Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Umiejętności - ogólne

Go down 
AutorWiadomość
Venator


Umiejętności - ogólne Admin10
Venator


Mistrz Gry : Watanabe-san

Karta Postaci
Punkty Życia:
Umiejętności - ogólne Pbucket160/160Umiejętności - ogólne Empty_bar_bleue  (160/160)
Punkty Reiatsu:
Umiejętności - ogólne Pbucket304/320Umiejętności - ogólne Empty_bar_bleue  (304/320)

Umiejętności - ogólne Empty
PisanieTemat: Umiejętności - ogólne   Umiejętności - ogólne Empty2021-11-12, 23:35


Artysta
Opis: Praca to nie wszystko, do osiągnięcia prawdziwej wielkości potrzebny jest także talent (a także odrobina szczęścia). Prawdziwy artystyczny geniusz to ktoś kto nie musi latami doskonalić swej sztuki, aby ta wywołała podziw w sercach ludzi. Dzieła jego rąk i umysłu zapewnią imieniu artysty prawdziwą nieśmiertelność, gdzie przez następne pokolenia jego nazwisko będzie jednym tchem wymieniane razem z Mozartem, Leonardo Da Vinci i Michael'em Jacksonem jako przykład największych twórców jaki świat miał zaszczyt trzymać na swoim łonie.
Premie: Wrodzony talent w jednej artystycznej dziedzinie (np. malarstwo, śpiewanie)
Wymagania: Wrodzone. Umiejętność można brać wielokrotnie jeśli chce się posiadać talent w więcej niż jednej dziedzinie.

Fotograficzna Pamięć
Opis: Dobra pamięć to coś co każdy chciałby mieć. Postać z tą umiejętność od narodzenia posiada ją doskonałą. Przez dar, który otrzymała jest w stanie przypomnieć sobie w szczegółach absolutnie wszystko co zobaczyły jej oczy. Warto, jednak pamiętać, że jest to typowo wzrokowa sprawa, osoba z Fotograficzną Pamięcią nie pamięta tak dobrze dźwięków czy zapachów, jedynie obrazy. Tak czy siak jest to ogromna zaleta, która ułatwia, choćby naukę teorii.
Premie: Fotograficzna pamięć.
Wymagania: Wrodzone.

Hacker
Opis: Komputery nie mają przed tobą żadnych tajemnic, znasz kilka językach programowania, potrafisz pisać skomplikowane programy czy destrukcyjne wirusy. Dodatkowo potrafisz włamywać się na mocno strzeżone servery... Niech drżą twoi wirtualni wrogowie...
Mając części zamienne jesteś w stanie naprawić każdego kompa.
Premie: Doskonała znajomość wszystkiego co związane z komputerami i internetem.
Wymagania: Inteligencja 15

Hazardzista
Opis: Masz niezwykłego farta w dokonywaniu losowych wyborów. Gdy strzelasz na teście znacznie częściej trafiasz, niż inni, jesteś świetny w grach hazardowych, bardzo często karta Ci "podpasowuje", na obstawianiu czegokolwiek przy odrobinie szczęścia możesz zdobyć fortunę. Pamiętaj, jednak o tym, że częstsze trafianie nie oznacza trafiania za każdym razem i zbytnie poleganie na farcie do strzałów sprawi, że w końcu się na tym przejedziesz.
Premia: Premie do wyniku rzutu kością w wypadku losowym wyborów
Wymagania: Wrodzone.

Kieszonkowiec
Opis: Postacie, które posiadają te umiejętność opanowały niezbyt chwalebną sztukę kradzieży kieszonkowej. Palce tych osób są zręczne, a nerwy ze stali, potrafią także odwrócić uwagę swojego celu, wszystko po to, by w sposób niezauważony wyciągnąć z kieszeni portfel, telefon czy może paczkę papierosów. Tak czy siak, strzeżcie się turyści, bo Wasze osobiste rzeczy przy takim typie są w niebezpieczeństwie.
Premie: Zmniejszone poziomy trudności przy próbach kradzieży kieszonkowej.
Wymagania: Zręczność: 9

Kucharz
Opis: Dobra strawa to podstawa. Podczas wszelkich wypraw daje ona siłę do dalszej tułaczki, podczas treningu regeneruje siły zużywane na ćwiczeniach, po walce przyspiesza leczenie, natomiast w chorobie sprawia, że pacjent szybciej wraca do zdrowia. Postać posiadająca te umiejętność posiadła zdolność robienia jedzenia smacznego, pożywnego i sytego przez co w każdym miejscu będzie mile widziana.
Premie: Gotujesz zdrowsze i lepsze, bardziej syte jedzenie (jedzenie które przyrządzisz szybciej odnawia Reiatsu).
Wymagania: Inteligencja: 8.

Maskowanie Reiatsu
Opis: Maskowanie Reiatsu to bardzo przydatna zdolność, która pozwala użytkownikowi stłumić swoją siłę duchową tak, aby ta nie była w ogóle wyczuwalna lub też, by zdawało się, że jest mniejsza. Można z tego skorzystać, aby ukryć się przed przeciwnikiem albo żeby zmylić go udając, że jest się słabszym, aniżeli jest się w rzeczywistości. Naprawdę potężne istoty używają tego w celu zwyczajnej egzystencji, by Reiatsu, które wydzielają bez intencji nie wywoływało negatywnych efektów na wszystkich, słabszych formach egzystencji wokół, których przebywają.
Premie: Możliwość maskowania Reiatsu, przed osobami o niższej kontroli Rei.
Wymagania: Kontrola Reiatsu>Reiatsu.

Mechanik
Opis: Osobę posiadającą te umiejętność można ogólnie określić mianem złotej rączki. Osoba ta potrafi naprawić większość rzeczy mechanicznych. Do tych prostych spraw nie potrzebuje nawet zbytnio wiedzy na ich temat, wystarczy mu obserwacja oraz trochę narzędzi. W przypadku spraw bardziej skomplikowanych jak choćby silniki najpierw musi dowiedzieć się co nieco na temat tego nad czym przyjdzie jej pracować, ale po tym z pewnością będzie w stanie pomóc w naprawieniu danej usterki.
Premie: Przy pomocy narzędzi potrafisz naprawić skomplikowane usterki, jesteś w stanie samodzielnie zrobić odpowiedniki prostych części lub przedmiotów.
Wymagania: Inteligencja: 8.

Medycyna
Opis: Osoba o tej zdolności posiada szeroką wiedzę na temat medycyny, a także ludzkiego ciała. Potrafi nastawiać kości, leczyć choroby, a nawet z odpowiednich roślin wytwarzać lecznicze substancje. Oczywiście do wszystkiego potrzebny jest jej odpowiedni sprzęt, ale z choćby apteczką jest w stanie zdziałać cuda ratując życia swoich towarzyszy. Posiadanie w drużynie kogoś posiadającego tę umiejętność to skarb, którego nie sposób przecenić.
Premie: Znajomość medycyny, możliwość sporządzania skutecznych leków.
Wymagania: Inteligencja: 12, Pierwsza pomoc.

Niewrażliwy
Opis: Kiedy spotykają się dwie osoby o bardzo skrajnym poziomie reiatsu, ten słabszy odczuwa różne skutki uboczne, od lekkiego osłabienia na śmierci kończąc. Ty z jakiegoś powodu przejawiasz znaczną odporność na presję reiatsu nawet wielokrotnie silniejszych istot. Przez to możesz się wydawać znacznie potężniejszy niż jesteś.
Premie: Presja silniejszego reiatsu oddziałowuje dwukrotnie słabiej na postać.
Wymagania: Wrodzone

Obsługa Komputerów
Opis: Potrafisz obsługiwać komputery, tworzyć strony internetowe i proste programy. Naprawa niewielkich awarii czy wymiana baterii w myszy optycznej nie są dla Ciebie specjalna trudnością.
Premie: Obsługa komputerów.
Wymagania: Inteligencja: 7

Pierwsza pomoc
Opis: Postać z tą umiejętnością nie spała na kursach z pierwszej pomocy, a wręcz sama mogłaby je prowadzić. Posiada ona, bowiem szeroką wiedzę w kwestii pomocy przed medycznej. Takie sprawy jak resuscytacja krążeniowo-oddechowa, pozycja bezpieczna, ocucanie nieprzytomnego, zakładanie bandaża to dla niej pikuś. Potrafi także sprawy bardziej skomplikowane wiedząc jak poradzić sobie tymczasowo z oparzeniem czy porażeniem prądem elektrycznym, jak rozpoznać podstawowe złamania kości. Krótko mówiąc zrobi wszystko co trzeba do przyjazdu karetki.
Premie: Znajomość podstawowych technik medycznych (udzielanie pomocy). Apteczka.
Wymagania: Inteligencja: 8.

Pojętność
Opis: Chyba każdy zna kogoś kto do nauczenia się jakiejś partii materiału potrzebował znacznie mniej czasu, niż inni, a w głowie pozostawało mu więcej. Są, bowiem tacy ludzie, którzy mają naturalną predyspozycje do przyswajania informacji oraz wiedzy dzięki czemu często zyskują wzgardliwe miano kujonów. Postacie o tej umiejętności szybciej uczą się teorii, ale także przeróżnych innych przydatnych rzeczy jak choćby zaklęcia.
Premie: Łatwość w przyswajaniu nowej wiedzy (czy to zwykłe informacje, czy zaklęcia Shinigami lub Quincy).
Wymagania: Inteligencja: 14, wrodzone.

Przedsiębiorczy
Opis: Masz smykałkę do interesów. Widzisz okazję tam, gdzie inni są ślepi, i znacznie łatwiej idzie Ci gromadzenie środków różnego rodzaju.
Premie: Ułatwienia MG przy przedsięwzięciach biznesowych.
Wymagania: Inteligencja: 8.

Przyjaciel z drugiej strony
Opis: Masz dobry kontakt z kimś z "drugiej strony". Jako zwykły człowiek mogłeś poznać shinigami bądź inną istotę świadomą duchową, jako dusza masz przyjaciela wśród bogów śmieci bądź nawet mniejszego kami.
Premie: Dobry kontakt z kimś z innej rasy (z wyłączeniem pustych, chyba, że naprawdę świetnie wytłumaczone).
Wymagania: Opisanie przyjaciela w KP.

Regeneracja
Masz niezwykle silny organizm, choroby znosisz lepiej niż inni. Zwykłe przeziębienia nawet się Ciebie nie imają. Odkąd pamiętasz twoje rany regenerują się bardzo szybko. Drobne skaleczenia potrafią zniknąć po dniu, może dwóch. Złamana kość zrośnie się o połowę szybciej.
Premie: Przyśpieszona regeneracja, organizm odporniejszy na choroby, trucizny (w tym alkohol), oraz używki.
Wymagania: Wytrzymałość: 10, Reiatsu: 10, wrodzone.

Ryzykant
Opis: Masz niesamowitą intuicję jeśli chodzi o zachowywanie się w sytuacjach które stawiają Cię w poważnym niebezpieczeństwie. Wciąż możesz ponieść bolesną porażkę, ale twoja brawura zmniejsza jej ryzyko.
Premie: Niewielki bonus do rzutu w przypadku trudnych testów które mogą zakończyć się poważną krzywdą dla postaci
Wymagania: Psychika: 8.

Sowa
Opis: Noc to twój żywioł, dopiero po zmroku czujesz że naprawdę żyjesz! To właśnie wtedy wstępują w ciebie nowe siły, a świat nabiera tak lubianego przez ciebie kolorytu. Trudno powiedzieć dlaczego nie jesteś w stanie wykrzesać z siebie aż tyle w ciągu dnia. Niektórzy są skowronkami i to oni królują oświetlani słońcem. Ty zaś przypominasz sowę kąpiącą się w blasku księżyca.
Premie: Lepsze samopoczucie i więcej energii podczas pory nocnej.
Wymagania: Wrodzone.

Szpieg
Opis: Opanowałeś zdolność cichego chodzenia (oczywiście poruszanie się w np. Kolczudze w tym nie pomoże), całkiem sprawienie potrafisz przemykać między cieniami oraz otwierać zamki za pomocą odpowiednich narzędzi.
Premia: Zmniejszone poziomy trudności przy próbach skradania się, ukrywania i otwierania zamków.
Wymagania: Zręczność 10, inteligencja 10, wytrychy jeśli gracz zamierza otwierać zamki.

Twardziel
Opis: Charakteryzujesz się ponadprzeciętną żywotnością. Twoje ciało jest jak ze stali, a zatem wytrzyma znacznie więcej razów, niż to innych istot, do tego Ty sam lepiej radzisz sobie z bólem fizycznym czy też zmęczeniem. Krótko mówiąc jest z Ciebie prawdziwie ciężki orzech do zgryzienia.
Premie: Podczas ustalania liczby PŻ stosuje się wzór Wytrzymałość*12 (zamiast Wytrzymałość*10)
Wymagania: Wytrzymałość: 12, wrodzone.

Widzenie w ciemności
Opis: Postać dysponuje zdolnością wyraźnego widzenia przy oświetleniu porównywalnym ze światłem gwiazd i księżyca. Zasięg wzroku w takich warunkach wynosi 30m. Ta umiejętność jest bezużyteczna w całkowitej ciemności.
Premię: Postać widzi znacznie więcej w warunkach kiedy wokoło niewiele jest światła.
Wymagania: odpowiedni opis, wrodzone albo przyznane przez MG.

Wyostrzone Zmysły
Opis: Jeden z twoich zmysłów jest niezwykle wyczulony, za jego pomocą potrafisz „dostrzec” o wiele więcej od potencjalnego człowieka... Czasem jednak nadmiar nie jest dobry. Jedno wybranie umiejętności oznacza że jeden zmysł jest wyczulony. Można wybrać wielokrotnie na różne zmysły.
Premie: Wyczulony jeden ze zmysłów (oprócz wykrawania rei), podpowiedzi MG co do intencji NPC.
Wymagania: wrodzone, odpowiedni opis.

Wytrwały Surviwalowiec
Opis: Wiesz jak przetrwać na łonie natury. Potrafisz zbudować proste pułapki, szałas. Wiesz co nadaje się do jedzenia, a czego trzeba unikać. Potrafisz ukryć się w dziczy i masz wiedzę potrzebną do przeżycia w niej.
Premie: Ułatwienia do ukrywania się w dziczy, wiedza i podstawowe umiejętności do przetrwania w niej.
Wymagania: Inteligencja: 8.

Wiedza/Nauka/Umiejętność
Opis: W jakiejś dziedzinie życia jesteś wytrenowany. Jeśli mowa o Wiedzy lub nauce to chodzi to o poziom akademicki, tz na polski naszego Magistra. Kiedy mowa o umiejętności mówimy o sobie porządnie przeszkolonej w jakiejś dziedzinę (przykładowo normalny, zwykły kowal. Nie uczeń, nie czeladnik, a osoba która samodzielnie, z wykorzystaniem narzędzi i materiałów potrafi sama wykonywać narzędzia lub zwykłą borń). Przykłady wiedzy: Lokalna polityka, ludowe wierzenia. Przykłady nauki: matematyka, fizyka, aptekarstwo ale również i prostsze ludowe zielarstwo. Do umiejętności zaliczyć możemy różnego rodzaju rzemiosła, zakładanie pułapek, itp. Dziedzin jest naprawdę wiele, zaś tylko od mistrza gry będzie zależało czego postać będzie mogła się nauczyć w przygodzie.
Premię: Posiadanie wiedzy, umiejętności lub nauki w jakiejś dziedzinie.
Wymagania: Współczynnik 9 przy powiązanej statystyce Na pa przykład dla nauki matematyka to będzie inteligencja, ale dla umiejętności zakładania pułapek zręczność. W razie gdyby gracz nie wiedział jaka statystyka będzie odpowiednia należy zapytać mistrza gry.

Wyczucie balansu
Opis: Nie chodzi tu o zmysł wykrywania problemów w mechanice, tylko o zachowywanie równowagi np. przy niestabilnym gruncie, akrobacjach, albo po otrzymaniu uderzenia w głowę.
Premie: Bonus do utrzymania się na nogach gdy pojawiają się problemy z zachowaniem równowagi
Wymagania: Zręczność: 10.

Wydolny organizm
Opis: Urodziłeś się z bardzo odporny organizmem na przeciążenia albo lata ćwiczeń pomogły Ci zaadoptować swoje ciało do większej ilości reiryoku niż przeciętna osoba. Tkanką, ścięgna i żyły nie tak łatwo teraz uszkodzić, przez co zerwanie ścięgna i naderwane mięśnie ci nie grożą od wzmocnień.
Premie: Próg bezpiecznego wzmacniania statystyki przy pomocy PR wzrasta do 1.5 wytrzymałości.
Wymagania: Wrodzony albo długoletni ciężki trening przeciążeniowy.

Zimnokrwisty
Opis: Potrafisz zachować zimną krew nawet w sytuacjach, które innym zmroziłyby krew w żyłach. Czy to nagły atak pustego, piekielnie trudny i ważny egzamin w szkole, czy też próba zaproszenia na randkę sympatii. W każdym z tych wypadków niegroźne ci jąkanie, nogi z waty i inne objawy dojmującego stresu.
Premie: Zmniejszenie poziomu trudności w sytuacjach które negatywnie oddziałują na psychikę.
Wymagania: Psychika: 10.
Powrót do góry Go down
 
Umiejętności - ogólne
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Propozycje ogólne
» Unikatowe umiejętności
» Umiejętności - bojowe
» Umiejętności - duchowe
» Propozycje Umiejętności

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Karta Postaci :: Umiejętności i Wady-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje