Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Propozycje Umiejętności

Go down 
+16
Yuzuru Tanaka
Tamura Yasha (Ramiz)
Aoto
Vespaux
Ajax
Ekkusu
Chikaze
Venator
Haruaki
Izdurbal Tenshi
Imperator Kuchiki
CZaras
渡邊綱
Shadow
Kamys
Roten Yaiba
20 posters
Idź do strony : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Next
AutorWiadomość
Ajax


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (0/0)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-01, 22:24

Dawno pomysł odszedł w zapomnienie (w wyniku ważniejszych spraw), więc pozwolę sobie o nim przypomnieć.

Vollständig
Opis: Ostateczna forma amuletu Quincy. Sam użytkownik ulega częściowej transformacji nie tylko aparycji. Transformacja jest tymczasowa i męcząca, dlatego jest czymś w charakterze broni ostatecznej. Osiągnięcie tej formy wymaga jednak masy ekstremalnego treningu z amuletem oraz sporych zasobów Reiatsu, zaś samo jej użycie daje ogromny skok możliwości bojowych.
Premie: [Myślę, że takie jak artefakt - 2x wszystkie statystyki, rozwinięcie umiejętności amuletu, ale brak efektów ubocznych]
Wymagania: [Hmm... Myślę, że co najmniej po 40 na Rei i K.Rei oraz oczywiście trening]


*le Emerald Wallet: 13
Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket46/370Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1847/6190Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-02, 20:25

Shinigami

Ryōdan
Opis: Nie od dziś wiadomo, że korzystając z obu rąk jesteśmy w stanie podnieść więcej czy mocniej uderzyć. Jednak użytkownik wzniósł to na znacznie wyższy poziom. Zmusza swoje ciało do przekraczania własnych limitów i skorzystania z ukrytych sił. Siła cios jest zwielokrotniona.
Premie:Siłą ciosu*5>3. Ilość bezpiecznego użycia (wytrzymałość/15 Zaokrąglamy w dół.) Po przekroczeniu bezpiecznej granicy każdy cios obniża siłę ramiona o 25% i ponadto istnieje realne ryzyko nabawienia się różnego rodzaju urazów ramienia.
Wymagania: Wytrzymałość 30, Psychika 30, Siła 30, Biegłość: Ekspert.


Dla każdego

Hifurei „Duchowa skóra” (Tylko osoby posiadające materialne ciało)
Opis: Fullbringerzy, Quincy czy bounty rzucają się w oczy, ponieważ posiadają materialne ciała. Dlatego nauczyli się pewniej sztuczki, uwalniając cząsteczki duchowe przez skórę są wstanie ukryć swojej ciało i obecność przed zwykłymi ludźmi, po prostu przestają was dostrzegać. Jednak ta zdolność posiada pewne mankamenty. Jeżeli podczas niewidzialności zwrócić na siebie czyjąś uwagę np. otwierają drzwi albo dotykając kogoś efekt zostaje rozmyty i wszyscy nas widzą. Wszystkie mechanicznie rejestratory nas nagrywają czy czujnik otwierają drzwi. Dalej czuć nas zapach i słychać nas.
Premie:Możliwość walki z istotami duchowymi nie zwracają na siebie uwagę.
Wymagania: Kontrola rei 25, Inteligencja 20, maskowanie reiatsu.

Koukakurei „Duchowa skorupa”
Opis: Przeszkadza Ci dym, wysoka temperatura albo bardzo niska? Trujące opary albo gaz być może toniesz i nie jesteś w stanie złapać oddechu? To właśnie dla ciebie ktoś kiedyś opracował specjalna barierę. Która obejmie powierzchnie twojego ciała i obroni przed niebezpiecznym otoczeniem. Powłoka w żaden sposób nie utrudnia poruszania.
Premie: Jesteśmy w stanie otoczy się barierą izolująca. Samo aktywowanie bariery kosztuje na jedną ture zabiera 35PR, może ją doładować dokładając tyle reiatsu ile wynosi nasza kontrola rei. W ten sposób nasza ochrona neguje jeden punkty obrażeń(Tylko obrażenia od temperatury, trucizny, groźny oparów czy braku tlenu.) za trzy PR wydane na tarczę.
Wymagania: Kontrola rei 35


Ostatnio zmieniony przez Aoto dnia 2020-08-03, 18:25, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry Go down
Tamura Yasha (Ramiz)


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
Tamura Yasha (Ramiz)



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket29/50Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (29/50)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket10/40Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (10/40)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-02, 20:39

Ryōdan
Kido-Hadou nr 15: Opis: Wokół użytkownika pojawia się przejrzysta mleczno biała poświata, jego następny atak jest trzy razy silniejszy. Lecz po ataku użytkownik doznaje poważnych ran.
Tu propozycja: "dajmy coś silniejszego, ale żeby można używać bez konsekwencji kilka razy"
Myślę że dodając nowe rzeczy powinniśmy je też balansować z innymi które już istnieją. Zwłaszcza że tak niechętnie zmieniamy stare.

Hifurei
Idea nie najgorsza ale z tym opisem bym nie puścił. Nie wyjaśnia to mechanizmu na jakiego podstawie ma działać niewidzialność. Opis mówi o ludziach, a co ze zwierzętami? Jak ludzie nas nie widzą na ulicy to idąc mogą na nas wpaść? Co z aktywnym szukaniem osoby której 'przestają dostrzegać" itp. Plus za małe wymagania wg. mnie. Dodałbym Psychikę, i może trochę inteligencji.

Koukakurei - To mi się podoba.


farao
cheers cheers cheers cheers cheers
cheers cheers cheers cheers cheers cheers


"...cenię karty Ramiza i jego styl pisania" - Kamys 26.01.2014
Zniszczone KP: 1
Powrót do góry Go down
CZaras


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1044/1044Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket12181/12865Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-02, 22:58

Co do tego Vollstandig to ja podchodzę do tego w ten sposób: Albo Vollstandig albo artefakt. Dwie takie wywalone moce to za dużo, szczególnie że nie ma nic o zakazie łączenia tych zdolności. Poza tym to Vollstandig jest mocniejsze, niż artefakt (artefakt daje x2 "tylko" kontrole rei, a to cuś wszystko), a nie ma skutków ubocznych, także w tej formie nawet wykluczając arta jestem na nie. Przy tym czytałem, że ten Vollstandig dużo dawał w kwestii pochłaniania reishi, także w tym można by dać jakiś fajny bonus, a nie dać takiego typowego, sztywnego boosta do statów. Krótko mówiąc nie podoba mnie się to.

Co do Ryodana to moim zdaniem potrzebuje on nerfów. Już widzę został zmniejszony do x3 co już jest krokiem w dobrą stronę. Uważam, że powinno się dopisać, że takowe ciosy są powolne albo nawet, że nie można przy używaniu tego biegać, a co najwyżej chodzić (coś tak było, że Kenpachi stał w miejscu jak tym machał, ale pewien nie jestem). Poza tym widzę dwie opcje, z których choć jedna w mojej opinii powinna zostać wprowadzona. 1) Duuuuży koszt rei od uderzenia. 2) Ryzyko kontuzji już od pierwszego (no ew. drugiego) ciosu powiększające się z każdym uderzeniem. Nie jestem pewien czy też te wymagania statków są wystarczająco wysokie dla czegoś tak wykoksanego.

Ten Hifurei mi się podoba. Ciekawa opcja dla żywego Iowoiaka.

Zaś Koukakurei moim zdaniem potrzebuje więcej szczegółów. Na przykład czy takie coś długo się wytwarza czy przeszkadza w walce, ile żre na ture, czy pomoże nawet na zdolności innych graczy (np. ktoś wytwarza zimno, bo ma mroźnego zana albo jak mój Martell po prostu śmierdzi xD), także nie jestem do końca pewien.
Powrót do góry Go down
Ekkusu


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
Ekkusu


Mistrz Gry : Demiurg Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket60/60Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (60/60)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket5112/5112Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (5112/5112)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-02, 23:51

Mała paczka dla kami

Emanacja
Opis: Bóstwo może w danym kierunku wyemitować emanacje swojej mocy. Z zasady poza ogólnym kierunkiem nie jest to technika zbyt precyzyjna, oraz jej moc opiera się na sile wiary w danego kami, ale może mieć ona bardzo różne efekty (w zależności od tego czym się dany kami zajmuje)
Premie: Możliwość używania reiatsu z wiary do emitowania swojej mocy - efekt zależny od głównej domeny kami
Koszt: Przynajmniej jeden punkt reiatsu/innej statystyki z wiary

Fuminarasu
Opis: Przy użyciu sensen kami może zdecydować, że otacza się ochronną aurą która go chroni przed potencjalnymi skutkami ubocznymi poruszania się w ten sposób. Jednocześnie po zakończonym skoku może (ale nie musi) uwolnić tą energię, odpychając okoliczne osoby, co daje mu nieco więcej czasu na zorientowaniu się w nowej sytuacji. Jest to jednak najbardziej podstawowa forma tej techniki - bardziej wprawieni mogą wykorzystać tą aurę w bardziej spersonalizowany sposób oddający ich naturę.
Opis: Po użyciu techniki szybkiego poruszania się postać może odepchnąć okoliczne osoby.
Koszt: Kontrola Reiatsu 30, Reiatsu 20

Forma awatara
Opis: Kami posiada na tyle dużą moc, że może na jakiś czas przyjąć formę innej istoty: duszy albo człowieka, i poruszać się w ten sposób. Ma wtedy wszelkie właściwości (poza starzeniem się) oraz znacznie trudniej znaleźć jego boskie pochodzenie. Zazwyczaj też wygląda  inaczej niż jego boska forma. Wadą jest to, że dopóki jest w tej formie korzystanie z boskich mocy jest bardzo ograniczone. Jest to jednak bardzo dobre narzędzie do szpiegowania i oddziaływania w każdym świecie bez zwracania na siebie uwagi.
Premie: Możliwość podawania się za człowieka bądź duszę kosztem osłabienia postaci (statystyki obniżone o 50 procent) na czas trwania w tej formie
Wymagania: Kontrola reiatsu dwukrotnie większa od reiatsu z wiary, druga forma kami, trening.
Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket46/370Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1847/6190Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-03, 18:24

Dobra poprawiłem kilka rzeczy.

Co do tego, że jest zaklęcie numer 15. Tym zaklęciem praktycznie każdy student może się posłużyć. Czyli dostępne praktycznie na start. Kategoria ranny zależy od tego kto ile ma PŻ. Generalnie to cała seria tych Kido wojownika nie ma sensu. Bo nawet nie działają w kategorii hado, gdzie dmg zaklęcia określa się za pomocą wzoru. Numer zaklęcia+Reiatsu+ Wydane PR.
A co do wymagania to trochę je podwyższyłem. Ale zwracam uwagę, że Ikotosu, raioken mają niższe albo podobne.
Powrót do góry Go down
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket496/510Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket6424/6942Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-03, 20:01

Ja się natomiast zastanawiam, czy Hierro nie jest trochę za mocne - do zwyczajowej redukcji obrażeń spowodowanej różnicą reiatsu dochodzi jeszcze dodatkowa płaska redukcja w wysokości x1 albo nawet x1.5 tej statystyki, co dodatkowo działa pasywnie. Fakt, kami mają coś podobnego, ale jest to z dodatkowego reiatsu z wiary (co jest mniejsze) i ta statystyka teoretycznie może spaść.
Może przesadzam, ale poruszam ten temat.
Powrót do góry Go down
Tamura Yasha (Ramiz)


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
Tamura Yasha (Ramiz)



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket29/50Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (29/50)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket10/40Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (10/40)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-03, 20:55

Wydaje mi się że Hierro było tworzone zanim pojawiła się redukcja obrażeń z rei, i jako samo sobie wówczas było ok.


farao
cheers cheers cheers cheers cheers
cheers cheers cheers cheers cheers cheers


"...cenię karty Ramiza i jego styl pisania" - Kamys 26.01.2014
Zniszczone KP: 1
Powrót do góry Go down
CZaras


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1044/1044Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket12181/12865Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-03, 21:42

Ja to pisałem te umkę lepszego hierro i osobiście uważam, że jest ok. Ew. można by podwyższyć wymaganą wartość wytrzymałości, wymaganą do opanowania go, ale ogólnie nie wydaje mi się, żeby to było przegięte. Szczególnie, że na poziomie tych 40 punktów w statkach (aby mieć w ogóle mieć mocniejsze hierro 45 punktów) to obrażenia już są naprawdę duże, więc jak ktoś lutnie drugiemu za np. 250 życia to to 67,5 zredukowanych punktów z hierro jest fajne, ale nie robi ogromnej różnicy. Osłabienie tego uczyni umkę raczej niezbyt przydatną, na poziomie, na którym można ją zdobyć. No, a przynajmniej moim zdaniem.

Co do Hifurei mam pytanie. Czy jak taki Quincy się zniknie i wystrzeli strzałę, to ona też będzie dla ludzi niewidoczna?

Tej umki Emanacja przyznam, że nie jestem pewien czy do końca rozumiem. W sensie np. jeśli mocą Kami jest zwiększanie plonów to jak skieruje czymś takim to wszystko przed nim zarośnie eleganckim ryżem?

Fuminarasu to się mi nie podoba. Z tego co czytam ów sensen to pomysł jest taki, aby to było spoczko (teleportacja brzmi super), ale za to z ryzykiem. Z kolei ta umka brzmi jak obejście całego ów zamysłu.

Forma awatara - czy przy tej umce Kami może modulować swoim wizerunkiem w formie awatara? W sensie czy raz może się zmienić w człowieka wyglądającego tak, a potem w człowieka wyglądającego owak? Osobiście mnie by się bardziej podobało gdyby to była ta sama forma, ew. z innym ubiorem w świecie żywych, a innym w SS.
Powrót do góry Go down
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket496/510Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket6424/6942Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-03, 22:23

Emanacja - zależy od tego jak się umówi z MG

Fuminarasu - nie musi być to stuprocentowe

Forma awatara - Obojętne, może być tak, może inaczej, acz raczej zakładałem jedną formę by nie było tak, że jedna umiejętność daje Ci nieskończoną ilość wyglądów.

A co do hierro, przeprowadźmy mały eksperyment myślowy.

Zakładając, że katana ma przelicznik do obrażeń równy 100% siły i 30% zręczności reiatsu (bo tak to było z tego co pamiętam). Załóżmy też, że walczymy z podobnym sobie przeciwnikiem, który ma 40 siły i 40 zręczności. Nawet nie trzeba tutaj zbyt dużych kalkulacji - właściwie cały przelicznik siły znika, pozostawiając nas z 33% zręczności, czyli na atak zadaje średnio 12,2 obrażeń, a i to nie bierze pod uwagi redukcji z wytrzymałości i potencjalnej różnicy z reiatsu.
By zredukować jednak 12 punktów obrażeń wystarczy 36 wytrzymałości. Czyli już w tym momencie postać jaka jak Martell musiałaby być bita tylko i wyłącznie ze wzmocnieniem przez postacie, które mają dość wysokie statystyki - a należy wziąć pod uwage, że nie jest jeszcze arrancarem który dostaje przy przemianie połowę swoich statystyk, a przy ressurection dodatkoweą sumę statystyk podzieloną przez 3. Czyli w sumie przy ressurection ma niemal dwukrotność tego, co miał przed przemianą (Ponieważ bonus jest multiplikatywny).

Więc przeanalizujmy to jeszcze raz biorąc na warsztat naszego najbardziej zaawansowanego pustego w momecie, gdyby stał się teraz arrancarem.

Statystyki na które patrzymy to wytrzymałość i reiatsu. Po transformacji miałby 62 reiatsu oraz 60 wytrzymałości. To by oznaczało, że przy podstawowym hierro miałby redukcji 82 punkty, a przy zaawansowanym 113. By dobić do tego poziomu postać musiałaby mieć w obu statystykach 63 punkty, a w drugim przypadku 87. I to pomijając samą rożnicę reiatsu oraz to, co może dawać postaci ressurection.
Owszem, można podbijać statystyki reiatsu. Ale jest to koszt, podczas gdy hierro jest umiejętnością pasywną.

Innymi słowy, by zadać ciosem zanpaktou 250 życia, osoba musiałaby mieć 193 punktów w sile i zręczności, co jest wartościami astronomicznymi. Oczywiście są umiejętności które zadają więcej, ale to są raczej artylerie pokroju cero, których raczej się unika a nie przyjmuje na twarz.
Powrót do góry Go down
CZaras


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1044/1044Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket12181/12865Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-03, 22:49

Ja sobie zdaje sprawę, że Arrancarzy są silni, bo tak być miało wszak to premiowana profesja, natomiast rozmawiamy o umce, więc na niej się skupmy, a nie na tym "jaki to Martell będzie kozak gdy zostanie Arrancarcem" chyba, że rzecz w tym, żeby znerfić Martella, jako Arrancara, a nie umkę, ale o to bym Cię nie podejrzewał Razz

Generalnie w tym myślowym założeniu jest wszystko fajno, tylko moim zdaniem jest ono nie fair. Porównujesz działanie umiejętności, do tego podwójnej (żeby mieć potężne hierro, trzeba najpierw mieć zwykłe hierro) do pasywnego ataku mieczem siła x ramię. W mojej opinii jeśli chcemy uznać, że to potężne hierro jest za mocne, to należałoby je porównać do uderzenia przy użyciu jakiejś umki ofensywnej, a nie zwykłego podstawowego ciosu. Bez tego moim zdaniem to jest manipulacja danymi, bo porównanie rzeczy do siebie nieprzystających. Dla przykładu tutaj Ikkotsu/Sōkotsu, które dają sile uderzenia mnożnik x3/x6, wówczas osoba z siłą 45 (tyle w Reiatsu trzeba mieć, żeby w ogóle myśleć o potężnym hierro) zada 270 obrażeń, czyli te niecałe 70, które pochłonie potężne hierro nie będzie (w mojej opinii) niczym zdrożnym. A jako, że potężne hierro wymaga dwóch umek, to dodam jeszcze, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby Shinigami skorzystał z Sokotsu, łącząc je z Shunko, wówczas (przy 45 reiatsu w statystyce) obrażenia wzrosną do 315, a szybkość ciosu zwiększy się dwukrotnie.

Podsumowując korzystając z dwóch umek (czyli tylu które Arrancar potrzebuje do potężnego hierro) Shinigami jest w stanie wytworzyć siłę niszczącą, która sprawi, że ochrona Hierro nie będzie zbyt znacząca. Dalej, więc postuluje o pozostawieniu hierro takim jakie jest.
Powrót do góry Go down
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket496/510Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket6424/6942Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-03, 23:10

Podaje Martella jako przykład by te wyliczenia nie były brane zupełnie z palca, gdyż jest to postać której najbliżej jest do czegoś takiego. Mamy więc jakiś punkt odniesienia. A skoro mnie o to nie podejrzewasz to po co o tym wspominać? Bo ja również nie podejrzewałbym Cię o pośrednie insynuowanie, że moją uwagę celuję w konkretną osobę :p .

Plus, przytaczanie, że to podwójna umiejętność nie jest do końca na miejscu - potężne hierro to rozwinięcie hierro, które nie daje żadnej dodatkowej zdolności tylko polepszenie jego działania. Także w teorii powinno się je rozwijać łatwiej.

Dodatkowo - manipulacja danymi zachodzi wtedy, kiedy przedstawia się wszystkie dane w sposób które wizualnie zakrzywiają jej odbiór. Ja podałem konkretny przykład pasywnej zdolności do czegoś, co również nie wymaga żadnego wysiłku od osoby atakującej, także wydaje mi się, że jest to porównanie na miejscu.

A skoro powołujemy się na umiejętności - biegłość też jest zwielokrotnioną umiejętnością, która również wymaga sporo czasu do rozwinięcia i jest używana przy ataku. A przykład z Ikkotsu/Sokotsu jest nietrafiony z tego względu, że może i owszem bardzo wzmacnia to uderzenie, ale z dużym kosztem więc tej techniki nie można używać ciągle w trakcie walki, a jak wcześniej wspominałem hierro działa cały czas bez kosztu. Także sam fakt, że trzeba używać naprawdę potężnych technik (które również wymagają poprzednio innych umiejętności) by zadać poważne obrażenia wiele mówi.
Powrót do góry Go down
CZaras


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1044/1044Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket12181/12865Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-04, 09:56

Zwyczajnie chciałem sprowadzić rozmowę na temat umki hierro, bo widziałem, że mocno kieruje się do tematu pobocznego "arrancary są wykokszone".

Jak dla mnie całkiem na miejscu, ponieważ gracz aby ją zdobyć musi się męczyć i wbijać dwie umiejętności. Może potężne hierro łatwiej zdobyć, niż jakąś umkę "od zera", ale wciąż wymaga to wysiłku, który moim zdaniem w takim porównaniu powinien być odnotowany.

No właśnie, podałeś przykład czegoś co nie wymaga żadnego wysiłku od atakującego (podstawowy atak) do czegoś na co drugi gracz musiał zasuwać, żeby zdobyć dwie umiejętności. No jak dla mnie, jednak nie na miejscu.

To, że moje porównanie jest nie na miejscu to ja sobie doskonale zdaje sprawę. Celowo chciałem pokazać drugą skrajność (pierwszą ukazałeś Ty, porównując potężne hierro do ataku podstawowego) wybierając najsilniejsze, umiejętności nieadekwatne do sytuacji.

Rzecz w tym, że aby ukazać to w sensownej formie to byłoby ciężko, bo trudno o dwie, łączące się ze sobą umiejętności, które wpływałyby na obrażenia podstawowego ataku. Teoretycznie są te biegłości, ale raz, że nie wiem czy w ogóle wpływają na obrażenia (podejrzewam, że tak), a dwa że wyobrażam sobie, iż wpływa też na inne czynniki jak szybkość uderzeń, ich technika, precyzja, zdolność blokowania się czy wykonywania skomplikowanych komplikacji, co w zasadzie też czyni porównanie tej umiejętności do hierro nieadekwatnym, bo umka arrancarów czyni ich twardymi i tyle, bez żadnych dodatkowych korzyści, które wynikają z biegłości.

Co więcej hierro jest cechą charakterystyczną arrancarów, której żadne profesje nie miały (no, do wprowadzenia kami), która w mojej opinii ładnie rekompensuje im nieduży wachlarz zdolności (a przynajmniej w porównaniu do shinigami). W związku z tym zgadzam się, że jest silne, ale dla mnie takie po prostu być powinno. Prawda zaś jest taka, że nie u wszystkich będzie tak silne jak u Martella, którego build jest budowany pod właśnie redukcje obrażeń, a zatem w jego wypadku ta siła hierro jest przejaskrawiona.
Powrót do góry Go down
Ekkusu


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
Ekkusu


Mistrz Gry : Demiurg Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket60/60Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (60/60)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket5112/5112Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (5112/5112)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-04, 10:25

Ostatni mój post na ten temat.

"Ponieważ by ją zdobyć gracz musi się męczyć (...)"

Czyli tak jak w przypadku każdej innej umiejętności. Jak na przykład biegłości, które również mają parę poziomów, więc porownanie dalej jest na miejscu, zwłaszcza iż zwiększają obrażenia. Plus tak jak mówiłem, nie biorę tutaj pod uwagę różnic w reiatsu zakładając, że poziomy są podobne.

Dodatkowo jak myślałem to takie umiejętności są stworzone do tego, by otwierać takie puszki - duży koszt zniechęca do używania tego na celach, które są ruchliwe i mogą tego uniknąć zostawiając nas z przykrymi skutkami ubocznymi. To, że niewielka rzeczy dobrze przeciwdziała czemuś takiemu nie znaczy, że umiejętność nie jest przesadzona.

Plus tak jak mówiłem, to jest jedna z warstw. Jest jeszcze mocna kość pustych, wzmacnianie wytrzymałości, pasywne umiejętności pustych etc. ktore powodują, że to już nie jest build a pewnego rodzaju abusowanie mechanik. Już o presji reiatsu nie wspomnę, jeżeli rzeczywiście różnice są wysokie, o co wcale nie trudno po dostaniu dodatkowego 50% na stałe i ressurection.
Powrót do góry Go down
CZaras


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1044/1044Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket12181/12865Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-04, 10:46

No, ale co z tego, że biegłości zwiększają obrażenia, skoro nie wziąłeś tego zwiększenia pod uwagę w swoich wyliczeniach dwa Twoje posty wyżej? Poza tym w poście wyżej wyjaśniłem czemu zestawienie biegłości o dość różnorodnym zastosowaniu z zero jedynkowym hierro jest kalekie.

Tak już jest z twardymi, że trzeba się namęczyć, żeby ich utłuc. Ci twardzi z kolei muszą się namęczyć, żeby szybkich w ogóle trafić, więc imo brzmi rozsądnie.

Nie jestem do końca przekonany co do tego co piszesz. Mam na myśli to, że (z tego co mi się wydaje) pusty po awansie na arrancara traci swoje umiejętności pustych, więc nie ma co doliczać mocnej kości, pasywnych umiejętności itd. W tym wypadku arrancarów zostaje hierro + potężne hierro (które miało być specjalistyczną umką dla twardych arrancarów, można dać np. jakieś wykluczenia, żeby nie każdy mógł to mieć, co by nie biegały szybkie czołgi), no i rzeczy które ma absolutnie każdy, czyli wytkę, oraz reiatsu niwelujący obrażenia. Czyli podsumowując przy 45 punktach reiatsu (od których zaczyna się potężne hierro) arrancar może maksymalnie, mając dwie dodatkowe umki, pochłaniać 67,5 punktu więcej, niż inne profesje bez żadnej umki. No nie wydaje mi się to wygórowana ilość, zważywszy że u większości arrancarców będzie to 45, a do tego jest to kwestia, którą się arrancary specjalizują, co jest ich zaletą w zamian za brak fajnych zaklęć itd.
Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket46/370Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1847/6190Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-04, 10:56

No dobra a ja zapytam się inaczej. Czemu hierro zależy od Reiatsu, a nie od wytyki. Bo jak dla mniej logicznej by było gdyby hierro wynikało z wytrzymałości i zastępowała ta słaba redukcję z niej na rzecz lepszej.
Powrót do góry Go down
CZaras


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1044/1044Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket12181/12865Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-04, 11:31

No bo (o ile dobrze pamiętam) według Bleachowej teorii hierro to skóra wypełniona reiatsu, przez co bardzo twarda. W związku z czym im silniejsze rei, tym twardsza zbroja.
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 10 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-13, 16:50

Vollständig to nic innego jak forma osiągana przez użycie artefaktu, a to mamy już opisane w mechanikach przemiany i ewolucji. Mam zamiar wykorzystać ten motyw z mangi w przygodach moich graczy, ale to melodia przyszłości.

Ryōdan jest w porządku, chociaż zaznaczyłbym w opisie, że umiejętność jest związana z zanpakuto, bo tak jak jest teraz to można różną interpretację wysnuć. Hifurei jest ciekawe i byłbym za jego wprowadzeniem, natomiast Koukakurei przywodzi mi raczej na myśl kido niż umiejętność.

Emanację bym dodał podobnie zresztą jak Awatara, natomiast do Fuminarasu nie jestem jakoś przekonany. Znowu bardziej podchodzi mi to pod indywidualną umiejętność danego kami niż technikę, która miałaby być ogólnie dostępna.

***

Nie mam nic przeciwko jeśli chcecie zmieniać formy wojownika, bo rzeczywiście hado mocne jak na swój poziom. Szczególnie w rękach bardziej rozwiniętych postaci. Podoba mi się jednak to, że te trzy zaklęcia idą swoją drogą i wspierają walkę bronią białą, a nie tworzą kolejnych pocisków reiatsu tyle że w innym kolorze. Także nowe zaklęcia widziałbym w podobnym stylu.

Skoro pojawiły się głosy, że hierro za mocne to można zaznaczyć w opisie, że zastępuje ono nową mechanikę redukcji przy wyższym reiatsu, a nie, że się z nią sumuje.
Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket46/370Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1847/6190Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-19, 11:42

Dobra dopisałem, żeby nie było wątpliwości w Ryodanie, że wymaga broni. Oraz wrzucam nową umkę do oceny za Kokakurei.


Umki:
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 10 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-20, 17:03

No, to mi się podoba. Co prawda usunąłbym wymóg morderczego spojrzenia, bo to oddziałuje mentalnie, a Twoje to czysta duchowa presja czyli dwie zupełnie inne rzeczy, ale tak to ciekawa umiejętność.

Ogólnie wstawiłem więc trzy umiejętności Aoto i dwie Eksu. Zapisałem już szmaragdy bądź ich części na Wasze konto. Dodałem oprócz tego do spisu ogólnego biegłości walki wręcz, przeniosłem mukei i to drugie ze shinigami do spisu ogólnego, a także podwyższyłem wymagania do opanowania Raioken i Ikkosu, bo rzeczywiście były dość mikre. Ponadto zawarłem uwagę w hierro, że nie łączy się z mechaniką redukcji z powodu wyższego reiatsu.

Zastanawiam się jeszcze nad umiejętnością Walki wręcz co z nią zrobić, bo jak pamiętam głosy był podzielone czy ją usunąć czy zostawić.
Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket46/370Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1847/6190Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-20, 22:13

Jak uważasz, możemy usunąć mordercze spojrzenie z wymogu.
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 10 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-22, 12:54

Heh, już to zrobiłem.

***

W zmodowanym CK2 są takie fajne traity dla postaci, które myślę można by przerobić na ciekawą umiejętność.

Niezwykły głos
Opis: Niektórzy potrzebują tylko otworzyć usta by przyciągnąć uwagę i to nie ze względu na to co mówią, ale na to jak brzmią wypowiadane słowa. W zależności od rodzaju głosu różnie oddziałuje on na innych.
Srebrny głos: Atut mile widziany szczególnie wśród dyplomatów, ale i podczas dnia codziennego może ułatwić życie, gdy ludzie życzliwiej patrzą na posiadacza tego niezwykłego głosu. Przyjemna, ciepła i żywa barwa sprawia, że miło słucha się takiej osoby, która ponadto ma doskonałe warunki do śpiewania.
Łagodny głos: Ciche, wręcz hipnotyzujące brzmienie doskonale sprawdza się do ostudzania gwałtownych emocji. Posiadacz takiego głosu ma świetne predyspozycje do opowiadania bajek na dobranoc czy śpiewania kołysanek, którymi potrafi uśpić nie tylko dzieci.
Autorytatywny głos: Głos władcy i lidera, który potrafi krzyknąć naprawdę głośno, ale nie ma takiej konieczności by podporządkować sobie innych. Nawet w szepcie kryje się siła zaprawiona groźbą wzbudzająca w słuchaczach respekt i uczucie niepewności.
Premie: W zależności od wybranego rodzaju głosu postać otrzymuje bonus do psychiki przy próbie oddziaływania na innych. Ponadto zwiększa efektywność innych umiejętności (np. srebrny głos - artysta (śpiew), retoryka. Autorytatywny głos - Lider).
Wymagania: Wrodzone.
Powrót do góry Go down
CZaras


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1044/1044Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket12181/12865Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (12181/12865)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-22, 13:08

A to nie za bardzo zbliżone do retoryki? W sensie tam też chyba raczej chodzi nie o dobór słownictwa, za który odpowiada gracz, ale za zdolności przemawiania. Samo wprowadzenie mi nie przeszkadza, ale raczej połączyłbym to z retoryką, niż dodawał jako oddzielną umkę.
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 10 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-26, 14:19

No nic, chyba nie zarobię 1/3 szmaragda :<

Swoją drogą to mamy niezły skansen w umiejętnościach duszy. Modyfikując umiejętności dla shinigami zapomniałem, że te same widniały w spisie duszy, a na dobrą sprawę można by przepisać tam większość umiejętności shini, bo technicznie duszyczka jest w stanie się ich nauczyć i w Rukongai jeśli tylko posiada zorientowanego mentora.
Poszedłbym w drugą stronę wywalając shunpo i tym podobne dodając z kolei adnotację, że dusza może nauczyć się umiejętności shinigami przy posiadaniu odpowiedniego źródła wiedzy. Zrobiłoby się wtedy trochę pusto, więc ogłaszam zwiększony pobór dla umiejętności duszy! Do odwołania za każdą umiejętność dla tej klasy będę płacić, aż pół szmaragdu.

Tamura Yasha (Ramiz) likes this post

Powrót do góry Go down
Ajax


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (0/0)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-27, 16:15

A taka tam sobie umiejka:

Sokole Oko (Wszystkie Profesje)
Opis: Masz naturalny talent do walki na dystans. Pośród strzelców jesteś złotym dzieckiem - kimś, kto nawet bez doświadczenia potrafi strzelać w nieruchome cele z zabójczą precyzją. Gdy spędzasz chwilę z nową bronią dystansową, nadrabiasz zaległości w walce w ruchu. Być może kiedyś przyjdzie czas, w którym powiesz "nigdy nie pudłuję".
Premie: Większa celność i precyzja w walce na odległość, niezależnie czy to łuk, broń palna, miotana, Kidou czy Cero.
Wymagania: wrodzone, 14 Zręczność


*le Emerald Wallet: 13
Powrót do góry Go down
Aoto
6 oficer VII dywizji



Mistrz Gry : Imperator

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket46/370Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (46/370)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket1847/6190Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (1847/6190)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-27, 17:11

Niezwykły głos- jak najbardziej jestem za. Retoryka wpływa na sposób mówienia i dobierania słów. Nie zmienia głosu ani jego barwy.
Powrót do góry Go down
Tamura Yasha (Ramiz)


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
Tamura Yasha (Ramiz)



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket29/50Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (29/50)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket10/40Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (10/40)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-27, 17:26

Szanowana rodzina

Każdy okrąg ma przynajmniej jedną. Zasłynęła z dobroduszności, czy też bezwzględności. Tak czy inaczej jesteś członkiem szanowanej w swoim okręgu grupy która jest gotowa wspierać cię w potrzebie. Urodziłeś się w niej, czy zostałeś adoptowany, na tym etapie nie ma to znaczenia.Zawsze możesz liczyć na pomocną dłoń lub przysługę, a miejscowi którzy wiedzą skąd się wywodzisz będą traktowali cię z należytym szacunkiem. Pamiętaj jednak że kiedyś któryś z członków rodziny może potrzebować twojej pomocy.  
Premie: Ułatwienia fabularne
Wymagania: Dusza

Zapomniana technika

W miarę upływu czasu i wielu stoczonych pojedynków zaczęto odkrywać najbardziej efektywną formę walki na miecze, pieczołowicie nauczaną dziś w akademii Shnigami. Postawy, kroki, bloki, wszystko to opracowane by w jak najefektywniejszy i skuteczny sposób obronić się i zadać cios. Przed wiekami nim dopracowano techniki i szermierze, powstawało i upadało wiele szkół szermierczych.
Jesteś spadkobiercą wiedzy i mądrości jednej z nich. Mimo że twój styl walki nie jest tak skuteczny jak czyste Kendo, masz w rękawie kilka sztuczek. Możesz zastosować jedną (lub kilka) z swoich sekretnych technik by zwiększyć swoją szansę na trafienie zaskakując przeciwnika nietypowym manewrem. Jeśli jednak już raz użyłeś danej techniki, nie zadziała ona drugi raz przeciw temu samemu przeciwnikowi.
Premie: Na każdy poziom w umiejętności "Biegłość (Miecz/Katana)" w starciu z danym przeciwnikiem uzyskujesz jedną korzyść mechaniczną do trafienia. Po jej wykorzystaniu nie zadziała ona drugi raz przeciw temu samemu przeciwnikowi. możesz jednak użyć innych do limitu określonego przez poziom umiejętności "Biegłość (miecz/katana)
Wymagania: Biegłość (miecz/katana), Wrodzone


farao
cheers cheers cheers cheers cheers
cheers cheers cheers cheers cheers cheers


"...cenię karty Ramiza i jego styl pisania" - Kamys 26.01.2014
Zniszczone KP: 1
Powrót do góry Go down
Ajax


Propozycje Umiejętności - Page 10 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (0/0)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-28, 18:24

Podoba mi się umiejętność niezwykłego głosu i to bardzo. Miły dodatek do retoryki i jak najbardziej świetny pomysł na osobną umiejętność. Jak dla mnie gotowa do wstawnienia.

Szanowana rodzina to takie trochę "Z Rodziny" dla Shinigami/Dusz z Seireitei, ale bez tytułu szlacheckiego? Osobiście nie mam nic przeciwko, ale jak dla mnie to po prostu umiejętność "Szanowanego" z innym opisem.

Zapomniana technika to umiejętność, która brzmi naprawdę świetnie. Niekonwencjonalne sposoby walki to zawsze coś, o czym fajnie mi się czyta. Jednak myślę, że takie techniki niekoniecznie muszą być starożytne jak dźwignia Archimedesa, a wymyślone przez postać. Więc ja osobiście wykreśliłbym "wrodzone" z wymagań.


*le Emerald Wallet: 13
Powrót do góry Go down
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket496/510Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket6424/6942Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-29, 10:17

Coś dla duszy. Dość oczywiste biorąc pod uwagę zmiany, ale dobrze by było to sformalizować.

Mentor
Opis: Dusza posiada jakiegoś nauczyciela, który wprowadza ja w meandry czegoś do czego by normalnie nie miała dostępu. Może to być cokolwiek, włącznie z technikami shinigami od jakiegoś renegata, ale zdarzają się też duszę obeznane w świecie kami które z jakiegoś powodu mogą chcieć się podzielić swoją wiedzą.
Premie: Nauczyciel który może uczyć postaci pewnych umiejętności.
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 10 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 10 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty2020-08-29, 15:30

Yeejj, CZaras został przegłosowany. Jednak dostanę szmaragda^^

No to tak. Chyba po raz pierwszy w historii jakaś umiejętność od Nadpatrza zostanie zaakceptowana, bo Sokole oko mi się podoba. +1/3 szmaragdu.

***

Początkowo chciałem przyjąć Szanowaną rodzinę, ale rzeczywiście mamy już Szanowego w spisie ogólnym umiejętności, który działa podobnie.

Nie jestem pewien co myśleć o Zapomnianej technice korzystającej z mechaniki korzyści. Poczekajmy jeszcze na opinie innych.

***

Nad Eksową propozycją też muszę pomyśleć czy aby nie jest zbyt podobna do Sojusznika.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 10 Empty

Powrót do góry Go down
 
Propozycje Umiejętności
Powrót do góry 
Strona 10 z 17Idź do strony : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Next
 Similar topics
-
» Propozycje umiejętności stare
» Propozycje umiejętności (stare2)
» Propozycje 1
» Propozycje Wad
» Unikatowe umiejętności

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Ogólne :: Propozycje i Pytania-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje