Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Umiejętności - społeczne/statusu

Go down 
AutorWiadomość
Venator


Umiejętności - społeczne/statusu Admin10
Venator


Mistrz Gry : Watanabe-san

Karta Postaci
Punkty Życia:
Umiejętności - społeczne/statusu Pbucket160/160Umiejętności - społeczne/statusu Empty_bar_bleue  (160/160)
Punkty Reiatsu:
Umiejętności - społeczne/statusu Pbucket304/320Umiejętności - społeczne/statusu Empty_bar_bleue  (304/320)

Umiejętności - społeczne/statusu Empty
PisanieTemat: Umiejętności - społeczne/statusu   Umiejętności - społeczne/statusu Empty2021-11-12, 23:35


Błogosławiony
Opis: Zostałeś wybrany przez jakiegoś kami, przez co obdarzył Cię on swoim błogosławieństwem. Jego natura może być dla Ciebie nieznana, jednak rzadko kiedy kami wybierają do tego przeciętnych śmiertelników. Im potężniejszy kami tym silniejsze błogosławieństwo (a tym samym trudniej wytłumaczyć, czym też mógł się dany śmiertelnik przypodobać aż do takiego stopnia bóstwu).
Premie: Błogosławieństwo o właściwościach wybranych przez mg
Wymagania: Przypadnięcie do gustu jakiemuś kami

Bogacz
Opis: Podobno bycie bogatym to najlepsze co może się człowiekowi przytrafić, bo za pieniądze w dzisiejszych czasach można kupić niemal wszystko. Postać posiadająca niniejszą umiejętność została takim szczęściem obdarowana. Czy też przez spadek po bogatym członku rodziny, czy też może udało jej się mieć firmę, która świetnie prosperuje, a może po prostu ma bogatych rodziców, tak czy siak kasy ma w brud.
Premie: +1500 Ryo, stały dopływ gotówki. (decyzja MG).
Wymagania: Wrodzone, lub do nabycia w trakcie przygody.

Empatyczna więź
Opis: Jesteś z kimś związany tak mocno, że przekracza to naturalne przywiązanie. W niewielkim stopniu wasze życia są ze sobą splecione, co objawia się w różny sposób.
Premie: Różnego rodzaju subtelne znaki związane z wydarzeniami NPC - przeczucia, przypadkowe natykania się na siebie etc.
Wymagania: Psychika: 10, posiadanie szczególnie silnej więzi z danym NPC.

Kanciarz/Kłamca
Opis: Wmówienie rozmówcy tego czego potrzebujesz nie sprawia Ci większej trudności. Twoja mowa ciała, ton głosu, gesty, a nawet spojrzenie są na tyle przez Ciebie opanowane, że naprawdę trudno się domyślić czy mówisz prawdę czy tez nie
Premie: Masz większe szanse kogoś oszukać, możesz próbować skutecznie okłamać kogoś z umiejętnością "wyczucie zamiarów" (nie jest to łatwe, ale jesteś w stanie).
Wymagania: Psychika: 10.

Lider
Opis: Coś w tobie sprawia że ludzie chętniej Cie słuchają. Jeśli działasz w grupie często jesteś wybierany na przywódcę... Z jakiegoś powodu zwyczajnie naturalnie pasuje Ci ta rola i odnajdujesz się w niej.
Premie: W swojej grupie (klasie, oddziale, stadzie hollow), masz posłuch. O ile ktoś nie przyćmiewa Cie silniejszym charakterem... Oraz nie masz szalonych, godzących w poglądy grupy planów, ludzie idą za tobą.
NPC częściej wykonują twoje polecenia (o ile nie godzi to w ich poglądy), potrafisz inspirować innych, i przelewać na nich swoje uczucia (łatwo poprawiasz innym humory, a w walce twoja obecność zwiększa morale). Ludzie w grupie liczą się z twoim zdaniem, możesz liczyć na to że zawsze przynajmniej je rozważą.
Premię: Ułatwienia MG, kiedy twoja postać kieruje jakąś grupą lub chce zdobyć przywództwo. Ułatwienia w wydawaniu poleceń postacią NPC, Twoja osoba zwykle zwiększa morale i polepsza humory.
Wymagania: Psychika: 10.

Medium
Opis: Potrafisz wprowadzać się w trans i wpuszczać do swojego ciała boskie istoty. Dzięki czemu możesz głosić wolę kami bądź nawet yokai. Może się to odbywać na dwa sposoby. Pierwszy: Istoty boskie mogą przekazywać Ci swoją wolę i własnymi słowami przekazujesz ich wiadomość. Drugi: Mogą przemawiać osobiście poprzez Twoje usta.
Aby zostać medium trzeba nauczyć się wprowadzać w trans oraz przejść specjalny rytuał, bądź zostać wybranym przez kami. Nie mniej, w drugim przypadku, wykonanie rytuału polepsza zdolności medium. Technikami pomagajacymi osiągnąć trans są: post, treningi w zimnej wodzie (zwykle pod wodospadem, a czasami poprzez wylewanie na głowę dwudziestu czterech wiader wody w ciągu doby) oraz recytację świętych słów. Natomiast specjalny rytuał dzieli się na dwa etapy. Pierwszy: Oczyszczenie oraz prośba o wstawiennictwo do bóstw. Drugi: Nawiązanie kontaktu z kami, który zdecydował się zostać opiekunem medium.
Premia: Możliwość słyszenia i głoszenia woli boskich istot oraz wpuszczania ich do swego ciała.
Wymagania: Psychika: 20, Specjalny rytuał, Człowiek lub dusza.

Mordercze spojrzenie
Opis: Już sam sposób w jaki potrafisz patrzeć na innych wywołuje u innych respekt bądź strach, przez co mogą łatwiej się podporządkować Twojej woli, bądź zastanowią się dwa razy zanim wejdą Ci w drogę
Premie: Ułatwienia przy interakcji z postaciami jeżeli postać się zdecyduje zachowywać groźnie.
Wymagania: Psychika: 13

Nadzwyczajna Uroda
Opis: Ładna buzia otwiera wiele drzwi. Postać z tą umiejętnością takową posiada, ale nie tylko, jej figura zawraca w głowie płci przeciwnej, a uroda jest tak niebywała, że choćby w worku po ziemniakach będzie wyglądać skrajnie pociągająca. Krótko mówiąc osoba taka to przepiękna kobieta, bądź niebywale przystojny mężczyzna, a to w życiu bardzo pomaga.
Premie: Łatwość w kontaktach z płcią przeciwną.
Wymagania: Wrodzone, odpowiedni opis postaci.

Niezwykły głos
Opis: Niektórzy potrzebują tylko otworzyć usta by przyciągnąć uwagę i to nie ze względu na to co mówią, ale na to jak brzmią wypowiadane słowa. W zależności od rodzaju głosu różnie oddziałuje on na innych.
Srebrny głos: Atut mile widziany szczególnie wśród dyplomatów, ale i podczas dnia codziennego może ułatwić życie, gdy ludzie życzliwiej patrzą na posiadacza tego niezwykłego głosu. Przyjemna, ciepła i żywa barwa sprawia, że miło słucha się takiej osoby, która ponadto ma doskonałe warunki do śpiewania.
Łagodny głos: Ciche, wręcz hipnotyzujące brzmienie doskonale sprawdza się do ostudzania gwałtownych emocji. Posiadacz takiego głosu ma świetne predyspozycje do opowiadania bajek na dobranoc czy śpiewania kołysanek, którymi potrafi uśpić nie tylko dzieci.
Autorytatywny głos: Głos władcy i lidera, który potrafi krzyknąć naprawdę głośno, ale nie ma takiej konieczności by podporządkować sobie innych. Nawet w szepcie kryje się siła zaprawiona groźbą wzbudzająca w słuchaczach respekt i uczucie niepewności.
Premie: W zależności od wybranego rodzaju głosu postać otrzymuje bonus do psychiki przy próbie oddziaływania na innych. Ponadto zwiększa efektywność innych umiejętności (np. srebrny głos - artysta (śpiew), retoryka. Autorytatywny głos - Lider).
Wymagania: Wrodzone.

Plecy
Opis: Jesteś osobą, która cieszy się protekcją u osoby wysoko postawionej w jakiejś istotnej dla siebie organizacji. Czy to wysokiego stopnia oficera w Gotei 13, burmistrza Karakury czy szefa policji. To bez różnicy. Tak czy siak skutki tego są dla Ciebie znakomite. Jeśli coś przeskrobiesz to czekają Cię mniej poważne konsekwencje, a i szansa na całkowite uniknięcie kary jest większa. Podobnie łatwiej będzie Ci uzyskać korzyści takie jak awans, premie, dodatkowe środki czy inne dodatki. Wszystko zależy od tego kim i w jakiej organizacji znajduje się Twój protektor.
Wymagania: Brak
Premie: Bonusy fabularne zależne od charakteru protekcji jaka została rozpostarta nad postacią

Przeciętny
Opis: Nie wyróżniasz się niczym spośród innych dusz, hollowów, czy innych przedstawicieli twojej rasy. przynajmniej z pozoru. Inni mają trudność z przypomnieniem sobie twojej twarzy, imienia, czy zapamiętaniem twojej obecności przy jakimś zdarzeniu. Jesteś dla nich po prostu elementem tła. Nie oznacza to jednak ze jesteś niewidzialny, wciąż możesz zwrócić na siebie uwagę przez swoje działania lub  ze względu na zaistniałą sytuację.
Premie: W walce grupowej zazwyczaj jesteś brany na cel jako ostatni, chyba ze zwrócisz na siebie uwagę.
Wymagania: Brak przeciwstawnych umiejętności, np. Nadzwyczajna Uroda.

Przekaźnik
Opis: Potrafisz telepatycznie przekazywać informacje do dobrze sobie znanej grupy odbiorców. Jest to łatwe i błyskawiczne, dzięki czemu Twoi towarzysze znają Twoją sytuację na froncie co przynosi wiele korzyści. Jeśli zdarzy Ci się umrzeć to wyznaczeni odbiorcy z pewnością szybko się o tym dowiedzą.
Premia: Przekazywanie informacji bez słów z góry określonym odbiorcom.
Wymagania: Psychika: 40, Kontrola Reiatsu: 30.

Retoryka
Opis: Masz gadane. Natura obdarzyła Cie wspaniałym zmysłem dobierania słów w rozmowie (lub sam go w sobie wytrenowałeś). Nawet zaskoczony, spontanicznie potrafisz ułożyć gładką. Nawet jeśli mówisz głupoty.
Potrafisz układać pasjonujące przemowy, i nakłaniać ludzi do swojego zdania.
Premię: Podczas rozmowy NPC lepiej reagują na twoje słowa. Łatwo przekonujesz do siebie ludzi,   innych do zmiany zdania lub podjęcia jakiś działań (o ile mają mniej psychiki).
Umiejętność nie działa jeśli Cel cie nie rozumie, bądź w całości pochłania go jakieś silne uczucie (np gniew, głód).
Wymagania: Inteligencja: 12, Psychika: 10.

Sojusznik
Opis: Bohater posiada osobę, która z nim podróżuje, i zwykle opowiada się po jego/jej stronie. Siła sojusznika rośnie z czasem. Sojusznik może, jednak nie musi pomagać bohaterowi, wszytko zależne jest od jego/jej charakteru.
Premie: Posiadanie NPC pomocnika.
Wymagania: Opisanie sojusznika w KP.

Szanowany
Opis: W pewnej grupie społecznej twoja osoba jest niezwykle poważana. Jako iż masz całkiem dobrą opinie ludzie patrzą na Ciebie z szacunkiem. Chętniej Ci pomagają. Profity umiejętności mogą być różne zależne od danej grupy społecznej. Przykładowo mając dobrą opinię wśród kupców możesz mieć upusty. Kiedy jesteś znanym ze swoich poczynań Hollow (udało Ci się pokonać dominującą w okolicy bestię), inni puści będą się Ciebie bać.
Premia: Korzyści mogą być różne w zależności od tego za co jesteś szanowany i przez kogo. Należy wpisać co zrobiła że zyskała sławę i kto ją poważa. Należy również zaproponować profit płynący z umiejętności.
Wymagania: Odpowiednia historia, opis umiejętności oraz zgoda mistrzów gry przy akceptacji.

Wyczucie Duszy
Opis: Nauczyłeś czytać się wiele z zachowania innych, oraz z samego spojrzenia. Widzisz nerwowe ruchy podczas kłamstwa takie jak mruganie, drapanie się itp. Potrafisz odczytywać emocje... Dzięki temu wszystkiemu trudno cie oszukać.
Premie: Zwiększony poziom trudności przy próbach okłamywania twojej postaci.
Wymagania: Inteligencja: 12, Psychika: 12.

Wyczuwanie Sakki
Opis: Niektóre istoty wzniosły na potęgę swoje zdolności percepcji dzięki czemu są w stanie czytać z drugiej osoby jak z otwartej księgi, nawet gdy ta nie wypowie, choćby słowa. Najlepsi z nich wznieśli się na jeszcze wyższy poziom co pozwoliło im wyczuwać subtelne wahania w energii oponenta. Umiejętność ta pozwala użytkownikowi dołączyć do tego elitarnego grona i wyczuwać intencje otaczających istot. Im lepszy i bardziej doświadczony będzie użytkownik tym drobniejsze sygnały będzie w stanie wykryć i tym mniej skupienia do tego będzie potrzebować.
Premie: Zdolność wyczuwania Sakki, jeśli posiada się więcej psychiki od badanego.
Wymagania: Inteligencja: 30, Psychika: 40, umiejętność: Wyczucie Duszy

Zaklinacz zwierząt
Opis: Od zawsze zwierzęta do Ciebie lgnęły. Masz wrodzony dar do komunikowania się z nimi. Uspokojenie agresywnego psa czy spłoszonego konia nie jest dla Ciebie żadnym wyzwaniem. Ponadto potrafisz nakłaniać oswojone zwierzęta by Ci pomagały np. prosząc ptactwo o wykonywanie zadań zwiadowczych czy psów do zadań tropiących. Nawet neutralnie nastawione do Ciebie dzikie zwierzęta są skłonne podzielić się z Tobą wiedzą na temat, gdzie znajduje się np. źródło wody czy gdzie rosną jagody. Mimo wszystko jeśli napotkasz głodną watahę wilków to lepiej z nimi nie rozmawiaj i zabieraj nogi za pas.
Premie: Możliwość porozumiewania się ze zwierzętami
Wymagania: Wrodzone.

Żarliwa modlitwa
Opis: Masz wrodzony dar, bądź opracowałeś swój sposób na "skuteczną" modlitwę. Kiedy się modlisz do jakiejkolwiek istoty wyższej, możesz być pewny, że ta usłyszy Twe wołanie, nawet jeśli nie jesteś jej gorliwym wyznawcą. Twoja modlitwa osiąga zdecydowanie lepszy efekt niż innych osób, a kiedy wspierasz kami w czasie walki, ten otrzymuje naprawdę solidne wsparcie. Jeśli zdecydujesz się być kapłanem, z pewnością osiągniesz wysoką pozycję w hierarchii.
Premia: Twoje modlitwy mają zdecydowanie większą moc
Wymagania: Wrodzone, bądź uzyskanie uzasadnione wydarzeniami w przygodzie.
Powrót do góry Go down
 
Umiejętności - społeczne/statusu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Umiejętności - bojowe
» Umiejętności - ogólne
» Umiejętności - duchowe
» Koncepcja umiejętności
» Unikatowe umiejętności

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Karta Postaci :: Umiejętności i Wady-
Skocz do:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje