/KłamcaOpis: Wmówienie rozmówcy tego czego potrzebujesz nie sprawia Ci większej trudności. Twoja mowa ciała, ton głosu, gesty, a nawet spojrzenie są na tyle przez Ciebie opanowane, że naprawdę trudno się domyślić czy mówisz prawdę czy tez nie Premie: Masz większe szanse kogoś oszukać, możesz próbować skutecznie okłamać kogoś z umiejętnością "wyczucie zamiarów" (nie jest to łatwe, ale jesteś w stanie). Wymagania: Psychika: 10. * Zmniejszyłam nieco wymagania, tak żeby umiejętność była bardziej przestępna, dodatkowo zmieniłam nieco jej "siłę", jednak sądzę że w sposób znośny.Manipulacja PowietrzemOpis: Potrafisz unosić się w powietrzu. Premie: Możliwość latania. Wymagania: Kontrola Reiatsu: 25, 20 w przypadku Quincy * pomniejszyłam wymagania aby istniała realniejsza szansa zdobycia tej umiejętności, Quincy uczą się jej łatwiej bo anime pokazywało że kontrola rei wydaje się być dla nich łatwiejsza i bardziej naturalna. Maskowanie ReiatsuOpis: Jesteś w stanie ukryć swoje reiatsu tak że trudniej Cie znaleźć. Premie: Możliwość maskowania reiatsu, przed osobami o niższej kontroli rei. Wymagania: Kontrola Reiatsu>Reiatsu * Sądzę że przydało się "przed osobami o niższej kontroli rei.", ponieważ wcześniej nie było wiadomo jak silna jest ta umiejętność MechanikOpis: Masz smykałkę do naprawy przeróżnych rzeczy, od mikserów i pilotów po auta lub nawet samoloty (jeśli masz wiedzę). Premie: Przy pomocy narzędzi potrafisz naprawić skomplikowane usterki, jesteś w stanie samodzielnie zrobić odpowiedniki prostych części lub przedmiotów. Wymagania: Inteligencja: 8. * Zmniejszyłam wymagania inta, dałam inny opis i nieco osłabiłam umiejętność. Uważam że umiejętność dzięki temu jest bardziej przystępna i realna. Pierwsza pomocOpis: Znasz zasady pierwszej pomocy, umiesz rozpoznać podstawowe schorzenia, choroby, a także zweryfikować rodzaj złamania itp. Premie: Znajomość podstawowych technik medycznych (udzielanie pomocy). Apteczka. Wymagania: Inteligencja: 8. * Zmieniłam nazwę umiejętności, zmniejszyłam wymagania, oraz nieco osłabiłam. Postanowiłam dodać oddzielną umiejętność odpowiadającą za lepszą znajomość medycyny. **** Medycyna Opis: Posiadasz całkiem rozległą medyczną wiedzę, potrafisz nastawiać kości, leczyć choroby przy przy użyciu leków, czy nawet przygotowywać medykamenty z odpowiednich składników. Premie: Znajomość medycyny, możliwość sporządzania skutecznych leków Wymagania: Inteligencja: 12. Pierwsza pomoc
*Napisałam tą zdolność bo uznałam że się przyda, jest trudniejsza do zdobycia niż pierwsza pomoc, ale daje dużo większe umiejętności... W końcu dzięki niej można tworzyć leki *** To jeszcze nie wszystkie umiejętności które chce zmienić, to na razie początek, więcej zrobię jak poczuje się troszkę lepiej. *** Do ewentualnej dyskusji zapraszam tu ----> https://bleach.forumpolish.com/t1724-dyskusja-umiejetnoci#48105- Możecie zasugerować co wam się podoba lub nie, oraz wypowiedzieć się na temat z mian lub dodać własne pomysły na edycje tych lub innych umiejętności | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-04-24, 02:28 | |
| Kolejny part proponowanych zmian, proszę zwrocie uwagę nań, gdyż znajdują się tu umiejętności o których mówiliście.
Mistrz Broni Opis: Posiadasz niesamowity talent w dziedzinie broni białej, jeśli coś wpadnie ci w ręce automatycznie staje się twoją bronią... Miecze, pałki, sztylety czy cała gama broni improwizowanej nie mają przed tobą tajemnic. Aby wyczuć środek ciężkości oręża i jego wagę wystarczy Ci tylko kilka chwil, kombinowany styl walki to często twój żywioł. Strzeżcie się ! Bowiem nawet niewinne krzesło w twoich rękach to zagrożenie. Wymagania: Inteligencja: 9, zręczność 16 *Usunęłam możliwość walki kilkoma orężami, to zostawię do zalety „oburęczność”, zmieniłam opis. Wzmocniłam wymagania, chociaż nie aż tak wiele gdyż umiejętność osłabiłam.
Nadzwyczajna Uroda Opis: Jesteś bardzo przystojnym mężczyzną/atrakcyjną kobietą. Z łatwością przykuwasz uwagę płci przeciwnej i czasem zazdrość własnej. Premie: Łatwość w kontaktach z płcią przeciwną. Wymagania: Wrodzone, odpowiedni opis postaci. *Zmieniłam nieco opis, nie było co poprawiać.
Obsługa Komputerów Opis: Potrafisz obsługiwać komputery, tworzyć strony internetowe i proste programy. Naprawa niewielkich awarii czy wymiana baterii w myszy optycznej nie są dla Ciebie specjalna trudnością. Premie: Obsługa komputerów. Wymagania: Inteligencja: 7 * Osłabiłam nieco, i zmniejszyłam wymagania
Hacker Opis: Komputery nie mają przed tobą żadnych tajemnic, znasz kilka językach programowania, potrafisz pisać skomplikowane programy czy destrukcyjne wirusy. Dodatkowo potrafisz włamywać się na mocno strzeżone servery... Niech drżą twoi wirtualni wrogowie... Mając części zamienne jesteś w stanie naprawić każdego kompa. Premie: Doskonała znajomość wszystkiego co związane z komputerami i internetem. Wymagania: Inteligencja 15 * Dodałam, wątpię aby ktoś chciał zrobić postać hackera... No ale może się zdziwię ? | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-05-09, 21:06 | |
| Proponowane zmiany umiejętności - Spoiler:
Oburęczność Opis: W przeciwieństwie do większości istot potrafisz używać swoich obydwu rąk równie dobrze. Możesz wyraźnie pisać obydwoma dłońmi, walczyć dwiema broniami z podobna skutecznością, czy też zabawiać innych sztuczkami wymagającymi koordynacji obydwu rąk. Wymagania: Zręczność: 15, jeśli umiejętność nie jest wrodzona (postać nie posiada jej od początku gry), długi czas treningu. * Zmieniłam opis na „mniej hardkorowy”, zwiększyłam ilość potrzebnej zręczności oraz usunęłam resztę wymogów... Zastanawiam się jeszcze czy nie dać by mniejszej sumy zręczności przy wrodzonym (słyszałam o ludziach którzy podobno się z tym urodzili), a tak to ciężko będzie wziąć to na starcie.
Otwieranie Bramy Senkai Opis: Potrafisz otwierać przejście pomiędzy światem żywych a Soul Society. Premie: Możliwość otwierania portalu między światami. Wymagania: Kontrola Reiatsu: 20, zanpaktou, pozwolenie *Usunęłam większość wymogów statystyk, dodałam dwa inne... Czemu ? Brame Senkai otwierali Shinigami, przy użyciu ZP. Dodatkowo uznałam że wymagane było by jakieś pozwolenie na wejście lub wyjście do SS... Władza chciałaby to pewnie kontrolować. UMIEJETNOŚĆ NIE OBEJMUJE artefaktów i przejść takich jakie miał Uruhara,
Pływak Opis: Potrafisz całkiem nieźle pływać. Premie: Umiejętność pływania. Wymagania: brak *Zmieniłam opis, oraz usunęłam wymogi statów. Umiejętność pływania nie jest zależna od siły itp. Oczywiście szybkość będzie wpływać na szybkość pływania a wytrzymałość na to jak długo można wytrzymać w wodzie... Zostawiam to do oceny MG
Podstawowy Samoobrony Opis: Znasz podstawy samoborny, potrafisz wyprowadzić kilka nieskomplikowanych ciosów i chwytów... Nie licz jednak na zbyt wiele jeśli twój przeciwnik jest doświadczonym wojownikiem. Premie: Znasz podstawy walki które mogą uratować ci życie. Wymagania: Siła: 7, Szybkość: 7, Zręczność: 7. * Zmieniłam nieco opis
Pojętność Opis: Bardzo szybko uczysz się nowych rzeczy, zwłaszcza tych które wymagają pamięci. Premie: Łatwość w przyswajaniu nowej wiedzy (czy to zwykłę informacje, czy zaklęcia shinigami lub Quincy). Wymagania: Inteligencja: 14, wrodzone. *Zmieniłam opis
Prawo jazdy Opis: Potrafisz prowadzić samochód osobowy, motor. Premie: Umiejętność prowadzenia pojazdów, prawo jazdy Wymagania: Inteligencja: 7, Wiek: 18+, człekokształtny *dodałam premie „prawo jazdy”, oraz zdjęłam ograniczania rasowe.
Anatomia (punkty witalne) Opis: Studiowałeś anatomie na tyle długo że znasz położenie organów i kości, wiesz też jak działają one w organiźmie. Możesz to wykorzystać tą wiedzę na wiele sposobów, w walce, lub w niesieniu pomocy. Premie: Dobra znajomość anatomii Wymagania: Inteligencja 12 *Zmieniłam nazwę oraz opis. Teraz jest mniej „szpanerski”, co więcej zmieniłam nieco samą umiejętność, wzmocniłam w jedną, osłabiłam w drugą. Nie daje premii do trafienia, ale daje większą wiedzę. Zmieniłam wymagania.
Regeneracja Masz niezwykle silny organizm, choroby znosisz lepiej niż inni. Zwykłe przeziębienia nawet się Ciebie nie imają. Odkąd pamiętasz twoje rany regenerują się bardzo szybko. Drobne skaleczenia potrafią zniknąć po dniu, może dwóch. Złamana kość zrośnie się o połowę szybciej. Premie: Przyśpieszona regeneracja, organizm odporniejszy na choroby, trucizny (w tym alkohol), oraz używki. Wymagania: Wytrzymałość: 10, Reiatsu: 10, wrodzone.
- miałam dodać więcej, ale ostano nie mam za wiele czasu Proponowana nowa wada - Spoiler:
Chorowity Opis: Odkąd pamiętasz byłeś chudszy i bledszy od rówieśników, masz podkrążone oczy. Na pewno nie wyglądasz jak okaz zdrowia... Zresztą trudno się dziwić, masz słabą odporność. Niemalże zawsze chodzisz przeziębiony, poważniejsze choroby są dla Ciebie sporym zagrożeniem. Po ostrym wysiłku fizycznym zdarzają Ci się zasłabnięcia a nawet omdlenia. Premie: Wrażliwość na choroby, trucizny i używki. Niemożliwość wykonywania długotrwałego, ostrego wysiłku fizycznego, szybciej się meczysz. Wymagania: brak
| |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-05-26, 19:36 | |
| | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-05-26, 20:18 | |
| Kolejna małą porcja, miałam dodać więcej ale jak zawsze znów wynikała mi dodatkowa robota, może jeszcze dziś w nocy coś dodam. - Spoiler:
Reiar Opis: Twój szósty zmysł (wyczuwania rei), jest niezwykle wyczulony. Odruchowo wyczuwasz energię, nawet nie musisz się nad tym skupiać (w przeciwieństwie do reszty). Znacznie trudniej ukryć przed tobą energię. Pozostawione przez kogoś cząstki ducha potrafisz wyczuć nawet po kilku godzinach. Twój zmysł działa tak jak nos psa. Premia: Łatwiej wyczuwasz ukryte cele ( + 5 kontroli rei tylko do wykrywania rei, nie wpisywane w statyski), nie musisz skupiać się aby użyć umiejętności. W zależności do tego jak silniej energii szukasz, możesz ją wyczyć nawet jakiś czas po tym jak została wydzielana. Wymagania: Kontrola Reiatsu: 14 *Zmieniłam opis, premie i zdjęłam wymagania psychiki. Teraz umiejętność jest dobra dla postaci śledczych.
Retoryka Opis: Masz gadane. Natura obdarzyła Cie wspaniałym zmysłem dobierania słów w rozmowie (lub sam go w sobie wytrenowałeś). Nawet zaskoczony, spontanicznie potrafisz ułożyć gładką. Nawet jeśli mówisz głupoty. Potrafisz układać pasjonujące przemowy, i nakłaniać ludzi do swojego zdania. Premię: Podczas rozmowy NPC lepiej reagują na twoje słowa. Łatwo przekonujesz do siebie ludzi, jeśli istnieje szansa potrafisz się nieźle targować ( - 25% - 50% cen, o ile cel ma mniejsza o psychikę), Łatwiej przekonujesz ludzi do zmiany zdania lub podjęcia jakiś działań (o ile mają mniej psychiki). Umiejętność nie działa jeśli Cel cie nie rozumie, bądź w całości pochłania go jakieś silne uczucie (np gniew, głód). Wymagania: Inteligencja: 12, Psychika: 10. * Zmieniłam opis, dałam dużo premii (czemu aż tyle ? Ponieważ żaden nie bardzo silny Wg mnie... A przynajmniej nie w tym świecie). Zwiększyłam wymagania.
Sojusznik Opis: Bohater posiada osobę, która z nim podróżuje, i zwykle opowiada się po jego/jej stronie. Siła sojusznika rośnie z czasem. Sojusznik może, jednak nie musi pomagać bohaterowi, wszytko zależne jest od jego/jej charakteru. Premie: Posiadanie NPC pomocnika. Wymagania: - *Zmieniłam nieco opis.
Syn Nocy Opis: Zdecydowanie noc to twój żywioł, dopiero po zmroku czujesz że żyjesz ! Wstępuje w ciebie nowa energia i werwa której brakuje Ci w ciągu dnia.. Trudno powiedzieć czemu ale w ciągu dnia nie potrafisz z siebie zbyt wiele wykrzesać. Może to słońce tak na Ciebie działa ? Albo przyzwyczajenie do nocnego stylu życia. Premie: W nocy statystyki (poza reiatsu, kontrolą raietsu i inteligencją) są o 25% większe od "bazowych", a w dzień 25% mniejsze. Wymagania: *Zmieniłam opis i premię, zdjęłam ograniczania z psychiki.
| |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-06-02, 02:45 | |
| Oto reszta podstawowego pakietu umiejętności: - Spoiler:
Szanowany Opis: W pewnej grupie społecznej twoja osoba jest niezwykle poważana. Jako iż masz całkiem dobrą opinie ludzie patrzą na Ciebie z szacunkiem. Chętniej Ci pomagają. Profity umiejętności mogą być różne zależne od danej grupy społecznej. Przykładowo mając dobrą opinię wśród kupców możesz mieć upusty. Kiedy jesteś znanym ze swoich poczynań Hollow (udało Ci się pokonać dominującą w okolicy bestię), inni puści będą się Ciebie bać. Premia: Korzyści mogą być różne w zależności od tego za co jesteś szanowany i przez kogo. Należy wpisać co zrobiła że zyskała sławę i kto ją poważa. Należy również zaproponować profit płynący z umiejętności. Wymagania: Odpowiednia historia, opis umiejętności oraz zgoda mistrzów gry przy akceptacji. *Zmieniłam opis, premię i wymagania. Teraz umiejętność wg mnie może być lepiej dopasowana do postaci.
Szpieg Opis: Opanowałeś zdolność cichego chodzenia (oczywiście poruszanie się w np. Kolczudze w tym nie pomoże), całkiem sprawienie potrafisz przemykać między cieniami oraz otwierać zamki za pomocą odpowiednich narzędzi. Premia: Zmniejszone poziomy trudności przy próbach skradania się, ukrywania i otwierania zamków. Wymagania: Zręczność 10, inteligencja 10, wytrychy jeśli gracz zamierza otwierać zamki. *zmieniłam opis, osłabiłam, zmieniłam premię i wymagania.
Kieszonkowiec Opis: Nauczyłeś się niezbyt chwalebnej techniki złodziejskiej, polegającej na wyciąganiu przedmiotów z kieszeni, torebek itp. Nie jeden portfel zmienił już właściciela tylko i wyłącznie dzięki tobie. Premie: Zmniejszone poziomy trudności przy próbach kradzieży kieszonkowej. Wymagania: Zręczność: 9 *Zmieniłam nazwę, opis, premię i co najważniejsze zdolności. Teraz umiejętność nie jest wrodzona.
Ulubiona Broń Opis: Lata praktyki sprawiły że nauczyłeś się używać pewnego, określonego rodzaju oręża. Broń pewnie leży Ci w dłoni, wiesz jak wykorzystać jej środek ciężkości. Premia: Zmniejszony poziom trudności na trafienie, zwiększone obrażenia w używaniu określonej przez gracza borni. Wymagania: Zręczność 9, minimalny wiek 15 lat, odpowiedni opis w historii (Przynajmniej kilka lat nauki walki), lub przyznane przez MG. *Zmieniłam nieco opis, premię i wymagania.
Urodzony Lider Opis: Coś w tobie sprawia że ludzie chętniej Cie słuchają. Jeśli działasz w grupie często jesteś wybierany na przywódcę... Z jakiegoś powodu zwyczajnie naturalnie pasuje Ci ta rola i odnajdujesz się w niej.
Premie: W swojej grupie (klasie, oddziale, stadzie hollow), masz posłuch. O ile ktoś nie przyćmiewa Cie silniejszym charakterem... Oraz nie masz szalonych, godzących w poglądy grupy planów, ludzie idą za tobą. NPC częściej wykonują twoje polecenia (o ile nie godzi to w ich poglądy), potrafisz inspirować innych, i przelewać na nich swoje uczucia (łatwo poprawiasz innym humory, a w walce twoja obecność zwiększa morale). Ludzie w grupie liczą się z twoim zdaniem, możesz liczyć na to że zawsze przynajmniej je rozważą. Premię: Ułatwienia MG, kiedy twoja postać kieruje jakąś grupą lub chce zdobyć przywództwo. Ułatwienia w wydawaniu poleceń postacią NPC, Twoja osoba zwykle zwiększa morale i polepsza humory. Wymagania: Psychika: 10, wrodzone. *Z tym mam problem... przyznam.
Utsusemi Opis: Podczas używania Shunpo jesteś tak szybki że potrafisz zostawić za sobą „ślad”, swoją rozmywającą się podobiznę. Dodadkowo poruszasz się tak szybko że jeśli ktoś nie jest naprawdę dobry w wyrwaniu rei, będzie miał problem z określeniem twojej prawdziwej pozycji. Premie: Utsusemi. Wymagania: Shunpo, Szybkość 40. *Zmieniłam opis, wzmocniłam, z wymagań osunęłam kontrole Rei, jednak zwiększyłam wymaganą szybkość.
Walka wręcz Opis: Podczas życia udało Ci się wytrenować jakiś styl walki wręcz (karate, judo, zapasy, czy też zwykła "walka uliczna"), jedno dobranie umiejętności odpowiada jednemu stylowi. Premie: Zmniejszone poziomy trudności przy walce wręcz, oraz umiejętności zależne od wybranego stylu (decyzja MG jakie umiejętności). Wymagania: Zręczność: 9, minimalny wiek - 15 lat, odpowiedni opis (kilka lat nauki), lub przyznane przez MG *Zmieniłam nieco opis, wymagania oraz premię. MG decyduje co graczowi styl daje. Przykładowo że zapasy mogą sprawić że ciężko się będzie wyrwać z chwytów
Widzenie w ciemności Opis: Postać dysponuje zdolnością wyraźnego widzenia przy oświetleniu porównywalnym ze światłem gwiazd i księżyca. Zasięg wzroku w takich warunkach wynosi 30m. Ta umiejętność jest bezużyteczna w całkowitej ciemności. Premię: Postać widzi znacznie więcej w warunkach kiedy wokoło niewiele jest światła. Wymagania: odpowiedni opis, wrodzone albo przyznane przez MG.
Wyczucie Zamiarów Opis: Nauczyłeś czytać się wiele z zachowania innych. Widzisz nerwowe ruchy podczas kłamstwa takie jak mruganie, drapanie się itp. Ciężko przed tobą ukryć prawdę... Premie: Zwiększony poziom trudności przy próbach okłamywania twojej postaci. Wymagania: Inteligencja: 10, Psychika: 10. *Zmieniłam nieco opis i premię.
Wyostrzone Zmysły Opis: Jeden z twoich zmysłów jest niezwykle wyczulony, za jego pomocą potrafisz „dostrzec” o wiele więcej od potencjalnego człowieka... Czasem jednak nadmiar nie jest dobry. Jedno wybranie umiejętności oznacza że jeden zmysł jest wyczulony. Można wybrać wielokrotnie na różne zmysły. Premie: Wyczulony jeden ze zmysłów (oprócz wykrawania rei). Wymagania: wrodzone, odpowiedni opis. *Mocno osłabiłam, zmniejszyłam wymagania.
Wytrwały Survival'owiec Opis: Wiesz jak przetrwać na łonie natury. Potrafisz zbudować proste pułapki, szałas. Wiesz co nadaje się do jedzenia, a czego trzeba unikać. Potrafisz ukryć się w dziczy i masz wiedzę potrzebną do przeżycia w niej. Premie: Ułatwienia do ukrywania się w dziczy, wiedza i podstawowe umiejętności do przetrwania w niej. Wymagania: Inteligencja 9, Wytrzymałość 7 *Zmieniłam opis, premię i wymagania.
Zrozumienie Oczu Opis: Jeden rzut oka i jesteś w stanie stwierdzić jakie uczucia targają daną osobą. Ruchy gałek ocznych, pojawiający się pot, przygryzanie warg potrafią powiedzieć Ci naprawdę wiele o człowieku ( i nie tylko). Premie: Podpowiedzi MG co do intencji NPC. Wymagania: Psychika: 12. Psychika musi być większa od postaci 'badanej'. *zmieniłam opis, premię i wymagania.
| |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-06-14, 12:44 | |
| | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-06-14, 18:56 | |
| Hirenkyaku Opis: Hirenkyaku bardzo przypomina Shunpo, obydwie umiejętności pozwalają użytkownikom w mgnieniu oka zmienić miejsce. Hirenkyaku bazuje na tym aby do stóp wysłać odpowiednią ilość raietsu, tak, aby się odbić i błyskawicznie przenieść. Umiejętność wymaga dosyć sporej kontroli raietsu, gdyż energię duchową trudno utrzymać w jednym miejscu. Wymagania: Szybkość: 15, Kontrola Reiatsu: 25 *Zmieniłam opis
Kreacjonista Opis: Quincy są mistrzami manipulacji energii duchowej. Dzięki tej umiejętności są oni w stanie przy użyciu odpowiedni dużej ilości rei stworzyć przedmiot, lub zmodyfikować istniejący (o ile zbudowany jest z rei, nie działa na istoty duchowe i zanpaktou). Premie: Możliwość tworzenia różnych kształtów za pomocą rei (koszty i premię zależne od MG). Wymagania: Kontrola raietsu: 40. *Zwiększyłam wymagania, wzmocniłam
Świetlista Zbroja (Leichte Rüstung) Opis: Quincy otacza się cząstkami rei tworząc wokół siebie aurę raietsu, swoistą zbroje która pochłania część obrażeń oraz słabsze ataki na bazie rei. Używanie zbroi jest bardzo rei chłonne, co oznacza że nieumyślne jej użycie może doprowadzić do szybkiej klęski. Premie: Wzmocniona obrona całego ciała (zbroja pochłania obrażenia w wysokości 1 / 2 kontroli rei, pochłania ataki na bazie rei w wysokości 1 / 2 kontroli rei), koszt utrzymania zbroi na jedna turę = kontroli rei. Wymagania: Kontrola Reiatsu: 20 *Osłabiłam zdolność i wymagania.
Licht Regen Opis: Quincy potrafi zalać swojego wroga deszczem słabych strzał. Ilość strzał którą może wypuścić na sekundę równa jest kontroli rei * 5. Premię: Licht Regen, Każde 5 wystrzelonych strzał kosztuje 2 rei, ich siła jest nikła, zależna od kontroli rei (decyzja mg). Wymagania: Kontrola Reiatsu: 20, Podwójny strzelec. *Osłabiłam zdolność i wymagania.
Migawka (myślę nad tym wciąż).
Nawrócony niszczyciel Opis: Twoje strzały zamiast niszczyć dusze (np hollow), odsyłają je do Społeczności Dusz. Quincy posiadający tą zdolność nie są postrzegani przez Shinigami jako wrogowie. Niestety trudno udowodnić innym że twój łuk nie niesie apokalipsy a ukojenie. Premię: Kiedy twój energetyczny atak zabije dusze, ta nie jest niszczona a wysłana do społeczności dusz lub piekła. Wymagania: 12 psychika.
Podwójny Strzelec Opis: Potrafisz strzelać dwoma strzałami na raz. Premie: Możesz wystrzelić 2x więcej strzał z łuku. Wymagania: Zręczność: 15, kontrola rei 12 *Zmieniłam nieco opis i wymagania.
Ransotengai Opis: Technika jest esencją uporu Quincy, pozwala ona bowiem za pomocą duchowych nici kontrolować ciało lub pojedyncze członki kiedy nie jest to już z jakiś przyczyn możliwe. Bardzo przydatne kiedy ręka doznała złamania lub całe ciało niezdolne jest do ruchu poprzez przykładowy paraliż (pamiętajcie jednak że to pozwala tylko na ruch, wykorzytwanie tej umiejętności może prowadzić do bólu i uszkodzeń ciała). Premie: Możliwość walki mimo paraliżu. Wymagania: Kontrola Reiatsu: 25
Rurkarz Opis: Długotrwała nauka sprawiła że potrafisz tworzyć rurki, nie jest to łatwe zadanie gdyż sworznie jednej kompletnej rurki wymaga ogromnych nakładów rei. Większość początkujących postaci nie mającym innego źródła rei niż własne może potrzebować 3 tygodni do sworznia kompletnej rurki. Premie: Możliwość tworzenia rurek (kompletnych i niekompletnych – słabszych), jeśli umiejętność brana jest na starcie gracz otrzymuje do ekwipunku 5 dodatkowych rurek Wymagania: 7 inta, 7 raietsu.
Pozostałych dwóch nie przerabiam gdyż: 1) Fechmistrza można zastapić ulubioną bronią z ogólnych. 2) Spostrzegawczość quincy można zastąpić anatomią z ogólnych... Ewentualnie mogę przerobić na coś kompletne innego. | |
| | | Roten Yaiba
Mistrz Gry : Kitsune
Karta Postaci Punkty Życia: (210/220) Punkty Reiatsu: (2225/2250)
| Temat: Re: ZMIANY 2012-11-22, 17:32 | |
| Naprawiłem wam pasek Punktów Reiatsu (zniknęło na hostingu obrazków zamknięcie go z lewej i prawej strony) oraz wyśrodkowałem obrazek oddzielający posta od podpisu. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2013-04-14, 01:45 | |
| Z dniem dzisiejszym z listy mistrzów gry znika Kenjiro Sakurai, od dłuższego czasu nie ma o nim żadnych wieści. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2013-05-21, 20:18 | |
| Z przykrością informuje że CZaras złożył wczoraj na moje dłonie dymisje, jak się zdaję nasze poglądy były nieco zbyt różne. Bardzo dziękuje za ciężką pracę. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2013-06-11, 16:42 | |
| Dnia dzisiejszego CZaras dostaje swój jak najbardziej zasłużony awans, gratuluje i powodzenia !
***
Aktualizuję listę i poziomy mistrzów gry
| |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2013-07-24, 18:17 | |
| Witajcie, piszę ponieważ pragnę wprowadzić jedną zmianę do gry. Wszelakie negatywne lub pozytywne komentarze proszę pisać na PM do mnie, aby tu bałaganu nie robić.
Pierwsza zmiana dotyczy umiejętności "Wrażliwość na alkohol"
Wrażliwość na Alkohol - 1 pkt Opis: Jak sama nazwa wskazuje, wada ta sprawia iż postać jest niezwykle podatna na działanie alkoholu. Nawet niewielkie ilości wzmacnianych nim trunków powodują u takiej osoby zawroty głowy i syndromy silnego upicia się. Większe ilości prowadzą zwykle do szybkiej utraty przytomności. Skutki działania alkoholu widać nawet w obecności silnego jego zapachu. Premie: Pod wpływem alkoholu nawet w małych ilościach tracisz przytomność. Wymagania: Nadzwyczajna wrażliwość na alkohol opisana w charakterze/historii. *Pragnę ją zbalansować, w tej chwili to jedna z tych wad które można brać bez problemu jako "darmowe". Co więcej jest trochę nie realna, tym bardziej że w tym wypadku nawet zapach może upić...
Oto moja propozycja
Wrażliwość na trucizny - 1 pkt Opis: Masz niewielką tolerancje na wszelakie trucizny (w tym alkohol). Szkodzą Ci bardziej niż innym. Aby Cie otruć wystarczy jedynie 1/3 dawki, potrzebnej do otrucia zdrowego, normalnego człowieka. Konsekwencja tego jest to że łatwiej Cie upić, środki odurzające działają mocniej i potrzeba mniejszej ich ilości. Premie: Tolerancja na trucizny i używki jest zmniejszona, przy sprawdzaniu jak postać gracza zareaguje na owe substancje MG patrzy tylko na 1/3 wytrzymałości. Wymagania: Wszystkie rasy prócz Hollowa, nie łączy się z wadą chorowity | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2013-07-24, 21:28 | |
| Dev zwrócił mi uwagę na:
Chorowity - 1 ptk Opis: Odkąd pamiętasz byłeś chudszy i bledszy od rówieśników, masz podkrążone oczy. Na pewno nie wyglądasz jak okaz zdrowia... Zresztą trudno się dziwić, masz słabą odporność. Niemalże zawsze chodzisz przeziębiony, poważniejsze choroby są dla Ciebie sporym zagrożeniem. Po ostrym wysiłku fizycznym zdarzają Ci się zasłabnięcia a nawet omdlenia. Premie: Wrażliwość na choroby, trucizny i używki. Niemożliwość wykonywania długotrwałego, ostrego wysiłku fizycznego, szybciej się meczysz. Wymagania: brak
Od tej chwili wada ta daje dwa punkty a nie jeden. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2013-07-24, 21:31 | |
| W najbliższych dniach będą trwały pracę porządkowe na forum | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2013-08-15, 23:09 | |
| W ramach porządków usuwam zdolność:
Sanitariusz Opis: Shinigami zna podstawy pierwszej pomocy, a także posiada podstawowe umiejętności leczenia. Ponadto jego shikai oraz bankai mają charakter leczniczy, medyczny. Leczące reiatsu. Premie: Łatwość w dostaniu się do 4 dywizjonu. Medyczne shikai oraz bankai. Opanowane techniki lecznicze. Tylko dla zaczynających jako Shinigami.
Kiedyś już czyściliśmy forum ze zdolności które zapewniały konkretny rozwój zanpaktou... Nie wiem czemu ta się uchowała. Jeśli ktoś już ją posiada, i jest mu niezbędna, to proszę jej nie usuwać. Nie chcę nikomu psuć gry i koncepcji postaci. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2013-08-27, 09:46 | |
| Poddaliśmy głosowaniu początkowe bonusy hollow. Zadecydowaliśmy jednak że pozostają one bez zmian. Miast tego pojawi się inna zmiana podczas rozwoju.
Aktualny bonus Adjuchas
Po awansie: +5 inteligencja, +2 wytrzymałość, szybkość, siła, zręczność, reiatsu oraz kontrola reiatsu.
Zmieniamy na
Po awansie: + 4 int, +1wyt, +1szybkość, +1siła, +1zręczność, +1reiatsu, +1 kontrola reiatsu, oraz 7 ptk rozdysponowanych przez mistrza gry na dowolne statystyki.
Oraz druga zmiana na poziomie arrancar
Aktualny bonus: Arrancar w formie wyzwolonej zanpakutou mogą być tyle minut (tur), ile posiadają reiatsu. Po transformacji zanpakutou: pełna regeneracja PŻ, mnożnik x2 do wybranej przez MG statystyki.
Zmieniamy na: Arrancar w formie wyzwolonej zanpakutou mogą być tyle minut (tur), ile posiadają reiatsu. Po transformacji zanpakutou: pełna regeneracja PŻ (Działa tylko raz na jedną walkę z jednym lub wieloma przeciwnikami!), mnożnik x2 do wybranej przez MG statystyki.
| |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2013-09-02, 15:19 | |
| Z dniem dzisiejszym zmieniam umiejętności „Z Rodziny”
Do tej pory wyglądało to tak:
Opis: Dusza lub shinigami należy od początku gry do jakiejś rodziny, przez co jest bardziej ceniona przez innych. Premie: Gracz może wybrać, do jakiej rodziny chce należeć: Kuchiki, Kasumi-Ooji, Fon, Shiba, Shihouin, Hitsugaya. Oprócz tego gracz z rodziny otrzymuje dodatkowe 500 Ryo. Wymagania: Rozpoczynanie gry jako dusza lub shinigami.
Teraz będzie wyglądało tak:
Opis: Dusza lub Shinigami należą do rodziny szlacheckiej. Takie urodzenie wpływa na bardzo wiele aspektów życia. Oczywiście jest ono zależne od tego do jakiego rodu się należy, i jaką spełnia się w nim funkcje. Gracz może należeć do mało ważnego lub średnio ważnego rodu jaki sam wymyśli. Może też dołączyć do wielkich rodów takich jak Kuchiki, Kasumi-Ooji, Fon, Shiba, Shihouin. Premie: Postać gracza należy do rodziny szlacheckiej. Premie ustala mistrz gry, w oparciu o to do jakiej rodziny należy bohater i jakie spełnia funkcje w rodzie. Wymagania: Shinigami lub dusza. Wybór gałęzi rodu która nie jest zajęta. Odpowiednio dobra historia i karta postaci (im ważniejszy ród i funkcja gracza w rodzie, tym wymagana lepsza KP), jeśli ktoś chce zostać dziedzicem ważnego rodu, to musi napisać NAPRAWDĘ dobrą kartę (robicie to na własną odpowiedzialność!). W przypadku gdy gracz pisze własną rodzinę, wymagany opis pod kartą postaci. Powinien zawierać nazwę, stopień wpływów politycznych i bogactwa (niskie lub średnie), oraz krótką historie rodu. * Niektórzy mistrzowie gry łączą przygody różnych graczy, co oznacza że nie możemy dopuścić do tego aby istniały dwie różnie głowy rodu i spadkobiercy rodzin. Nim zaczniesz pisać kartę lepiej zorientuj się czy wybrane przez Ciebie miejsce nie jest zajęte ! (Na tą chwile zajęto główne gałęzi rodów: Kuchiki, Shiba, Shihouin).
Prawo nie działa wstecz. Osoby które są już w rodzinach nie muszą nic zmieniać i rodów „uciekać”. Jeśli istnieją karty oczekujące, albo w fazie akceptacji, które w jakiś sposób ucierpiały na zmianach (na przykład poprzez usuniecie jednego z wielkich rodów), nie muszą się martwić. Karty będą sprawdzane w oparciu o starszą umiejętność. | |
| | | Kamys
Mistrz Gry : Izdurbal
Karta Postaci Punkty Życia: (102/290) Punkty Reiatsu: (41/156)
| Temat: Re: ZMIANY 2013-12-08, 16:00 | |
| Z dniem dzisiejszym ulegają zmianie cechy i bonusy profesji Vaizard. Poza zmianami które proponowaliście, wzięłam też poprawkę na umiejętność utrzymania maski. Teraz maskę można trzymać krócej niż wcześniej (mimo że Ichi był bardzo silny, to sam maskę trzymał tylko kilka chwil). W razie chęci wyrażenia komentarzy na ten temat, zapraszam na PW zainteresowanych (cała sprawa podlega wciąż dyskusji). | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: ZMIANY | |
| |
| | | | ZMIANY | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|