Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Propozycje Umiejętności

Go down 
+16
Yuzuru Tanaka
Tamura Yasha (Ramiz)
Aoto
Vespaux
Ajax
Ekkusu
Chikaze
Venator
Haruaki
Izdurbal Tenshi
Imperator Kuchiki
CZaras
渡邊綱
Shadow
Kamys
Roten Yaiba
20 posters
Idź do strony : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Next
AutorWiadomość
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket496/510Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket6424/6942Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-03-03, 11:21

Mniejszy Fetysz
"Pewne obiekty naturalne lub stworzone przez człowieka mają nadprzyrodzone moce lub reprezentują bóstwa, które mogą być poprzez nie czczone. Obiekty takie nazywa się fetyszami"
Opis: Rytuał ten pozwala stworzyć pomniejszy fetysz, który jest poświęcony bóstwu bądź innej nadnaturalnej mocy. Lekko pomaga on czarującemu w innych rytuałach powiązanych z daną domeną. Jest on trwały, ale można zakląć jedynie przedmiot, który nie miał wcześniej specjalnych właściwości. Jest on zatem zazwyczaj podatny na zniszczenie - wtedy należy stworzyć nowy fetysz. Tworzenie fetyszu trwa też dość długo ze względu na koszt, lecz można to rozłożyć na raty.
Działanie: Nadaje zaklęciom i rytuałom powiązanych z fetyszem modyfikator x1.1 do działania dopóki posiadacz ma przy sobie fetysz.
Koszt: Podstawa 850 PR, jedno posiedzenie minimum 2h, wymagana magia powszechna I
Składniki: Przedmiot który ma zostać fetyszem, przedmioty i symbolika poświęcona bóstwu/zjawisku, mały ołtarz.

Większy fetysz
"Pewne obiekty naturalne lub stworzone przez człowieka mają nadprzyrodzone moce lub reprezentują bóstwa, które mogą być poprzez nie czczone. Obiekty takie nazywa się fetyszami"
Opis: Rytuał ten pozwala stworzyć większy fetysz, który jest poświęcony bóstwu bądź innej nadnaturalnej mocy. Wyraźnie pomaga on czarującemu w innych rytuałach powiązanych z daną domeną. Jest on trwały, ale można zakląć jedynie przedmiot, który nie miał wcześniej specjalnych właściwości. Jest on zatem zazwyczaj podatny na zniszczenie - wtedy należy stworzyć nowy fetysz. Tworzenie fetyszu trwa też dość długo ze względu na koszt, lecz można to rozłożyć na raty - zazwyczaj wiele.
Działanie: Nadaje zaklęciom i rytuałom powiązanych z fetyszem modyfikator x1.2 do działania dopóki posiadacz ma przy sobie fetysz.
Koszt: Podstawa 3 000 PR, jedno posiedzenie minimum 2h, wymagana magia powszechna II oraz zaklęcie mniejszy fetysz
Składniki: Przedmiot który ma zostać fetyszem, poświęcone przedmioty i symbolika poświęcona bóstwu/zjawisku, świątynia

Święty fetysz
"Pewne obiekty naturalne lub stworzone przez człowieka mają nadprzyrodzone moce lub reprezentują bóstwa, które mogą być poprzez nie czczone. Obiekty takie nazywa się fetyszami"
Opis: Rytuał ten pozwala stworzyć święty fetysz, który powstał z pełnym błogosławieństwem bóstwa bądź innej nadnaturalnej mocy. Nadzwyczajnie pomaga on czarującemu w innych rytuałach powiązanych z daną domeną. Jest on trwały, ale można zakląć jedynie przedmiot, który nie miał wcześniej specjalnych właściwości. Jest on też bardziej wytrzymały od zwykłego przedmiotu, jednak dalej możliwy do zniszczenia - wtedy należy stworzyć nowy fetysz. Tworzenie fetyszu trwa też dość długo ze względu na koszt, lecz można to rozłożyć na raty - nawet z błogosławieństwem bóstwa zajmuje to często miesiące
Działanie: Nadaje zaklęciom i rytuałom powiązanych z fetyszem modyfikator x1.3 do działania dopóki posiadacz ma przy sobie fetysz. Zwiększenie wytrzymałości przedmiotu.
Koszt: Podstawa 10 000 PR, jedno posiedzenie minimum 2h, wymagana magia powszechna III oraz zaklęcie większy fetysz
Składniki: Przedmiot który ma zostać fetyszem, przedmioty należące do bóstwa i symbolika poświęcona bóstwu/zjawisku, główna świątynia.

Nie wiem czy nie dałem za małych kosztów PR - jak coś to to skorygujcie. Wyszło mi półtorej miesiąca codziennej pracy nad fetyszem III poziomu co 8 godzin przy minimalnych wymogach, co wydaje mi się rozsądnym minimum. Ale może trzeba więcej.
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 14 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-03-17, 15:07

Poakceptowane. + 1 szmaragd dla Eksu.
Powrót do góry Go down
CZaras


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket1044/1044Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket11918/12865Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (11918/12865)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-03-21, 13:17

Jinko
Opis: Jinko jest rytuałem szczególnie przydatnym w chudych latach głodu. Pozwala ono zwiększyć pogłowie jakiegoś zwierzęcia hodowlanego np. bydła, drobiu czy wieprzy. Potrzebna jest jedynie odrobina pobłogosławionej wody, reiryoku oraz pasza spożywana przez konkretne stworzenia. Wodą z energią należy pokropić pożywienie i skłonić zwierzęta do zjedzenia paszy. Wówczas gdy nadejdzie okres godowy samce będą wyjątkowo jurne, a samice wydawać będą liczne i zdrowe potomstwo. Nie działa na ludzi.
Koszt: Zależny od ilości paszy. Zwiększenie płodności pary zwierząt nie jest drogie, ale całego stada to już męcząca sprawa.
Składniki: Pobłogosławiona woda, pasza.

Tenki
Opis: Jest to rytuał, który zasadniczo polega na zmianie pogody. Może to mieć zbawienny, jak i katastrofalny skutek zależnie od woli kapłana oraz charakteru Kami, któremu służy. Aby doprowadzić do takowego rytuału konieczna jest pobłogosławiona kołatka, taniec oraz emanacja żywiołu, który rytuał chce przyzwać. Zatem gdy chce przywołać deszcz potrzebne będzie wiadro z wodą, jeśli doprowadzić do upału to suchy piach itp. Energiczność i dynamika ruchów tanecznych oraz dźwięku odgrywanego na kołatce zależne są od tego czy kapłan chce pogodę uspokoić czy też ją wzburzyć, w pierwszym wypadku będą monotonne i harmonijne, a w drugim nagłe oraz zamaszyste. Siła rytuału zależna jest od włożonego reiryoku oraz siły samego kapłana. Na przykład początkujący będzie w stanie wywołać ledwie mżawkę, a potężny władny jest do wywołania monsunu.
Koszt: Zależny od tego jak znacznie zmieniona ma być pogoda.
Składniki: Błogosławiona kołatka, taniec i składnik symbolizujący zmianę w pogodzie.

Jeden talizman

Muchu
Opis: Talizman ten odwołuje się do jednej z podstawowych potrzeb ludzkich, czyli miłości wybranej osoby. Jest, jednak niedoskonały, bo wywołuje jedynie silne zauroczenie adresata talizmanu do noszącego talizman. Ten musi się jeszcze napracować, aby przekuć to uczucie w wielką miłość. Podstawą talizmanu jest krąg z drewna dębowego, na którym kapłan maluje farbą święty symbol i przymocowuje coś należącego do osoby, której uczucie chce wywołać. Może to być włos, paznokieć, ukochane pióro, cokolwiek. Wówczas całość zostaje przez kapłana pobłogosławiona i każdy kto nosi talizman darzony jest zauroczeniem tej osoby. Co istotne talizman działa tylko na istoty o energii wyraźnie słabszej niż moc kapłana (o Reiatsu przynajmniej dwukrotnie słabszym od tego należącego do kapłana).
Koszt: Wytworzenie takiego talizmanu wymaga dużego wydatku energetycznego.
Składniki: Okrągły wycinek z drewna dębowego, farba, przedmiot związany z adresatem mocy talizmanu.
Powrót do góry Go down
Ajax


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/0)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-03-25, 18:46

Mnie osobiście podobają się te rytuały. Takie dosyć standardowe jak na klimaty fantasy bym powiedział. Talizman w sumie też nie widzę przeciwskazań.


*le Emerald Wallet: 13
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 14 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-03-29, 19:06

No skoro Nadpatrz nie składa zastrzeżeń... 1 szmaragd dla CZarasa. Podoba mi się dopisek do Jinko, że nie działa na ludzi na wypadek gdyby takiemu na przykład Nadpatrzowi wpadł do głowy jakiś dziwny pomysł. Hmm.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/500Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/3906Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-04-19, 11:20

Takie trzy rytuało-umiejejki. Koszta i wymagania są orientacyjne i spokojnie można zasugerować w razie potrzeby jakieś zmiany.

Przeniesienie duszy
Opis: Kapłan potrafi przenieść swoją duszę do jakiegoś zwierzęcia i w zależności od swoich potrzeb, może biernie  patrzeć jej oczami i czuć to co ona, bądź przejąć kontrolę nad ciałem i świadomie podejmować działania. Jego ciało wtedy jest unieruchomione. Ponadto musi posiadać amulet nasączony swoim reiatsu, aby dusza wiedziała, gdzie ma potem wrócić. W innym przypadku w czasie powrotu może błądzić nawet wiele dni.
Koszt: 100 PR
Składniki: Amulet nasączony reiatsu.

Zamiana duszy
Opis: Potrafisz zamieniać duszę pomiędzy istotami. Np. umieścić jakiegoś zwyrodnialca w ciele ropuchy, a ropuchę w ciele zwyrodnialca. Zamiana może obejmować również Ciebie. Do wykonania rytuału należy narysować krąg, w którym będą znajdować się osoby, których dusze mają być zamienione. Każda z nich musi posiadać jakiś element należący do drugiej. Kapłan wtedy wychodzi za krąg i poprzez modlitwę wyznacza im ścieżkę. (Wtedy dusze zaczynają swoją migracje, która może trwać nawet kilka godzin. Wszystko zależy od tego czy dusze chcą zmiany i jak sprawnie kapłan ich kieruje.) Na koniec przykłada dłonie do ziemi i przypieczętowuje zamianę. Jeśli wszystko poszło zgodnie z planem krąg będzie jaśnieć przez chwilę błękitną poświatą.
Koszt: Podstawowo 100 PR, im silniejsze osoby poddawane technice tym więcej.
Wymagania: Reiatsu> od reiatsu przenoszonych istot, chyba że te wyrażą na to zgodę.
Składniki: Przedmioty należące do zamienianych osób.

Zapieczętowanie
Opis: Kolejny rytuał polegający na przeniesieniu duszy i zapieczętowaniu jej w jakimś obiekcie. Kapłan potrafi zapieczętować wszystko co ma duchową formę począwszy od zwykłych dusz, kończąc nawet na kami. Nie jest to jednak łatwe zadanie. Niezbędne jest posiadanie jakiegoś naczynia, w którym ma się znaleźć duch oraz rzeczy powiązanej z nim, które będzie pełnić rolę wieka. Im większe pokrewieństwo, tym większa szansa powodzenia na uwięzienie ducha. Ponieważ może się zdarzyć, że duch będzie na tyle silny by samemu naruszyć wieko. Determinuje ono również samą moc pieczęci i łatwość jej usunięcia. Cały rytuał przebiega następująco: Wykonujący dwoma rękoma wskazuje ducha, po czym następuje swoista walka na reiatsu kapłana i ducha, w czasie której obaj są unieruchomieni. W przypadku równowagi sił może to trwać nawet wiele godzin. Jeśli kapłan zwycięży, to duch zmieni formę w mały ognik, który następnie gestem umieszcza w naczyniu. Jeśli przegra to traci 1/2 max reiatsu jaką dysponuje duch, co potem może wiązać się z różnymi konsekwencjami. Następnie trzeba w jakiś sposób połączyć naczynie z wiekiem aby były w bezpośrednim kontakcie. Przykładowo naczyniem może być drewniana deska, a wieko może pełnić rolę np. włos ducha. Wtedy wystarczy razem je związać np. jakąś wstążką.
Koszt: Kapłan musi zużyć co najmniej 1/2 PR jaką posiada duch, aby móc przemienić go w ognik. Nie musi to być wyłącznie jego reiatsu, są techniki które pozwalają innym na przekazanie mu energii, ale jak wiadomo trzeba się nauczyć z tego korzystać. W ekstremalnych sytuacjach, gdy kami jest potężny, kapłan może skorzystać z własnej energii życiowej aby wzmocnić swoje reiatsu, dzięki czemu moc pieczęci znacznie nabiera na sile. Wtedy jego reiatsu mnożone jest trzykrotnie. To jednak nie gwarantuje sukcesu, jeśli duch dalej jest silniejszy. Konsekwencje tego są jednak śmiertelne i użytkownik umrze zaraz po skończonym rytuale.
Składniki: „Naczynie i wieko”


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Ajax


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/0)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-04-26, 15:25

Przeniesienie duszy - osobiście nie mam żadnych zastrzeżeń ani pomysłów żeby to jakoś zbalansować (szczerze to nie sądzę, żeby dodatkowego balansowania potrzebowało). Podoba mi się też zamysł, że trzeba oznaczyć, gdzie jest ciało, żeby do niego wrócić a nie, że ot tak sobie wraca choćby się zgubił, bez wiedzy gdzie leży jego truchło.

Zamiana duszy - fajny koncept co do zamykania frajerów w ciele zwierzęcia, ale nie widzę sensu umożliwiania tym samym rytuałem przenoszenia samego siebie, skoro mamy od tego rytuał nieco wyżej. Poza tym wszystko mi pasuje.

Zapieczętowanie - trochę przypomina mi działaniem taką z Naruto lub Dragon Ball'a, ale z tym nie mam absolutnie żadnego problemu (ekhem, zerżnąłem jedną nazwę Kidou z Naruto). Mam tylko jedno zasadnicze pytanie, nim skończę marudzić - "Konsekwencje tego są jednak śmiertelne i użytkownik umrze zaraz po skończonym rytuale." - rozumiem, że niezależnie od wyniku użytkownik umiera? Czy zapieczętuje czy nie?

EDIT: Po konsultacji na Discordzie, oficjalnie nie składam zastrzeżeń i jestem na tak, przy wszystkich rytuałach.

Skoro skończyłem narzekać, pora byście ponarzekali na mnie (przypominam o moim zaklęciu Quincy, o tutaj). Oto moja propozycja dla dusz:

Utalentowany Rzemieślnik
Opis: Istnieje wiele rzemieślniczych profesji, w jakich może specjalizować się dusza w Rukongai - ot stolarstwo, łuczarstwo, płatnerstwo... a w bogatszych częściach nawet i pirotechnika. Posiadacz tejże umiejętności może śmiało próbować specjalizować się we wszystkich, ponieważ wykazuje do nich wyjątkowy talent oraz zainteresowanie. Wyroby takiej osoby są również znacznie lepsze, niż ktoś z takim samym doświadczeniem jak ona.
Premie: Łatwość w opanowywaniu różnych sztuk rzemieślniczych, lepsza jakość wyrobów
Wymagania: Dusza z Rukongai, Inteligencja 13


*le Emerald Wallet: 13


Ostatnio zmieniony przez 오버워치 dnia 2021-04-26, 16:16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket496/510Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket6424/6942Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-04-26, 15:44

Sprawne dłonie
Opis: Postać ma smykałkę do wszelkich rzeczy wymagających dobrej koordynacji palców.
Premie: Bonusy do testów na działania manualne

Duchowa więź
Opis: Jesteś z kimś związany tak mocno, że przekracza to naturalne przywiązanie. W niewielkim stopniu wasze życia są ze sobą splecione, co objawia się w różny sposób.
Premie: Różnego rodzaju subtelne znaki związane z wydarzeniami NPC - przeczucia, przypadkowe natykania się na siebie etc.

Wiedza z życia (dusza)
Opis: Większość dusz odradza się w społeczności dusz bez wiedzy na temat swojego życia w innym świecie. U Ciebie wygląda to trochę inaczej. Może nie jest to zbyt wiele, ale masz jakieś rozeznanie.
Premie: Niewielki odcinek wiedzy dostępnej ludziom na ziemi.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/500Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/3906Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-04-27, 13:42

Utalentowany rzemieślnik, nie wiem czy potencjał do zdobywania i wykorzystywania wiedzy nie podchodzi pod umkę "pojętny". Jeśli się mylę, to jestem za.

Sprawne dłonie, z jakiegoś powodu mnie nie przekonuje. To trochę by wymuszało na graczach wzięcie tej umiejętności, gdyby ktoś chciał być np. gitarzystą, pianistą, czy choćby chirurgiem. Bo nie wyobrażam sobie, żeby takie osoby nie miały sprawnych palców. Wtedy już na start musieliby poświęcić 2 pkt, żeby zrealizować swoją wizję postaci. Chyba, że jakoś sprawnie dałoby się to połączyć.

Duchowa więź, jest już umka o takiej nazwie. Co do samej zasady działania, to może być.

Wiedza z życia - jestem jak najbardziej na tak


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Ajax


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/0)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-04-28, 14:55

Myślę, że na upartego można by zdobywanie i wykorzystywanie wiedzy podpisać pod Pojętnego. Ale jest też umiejętność dla Shinigami zwana "Znakomity Magik", którą połowicznie też można podpisać pod Pojętnego. Generalnie tak jak w Znakomitym Magiku poza szybszym opanowywaniem Kidou, mają też one lepszy, silniejszy efekt, tak samo w Utalentowanym Rzemieślniku poza szybszym pojmowaniem kolejnych rzemiosł, wykonywane wyroby są lepszej jakości. Stoły wytrzymalsze, miecze lepiej tną i tak dalej. Więc jak dla mnie jest to niby Pojętny, ale nie do końca i myślę, że skoro funkcjonuje Znakomity Magik, nie powinno być przeszkód by Utalentowany Rzemieślnik również funkcjonował jako umiejętność.

Sprawne palce - ja również osobiście nie jestem przekonany. Poza tym co napisał Tanaka, od siebie dodam, że na siłę można podpisać to pod Kieszonkowca, u którego sprawne palce to absolutny fundament umiejętności.

Duchowa więź - chciałem z początku napisać tutaj, że nie przekonuje mnie ta umiejętność, ale nie do końca potrafię klarować dlaczego, więc pozostanę neutralny w tej kwestii.

Wiedza z życia - również jestem na tak.


*le Emerald Wallet: 13
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 14 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-04-28, 16:08

Czyli u Eksu zostają zaakceptowane dwie propozycje. Wierzę na słowo, że nazwa duchowa więź jest już zajęta, to nazwę to inaczej. I Eksu cholero na przyszłość nie zapominaj o dodawaniu wymagań do proponowanych umiejętności! + 2/3 szm.

W pierwszej chwili propozycję Nadpatrza chciałem olać moczem, ale w sumie może być. +1/3 szm.

No i na koniec kolejna cholera czyli Tanaka. Znowu nie napisał gdzie chce wstawiać swoje rytuały, czy do powszechnych, czy tych bardziej wyspecjalizowanych kapłańskich :<
Dusza posiada już umiejętność dzięki której można przenosić się do zwierząt. Dwa pozostałe rytuały mogą być, chociaż brzmi to niefortunnie z tymi przenosinami duszy zważywszy na to, że z technicznego punktu widzenia mówimy tu o duchowych bytach w samych sobie. + 2/3 szm.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/500Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/3906Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-04-28, 17:15

Zamiana duszy wstawiłbym do powszechnych, a zapieczętowanie do kapłańskich.

Faktycznie dusza ma taką umkę, że tez mi to umknęło, w takim wypadku podrzucam coś nowego do powszechnych rytuałów.

Wskaźnik
Opis: Osoba tworząca wskaźnik wyrywa swój włos i umieszcza go w doniczce z ziemią, by na koniec skropić go swoją krwią. Po trzech dniach, w doniczce wyrasta kwiat, który jest swoistym monitoringiem stanu zdrowia wykonującego. Można go przekazać bliskim, by Ci nie na bieżąco wiedzieli czy wszystko jest w porządku. Gdy kwiat jest w gorszej kondycji, tzn. że osoba, z którą jest powiązany jest ranna. Gdy kwiat całkowicie uschnie to oznacza jego śmierć.
Składniki: Doniczka, ziemia oraz krew i włos osoby, której wskaźnik dotyczy.


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 14 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-04-28, 23:32

Well, propozycja Tanaki jest... dziwna. Trochę jak te zegarki, które daje się dziadkom w prezencie żeby dzieci i wnuki mogły ich potem szpiegować. Zobaczymy co inni o tym myślą, a tymczasem moje dwie propozycje na umiejętność dla shinigami i dla kami.


Zaklinanie
Opis: Przez nasączenie przedmiotu własną energią Kami potrafi nadać mu nadnaturalne właściwości, które wpływają na sam przedmiot, jego otoczenie, albo też na osobę go dzierżącą. Efekt może być mocniejszy i jednorazowy, bądź stały. Najpotężniejsze Kami potrafią zakląć całe budowle, jednak zdecydowana większość bożków zadowala się tworzeniem prostszych talizmanów dla swych wyznawców. Ma to tą szczególną zaletę, że Kami może nauczyć kapłanów sztuki wyrobu takich amuletów.  
Premie: Możliwość zaklinania przedmiotów.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 15, Reiatsu: 12.


Seishin
Opis: Opanować Seishin oznacza osiągnięcie doskonałej harmonii pomiędzy ciałem, duchem i umysłem, umożliwiającej świadomości zjednoczenie się ze światem. Ta szlachetna technika jest rodzajem transu, w którym przez rozluźnione ciało czystym i łagodnym strumieniem przepływa reiatsu, a w umyśle gasną wszelkie myśli i emocje pozwalając duchowi wypłynąć na zewnątrz tworząc niby gładką taflę wody mocącą jedynie przez wrogie intencje.
Użytkownik Seishin zdaje się czytać w myślach przeciwników błyskawicznie reagując na ich akcje, a dzięki połączeniu ze światem może walczyć sprawnie nawet z zamkniętymi oczyma. Trans zapewnia ponadto znaczną odporność na szkodliwe efekty oddziałujące na umysł.
Harmonia potrafi być jednak krucha i otrzymanie znacznych obrażeń bądź bodziec do silnych emocji może wytrącić z transu, co przez kilka chwil pozostawia postać w stanie konfuzji. Dodatkowo potrzebna jest chwila skupienia by w sam trans wejść.
Premie: Postać zyskuje lepsze wyniki w rzutach podczas walki zwiększając szansę na krytyczny sukces, a zmniejszając na porażkę. 2x Psychiki przeciw efektom oddziałującym na umysł.
Utrzymanie: Seishin może być utrzymane maksymalnie na liczbę tur równą 1/4 psychiki postaci.
Wymagania: Psychika: 40 Kontrola Reiatsu: 30, Umiejętność: Medytacja.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/500Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/3906Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-04-28, 23:45

Obie umki mi się podobają. Seishin to trochę taki ultra instynkt z Dragon Ball Super


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
CZaras


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
CZaras


Mistrz Gry : Don Imperatore

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket1044/1044Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (1044/1044)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket11918/12865Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (11918/12865)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-04-30, 21:33

Tego Seishina to się chyba nawet Natsuł zaczął uczyć, ale cóż, nie poszło. W każdym razie mnie tam się podobają. Ja od siebie dam jedną dla Arrancarów.

Twórca Caja Negacion
Opis: Caja Negacion są tajemniczymi sześcianami, które są w stanie zamknąć cel w doskonałym więzieniu między światami. W zależności od siły ofiary ta może zostać w izolacji przez godzinę (przy istotach o wielkiej potędze) jak i praktycznie na wieczność (przy zupełnych słabiakach). Postać obdarzona tą umiejętnością jest w stanie tworzyć Caja Negacion, co jest właściwie szczytem osiągnięć technologicznych Arrancarów. Proces ten jest skomplikowany, długotrwały i męczący w związku z tym nawet tak tęgi umysł nie jest w stanie wytworzyć niesamowitych sześcianów zbyt wiele.
Wymagania: umiejętność naukowiec, inteligencja: 60, kontrola Reiatsu: 40
Korzyści: Możliwość tworzenia Caja Negacion
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/500Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/3906Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-05-02, 10:46

Kolejne propozycje na nowy miesiąc.

Medyczne Kidou

Kaisei Tama (Wskrzeszająca sfera)
Opis: Zakazane zaklęcie medyczne, które potrafi wskrzesić zmarłego ( o ile jego ciało nie zdążyło się jeszcze rozpaść na cząsteczki duchowe), kosztem własnej energii życiowej. W czasie wykonywania zaklęcia, ręce wykonującego świecą brunatną poświatą. Kiedy zmarły wraca do życia, użytkownik umiera.
Porównywalny poziom zaklęcia: Kidou 80+

Umka dla hollowów

Twarda maska
Opis: Na przestrzeni wieków shinigami wyspecjalizowali się w zabijaniu pustych, odkrywając ich słaby punkt - maskę. Ty należysz do tych hollowów, które zaczęły przystosowywać się do tej sytuacji. Twoja maska jest znacznie twardsza i wytrzymalsza na obrażenia. Niestety wiąże się to również z pewną wadą - trudniej będzie Ci ją zerwać i zostać arrancarem.
Premia: Ataki skierowane w maskę niezależnie od różnicy w reiatsu między walczącymi, są redukowane o wartość statystyki reiatsu.
Wymagania: Wrodzone, bądź przyznane przez MG

Umka vizardów

Częściowa przemiana
Opis: Zgłębiając się w kontrolowanie energii pustego, nauczyłeś się czerpać jedynie jej część. W takim przypadku otrzymujesz połowę bonusu, który normalnie byś otrzymał za założenie maski ([MI] bądź [1,5 MI] dla vizardów z umką silny hollow), ale za to możesz korzystać z niej dwa razy dłużej.
Premia: 2x dłuższy czas noszenia maski w zamian za połowę mocy po jej założeniu.
Wymagania: Kontrola Reiatsu: 40, Psychika: 40, Kontrola nad Innerem


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Ajax


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/0)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-05-02, 15:20

Oof, dużo do odpowiedzenia. No więc:

Zaklinanie - czy dobrze rozumiem - zdolność do tworzenia artefaktów, amuletów i świętych miejsc dla Kami? Jak dla mnie fajny pomysł i jestem jak najbardziej za.
Seishin - dokładnie tak jak Tanaka, Ultra Instinct był pierwszą myślą jaką miałem po przeczytaniu opisu. Również jestem za, bardzo fajna umka.

Twórca Caja Negacion - prosta umiejętność i trochę się dziwię, że nikt wcześniej na to nie wpadł. W końcu skądś się brać musiały. Kciuk w górę ode mnie.

Kaisei Tama - generalnie miałem zamiar opisać niemalże identyczne Kidou, także zostałem niestety ubiegnięty. Ale zaklęcie fajne, dobre żeby pozbyć się niechcianej, wykokszonej postaci w sposób heroiczny. Warto jednak wspomnieć o pewnych ograniczeniach, uniemożliwiających wskrzeszenie samą "transfuzją" energii życiowej (dzięki Tsuna, za dobre porównanie na Discordzie) np. niemożliwość wskrzeszenia dekapitowanego lub przeciętego na pół gościa (dzięki Aoto, za zwrócenie uwagi na Discordzie). Także dopisać to jedno bądź dwa zdanka i jak dla mnie zaklęcie może być.
Twarda maska - nie ma w sumie tu za wiele do opisywania. Jestem za.
Częściowa przemiana - tutaj też nie ma sprzeciwu. Kciuk w górę!

EDIT:
Wskaźnik - zapomniałem wcześniej - mnie osobiście podoba się ta umka. Trochę jak funkcja SMS "Gdzie jest twoje dziecko" ale zamiast tego masz roślinkowy kardiograf. Dla mnie fajne.


*le Emerald Wallet: 13
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 14 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-05-04, 14:03

Widzę, że jednak wskaźnik zdobył fanów także 1/3 szmaragdu dla Tanaki.
Dalej jednak nie jest już tak różowo. Kido wskrzeszające wydaje mi się przegięte, no i wątpię żeby znalazł się gracz, który zechciałby go użyć po 20 latach gry na iowoi, kiedy w końcu udało mu się dojść do poziomu 80+ kido.
Twarda maska przechodzi, tutaj kolejna 1/3.
Częściowa przemiana mi się nie podoba, bo mamy już umiejętność podwajającą czas działania maski.

CZarasową umiejętność natomiast można śmiało podpiąć do Naukowca bez potrzeby dalszego rozdrabniania się.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/500Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/3906Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-05-04, 23:24

Skoro niektóre umki zostały odrzucone, to zarzucam kolejne dwie:

Rytuał powszechny

Misogi (Rytuał oczyszczenia)
Opis: Rytuały oczyszczające przeprowadza się aby Twoja modlitwa była skuteczniejsza, bądź gdy przygotowujesz się do innego obrzędu. Czasami kami mogą poczuć się obrażeni, gdy składasz do nich swoje modły będąc „brudnym”. W większości przypadków wystarczy „podstawowe” oczyszczenie zwane Temizu, polegające na opłukaniu wodą dłoni i ust. W poważniejszych przypadkach zaleca się wykonać oczyszczenie zwane Mizugori, które przeprowadza się na wzór czcigodnego Izanagi, gdy wrócił z zaświatów. Trzeba całemu obmyć się w morzu, gdy nie ma do niego dostępu wystarczy lodowaty wodospad, rzeka bądź strumyk. Zaleca się wtedy śpiewać „harai tamae kiyome tamae rokkon shōjō”. (Jest to prośba do kami o oczyszczenie nieczystości z sześciu elementów, z których składa się człowiek – pięciu zmysłów i umysłu.)
Składniki: Dostęp do zimnej wody

Umka dla dusz i w sumie dla ludzi też

Medium:
Opis: Potrafisz wprowadzać się w trans i wpuszczać do swojego ciała boskie istoty. Dzięki czemu możesz głosić wolę kami bądź nawet yokai. Może się to odbywać na dwa sposoby. Pierwszy: Istoty boskie mogą przekazywać Ci swoją wolę i własnymi słowami przekazujesz ich wiadomość. Drugi: Mogą przemawiać osobiście poprzez Twoje usta.
Aby zostać medium trzeba nauczyć się wprowadzać w trans oraz przejść specjalny rytuał, bądź zostać wybranym przez kami. Nie mniej, w drugim przypadku, wykonanie rytuału polepsza zdolności medium. Technikami pomagajacymi osiągnąć trans są: post, treningi w zimnej wodzie (zwykle pod wodospadem, a czasami poprzez wylewanie na głowę dwudziestu czterech wiader wody w ciągu doby) oraz recytację świętych słów. Natomiast specjalny rytuał dzieli się na dwa etapy. Pierwszy: Oczyszczenie oraz prośba o wstawiennictwo do bóstw. Drugi: Nawiązanie kontaktu z kami, który zdecydował się zostać opiekunem medium.
Premia: Możliwość słyszenia i głoszenia woli boskich istot oraz wpuszczania ich do swego ciała
Wymagania: 20 Psychika, Specjalny rytuał


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Ajax


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Ajax



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/0)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/0Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/0)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-05-05, 11:51

Misogi - osobiście nie wiem co o tym myśleć. Głównie dlatego, że jest tu trochę pojęć z japońskiego folkloru, z którym nie jestem zaznajomiony np. Izanagi wracający z zaświatów (brzmi jak niezła zabawa tak w ogóle), ale generalnie trochę mnie też bawi, że ten rytuał to po prostu kąpiel i zalecane jest śpiewanie pod prysznicem. Poza tym zgubiłem się w nazewnictwie czy rytuał to w końcu Temizu, Mizugori czy Misogi. Ale poza tym mentlikiem myślę, że dosyć standardowy rytuał jak na realia fantastyki, więc poprę.

Medium - z początku wydawało mi się, że jest już coś takiego, ale potem do mnie dotarło, że jest umka na zwykłe widzenie Kami i Yokai, a nie zostawanie prorokiem. Generalnie fajna i również w tym wypadku jestem na tak.


*le Emerald Wallet: 13
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 14 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-05-07, 14:26

Niech będzie. Na maj mam już z Tanaką spokój. 2/3 szmaragdu.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/500Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/3906Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-06-01, 07:53

Umiejętność dla wszystkich
Hipermobilność
Opis: Od urodzenia Twoje stawy wyróżniały się znacznie większym zakresem ruchu niż normalnie. Obserwatorzy mogę odnieść wrażenie, że jesteś z gumy. Potrafisz na zawołanie np. wybić swój bark i przywrócić go na miejsce bez żadnego uszczerbku na zdrowiu. W walce wręcz założenie Tobie dźwigni jest praktycznie niemożliwe, a dzięki wrodzonej zdolności otwierają się przed Tobą zupełnie nowe możliwości niedostępne dla innych.
Premie: Twoje stawy są bardzo elastyczne co wiąże się z szeregiem korzyści.
Wymagania: Wrodzone lub nadane przez MG

Umiejętność dla shinigami
Wzmocnienie kido
Opis: Aby wyciągnąć pełen potencjał z demonicznej magii należy wyrecytować inkantację. W czasie walki często jednak nie ma na to czasu i shinigami zmuszeni są do użycia szybszej, lecz słabszej wersji zaklęcia. Ty nauczyłeś się wzmacniać kido inkantacją już po jego użyciu. Wygląda to tak, że możesz rzucić szybkie zaklęcie, a potem dopiero wypowiedzieć inkantację, po której zakończeniu kido osiąga pełną moc. Oczywiście trzeba spełnić warunki do rzucania szybkich zaklęć. Poza tym, można wzmacniać tylko te kido, których działanie trwa dostatecznie długo, aby zdążyć skończyć inkantację. Także zwykle będą to wszelkiego rodzaju bakudo ( o ile nie zostaną przełamane przed skończeniem wzmacniającej inkantacji).
Premia: Możliwość wzmacniania „szybkich” zaklęć po ich rzuceniu.
Wymagania: 40 Inteligencja, 50 Kontroli Reiatsu, Inteligencja oraz kontrola Reiatsu równa co najmniej poziomowi rzucanego zaklęcia


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 14 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-06-19, 20:16

Przyklepane.
Powrót do góry Go down
Chikaze


Chikaze


Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket496/510Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (496/510)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket6424/6942Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (6424/6942)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-07-31, 14:46

Niewiniątko
Opis: Postać roztacza wokół siebie aurę osoby, która nie skrzywdziłby nawet muchy. Czasem to przeszkadza ale na pewno pomaga zmniejszyć czujność osób wokół, a nawet jeśli coś się stanie - uniknąć części, albo całości konsekwencji za swoje czyny.
Premia: Wpływ na nastawienie NPC

Biznesmen
Opis: Masz smykałkę do interesów. Widzisz okazję tam, gdzie inni są ślepi, i znacznie łatwiej idzie Ci gromadzenie środków różnego rodzaju.
Premie: Ułatwienia MG przy przedsięwzięciach biznesowych.

Popularny
Opis: Twoja postać albo naturalnie jest w stanie wywołać sympatię u ludzi, albo konkretna grupa osób ją szczerze lubi.
Premie: Ułatwienia mg
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/500Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/3906Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-08-06, 10:19

Niewiniątko okey.

Biznesmen może być, chociaż bym bardziej to nazwał "Przedsiębiorczy" ale to kosmetyka.

Popularny, trochę podobne co szanowany. Kiedyś wstawiałem propozycję wady Nieprzyjazny, który tak naprawdę jest przeciwieństwem tej umki i wtedy Imperator ją odrzucił.

I ode mnie coś na sierpień, najpierw umki dla wszystkich profesji

Strateg
Opis: Masz bardzo dobrze rozwinięty zmysł strategiczny. Często potrafisz przewidzieć kolejne posunięcia przeciwnika. Twoje strategie mają większą szansę na sukces, a w razie niepowodzeń, porażki są mniej dotkliwe.
Wymagania: 10 inteligencja
Premia: Ułatwienia/Podpowiedzi MG

Czytanie z ust
Opis: Potrafisz czytać z ruchu warg. Przydatna umiejętność gdy szpiegujesz kogoś z dystansu, z którego nie mógłbyś nic usłyszeć bądź gdyby otoczenie utrudniało usłyszenie słów.
Premia: Czytanie z ruchu warg

I coś dla vizarda

Garganta
Opis: Tak bardzo zgłębiłeś moce hollowa, że potrafisz korzystać z jego kolejnej naturalnej umiejętności. Ustabilizowanie przejścia między światami jest jednak czasochłonne, więc mogą z tego korzystać tylko nieliczni vizardzi, którzy utrzymują maskę naprawdę długo.
Wymagania: Kontrola nad Innerem
Premia: Możliwość otwarcia Garganty


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 14 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-08-18, 13:43

Mam wątpliwości co do kilku proponowanych umiejętności.

Jak Tanaka zauważył Popularny można odnieść do Szanowanego. Biznesmen jeszcze ujdzie jako przeciwwaga dla Biedaka i kuzyn dla Bogacza.
Do Niewiniątka mam mieszane podejście, ale widzę, że zyskał aprobatę innych iowoiczyków. Także finalnie dwie propozycje Eksu przechodzą. EDIT: No jednak nie, bo przy dodawaniu Przedsiębiorczego zauważyłem Przeciętnego, którego efekty trochę nachodzą się z Niewiniątkiem.

Natomiast co do Tanaki, to Garganta jest ok, więc jest 1/3 szmaragdu. Strateg natomiast, cóż, wygląda jak powszechnie dostępny Mózg albo Spostrzegawczy quincy, także te dwie umiejętności straciłby na swojej unikalności.
Co do czytania z ust to nie wiem czy nie jest to już zbyt wyspecjalizowana umiejętność. Także poczekam czy kto jeszcze wyrazi swoją opinię na ten temat.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/500Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/3906Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-08-24, 13:38

Mózg jest dostępny tylko dla hollow (jakkolwiek to brzmi). Wydaje mi się to trochę niezasadne. Czemu akurat tylko ta rasa miałaby mieć możliwość stworzenia postaci geniusza? Mózg/geniusz powinno być dostępne dla wszystkich.

Co do czytania z ruchu warg. Fakt jest to wyspecjalizowana umiejętność, ale nie wydaje mi się, że bardziej niż te umiejętności, które mamy już w spisie. Ponadto żeby traktować to jako zdolność specjalną/indywidualną to jednak wydaje mi się że to nie ten kaliber.


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Ekkusu


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Ekkusu


Mistrz Gry : Demiurg Tsuna

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket60/60Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (60/60)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket5112/5112Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (5112/5112)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-08-24, 15:32

Mózg daje pustemu możliwość myślenia jak ludzka istota od początku, plus zawiera pojętnego. Acz zgadzam się, że w takim razie mózg nie powinien zawierać szybkiego uczenia się, bo od tego jest ogólnodostępny pojętny.
Powrót do góry Go down
Yuzuru Tanaka


Propozycje Umiejętności - Page 14 Mg10
Yuzuru Tanaka


Mistrz Gry : IMPERATOR

Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/500Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/500)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket0/3906Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (0/3906)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-08-25, 10:27

Zaproponuje jeszcze jedną umkę dla wszystkich w dwóch wariantach bo nie jestem pewien, która lepsza.

Rezonans z mocą
Opis: W pewnych sytuacjach potrafisz perfekcyjnie dostroić się ze swoją własną mocą. Doprowadza to do jej rezonansu w wyniku czego jest silniejsza.
Wymagania: Bardzo dobra kontrola/więź nad/z mocą, ewentualnie mocno kryzysowa sytuacja, 40 Psychika
Premia: Twoja moc zapewnia Ci dodatkowe 5% sumy bazowych statystyk bonusu do wybranych przez MG statystyk. (Ewentualnie można wykluczyć tutaj ostateczne formy bankai itd)

Silniejsza moc:
Opis: Perfekcyjnie opanowałeś swoją ostateczną moc (bankai, trzecia forma kami itp). Dzięki temu jej poprzednia forma (shikai, druga forma kami itp) jest silniejsza.
Wymagania: Opanowanie ostatecznej mocy dla danej rasy.
Premia: Twoja moc "drugiego poziomu" zapewnia Ci dodatkowe 5% sumy bazowych statystyk bonusu do wybranych przez MG statystyk.

Przypominam jeszcze o czytaniu z warg, żeby nie umknęło ;p


221/270 PZ
2271/2484 PR
Kryształ 6/10
Powrót do góry Go down
Imperator Kuchiki


Propozycje Umiejętności - Page 14 Admin10
Imperator Kuchiki



Karta Postaci
Punkty Życia:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)
Punkty Reiatsu:
Propozycje Umiejętności - Page 14 Pbucket9000/9000Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty_bar_bleue  (9000/9000)

Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty2021-09-04, 18:22

Drugi wariant bardziej mi się podoba, także go dodam za 1/3 szmaragdu za sierpień.

Co do mózgu może zamienić to, że jego posiadacz (jakkolwiek to brzmi) szybciej może wykształcić nowe moce pustego, zamiast dublującej się z pojętnością sprawniejszej nauki wszystkich umiejętności w spisach?
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty
PisanieTemat: Re: Propozycje Umiejętności   Propozycje Umiejętności - Page 14 Empty

Powrót do góry Go down
 
Propozycje Umiejętności
Powrót do góry 
Strona 14 z 17Idź do strony : Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Next
 Similar topics
-
» Propozycje 1
» Propozycje umiejętności stare
» Propozycje umiejętności (stare2)
» Propozycje Wad
» Unikatowe umiejętności

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Ogólne :: Propozycje i Pytania-
Skocz do:  
Create a forum on Forumotion | ©phpBB | Free forum support | Kontakt z | Zgłaszanie nadużyć | Najnowsze dyskusje