| Propozycje Umiejętności | |
|
+16Yuzuru Tanaka Tamura Yasha (Ramiz) Aoto Vespaux Ajax Ekkusu Chikaze Venator Haruaki Izdurbal Tenshi Imperator Kuchiki CZaras 渡邊綱 Shadow Kamys Roten Yaiba 20 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-08-29, 15:45 | |
| Wydaje mi się, że sojusznik pomaga bardziej doraźnie, a.mentor by wspomagał głównie wiedzą. Podobny system był np. w wampirze maskaradzie, gdzie był podział na mentorów i retainerow. | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-08-30, 11:47 | |
| Ja osobiście popieram pomysł na "Mentora". Sojusznik to przyjaciel, który pomaga nam lub nie (bo to zależy od jego charakteru). Mentor to z kolei autorytet, ktoś kto często stoi za systemem wartości naszej postaci. Mentor i Sojusznik to jak dla mnie dwie zupełnie różne postacie i jak najbardziej można to przepuścić.
EDIT: W zasadzie to wpadła mi do głowy pewna umiejętność dla Dusz.
Magiczne Ciało Opis: Każda osoba zdolna do manipulacji Reiatsu jest w stanie nim wzmocnić swoje ciało, przesuwając nieco granicę ich możliwości. Niektórzy mieszkańcy Soul Society są jednak lepiej przystosowani do tej techniki, co sprawia, że w ich wykonaniu jest znacznie skuteczniejsza, gdyż urodzili się z organizmem, przez które ich własne Reiatsu przepływa sprawniej. Premie: Przy wzmacnianiu się za pomocą Reiatsu, efekt jest traktowany jak o 30% większy. Dla przykładu przy wzmocnieniu za pomocą 3 punktów, wzmocnienie jest traktowane jakby użyto 4 punktów. Wymagania: 11 Reiatsu, Dusza, wrodzone *le Emerald Wallet: 13 | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-09-06, 13:25 | |
| Przekonaliście mnie z tym mentorem, więc Eksu dostaje swój ułamek szmaragdu. Do Podpatrzowej umiejętności nie jestem zaś przekonany. Głównie dlatego, że więcej liczenia się robi i nie widzę konkretnej wartości, która usprawiedliwiałaby wymóg bycia duszą. No ale może inni iowoiczycy pomogą wybronić pomysł. | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-09-06, 13:32 | |
| Mi też to się nie podoba. Bo też nie rozumiem czemu tylko dusza. Czemu reiatsu, skoro we wzmocnieniu korzysta się ze statystyki kontrol rei. | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-09-06, 14:23 | |
| Dodałem jeszcze Zapomnianą technikę Tamury po szczegółowej konsultacji z ekspertami. Wylądowała w spisie ogólnym także tylko 1/3 szmaragdu, a ponadto rozszerzyłem możliwość używania jej do każdej broni białej. | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-09-12, 16:00 | |
| Wpadłem na kilka pomysłów ostatnio. - Umki dla duszy:
Hanyou Opis: Jesteś pół bogiem/demonem. Nie wyróżniasz się znacząco, ale posiadasz różne znaki szczególne, takie jak kły, dłuższe uszy itp. Ale to nie wszystko dzięki swojej półkrwi jesteś w stanie widzieć kamich nawet jak sobie tego nie życzą. Dodatkowo twoja sygnatura duchowa jest mieszanką dwóch innych. Ale co najważniejsze zyskałeś jedno błogosławieństwo swojego rodzinna. Premie: Jedno błogosławieństwo. Wymagania: Odpowiednia historia.
Opętanie Opis:Jesteś, w stanie przenieś swoją świadomość do umysłu zwierzęcia. Dzięki temu jesteś w stanie na jakiś czas przejąć jego ciało i korzystać z jego zmysłów. Jednakże, kiedy to robisz, twoje ciało zapada w głęboki sen i nie jesteś świadomy swojego otoczenia. Premie: Możliwość przejmowania ciała małych i średnich zwierząt. Wymagania Kontrola rei 20, Psychika 20
Onmyōdō Opis:Twoje ciało było naturalnie przystosowanie do manipulacji pięcioma żywiołami. Dzięki predyspozycji i latom nauk u kapłanów zyskałeś dostęp to pradawnej sztuki magii. Która wraz z rozwojem Shinigami coraz bardziej jest zapominana. Polega ona na manipulacji energią pięciu żywiołów i yin-yang. Ma jedna fundamentalną zasadą: Magia zawsze ma swoją cenne. Owe sztuka została zaprojektowana do obronnych i walki. Z Youkai, kami i złymi duchami. Magia składa się z następujący aspektów:
Magi talizmanów-Jest to nic innego jak przygotowane zaklęcie, które można użyć w każdej chwili. Nie wymaga od nas niczego innego jak koncentracji. Bardziej potężne talizmany wymagają inkantacji i różnych gestów. Aby stworzyć, talizman trzeba nakreślić na nim odpowiednie symbole i napełnić go odpowiednią ilości PR.
Rytuałów – Potrzebują wielu różny składników i znaczniej dłuższego czasu przygotowania. Przez długi czas przygotowania nie mają stricte ofensywnego zastosowania. W końcu bardziej zaawansowane rytuały mogą trwać nawet kilka dni i wymagać kilku Onmyoji.
*Rytuały i talizman może tworzyć gracz własne. Jednak muszą one zostać zaakceptowane przez mistrzów gry.
Premie:Dostęp do magii. Rozpoczynam grę z dwoma zaklęciami. Wymagania: Sztukmistrz, Wrodzone, kilka lat nauk.
| |
|
| |
Tamura Yasha (Ramiz)
Karta Postaci Punkty Życia: (29/50) Punkty Reiatsu: (10/40)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-09-12, 16:19 | |
| Onmyōdō - Odpuścił bym. mamy już coś w stylu magii dla ludzi/dusz innych nie Shinigami z rytuałami, talizmanami itp. która nie jest rozwijana od lat. "...cenię karty Ramiza i jego styl pisania" - Kamys 26.01.2014 Zniszczone KP: 1 | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-09-16, 21:57 | |
| W obronie Onmyōdō, powiem tylko, że w Rukongai Dusze są bardziej skłonne do zaufania w mistycyzm i siłę magii, podczas gdy w XXI-wiecznej Karakurze jest to dla większości nic innego jak zabobon. Ot zawieszką, kupioną na letnim festynie. Jak dla mnie Onmyōdō i Opętanie jak najbardziej można przepuścić od razu. Ja to bym się przyczepił bardziej do Hanyou, które dla mnie jest krzyżówką Mutanta i zdolności Kami. *le Emerald Wallet: 13 | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-09-17, 13:48 | |
| Jak Nadpatrz wspomniał mamy już "mutanta", który również daje postaci nadnaturalne cechy wyglądu. Ciekawy jest jednak pomysł z umożliwieniem duszy oglądania kami.
Do umiejętności wargowania nie mam zastrzeżeń. Jedyne co to nie zamykałbym możliwości kontrolowania większych zwierząt, co oczywiście udałoby się osiągnąć dopiero po pięciu latach intensywnej gry gdzie postać zdążyłaby się trochę rozwinąć.
I ja natomiast bardzo chętnie rozbudowałbym spis rytuałów. Myślę, że pomysł Kamys wyprzedzał trochę swoją epokę, a teraz gdy mamy już kami bardzo dobrze wpisałby się w obecne realia. Można by dokonać podziału na magię talizmanów i rytuałów jakie zaproponował Aoto w umiejętności, także czuwajcie, bo za jakiś czas możliwe że pojawi się nowy konkurs. | |
|
| |
Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-09-27, 05:49 | |
| Wrodzony dar Opis: Od kiedy pamiętasz posiadasz pewną zdolność duchową, której nie mają inni. Miałeś dzięki temu więcej czasu na opanowanie i nawet pewnego jej rozwinięcia. Wymagania: Jak dla mnie powinna tu być kontrola i reiatsu: kolejno 7 i 10 przynajmniej. Premia: Umiejętność duszy na start z pewnym stopniem rozwinięcia, wrodzone. Wrodzony charakter zdolności.
Nieapetyczny Opis: Wraz z rozwojem energii duchowej duszę stają się zazwyczaj bardziej widoczne dla pustych. Jednak w Twoim przypadku Twoja energia wydaje się być dla nich nieatrakcyjna, a może nawet trochę odpychająca. Premie: Puści nie traktują Cię jako potencjalne źródło pożywienia - acz dalej mogą Cię wykryć.
Rzemiosło Opis: Posiadasz jakąś umiejętność przydatną w życiu duszy z rukongai. Może to być kowalstwo, rolnictwo, cieślarstwo, tkalnictwo - jesteś jednak w stanie przygotować całkiem solidne wyroby ze swojej dziedziny, jak i posiadasz wiedzę w tym temacie. Premie: Wiedza i umiejętności rzemieślnicze z danej dziedziny + podstawowe narzędzia | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-09-28, 11:34 | |
| Mutant daje specyficzny wygląd i pewne umiejętności bazujące na rasie zwierzęcia. Hanyou da Ci niecodzienny wygląd bez cech rasy. Ale za to zyskasz możliwość widzenia bóstw cały czas i twoja energia ma jakaś małą namiastkę boskości. Jeżeli pomysł z posiadania drobnego błogosławieństwa się nie podoba. To może to zmienić na Boski wzrok. Który pozwoli nam dostrzegać bóstwa, nawet kiedy one tego nie chcą. | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-03, 13:57 | |
| Tak też bym zrobił, bo w pierwotnej formie to amalgamat umiejętności już istniejących, czyli mamy błogosławieństwo od kami i zwierzęce dodatki. Z tego tylko umiejętność widzenia kami jest czymś nowym.
Podsumowując Aoto i Eksu dostają po szmaragdzie za dwie kolejne umiejętności dla duszy. U Eksu odpadło Rzemiosło, bo mamy już podobną umiejętność w spisie ogólnym. | |
|
| |
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (11918/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-03, 14:22 | |
| Skupiony Opis: Niektórzy Hollow rozwijają się, aby mieć większą liczbę osobistych zdolności, jednak Ty poszedłeś zupełnie inną drogą, w której stawiasz jakość nad ilość. Poświęciłeś jedną ze zdolności, która się u Ciebie w ogóle nie rozwinęła, aby drugą uzyskać znacznie potężniejszą niż zwykłe umiejętności początkujących Pustych. W efekcie potrafisz mniej asów w rękawie, niż inni pobratymcy, jednak gdy już skorzystasz ze swej zdolności to będzie się działo! Wymagania: Reiatsu: 8; kontrola reiatsu: 6 Premie: Posiadasz na start jedną zdolność mniej, lecz umiejętność, która Ci pozostała jest wyjątkowo silna (w przypadku zalety umiejętny, wciąż tylko jedna z zdolności pozostają tą silniejszą, a druga jest zwykła) | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-04, 17:41 | |
| | |
|
| |
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (11918/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-06, 15:21 | |
| Dusza towarzystwa Opis: Są tacy ludzie (i inne istoty), które roztaczają w okół siebie takie trudne do opisania ciepło. W efekcie czego gdziekolwiek się nie pojawiają tam szybko zaskarbiają sobie sympatię czy zaufanie otaczających osób. Często czynią to nieświadomie, a zjawisko jest trudne do wytłumaczenia, jednak efekty są widoczne gołym okiem. Ich pojawienie się niemal zawsze wzbudza ogólną radość i zadowolenie. Wymagania: Psychika: 7. Premie: Dodatnie modyfikatory do rzutów kostką w relacjach społecznych
Zmodyfikowany Opis: Ktoś (a może nawet Ty sam!) majsterkował przy Twojej duszy, czy to za Twoją zgodą czy bez niej. W związku z tym nabyłeś pewną unikalną zdolność o przeciętnej sile, np. Twoje oczy mogą przybliżać lub oddalać obraz, Twoja ręka się odczepia i wydłuża niczym bicz, zamiast ucha masz ukrytą kosę. Przykładem takich modyfikacji był Kurotsuchi Mayuri, a Ty choć nie w tak poważnym stopniu, to również zostałeś przez kogoś ulepszony. Jedno dobranie tej umiejętności odpowiada za jedną modyfikację. Uważaj, jednak! Jeśli ktoś się dowie, że zostałeś zmodyfikowany to możesz zostać uznany za odszczepieńca! Wymagania: Brak Premia: Posiadasz unikalną zdolność wynikłą z modyfikacji, która musi zostać zaakceptowana przez MG
Złota rączka Opis: Może i nie zaprojektujesz wielkiego silnika wolnossącego ani nie zbudujesz wieżowca, ale jeśli coś drobnego zepsuje się w Twoim mieszkaniu, samochodzie, motocyklu czy innym sprzęcie z pewnością staniesz na wysokości zadania. Jesteś człowiekiem renesansu, masz pojęcie o wielu sprawach i wiesz jak je naprawić, choć Twoja wiedza nie jest zanadto specjalistyczna. Poza tym masz niezłe zdolności twórcze. Żadna instrukcja (nawet ta z Ikei!) Ci nie straszna, jesteś w stanie zaprojektować i zbudować meble, a nawet proste budynki. Słowem, zaoszczędzisz na specjalistach, bo większość ogarniesz sam. Wymagania: Zręczność: 8 Premia: Spore zdolności manualne, naprawcze i twórcze w szerokiej gamie dziedzin
Kopista Opis: Masz wyjątkowy talent do naśladownictwa. Doskonale potrafisz sparodiować głos znienawidzonego belfra wywołując salwy śmiechu, masz duże predyspozycje do aktorstwa, ale to nie wszystko. Dzięki temu jesteś w stanie szybciej się uczyć poprzez podglądanie ruchów innych, bardziej doświadczonych np. szermierzy. Świetnie poradzisz sobie też podrabiając cudze pismo co przydaje się nie tylko w podrabianiu zadań domowych, ale również w wywiadzie. Wymagania: Zręczność: 9, inteligencja: 8 Premie: Wysokie zdolności imitowania tego co zostało przez postać zaobserwowane. Tyczy się to pisma, mimiki, ruchów, głosu czy stylu.
Plecy Opis: Jesteś osobą, która cieszy się protekcją u osoby wysoko postawionej w jakiejś istotnej dla siebie organizacji. Czy to wysokiego stopnia oficera w Gotei 13, burmistrza Karakury czy szefa policji. To bez różnicy. Tak czy siak skutki tego są dla Ciebie znakomite. Jeśli coś przeskrobiesz to czekają Cię mniej poważne konsekwencje, a i szansa na całkowite uniknięcie kary jest większa. Podobnie łatwiej będzie Ci uzyskać korzyści takie jak awans, premie, dodatkowe środki czy inne dodatki. Wszystko zależy od tego kim i w jakiej organizacji znajduje się Twój protektor. Wymagania: Brak Premie: Bonusy fabularne zależne od charakteru protekcji jaka została rozpostarta nad postacią | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-11, 13:37 | |
| Nie wiem czy nie za dużo mamy już umiejętności korzystnie wpływających na "Charyzmę" postaci, jak lider, perswazja czy wyjątkowy głos, także poczekam na opinię innych.
Zmodyfikowany wydaje się fajną umiejętnością, także akceptuję.
Mamy już podobną umiejętność do Złotej rączki, czyli mechanika także tutaj odpada.
Kopista niby nie to samo co Fotograficzna pamięć, ale też wstrzymam się czekając na głosy innych.
Plecy natomiast również akceptuję. Jakkolwiek by to nie brzmiało. | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-12, 19:58 | |
| Jak dla mnie to Dusza Towarzystwa jest nieco zbędną umiejętnością. Jak Imperator wspomniał mamy już sporo "charyzmatycznych" umiejętności. Ale nie przeszkadzałoby mi jej istnienie, więc pozostanę neutralny w tej kwestii. Kopista - spora różnica między tym, a Fotograficzną Pamięcią. Zapamiętać ruch to jedno, ale móc go odtworzyć niemalże 1:1 do zupełnie inne rodeo. Mnie osobiście bardzo się ta umiejętność podoba (i przypomina mi bardzo lubianą przeze mnie postać z komiksów Marvela), więc ode mnie jest jak najbardziej kciuk w górę. Zmieniłbym tylko nazwę na jakąś inną np. Naśladowca. Kopista strasznie boli w oczy (w każdym razie mnie). *le Emerald Wallet: 13 | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-18, 21:08 | |
| Duchowa więź Opis: Przebyłeś ze swoją bronią długo drogę. Ćwiczyłeś nią, przelewałeś krew i spędziłeś setki godzin robiąc sobie odciski na dłoni. Ale dzięki temu broń wytworzyła z tobą silną więź i siłą woli może jej dobyć i przyciągnąć do ręki. Dzięki temu trudniej ciężej złapać Cię nieuzbrojonego. Premie: Możliwość przyłączenie przedmiotu do swojej duszy. Pozwala na zlokalizowaniu przedmiotu w tym samym wymiarze i pozwala na przyciągnięciu go z niewielkiej odległości (Statystyka Kontroli rei/3). Wymagania: Posiadanie i korzystanie z przedmiotu przez długie lata.
Wydolny organizm Opis: Urodziłeś się z bardzo odporny ogranizmen na przeciążenia albo lata ćwiczeń pomogły Ci zaadoptować swoje ciało do większej ilości reiryoku niż przeciętna osoba. Tkanką, ścięgna i żyły nie tak łatwo teraz uszkodzić, przez co zerwanie ścięgna i naderwane mięśnie ci nie grożą od wzmocnień. Premie: Bezpieczne wzmacniane wynosi 1,5 x wytrzymałości. Wymagania: Wrodzony albo długo letni ciężki trening przeciążeniowy
Prawdziwy wzrok (Tylko dusze) Opis: Urodziłeś się z boskimi oczami. Od zawsze widziałeś istoty, który nikt inny nie widział. Ludzie myśleli, że po prostu masz bujną fantazję i pleciesz trzy po trzy. Ale ty wiedziałeś, że to są bóstwa i demony. Premie: Bóstwa i Yokai nie są w stanie ukryć swoją obecność przed twoim wzrokiem. Wymagania: Wrodzone | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-18, 22:00 | |
| Pierwsze dwie są naprawdę spoko, a w szczególności podoba mi się Wydolny Organizm. Z kolei Prawdziwy Wzrok dusze już mają. Pod nazwą Widzący. *le Emerald Wallet: 13 | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-18, 22:22 | |
| Zaraz Zaraz. To ja go zaproponowałem w zeszłym miesiącu, z czego w zeszłym miesiącu zaakceptowane zostały moje dwie umki a nie trzy. Chyba, że ktoś mnie przekręcił na pół szmaragdu. Także czekam na wyjaśnienia kiedy pojawiło się w spisie widzący. w takim wypadku muszę zrobić kolejną umkę. - Imperator Kuchiki napisał:
Tak też bym zrobił, bo w pierwotnej formie to amalgamat umiejętności już istniejących, czyli mamy błogosławieństwo od kami i zwierzęce dodatki. Z tego tylko umiejętność widzenia kami jest czymś nowym.
| |
|
| |
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (11918/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-18, 22:37 | |
| Duchowa więź - ta mi się nie podoba. Jak dla mnie to pasuje do magicznej sztuczki, a nie takiego długiego napażania się jednym kawałkiem stali/drewna/czegokolwiek, że aż mogę je do siebie przyzwać jak prawdziwy Jedi.
Wydolny organizm - z kolei ta mi się całkiem podoba. | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-18, 22:54 | |
| Duchowa więź polega na tym, że według japońskiego folkloru martwe przedmioty mają dusze. A o co chodzi z długim napażaniem się to chodzi o to, że masz silną wież z przedmiotem. Inaczej dusza przedmioty zespoliła się z Tobą, dzięki czemu jesteś w stanie przyciągnąć do siebie. W Anime Ichigo w formie vasta lorda przyciągnął tak miecz do ręki. Ja po prostu próbowałem jakoś uzasadnić taką zdolność dlatego podparłem to Tsukumogami. Anie, że po prostu możesz przyciągnąć, bo możesz. | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-22, 14:11 | |
| A tak ostatnio wpadłem na coś takiego:
Roślinka (Tylko Dusze) Opis: Dusze w Rukongai, nieposiadające mocy potrzebują jedynie wody do przeżycia. Te z kolei, które mają wyższy poziom Reiatsu muszą się jednak odżywiać jak ludzie w Świecie Żywych. Jest też trzeci, bardzo rzadki rodzaj Dusz, które mimo posiadania mocy, potrafią przeżyć bez jedzenia, tylko na wodzie. Potrzebują jej jednak znacznie więcej. Premie: Brak potrzeby odżywiania się. Wymagania: Wrodzone *le Emerald Wallet: 13 | |
|
| |
Yuzuru Tanaka
Mistrz Gry : IMPERATOR
Karta Postaci Punkty Życia: (0/500) Punkty Reiatsu: (0/3906)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-22, 17:46 | |
| Śniący: Opis: Potrafisz "wychodzić" ze swojego ciała. W czasie "śnienia" prawdziwe ciało jest nieruchome i bezbronne, ale jakie ma to znacznie kiedy możesz poruszać się jako dusza i straszyć uciążliwych sąsiadów? W przypadku istot duchowych funkcjonujących w świecie żywych w gigai, potrafisz opuścić sztuczne ciało bez pomocy połykania cukierka ze zmodyfikowaną duszą. Premie: Potrafisz opuszczać materialne ciało Wymagania: Psychika 10
Zaklinacz zwierząt: Opis: Od zawsze zwierzęta do Ciebie lgnęły. Masz wrodzony dar do komunikowania się z nimi. Uspokojenie agresywnego psa czy spłoszonego konia nie jest dla Ciebie żadnym wyzwaniem. Ponadto potrafisz nakłaniać oswojone zwierzęta by Ci pomagały np. prosząc ptactwo o wykonywanie zadań zwiadowczych czy psów do zadań tropiących. Nawet neutralnie nastawione do Ciebie dzikie zwierzęta są skłonne podzielić się z Tobą wiedzą na temat, gdzie znajduje się np. źródło wody czy gdzie rosną jagody. Mimo wszystko jeśli napotkasz głodną watahę wilków to lepiej z nimi nie rozmawiaj i zabieraj nogi za pas. Premie: Możliwość porozumiewania się ze zwierzętami Wymagania: Wrodzone
Ochronna sfera: Opis: Długie treningi nad kontrolą swojego reiatsu zaowocowały. Potrafisz wypuszczać ze swojego ciała reishi, które tworzy wokół Ciebie sferę na określonym obszarze w zależności od ilości wykorzystanej energii duchowej. Potrafisz wykryć przeszkodę nawet w zupełnych ciemnościach czy będąc oślepionym. Atak na Twoje plecy nie będzie niespodzianką. Gdy przeciwnik zaburzy te sferę osobiście, atakiem energetycznym czy przedmiotem posiadającym cząsteczki duchowe natychmiast wykryjesz intruza. Premie: Potrafisz wykrywać przeszkody czy wykryć zbliżające się niebezpieczeństwo nawet w zupełnych ciemnościach czy będąc oślepionym. Koszt na turę równy jest minimum połowie Twojej statystyki reiatsu. Wymagania: Kontrola reiatsu 35; Kontrola Reiatsu>Reiatsu 221/270 PZ 2271/2484 PR Kryształ 6/10 | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-25, 14:17 | |
| Z początku nie byłem przekonany do Duchowej więzi, ale wytłumaczenie Aoto przekonało mnie. Trochę zastanawiałem się też nad drugą propozycją, bo dotyczy mechaniki autorskiej, ale chyba wszyscy z niej korzystają także tutaj też przyklepię. 2/3 szmaragdu dla Aoto.
Nadpatrz jest w dobrej formie, bo kolejna jego propozycja się spodobała. 1/2 szmaragdu dla niego.
Debiutant Tanaka dobrze zaczyna, gdyż aż jego dwie umiejętności zdobyły moją aprobatę. Trzeciej natomiast nie jestem pewien. Bardziej by mi to pasowało do osobistej mocy niż ogólnodostępnej umiejętności, także może ją ocalić tylko poparcie innych iowoiczan. Póki co 2/3 szmaragdu. | |
|
| |
Tamura Yasha (Ramiz)
Karta Postaci Punkty Życia: (29/50) Punkty Reiatsu: (10/40)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-28, 20:52 | |
| Skoro są Wulkan rei i Twardziel to powiem czemu nie:
Zarraki Postać jest niezwykle silna, wybija się ponad przeciętność. Twoje mięśnie naturalnie rozstraja się i regenerują szybciej niż u innych. Masz specjalne predyspozycje w tej cesze. Premie: za każdym razem gdy wykorzystywana jest twoja siła traktuje się ją jakby miała wartość [Siła*1.3] Wymagania: Wrodzone, Siła 13.
Żwawy krok Postać od urodzenia jest niezwykle szybka i żwawa. Często reagujesz przed przeciwnikiem, i zawsze masz większą szansę na wycofanie się z walki gdyby nie szła po twojej myśli. Masz specjalne predyspozycje w tej cesze. Premie: Gdy oblicza się szybkość postaci korzystasz z wzoru [Szybkość*1.3] Premia nie liczy się przy weryfikacji spełniania wymagań dla Umiejętności. Wymagania: Wrodzone, Szybkość 13.
Śmiertelna precyzja Postać ma niezwykły zmysł dystansu pozwalający sprawniej zarówno trafiać swoimi atakami, jak i ich unikać. To cecha mistrzów fechtunku, nie można się tego nauczyć, z tym się rodzisz lub nie. Premie: Gdy próbujesz uniknąć ciosu, lub trafić przeciwnika twoja zręczność traktowana jest jakby wynosiła [Zręczność*1.3]Premia nie liczy się przy weryfikacji spełniania wymagań dla Umiejętności. Wymagania: Wrodzone, Zręczność 13.
Geniusz Jesteś geniuszem swoich czasów. Wiedzę przyswajasz błyskawicznie i łatwo rozwiązujesz kolejne problemy stawiane ci przez los. Może w przyszłości będziesz pamiętany przez potomnych jak Einstein lub Hawking? Premie: W trakcie przygody twoja Inteligencja jest traktowany jakby wynosiła [Inteligencja*1.5], premia nie jest brana pod uwagę przy wyliczaniu dostępnych umiejętności startowych czy przy weryfikacji spełniania wymagań dla Umiejętności Wymagania: Wrodzone, Inteligencja 13.
Samoświadomość W wyniku oświecenia, medytacji Zen, naturalnej aury, czy innych względów osiągnąłeś wyjątkowy stan umysłu. O wiele łatwiej panujesz nad swoimi emocjami, i dostrzegasz rzeczy których inni nie dostrzegają. Premie: Psychika postaci jest traktowana jakby wynosiła [Psychika*1.5]Premia nie liczy się przy weryfikacji spełniania wymagań dla Umiejętności. Wymagania: Wrodzone, Psychika 13.
Podświadoma kontrola Nie musisz się nad tym skupiać. Tak jak nie myślisz o ruchu każdego z mięśni podczas chodzenia. Podświadomie kontrolujesz przepływającą w sobie energię, jest to dla ciebie tak naturalne jak oddychanie czy chodzenie właśnie. Premie: Postać jest traktowana jakby posiadała kontrole rei na poziomie Kontrola rei*1.3]Premia nie liczy się przy weryfikacji spełniania wymagań dla Umiejętności. Wymagania: Wrodzone, kontrola rei 13.
Jednocześnie o skorygowanie wzoru w Twardzielu na Wytrzymałość*13 by zrównać balans. (rei otrzymywało *1.3, a wytrzymałość *1.2 ) "...cenię karty Ramiza i jego styl pisania" - Kamys 26.01.2014 Zniszczone KP: 1 | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-28, 21:42 | |
| Twardziel i wulkan rei działa we wzorach na określone rzeczy. Na życie i ilość reiryoku, a nie wartości statów w testach. Dodanie czegoś takiego spowoduje czarną magię w mechanice wzmacnia i boostów z różnych rzeczy. Mi osobiście nie podoba się takie coś, bo to rodzi większe komplikacje i wpływa znacząca na mechanikę gry. | |
|
| |
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (11918/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-28, 22:57 | |
| Przykro mi bohaterze kart postaci, mnie też się ta wizja nie podoba. Ew. jakaś umka, która sprawia, że szybkość efektywniej liczy się przy sprintach/biegu truchtem, a siła przy udźwigu. Te w wyliczaniu testach mi się nie podobają. | |
|
| |
Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-29, 10:17 | |
| Magiczne zielarstwo Opis: Gotei 13 ma dostęp do leczącego kido, ale większość dusz w rukongai ma ograniczony dostęp do opieki medyczej. Większość korzysta z pomocy zielarzy i kaznodziei, których umiejętności są zróżnicowane w zakresie i jakości. Niektórzy jednak mają zdolności, albo wiedzę jak wyciągnąć jak najwięcej z specyfików które wytwarzają, dzięki czemu zwiększa się ich skuteczność. Premie: Możliwość przygotowywania preparatów medycznych o działaniu podobnym do medycznego kido Wymagania: 10 inteligencji, 10 reiatsu, wiedza: zielarstwo
Podróżnik Opis: Masz naturalny talent i intuicję do podróżowania i przemieszczania się po rukonie - umiesz unikać problemów kiedy chcesz, i je znajdywać jeżeli Ci na nie zależy. Zazwyczaj też mniej więcej wiesz w którym obszarze rukonu się znajdujesz. Dzięki też Twoim umiejętnościom przemieszczasz się trochę sprawniej niż inni. Premie: Ułatwione poruszanie się po rukonie.
Walka z wierzchowca Opis: Nie dość, że umiesz bardzo dobrze poruszać się na wierzchowcu i potrafisz skłonić większość zwierząt tego typu do posłuchu (konie, świnie etc), to do tego umiesz się posługiwać bronią tak, jakbyś nią walczył z poziomu Twoich własnych nóg. Premie: Brak kar w walce bronią w trakcie jazdy na wierzchowcu. Premie do jazdy na obcych wierzchowcach (+bonusy jeśli jest to jeden ze znanych).
To są oczywiście umiejętności dla dusz. | |
|
| |
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (11918/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2020-10-29, 13:34 | |
| Magiczne zielarstwo - mam mieszane uczucia. Z jednej strony spoko, a z drugiej nie wiem czy takie duszowe leczenie nie powinno bardziej podchodzić pod umiejętność duszy.
Podróżnik - Wydaje mi się, że to umiejętność, która składa się z elementów innej. Z jednej strony z retoryki, bo wywoływanie efektów w ludziach, z drugiej wytrwały surwiwalowiec, bo pojęcie w terenie. Generalnie nie podoba mi się.
Walka z wierzchowca - Mnie się podoba. Dałbym ogólnie nazwę "utalentowany jeździec", bo chyba czegoś takiego nie mamy, a walka z wierzchowca byłaby elementem tego talentu. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności | |
| |
|
| |
| Propozycje Umiejętności | |
|