Dla szmaragdów zrobię wszystko nawet kogoś wk.. znaczy hej hej ludzie tutaj analiza buildów postaci itp
Będziemy iść odwrotnie do listy imperatora, czyli zaczniemy od nr 1 znanej jako
Chikaze.
Ogólnie rzecz ujmując build Chikaze, wygląda jakby Ekkusu nie był w stanie się zdecydować co ona ma właściwie robić, przez co finalnie wyszła (patrząc na skille raczej przypadkowo) Jackiem wszystkich Handli, rozwalając masę swojego progresu pomiędzy np. biegłości takie jak łuk czy tachi.
O ile jeszcze patyk ze sznurkiem można zrozumieć/ bo zaczynała jako Quincy i jakby ciężko byłoby sobie bez tego poradzić, tak na samo Tachi można zareagować lekkim XD. Niemniej jednak jest uzbrojona w solidny zestaw statystyk, z wybijającą się zręcznością, jak i Rei pochodnymi na czele co wraz z jej boostem do statystyk pozwala nadrabiać braki w umiejętnościach szermierczych, jak, i skille pokroju pancerz wiary dają jej niezbędny margines na popełnienie błędu.
Oprócz statystyk Chikaze ma też narzędzia do walki dystansowej, jak i możliwości utrzymania tego dystansu a dzięki specjalnej umiejętności jej nowego miecza sprawdza się też w otwieraniu "puszek".
Over all o ile buildowi brakuje prawdziwego asa w rękawie, wydaje się całkiem znośnie zbalansowany, a o ile Bogini kiedyś nauczy się poprawnie machać swoim mieczem, ma potencjał na stanowienie problemu nawet dla silniejszych od siebie przeciwników.
Przez ogólne rozbicie umiejętności Chikaze nie ma dla niej jakoś dobrego planu rozwoju, gdyż w którąkolwiek stronę nie pójdzie, zawsze będzie miała jakieś dobre możliwości.
Kontr intuicyjnie na drugim miejscu znajduje się bezsprzecznie najpotężniejsza postać tego forum, znana pod imieniem
Yuzuru Tanaka.
Tanaka jest głównie postacią nastawioną na bezpośrednie starcia dzierżącym w rękach naprawdę potężne Zanpakutou oraz mający wysokie jak na realia forum statystyki. Na papierze brzmi to nie specjalnie, jednak to, co robi całą różnicę to umiejętności, a mianowicie Shikai i maska Hollowa, które to po aktywacji zmieniają Tanakę w napakowanego statystykami fizycznymi i Rei bestię zdolną do wykasowania prawie każdego użytkownika forum jednym atakiem na domiar złego (dla jego przeciwników ofc) szybkość Tanaki jest na tyle absurdalna, że nikt oprócz Chikaze nie byłby w stanie nawet nadążyć, się bronić, a patrząc na absurdalną siłę shinigami, nawet jeśli ktoś to zablokuje, to wątpię, żeby ktokolwiek wytrzymał ten cios.
Można wymieniać jego liczne kido, ale oprócz absurdalnych statystyk, które Tanaka zdobywa na boostach nie, należy też zapominać o umiejętności jego wykałaczki. Jest ona na tyle dewastująca, że aktualnie żadna postać na forum nie jest w stanie się nawet łudzić, że może to przeżyć.
Nie ma co się tutaj długo rozwodzić, build jest prosty jak budowa cepa. Przez brak umiejętności szermierki oraz niską zręczność wiedza o anatomii wydaje się bezużyteczna, ale na szczęście Tanaka nie musi się tym martwić, gdyż może przytłoczyć tak naprawdę dowolną osobę na tym forum.
Jeśli chodzi o propozycje rozwoju, to radziłbym skupić się na podpakowaniu zręczności oraz przede wszystkim walki mieczem. Przy takich statystykach oraz destruktywnych możliwościach dodatkowy as w rękawie, jakim jest możliwość zrobienia komuś krzywdy, nawet małym cięciem może sprawić, że Tanaka będzie w stanie położyć przeciwników z nie swojej ligi, zanim ci zdadzą sobie sprawę, z jak ciężkim adwersarzem przyszło im się zmierzyć.
Nr 3 na naszej liście jest
Martell Fortalesa.
Martell to jeden z nielicznych Hollowów na forum i do tego postać zbudowana na absolutną puszkę a toną siły, wytrzymałości oraz zaporowymi ilościami Rei. Wsparte jest to dodatkową zaletą, która czyni Martella niesamowicie wytrzymałym i pozwala mu na przyjęcie na siebie tony ciosów. Oprócz tego Martell uzbrojony jest w gigantyczną kulę zadającą absurdalnie wielkie obrażenia oraz można nią wykonywać ataki dystansowe. Na domiar tego Fortales nie lubi się za bardzo z prysznicem, przez co aktywnie osłabia statystyki ludzi z niższą wytrzymałością, znajdujących się koło niego, jak i może kontrolować glebę, a do ataków dystansowych używa niesamowicie silnego uderzenia zwanego Cero.
Wyżej wymienione mocne strony sprawiają, że nasz Hollow jest istną maszynką do mielenia płotek, które to nie są w stanie go nawet zadrasnąć. Niestety o ile koledzy z rankingu wyżej mogą podchodzić do silniejszych od siebie z odrobiną pomysłu i sprytu Martell na tym polu całkowicie odpada, gdyż pozbawiony możliwości obniżania statystyk bądź negowania obrażeń za pośrednicwtem Rei staję się praktycznie bezbronny. Cała sytuacja zaczyna wyglądać dużo gorzej, jeśli dodamy do tego niską kontrolę Rei, przez co staje się bardzo mało wersytalny, jeśli chodzi o odpowiednie boosty w stosunku do przeciwnika oraz fakt, iż przy jego statystykach zręczności, oraz szybkości, jak i całkowitemu braku biegłości w posługiwaniu się swoją bronią ataki dystansowe kulą są bardziej niebezpieczne niż pomocne, a Cero przez wzgląd na czas ładowania pozwala dodowlnemu zwinniejszemu przeciwnikowi na sprawny unik.
Powyższe problemy sprawiają, że Martell jest całkowicie bezbronny przeciwko postaciom z dobrym atakiem dystansowym, kolejnym gigantycznym problemem są postacie zbudowane podobnie do Martella które przez fakt posiadania większej biegłości lub po prostu wyższej szybkości są w stanie spokojnie zgnieść naszego Pustego w bezpośredniej walce, jak i postacie stworzone pod jedno mocne dupnięcie, które są w stanie zakończyć sprawę, zanim Martell wyrzuci na kostce szczęśliwe oczko.
Powyższe problemy sprawiają, że o ile Martell nie walczy przeciwko wyraźnie słabszemu przeciwnikowi, to w większości przypadków musi liczyć na szczęście oraz wrodzoną głupotę przeciwnika, oraz swój spryt, Sytuacji nie pomaga fakt, iż zmęczenie wpływa na niego tak samo, jak na resztę, więc z każdym kolejnym ciosem jego skuteczność bojowa spada, przez co ciosy z wyjątkowo niecelnych stają się często narzędziem do odganiania much z pola walki.
Powyższy opis nie zwiastuje Martellowi świetlanej przyszłości w zdominowaniu swojej rasy, niemniej jednak w przeciwieństwie do top 2 jego build można bardzo łatwo znacząco poprawić, dzięki dodaniu do niego umiejętności negującej, a nie zmniejszającej obrażenia co pozwoli mu na bycie mniej podatnym przeciwko mocniejszym ładowanym atakom oraz zainwestowanie w jakąś formę Recles Strika, która pozwoli Martellowi, na wymienianie się z przeciwnikiem cios za ciosem gdzie będzie mógł użyć swojej większej puli HP i RP na swoją korzyść.
Doszliśmy w końcu do ostatniej osoby na tej liście, która się liczy w skali power levela, a mianowicie
Kyoraku Kisuke.
Kisuke jako adept nauk Ekkusu ewidentnie siedział i robił notatki z poczynań Chikaze, gdyż jest wysoce zbalansowaną postacią pod względem statystyk. Posiada standardowy zestaw shinigami, oprócz tego jest uzbrojony w dość dużą liczbę kido oraz wozi się po Soul Soc ze swoim bogactwem, żoną i paroma artefaktami, z których najsilniejszy jest ewidętnie jadeitowy ząb lubiący systematycznie robić go w ciula.
Jak każdy powyżej Kyoraku nie posiada specjalnie dobrego wyszkolenia w posługiwaniu się swoją bronią, lecz na swoją obronę może powiedzieć, że miał lepsze rzeczy do roboty jak np. wyrywanie kobiet albo gromadzenie pieniędzy.
Największym problemem Kisuke jest jego brak shikai, przez co niestety niewiele można powiedzieć w tym momencie o tej postaci, ma na pewno dobre podstawy oraz potencjał, żeby na spokojnie prześcignąć Martella, jak tylko uda mu się w końcu dogadać ze swoim Zanpaktou jak już nie byłby w stanie tego dokonać, podchodząc do walki ostrożniej.
Reszta osób jak na razie znajduje się zbyt daleko z tyłu, żeby wnioskować cokolwiek o ich postaciach, zresztą już Kisuke był problem, gdyż poza statami nie posiada żadnych umiejętności.