Venator
Mistrz Gry : Watanabe-san
Karta Postaci Punkty Życia: (160/160) Punkty Reiatsu: (304/320)
| Temat: Umiejętności - duchowe 2021-11-12, 23:50 | |
| Dzika aura Opis: Nie jest żadną tajemnicą, że wysokie reiatsu jest trudne do kontroli. Umiejętne władanie swą energią do zwiększenia osiągów fizycznych jest podstawą w duchowym świecie, jednak osoby dysponujące rozbuchaną aurą również mogą się wzmocnić, choć czynią to w sposób chaotyczny i nieprzewidywalny. Bez kontroli sięgają po drapieżną energię, która osnuwa ich ciało, przepełniając mięśnie. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie lepszych rezultatów fizycznych w losowym pojedynczym aspekcie lub kilku (co wynika z chaotyczności tej energii). Koszty techniki są jednak ogromne zarówno w energii, jak i zdrowiu, bowiem technika od samego początku używania kaleczy swego użytkownika. Premie: Do losowanej za każdym razem statystyki fizycznej (lub kilku) przekazana zostaje liczba punktów stanowiących równowartość statystyki Reiatsu użytkownika. Koszt: Co turę ilość PR stanowiącą równowartość 1.5 statystyki Reiatsu oraz ilość PŻ równą 1/2 statystyki Reiatsu. Wymagania: Reiatsu: 30, Reiatsu wyższe niż Kontrola Reiatsu.
Hifurei „Duchowa skóra” Opis: Fullbringerzy, Quincy czy Bounto posiadając materialne ciała rzucają się w oczy. Dlatego opanowali pewną technikę, w której poprzez uwolnienie cząsteczek duchowych przez skórę są wstanie ukryć swe ciało stając się niewidzialnym dla zwykłych ludzi. Jednak zdolność posiada pewne mankamenty. Jeżeli podczas niewidzialności zwróci na siebie czyjąś uwagę np. otwierają drzwi albo dotykając kogoś efekt zostaje rozmyty ujawniając użytkownika techniki. Jest on także widoczny dla mechanicznych rejestratorów czy czujników otwierających drzwi. Ponadto Hifurei nie maskuje zapachu i wydawanych dźwięków. Premie: Ukrycie przed istotami nieświadomymi duchowo. Wymagania: Kontrola reiatsu: 30, Rasa materialna.
Medytacja Opis: Dobrze opanowałeś jakąś formę medytacji, dzięki niej jesteś w stanie oczyścić swój umysł i sięgnąć do najgłębszych rezerw swojego ciała. Premie: Medytacja zapewnia dwa bonusy. Pierwszy bonus tyczy się punktów reiatsu. Odnawia on jednorazowo 20% maksymalnej liczby PR(minimalny czas medytacji wymagany to jedna godzina. Kolejne godziny nie zapewnią ponownie tego bonusa. Do użycia raz dziennie). Drugi bonus daje tymczasowy (określony poniżej w opisie zdolności), bonus do kontroli reiatsu równy 1/3 psychiki. 30 minut medytacji zapewnia bonus trwający równo godzinę. Analogicznie godzina medytacji daje dwie godziny działania bonusa. Bonus zaczyna działać dopiero po skończeniu sekwencji medytacji. Łącznie w ciągu dnia można medytować tyle ile się chce, jednak po pięciu godzinach medytacje przestają przynosić efekty (to oznacza że nie można uzyskać bonus którego czas działania w ciągu dnia przekracza 10 godzin). Wymagania: Psychika: 15.
Przekształcanie Reiatsu Opis: Reiatsu - jedni je ukrywają, inni eksponują. Ty nauczyłeś się je... zmieniać. Manipulować jego częstotliwością, natężeniem, drobnymi niuansami które pozwalają odróżniać poszczególne rasy i osoby. Możesz zmienić swoje rei by przypominało dowolne inne które wcześniej odczuwałeś, wyjątkiem jest rei Kami które jest nie do podrobienia, bez względu na umiejętności manipulującego rei. Możesz też "upiększać" swoje rei, dzięki czemu inni podświadomie czują do ciebie większą sympatię. Premie: Możliwość zmiany swego reiatsu by przypominało energię należącą do kogoś innego. Wymagania: Kontrola Reiatsu: 50.
Przenikliwość Opis: Słabe dusze, zgodnie z popularnymi wierzeniami, są w stanie przechodzić przez materię jakby nie istniały. Już jednak niewielka ilość ponadprzeciętnej energii duchowej powoduje, że tracą tą zdolność. Przy odpowiedniej manipulacji swoim duchowym ciałem można jednak ponownie osiągnąć ten efekt, jednak nie jest to łatwe. Można pokonać tylko jedną ścianę przeciętnego bloku mieszkalnego naraz przy chwili koncentracji, po czym trzeba poczekać chwilę. Jakiekolwiek pole czy zabezpieczenie duchowe uniemożliwia wykorzystanie tej mocy, podobnie jak bliskie sąsiedztwo istot o podobnej (Bądź większej) mocy co użytkownik. Ponadto działa to tylko na materię fizyczną. Premie: Możliwość przenikania przez materię. Wymagania: Kontrola Reiatsu: 25, Psychika: 15, tylko istoty duchowe.
Reiar Opis: Twój szósty zmysł (wyczuwania rei), jest niezwykle wyczulony. Odruchowo wyczuwasz energię, nawet nie musisz się nad tym skupiać (w przeciwieństwie do reszty). Znacznie trudniej ukryć przed tobą energię. Pozostawione przez kogoś cząstki ducha potrafisz wyczuć nawet po kilku godzinach. Twój zmysł działa tak jak nos psa. Premia: Łatwiej wyczuwasz ukryte cele ( + 5 kontroli rei tylko do wykrywania rei, nie wpisywane w statyski), nie musisz skupiać się aby użyć umiejętności. W zależności do tego jak silniej energii szukasz, możesz ją wyczuć nawet jakiś czas po tym jak została wydzielana. Wymagania: Kontrola Reiatsu: 14
Reiki Opis: Technika uzdrawiania z której korzystają ludzie. Jest jednak bardzo ograniczona i nie może być rozwijana, nawet z wzrostem umiejętności leczącego. Zabieg trwa 5 minut i przywraca 10 życia i 20 rei pacjentowi. Zabieg można wykonać na jednej osobie raz dziennie, leczący może użyć reiki tylko 4 razy dziennie kosztem 10% maksymalnych PR, gdyż jest to bardzo wyczerpujący zabieg. Wymagania: Reiatsu: 10, Kontrola Reiatsu: 10, odpowiedni trening (najczęściej drogi 1000 ryo.), Człowiek bądź Quincy.
Sztukmistrz Opis: Reiatsu jest wszechobecne. Jako podstawowy budulec wszystkiego co istnieje w Soul society i jako tworzywo duszy. Jest obecne w powietrzu każdego ze światów. Stanowi surową energię, której można nadać dowolny kształt. Poszczególne rasy wykorzystują ku temu różne narzędzia - shinigami kształtują reiatsu przy pomocy zanpakuto i kido, ludzie i dusze korzystają ze wrodzonych umiejętności. W pewnym sensie jest to jednak ograniczone. Zanpakuto bazujące na żywiole ognia nigdy nie będzie mogło stworzyć lodu, ale już osoba, która dysponuje odpowiednio wysoką kontrolą nad energią będzie mogła zmienić odrobinę reiatsu zarówno w płomień, jak i kawałeczek lodu. Wystarczy odrobina skupienia i intencja, aby przyspieszyć bądź spowolnić pojedyncze cząsteczki reiatsu. Podobna umiejętność raczej nie pomoże w walce, ale przy łucie pomysłowości można wysnuć dziesiątki zastosowań dla umiejętnego przekształcenia reiatsu. Może warto przemyśleć karierę magika? Premie: Możliwość ograniczonego przekształcania reiatsu w np. płomień, lód, niewielkie wyładowanie elektryczne. Wymagania: Kontrola reiatsu: 12
Śniący Opis: Potrafisz "wychodzić" z ciała. W czasie "śnienia" prawdziwe ciało jest nieruchome i bezbronne, ale jakie ma to znacznie kiedy możesz poruszać się jako dusza i straszyć uciążliwych sąsiadów? W przypadku istot duchowych funkcjonujących w świecie żywych w gigai, potrafisz opuścić sztuczne ciało bez pomocy połykania cukierka ze zmodyfikowaną duszą. Premie: Potrafisz opuszczać materialne ciało Wymagania: Psychika: 10.
Wulkan reiatsu Opis: Niektórzy są silni, inni wytrzymali albo inteligentni. Ty nie wybijasz się nad przeciętność na żadnym z tych aspektów. Masz za to olbrzymie pokłady energii duchowej, która staje się Twoim największym atutem. Dzięki niej jesteś w stanie zwiększać swoje statystyki fizyczne, a także rzucać potężniejsze zaklęcia. Premie: Przy wyliczaniu pkt reiatsu stosujesz zmieniony wzór 1.3 x (0,75R + 0,25KR)^2=pkt reiatsu. Wymagania: Reiatsu: 12, wrodzone.
Wyczucie portali Opis: Umiejętności tej nie da się nauczyć, chociaż chętnych na to by nie brakowało. Wrodzony dar pozwala wyczuć specyficzne zaburzenia przestrzeni towarzyszące otwieraniu się portali między światami. Tyczy się to zarówno garganty pustych, bramy senkai shinigami, jak i nawet tęczowego mostu używanego przez niektóre kami. Posiadacz tego daru wie gdzie pojawi się przejście chwilę przed tym nim do tego dojdzie. Nie musi przy tym się skupiać by to wykryć. Szósty zmysł da znać za wczasu, a czym wyższa kontrola reiatsu tym większy zasięg niezwykłego radaru, który pozwala przygotować się na wizytę gości z innego świata. Opis: Nadzwyczajny zmysł wykrywania pustych, przewyższający zwykłe wyczucie reiatsu na danym poziomie kontroli Wymagania: Kontrola Reiatsu: 12, wrodzone.
Zmodyfikowany Opis: Ktoś (a może nawet Ty sam!) majsterkował przy Twojej duszy, czy to za Twoją zgodą czy bez niej. W związku z tym nabyłeś pewną unikalną zdolność o przeciętnej sile, np. Twoje oczy mogą przybliżać lub oddalać obraz, Twoja ręka się odczepia i wydłuża niczym bicz, zamiast ucha masz ukrytą kosę. Przykładem takich modyfikacji był Kurotsuchi Mayuri, a Ty choć nie w tak poważnym stopniu, to również zostałeś przez kogoś ulepszony. Jedno dobranie tej umiejętności odpowiada za jedną modyfikację. Uważaj, jednak! Jeśli ktoś się dowie, że zostałeś zmodyfikowany to możesz zostać uznany za odszczepieńca! Premia: Posiadasz unikalną zdolność wynikłą z modyfikacji, która musi zostać zaakceptowana przez MG. Wymagania: Opis modyfikacji w KP. Istota duchowa: dusza, shinigami, hollow, vizard, arrancar.
| |
|