| Propozycje Umiejętności | |
|
+16Yuzuru Tanaka Tamura Yasha (Ramiz) Aoto Vespaux Ajax Ekkusu Chikaze Venator Haruaki Izdurbal Tenshi Imperator Kuchiki CZaras 渡邊綱 Shadow Kamys Roten Yaiba 20 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-09-03, 08:14 | |
| Nie ogladales anime? Wszyscy tna sie po obojczykach. Poza tym kazdy ma wlasny styl wynikajacy z tego, co mu tam z zanpakutou wylezie.
Tsuna | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-09-04, 17:12 | |
| Z doświadczenia wiem, że jak gracz dostanie umiejętność walki wręcz, to i tak nie stosuje nauczonego stylu w opisach walki, także tutaj pewno byłoby tak samo. Ale jeśli mamy na forum speca od stylów walki bronią białą, który pięknie by je opisał to bardzo fajnie. Ja niestety znam tylko formy walki mieczem świetlnym. | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-09-04, 18:15 | |
| Znaczy wiesz Imperatorze, zawsze ktoś mógłby stworzyć swój własny styl którego się wyuczyć itd. | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-11-26, 20:07 | |
| Rozpaczając nad losem niekochanych kami wymyśliłem im nową umiejętność na osłodę.
Opętanie Opis: Kami mogą mieć różne powody, aby wniknąć w dusze śmiertelnika. Czy to poszukują schronienia i dogodnego miejsca do odpoczynku, czy chcą użyczyć szczególnej łaski wiernemu wyznawcy, czy też złośliwie przejąć kontrolę nad ciałem by zyskać narzędzie do siania chaosu. Wniknięcie do świadomej istoty jest trudniejsze od wejścia do przedmiotu, ale jednocześnie otwiera znacznie szersze możliwości, z tym, iż nie do każdego stworzenia kami jest wstanie się dostać. Nawet jeśli bóstwo przezwyciężyłoby wstręt to i tak nie byłoby opętać pustego ze względu na spaczoną naturę tych istot. Quincy natomiast dysponują większą odpornością, acz opętanie jest nadal możliwe. Nieświadomy duchowy człowiek nawet nie dostrzeże dzikiego lokatora, który swobodnie może podłączyć się pod jego zmysły, aby obserwować otaczający świat. Osoby wytrenowane i świadome duchowo poczują już wtargnięcie i siłą woli mogą odeprzeć intruza, bądź też odgonić go wyższym reiatsu. Mechanika: Aby w pełni zawładnąć ciałem opętanego kami musi posiadać dwukrotnie więcej psychiki od niego i przynajmniej równe reiatsu. Czynniki zewnętrzne mogą zdekoncentrować kami i umożliwić ofierze odzyskanie kontroli. W przypadku opętania quincy konieczna jest trzykrotnie większa psychika. Jeśli kami zadowala się samym rezydowaniem w niechętnym gospodarzu musi posiadać przynajmniej odrobinę wyższą psychikę. Premie: Możliwość wniknięcia w istotę żywą. Wymagania: Kontrola reiatsu: 22 | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-11-26, 20:45 | |
| Bardzo ciekawa i przydatna umiejętność. Ja jestem za *le Emerald Wallet: 13 | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-12-12, 16:21 | |
| Kolejne dwie umy dla kami. Tym razem bardziej game endowe.
Boski majestat Opis: Sama obecność potężnego kami oddziałuje na wszystko co znajduje się wokół niego. W zależności od natury bóstwa zmieniać może się pogoda i temperatura. Rośliny mogą wyciągać się w kierunku kami, bądź też szybko więdnąć, zwierzęta gromadzą się wokół lub uciekają w popłochu. Bliskość bóstwa wpływa również na serca śmiertelnych wywołując w nich całą gamę emocji. Majestat może uzdrowić chorego bądź też przyprawić go o bóle, a co więcej umożliwia nawet zdobycie władzy nad kruchymi istotami. Ludzie o słabych umysłach bez szemrania wykonują rozkazy, chociaż czym bardziej godzą one w ich osobiste uczucia tym większa szansa, że im się oprą. Najbardziej podatni są wierni wyznawcy danego kami, natomiast w przypadku pustych efekt majestatu jest tylko jeden - paniczna ucieczka. Premie: Możliwość wpływania na otoczenie poprzez stosowanie naporu reiatsu. Wymagania: 40 Reiatsu, 30 Kontrola i Psychika.
Symbioza Opis: Kami który umościł się już wygodnie w duszy śmiertelnika i jest zadowolony z jego poczynań może wspaniałomyślnie obdarzyć go cząstką swej mocy. Niesie to z sobą jednak pewne ryzyko, gdyż powstała więź idzie w obie strony i gdy nosiciel doświadczy bólu fizycznego lub mentalnego kami również zostanie zraniony. Co prawda w wypadku śmierci gospodarza kami nie podziela jego losu, ale szok wywołany nagłym zerwaniem więzi na pewien czas mocno osłabia bóstwo. Niemożliwe jest natychmiastowe zerwanie połączenia ze strony kami i wymaga to poświęcenia odrobiny czasu. Premie: Kami może rozdysponować maksymalnie 33% statystyki Reiatsu, aby wzmocnić najwyżej 3 statystyki podopiecznego. Może on również władać słabszą wersją mocy bojowej kami o ile taką posiada. (Przykład: Kami posiadający 36 reiatsu może zwiększyć o 4 szybkość, siłę i psychikę podopiecznego). Wymagania: Kontrola Reiatsu: 34, Umiejętność Opętanie.
| |
|
| |
Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-12-12, 16:25 | |
| Brzmią całkiem ciekawie, chociaż druga wydaje się powodować więcej problemów dla kami niż pożytku. Ma się minimalnie silniejszego sługę od siebie, ale tworzy to szereg problemów. | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-12-12, 16:33 | |
| Hm. Mogę zwiększyć % Reiatsu konwertowanego na boosta i dodać coś w rodzaju połączenia umysłu dzięki czemu w walce wykorzystywane mogą być umiejętności i wiedza zarówno kami jak i gospodarza.
Generalnie nie jest to czysta powergamerska umiejętność. Raczej dla osób, które chciałyby się poczuć, jak Zangestu czy Kurama. | |
|
| |
Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-12-12, 16:34 | |
| Rozumiem, to tylko była luźna uwaga, by połączenie działało na korzyść obu a nie tylko jednej strony. | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-02-15, 12:38 | |
| Niedobitek Opis: Wielu uważa, że porażka nie jest tak ważna jak samo przetrwanie walki. Nie każdy jest jednak w stanie znaleźć w sobie na tyle determinacji, żeby odepchnąć oponenta na tyle, by móc uciec. Ty zdecydowanie do tej grupy nie należysz. Ty potrafisz odnaleźć w sobie siłę by przeżyć i pozostać tym "niedobitkiem". Premie: Ataki są nieco silniejsze, gdy postać znajduje się na skraju śmierci. Wymagania: Psychika 10, Wytrzymałość 10, wrodzone
Taka tam umka dla każdej z ras *le Emerald Wallet: 13 | |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-02-17, 18:27 | |
| Ja to bym nawet gracza darmo nagrodzil za dobry, heroiczny opis, a nie robil z tego jakies umiejetnosci.
Tsuna | |
|
| |
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12339/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-03-26, 10:52 | |
| Negacion
Opis: Nieliczna, wśród Pustych umiejętność służąca do ratowania czy też ochrony swych towarzyszy. Hollow wysyłają promień złocistego Reiatsu, który jest niewiele większy od Cero, a po pochłonięciu postaci osłania ją. Przebicie Negacion z zewnątrz jest bardzo trudne, a do tego Hollow ma możliwość przyciągnięcia do siebie osoby znajdującej się w zasięgu działania umiejętności. Żeby nie było zbyt kolorowo zdolność ta, również ma swoje minusy. Po pierwsze pożera dość sporo Reiatsu, a po drugie Pusty, który używa Negacion nie może się przemieszczać, ani manipulować promieniem, wskutek czego sam podatny jest na ataki ze strony wrogów. Wymagania: Kontrola Reiatsu: 20, Reiatsu: 15 | |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-03-26, 11:57 | |
| Dla mnie osobiscie ta technika byla bez sensu. Pojawila sie raz i pewnie tylko po to, zeby przy ucieczce Aizena od razu nie zdradzac, iz takim jest przekoksem, ze mogl splunieciem wszystkich pozabijac, ale mu sie nie chcialo. Podobnie takie gilliany to kapitanowie kladli kopami na jeden zamach zelastwem, wiec po co komu przebijac sie przez zlociste promienie, jak mozna w sekunde pozabijac te stwory na ich koncu.
Tsuna | |
|
| |
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12339/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-03-27, 12:41 | |
| Ja się zgadzam, że w Bleachu jak zwykle użyto jej w taki sposób, że wołało o pomstę do nieba nad logiką pana Kubo, natomiast w samej umiejętności widzę potencjał. Ja przynajmniej gdyby weszła chciałbym mojego Martella jej nauczyć do ratowania jakichś Meszków, Boyosków czy innych towarzyszy | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-03-27, 17:43 | |
| Tak jak wspomniałem wcześniej technika jest wykorzystany prze tak naprawdę grupę menosów i coś dużego za nimi. Więc nie sądzę, by pojedynczy hołek był wstanie zastosować to. A druga sprawa, że jedynie w jaki sposób mógłby uznać tą technikę to jakbyś chciał sprowadzić np. kogoś ss albo ziemi do HM. Bo wygląda to jak tworzenie specjalnego korytarza między wymiarami. A nie tubą bezpieczeństwa. | |
|
| |
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12339/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-03-27, 18:58 | |
| To że coś zostało użyte tylko na jeden sposób i tylko przez daną grupę w animu nie oznacza, że u nas nie może zostać wykorzystane w inny. W animu pojawiło się to 2 razy, z czego raz nie wiadomo przez kogo (nie pokazano). Niemniej jeśli Gilliani potrafili coś takiego to nie widzę powodu, dla którego Adjuchas czy Vasto Lorde, by nie mogli. Krótko mówiąc pojawiło się w kanonie, ale na tyle niewiele o tym powiedziano, że wypada, abyśmy sami temu konkretne zasady działania wymyślili. Ja zawsze jestem za tym, aby graczy nie ograniczać tylko dać jak najwięcej możliwych ścieżek rozwoju, więc to zaproponowałem. | |
|
| |
Ekkusu
Mistrz Gry : Demiurg Tsuna
Karta Postaci Punkty Życia: (60/60) Punkty Reiatsu: (5112/5112)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-02, 11:18 | |
| Propozycja dla kami
Shinkō no mado Opis: Kami są istotami żywiącymi się wiarą. Im silniejsze emocje i zapał w modlitwie, tym przekaz do nich dociera w wyraźniejszej formie - uczucia, szeptu, bądź nawet obrazu. Ta technika pozwala na rozpoznanie sytuacji wiernego kierującego swoje modły do kami bez konieczności pojawiania się tam osobiście. Wymaga jednak koncentracji i aktywnego wysiłku wiernego, acz wprawny bóg może poprzez takie okno kierować swoje błogosławieństwa i klątwy. Im też kami cieszy się większą ilością wyznawców, tym modlący muszą bardziej się starać by wybić się ponad delikatny szum pozostałych. Albo mieć szczęście i modlić się w ulubionych miejscach kultu. Koszt: 10 psychiki, 12 kontroli reiatsu
Moim zamysłem było to, by kami mieli możliwość realnego reagowania na prośby swoich wyznawców - nie jest nigdzie opisane w jaki sposób docierają do nich modły, a ta umiejętność mogłaby to wyklarować i dodatkowo dać solidne narzędzie do zarządzania. | |
|
| |
Ekkusu
Mistrz Gry : Demiurg Tsuna
Karta Postaci Punkty Życia: (60/60) Punkty Reiatsu: (5112/5112)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-06, 09:49 | |
| Zachęcony sukcesem wysyłam jeszcze dwie propozycje
Odporność na trucizny Opis: Twój metabolizm naturalnie radzi sobie lepiej z efektami wszelakich trucizn - w tym używek różnego rodzaju, z alkoholem włącznie Premie: Bonusy do rzutów na wytrzymałość przeciwko truciznom Koszt: 7 wytrzymałości
Błogosławiony Opis: Zostałeś wybrany przez jakiegoś kami, przez co obdarzył Cię on swoim błogosławieństwem. Jego natura może być dla Ciebie nieznana, jednak rzadko kiedy kami wybierają do tego przeciętnych śmiertelników. Im potężniejszy kami tym silniejsze błogosławieństwo (a tym samym trudniej wytłumaczyć, czym też mógł się dany śmiertelnik przypodobać aż do takiego stopnia bóstwu) Premie: Błogosławieństwo o właściwościach wybranych przez mg Koszt: Jakakolwiek pojedyncza statystyka na poziomie 15
EDIT: Jako, iż drugą umiejętność już była to podaje alternatywę | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-07, 21:08 | |
| Hejka to ja też dorzucę coś od siebie. Ja jednak postanowiła zrobić kilka wad.
Dla wszystkich:
Miękkie Reiatsu Opis: Twoja energia duchowa ma pewien defekt, otóż jej chroniąca ciało powłok jest bardziej rzadka niż u przeciętnego osoby. Z tego powodu ataki istot duchowy napotykają mniejszy opór. Minus:Podczas obliczania redukcji obrażeń wynikające z reiatsu. Używamy tylko 2/3 statystyki zaokrąglonej w górę. Wymagania: Wytrzymałość>Reiatsu
Nadajnik duchowy Opis: Nie możesz uciszyć i zamaskować swojej energii duchowej. Przez co każda istota może Cię wykryć w dowolnym momencie, a o skradaniu się możesz zapomnieć. Ponieważ nawet osoba nieskupiona na wykrywaniu, odnotuje twoją obecność w najbliższym otoczenie. Minus: Nie można nauczyć się maskowania reiatsu. Osoby odnotują twoją obecność w najbliższym otoczeniu bez skupiania uwagi na poszukiwaniu źródeł energii.
Bount
Energo żerna lalka Opis: Ta Lalka to pazerna bestia, która cały czas podbiera cukierki z twojego koszyka. Zamiast korzystać, ze swojego źródła. Wiąże się to z różnym problemami, ponieważ ona nie czuje oporu przed nadwyrężaniem twoich zapasów. Minus: Uwolniona forma lalki pobiera od nas cały czas PR.
| |
|
| |
Ekkusu
Mistrz Gry : Demiurg Tsuna
Karta Postaci Punkty Życia: (60/60) Punkty Reiatsu: (5112/5112)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-09, 03:53 | |
| Jedyna uwaga ode mnie dotyczy wymagań miekkiego reiatsu - czemu wytrzymałość musi być wyższa od reiatsu? Jak dla mnie już lepiej by było bez wymagań, bo i tak to dość mocno boli. | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-09, 14:29 | |
| Także tak. Umiejętność Eksu dla kami akceptuję, błogosławieństwo również, acz nie wiem czy jest tu potrzebny wymóg statystyki. Odporność na trucizny mamy zaś już wpasowaną w umiejętność Regeneracji.
U Aoto dwie ostatnie propozycje są ok. Jeśli chodzi o nadajnik to zastanawiam się czy nie zrobić z tego wady za dwa punkty, bo rzuca sporą kłodę pod nogi. Sprawa z wadą zmniejszającą redukcję obrażeń od wyższego reiatsu jest o tyle problematyczna, że nie jest to ogólnoforumowa mechanika tylko własny dodatek do przygód moich graczy. | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-09, 14:57 | |
| Jak dla mnie można ją dodać do ogólnych bo ma to sens i uatrakcyjnia statystykę Reiatsu, która ma mało zastosowań. I P.S Też zniej korzystam. II P.S A tak dodałem z myślą o mały zamieszaniu przy budowaniu postaci. Ale nie obstaje przy tym za mocno Ekkusu.
Ostatnio zmieniony przez Aoto dnia 2020-07-10, 18:14, w całości zmieniany 1 raz | |
|
| |
Tamura Yasha (Ramiz)
Karta Postaci Punkty Życia: (29/50) Punkty Reiatsu: (10/40)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-09, 20:44 | |
| *Modyfikacja
Umiejętności:Ogólne Podstawowy Samoobrony Umiejętności:Ogólne Walka Wręcz
W obecnej formie Podstawy samoobrony są bez sensu, bo lepsza wersja (Walka Wręcz) może być nawet tańsza pod względem wygań punktowych. Podstawy to 7,7,7, a Walka wręcz to 9. Proponuję: 1)usunąć podstawy samoobrony. 2)Rozwinąć opis Walki wręcz na poziomy jak w przypadku 'Biegłość (tu wpisz rodzaj broni)" gdzie poziom pierwszy będzie efektywnie odpowiednikiem podstaw lub adnotacje do Biegłości że tyczy się też walki wręcz. W ten sposób porządkujemy trochę system i nie toniemy w masie umiejek, zwłaszcza że mają dochodzić nowe. "...cenię karty Ramiza i jego styl pisania" - Kamys 26.01.2014 Zniszczone KP: 1 | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-09, 22:04 | |
| Generalnie drugi punkt rozwinięcia walki wręcz na system biegłości był kilka razy poruszany, ale nie wiedzieć czemu nie zostało to jeszcze wdrożone. A podstawy samoobrony są wymagane do niektórych umek. Także nie ma sensu tego usuwać, bo dają inne korzyści i inaczej się rozwijają. | |
|
| |
Tamura Yasha (Ramiz)
Karta Postaci Punkty Życia: (29/50) Punkty Reiatsu: (10/40)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-09, 23:17 | |
| Dzięki że to przytoczyłeś. Podstawy Samoobrony pojawiają się w wymaganiach 2 umiejętności i obie shnigami (+1 Duszy która jest tą samą umiejętnością tylko ma wyższy próg statystyk.)
Posiadanie umiejętności do walki wręcz która jest opisana jako "Są to podstawowe bloki czy ciosy" obok drugiej umiejętności do walki wręcz "Tą zdolność osiągają Ci, którzy poświęcili lata swego życia oraz hektolitry potu na trenowanie" w zbliżonych progach punktowych jest według mnie zbędne.
Fakt że Podstawy są wspomniane w 2 innych umiejętnościach może być jedynym sensem ich istnienia. Ale osobiście widzę w tym raczej stary relikt który kiedyś działał, ale podochodziły kolejne umiejętności i nie ma sensu go trzymać. Więc rozwinę i sklasyfikuję myśl:
1)Usunąć podstawy samoobrony. 1.5)Usunąć je z wymagań Miecz i Pięść i Youma Genkotsu / A najlepiej zastąpić walką wręcz. 2)Rozwinąć opis Walki wręcz na poziomy jak w przypadku 'Biegłość (tu wpisz rodzaj broni)" gdzie poziom pierwszy będzie efektywnie odpowiednikiem podstaw lub adnotacje do Biegłości że tyczy się też walki wręcz. W ten sposób porządkujemy trochę system i nie toniemy w masie umiejek, zwłaszcza że mają dochodzić nowe. "...cenię karty Ramiza i jego styl pisania" - Kamys 26.01.2014 Zniszczone KP: 1 | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-14, 13:15 | |
| Jestem za usunięciem podstaw samoobrony i zastąpieniem jej drzewkiem biegłości, jak w przypadku broni białej. - Biegłości walki wręcz:
Biegłość (Walka wręcz) Opis: Najprostszym rodzajem oręża jest nasze ciało. Przez tysiąclecia ludzkość wymyślała nowe narzędzia wzajemnego ranienia się, lecz nigdy nie zapomniała o własnych pięściach i nogach. Stopnie biegłości: Wyszkolony: Nauczyłeś się zadawać ciosy i kopnięcia w taki sposób by nie zranić przy tym samego siebie. Wiesz czym różni się prosty od sierpowego, chociaż nie miałeś zbyt wielu okazji by wykorzystać tą wiedzę w praktyce. Biegły: Jesteś dobrze wytrenowany i zaliczyłeś kilka poważniejszych bójek w efekcie twoje ciosy stały się celniejsze i mocniejsze. Ekspert: Udało ci się nabrać finezji w sztuce walki wręcz. Poznałeś nowe chwyty, którymi możesz zwyciężyć nawet silniejszego fizycznie przeciwnika. Mistrz: Dołączyłeś do zaszczytnego grona mistrzów, którzy uczynili ze swego ciała broń równie zabójczą co katana. Twoje pięści stały się postrachem, kopnięcia sieją popłoch, a dźwignie budzą przerażenie nawet w odważnych mężach. Legenda: Każdy młody wojownik marzy o tym żeby zostać twoim uczniem. Wyobraźnię rozpalają opowieści o twoich umiejętnościach, których niezwykłość ociera się wręcz o bajkę. Jednym z pozoru lekkim uderzeniem potrafisz powalić dwa razy większego przeciwnika, a seria wydawałoby się nieszkodliwych ciosów po chwili może doprowadzić do eksplozji trafionego nieszczęśnika. Uczyniłeś z każdej części swego ciała zabójczą broń. Szczycisz się tym, że potrafisz odebrać życie nawet przy pomocy samego języka. Uwaga: Wybierając umiejętność na starcie otrzymuje się biegłość wyszkolonego w walce wręcz. Można zwiększyć biegłość o kolejne stopnie, lecz wymagać to będzie poświęcenie miejsca na inną umiejętność, jedną za każdy kolejny stopień biegłości. W taki sposób na początek można osiągnąć maksymalnie biegłość eksperta. Premie: Każdy kolejny poziom zwiększa celność, zadawane obrażenia i skuteczność chwytów stosowanych w walce wręcz. Wymagania: 7 Zręczności za poziom wyszkolonego (+3 zręczności za każdy kolejny poziom)
Zastanawiam się co zrobić z umiejętnością walki wręcz, czy ją usuwać czy ją zostawić. W zamyśle miała dawać bonusy przy posługiwaniu się konkretnym stylem, co wymaga od gracza chociaż powierzchownej znajomości zagadnienia, a kiedyś miałem już gracza ze znajomością ju jitsu, który opisywał walkę tak samo przed, jak i po osiągnięciu tej umiejętności. | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-14, 19:57 | |
| Generalnie szykuje pewne rzeczy, żeby biegłości miały większy sens i odblokowywały możliwość zdobywania innych umiejętności. Pełnym rozpisem rzucę jak go przygotuje za jakiś czas. Ale w zamyślę, na przykład, Aby odblokować Shunko trzeba by mieć eksperta w walce wręcz. itd Mam nadzieje, że Imperator nie o mnie wspomniał z tym ju jitsu. Bo ja troszeczkę poczytałem czym głównie zajmuje i jakie zakres obejmuje. Ale fakt, że wypadałoby wymagać od osób wybierających jakiś styl trzymanie się go. A nie, że ktoś weźmie boksera i zacznie kopać np. | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-14, 20:12 | |
| Nah, chodziło mi o innego gracza, który już nie gra. Zastanawiam się również nad renowacją Youma Genkotsu i Mukei Sentou, które miało dawać możliwość ranienia pustych także dla postaci wyspecjalizowanych w walce wręcz, gdyż wedle pomysłodawców owych umiejętności shinigami nie był wstanie uszkodzić pustych gołymi pięściami. Osobiście się z tym nie zgadzam, bo i shinigami i pusty to istoty duchowe, więc powinny móc pozabijać się w dowolny sposób. Taki szczegół tylko, że zabity pięściami nie zostanie oczyszczony i powróci do HM w zredukowanej formie.
Moja propozycja żeby przenieść te umiejętności do spisu ogólnego, co by umożliwiło materialnym rasom ranienie pustych przy walce wręcz i żeby uczynić je atrakcyjnymi również dla ras duchowych dałbym zwiększenie obrażeń tym większe im więcej PR zużyto to aktywacji techniki. | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-15, 21:31 | |
| Tak jestem za, żeby to ludzie, Bount i Quincy musieli zdobyć ową umiejętność do ranienia pustych gołymi dłoniami. W końcu oni rodzą się w fizycznym materialny ciele. | |
|
| |
Ekkusu
Mistrz Gry : Demiurg Tsuna
Karta Postaci Punkty Życia: (60/60) Punkty Reiatsu: (5112/5112)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-07-16, 11:49 | |
| Wydaje mi się, że dobrym pomysłem byłoby ujednolicenie umiejętności walki wręcz na modłę walki bronią, i nie bawić się już w detale. Im coś jest prostsze tym trudniej to zepsuć. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności | |
| |
|
| |
| Propozycje Umiejętności | |
|