| Propozycje Umiejętności | |
|
+16Yuzuru Tanaka Tamura Yasha (Ramiz) Aoto Vespaux Ajax Ekkusu Chikaze Venator Haruaki Izdurbal Tenshi Imperator Kuchiki CZaras 渡邊綱 Shadow Kamys Roten Yaiba 20 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12865/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-09-27, 21:34 | |
| Ja jestem za opcją bez %. Skoro budzą takie emocje to wywalić je i tyla | |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-09-27, 23:17 | |
| - Shadow napisał:
2. Dlaczego w formie przerobionej miałby nie mieć tego Hollow? (sam zastanawiałem się nad wyłączeniem tam gdzie nie ma cyklu dnia i nocy, ale w pierwotnym przypadku) Bo tak. Bo nie kazdy skill musi byc ogolnodostepny. Bo mozna dorobic do tego dowolna ideologie, jesli ktos potrzebuje. Albo niech sobie holek wychoduje cos takiego jako wlasciwosc swa. - Shadow napisał:
3. Nowa propozycja: Zostawcie +25/-25, Szczerze mowiac, to wiecej, jak +10 bym nie dawal. Tsuna | |
|
| |
Shadow
Mistrz Gry : Kamys
Karta Postaci Punkty Życia: (8/60) Punkty Reiatsu: (25/42)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-09-28, 00:09 | |
| Nie do końca rozumiem Tsuna, serio argumentem jest "bo tak"? Jakim problemem jest danie tej umiejętności wszystkim skoro alternatywą jest: wszyscy poza hollowem, a hollow niech wymyśli sobie taką umiejętność. Kopiuję i wklejam to samo tylko nazywam nieco inaczej. Efekt identyczny, a jedynie marnuje czas mg i gracza. Wybacz, ale nie potrafię pojąć celowości tego zabiegu.
Może w takim razie dajmy to tylko ludziom i po sprawie? W końcu jako jedyni mają faktyczny organizm, który może reagować na takie zmiany. A cała reszta niech ma to jako, zanpaki, właściwości, błogosławieństwa, lalki. Powiedziałbym jeszcze fullbring, ale wtedy zostawiam tylko łuczników, więc już niech zostanie taka propozycja...
@Czaras srsly? | |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-09-28, 15:36 | |
| Nie ja to tworzylem, to mnie nie pytaj, co poeta mial na mysli. Mnie akurat brak powodu nie przeszkadza, ale jesli potrzebujesz, to prosze, moze taki - wszystko inne natywnie wystepuje w srodowisku, w ktorym dobowe zmiany oswietlenia wystepuja, a holek nie. Moze siedziec sobie na swej mrocznej pustyni, a nawet jak mu przyjdzie ochota na spacery, moze wybrac sobie pore. Za jasno? To wpadne pozniej, jak mnie po oczach razic nie bedzie. Reszta takiego wyboru nie ma.
Tsuna | |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-15, 12:55 | |
| - Cytat :
- Pustelnik
Opis: Prawdziwym przekleństwem Pustych jest głód, który trapi ich przez wieczność, a którego nie da się do końca zaspokoić. Są, jednak Hollow, którzy radzą sobie z nim lepiej, niż inni. Osłabienie z powodu braku pokarmu dopada ich później, a i ogólnie są w stanie znacznie dłużej wytrzymać bez zjedzenia czegoś wysoko kalorycznego. Premie: Może wytrzymać bez spożywania duszy 2x dłużej. Wymagania: Wrodzone, Psychika: 8. Sadze, ze przydaloby sie nazwac to inaczej. Wedle slownikow, pustelnik to osoba zyjaca w odosobnieniu, stroniaca od ludzi. Ten opis nie ma z tym nic wspolnego. Tsuna | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-15, 12:59 | |
| | |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-15, 13:16 | |
| Postnik, albo inny asceta.
Tsuna | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-15, 19:54 | |
| Niech więc będzie ten asceta.
Przy okazji proponowałbym usunięcie podstaw samoobrony, bo równie dobrze umiejętność walki wręcz można by zawrzeć w biegłości. W sumie nie przekonuje mnie też walka wręcz, bo chociaż ludzie biorą to od czasu do czasu to dotąd nie widziałem za bardzo żeby jakoś używali wybranego stylu w walce. | |
|
| |
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12865/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-15, 21:49 | |
| Ja natomiast bym obie umki zachował. Podstawy samoobrony to nie to co biegłość. Biegłość dałbym komuś kto zna karatę, a podstawy samoobrony typowi co skończył krótki i zna jakieś tam elementarne rzeczy. Natomiast walka wręcz jest spoko, bo daje różnorodność. Ją też podzieliłbym na poziomie jak biegłości i wsio. | |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-15, 22:14 | |
| Nie widzialem, zeby komukolwiek to podstawy sie do czemus przydaly w grze. Biednie to zreszta brzmi. Ot, dostajesz pol procent wieksze szanse, ze przypomnisz sobie, iz miales uciekac przy spotkaniu z lotrami. Z ktorej strony bys nie patrzyl, to blicz jest swiatem, gdzie okladaja sie wszelakiego rodzaju bronia, wiec na brak roznorodnosci nie mozna narzekac.
Tsuna | |
|
| |
Haruaki
Mistrz Gry : Brak
Karta Postaci Punkty Życia: (110/110) Punkty Reiatsu: (110/110)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-17, 18:06 | |
| Kyosuke... Sam mi dałeś "podstawy samoobrony", więc co ze mną? :C | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-29, 21:55 | |
| Wypchnięcie Duszy [Bounto] Opis: Zarówno dla zasady, jak i z powodu konsekwencji za tym idących Bounto nie pożerają dusz żywych ludzi. Ty jednak opracowałeś sposób na ominięcie tego faktu. Opanowałeś technikę wypychania duszy z żywego ciała. Oczywiście po tym ciało umiera, a Bounto odchodzi z kilkoma zmarszczkami mniej. Owa sztuka nie jest łatwa, ponieważ ciężko o praktykę. No i nie zadziała na silniejszych przeciwników, ani tych, którzy już są duszami (no przecież!). Wymagania: 15 Psychiki, 25 K. Reiatsu, trening
Taka tam umka dla (cytując Vespauxa) "Wciągaczy". *le Emerald Wallet: 10 | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-29, 22:02 | |
| Znaczy wiesz wypchnięcie duszy z ciała nie zmienia faktu, że dalej jest łańcuch losu czy jak oni tam to nazywali, który jest nieprzerwany. Na dodatek to nie była zdolność co specjalne przedmioty: Odznaka zastępczego shinigami, rękawica, laska czy cukierki dusz. No i jeszcze pozostaje pytanie czy zwykły człowiek bez energii rei może zostać wypchnięty z ciała. | |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-29, 22:14 | |
| Szczerze mowiac nie prosciej czlowieka najpierw zastrzelic, jak chcesz miec ducha? Poza tym jestem przeciw omijaniu ciezkich kar w banalny sposob. Chcesz byc menda, ktora zabija - ponosisz konsekwencje.
Tsuna | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-29, 22:17 | |
| Mam na myśli efekt podobny do tych cukierków i innych rękawiczek. Łańcuch pozostaje - fakt, ale co z tego skoro jest fragmentem duszy, która i tak najpewniej będzie zaraz wchłonięta? I owszem człowiek bez Reiatsu mógłby zostać wypchnięty z ciała. Nie wypychasz Reiatsu tylko duszę, a każdy człowiek ją ma. Nawet w Bleachu słowo 'bezduszny' jest tylko przenośnią.
[EDIT] No dobra, tylko strzelając przyciągasz uwagę przechodniów, którzy najpewniej zadzwoniliby po służby porządkowe i nawet jeśli Bounto by im umknął to przecież zła sława pozostaje. Ta umiejętność to dyskretny sposób, a poza tym może się również sprawdzić w walce z innymi ludźmi, posiadających świadomość duchową i jakąś tam zdolność (Fullbring/Łuk Quincy). *le Emerald Wallet: 10 | |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-10-30, 16:01 | |
| No i wlasnie o to chodzi. Albo placisz zla slawa, albo zmarszczkami.
Tsuna | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2018-11-03, 17:38 | |
| Umiejętność mi się podoba. Zwiększyłbym odrobinę wymagania, a mechanicznie oparłbym o reiatsu, że nie można wypychać silniejszych od siebie istot i nawet jeśli, to czym więcej energii miałaby taka dusza to więcej PR pożerałoby jej wypchnięcie. | |
|
| |
Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-02-02, 09:57 | |
| Przenikliwość Opis: Słabe dusze, zgodnie z popularnymi wierzeniami, są w stanie przechodzić przez materię jakby nie istniały. Już jednak niewielka ilość ponadprzeciętnej energii duchowej powoduje, że tracą tą zdolność. Przy odpowiedniej manipulacji swoim duchowym ciałem można jednak ponownie osiągnąć ten efekt, jednak nie jest to łatwe. Można pokonać tylko jedną ścianę przeciętnego bloku mieszkalnego naraz przy chwili koncentracji, po czym trzeba poczekać chwilę. Jakiekolwiek pole czy zabezpieczenie duchowe uniemożliwia wykorzystanie tej mocy, podobnie jak bliskie sąsiedztwo istot o podobnej (Bądź większej) mocy co użytkownik. Ponadto działa to tylko na materię fizyczną. Wymagania: 15 psychiki, 35 kontroli reiatsu. | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-02-02, 15:23 | |
| Bardzo fajna i ciekawa umiejętność. Dostępna byłaby tylko dla istot duchowych (Dusze, Hollow itp.) czy Quincy i inne tam ludy Ziemi będą mogły się jej nauczyć? *le Emerald Wallet: 10 | |
|
| |
Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-02-02, 20:34 | |
| Tylko dla dusz w założeniu. Jestem otwarty na dyskusję. | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-02-03, 13:44 | |
| Podoba mi się to. Dodaję. | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-06-05, 20:10 | |
| Utalentowany Wzmacniacz [Wszyscy] Opis: Jednym z podstawowych sposobów wykorzystywania dobrodziejstw Reiatsu, jest wzmacnianie własnych zdolności fizycznych i niemalże każda istota zdolna tą energią manipulować to potrafi. Niektórzy poprzez nieustanną praktykę oraz ciężki trening potrafią wykorzystać swoją moc w znacznie bardziej ekonomiczny sposób, dzięki temu zużywa mniej w zamian za więcej. Premia: Wzmacnianie Reiatsu traktowane jest jakby było o połowę większe Wymagania: 35 Kontroli Reiatsu, Długi Trening *le Emerald Wallet: 10 | |
|
| |
渡邊綱
Mistrz Gry : Fairy
Karta Postaci Punkty Życia: (4096/4096) Punkty Reiatsu: (83037/262144)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-06-06, 13:05 | |
| Mnie sie nie podoba. Zwlaszcza, ze ja ograniczam graczom mozliwosci boostow, zeby nie bylo absurdalnych sytuacji, iz ktos jest lamaga, a dzieki reiatsu zostaje bogiem. Poza tym polowa mocno sie skaluje. Z 2 niby masz 3, ale z 200 - 300. Jesli dyktator Ci to klepnie, to pomysl nad ciekawsza nazwa. Wzmacniacz brzmi kiepsko.
Tsuna | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-06-06, 15:59 | |
| Mnie też się nie podoba. Myślę, że obecna mechanika forum i tak daje spore bonusy z tytułu doładowania statystyk reiatsu. Może gdyby przerobić to na lekkie podniesienie progu bezpiecznego doładowania statystyki bez ryzyka przeciążenia, ale z podobnej mechaniki i tak korzystam tylko ja i Tsuna, a nie ogół forum. | |
|
| |
Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-08-15, 10:05 | |
| Mordercze spojrzenie Opis: Już sam sposób w jaki potrafisz patrzeć na innych wywołuje u innych respekt bądź strach, przez co mogą łatwiej się podporządkować Twojej woli, bądź zastanowią się dwa razy zanim wejdą Ci w drogę Premie: Ułatwienia przy interakcji z postaciami jeżeli postać się zdecyduje zachowywać groźnie Wymagania: 13 psychiki | |
|
| |
CZaras
Mistrz Gry : Don Imperatore
Karta Postaci Punkty Życia: (1044/1044) Punkty Reiatsu: (12865/12865)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-08-15, 11:57 | |
| W sumie czemu nie? Ja bym dodał, że działa takie coś tylko na istoty o sporo słabszej psychice od użytkownika umiejętności, a także podwyższył wymagania co do psychy na 20 minimum | |
|
| |
Chikaze
Mistrz Gry : Kuchiki Kyosuke
Karta Postaci Punkty Życia: (496/510) Punkty Reiatsu: (6424/6942)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-08-15, 12:10 | |
| Tylko że psychika już tak działa, że możesz kogoś zastraszyć swoimi słowami, gestami, wzrokiem etc. (przynajmniej działało w mojej sesji) Więc to po prostu działałoby to podobnie na zasadzie kanciarza/kłamcy, który również daje bonus do oszukiwania (Który ten z psychiki). | |
|
| |
Ajax
Karta Postaci Punkty Życia: (0/0) Punkty Reiatsu: (0/0)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-08-15, 14:29 | |
| Mordercze spojrzenie... Jako taki bonusik, myślę że byłaby to fajna umiejętność... nawet znam kogoś, kto próbuje to robić, bez takiej zdolności (-_-) Nie sądzę jednak, że potrzeba zwiększać wymagań od Psychiki, a także określanie, że działa tylko na słabsze istoty. Moim zdaniem, gdyby spotkały się dwie postacie z Psychiką równą 13 i obie próbowały się nawzajem nastraszyć to wygrałby posiadacz wyżej wymienionej umiejętności. Jak dla mnie można by ją dodać choćby teraz. *le Emerald Wallet: 10 | |
|
| |
Imperator Kuchiki
Karta Postaci Punkty Życia: (9000/9000) Punkty Reiatsu: (9000/9000)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-08-18, 15:37 | |
| | |
|
| |
Aoto 6 oficer VII dywizji
Mistrz Gry : Imperator
Karta Postaci Punkty Życia: (46/370) Punkty Reiatsu: (1847/6190)
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności 2019-09-02, 21:20 | |
| W sumie ostatnio się zastanawiałem, bo w walce wręcz są różne sztuki walki do wyboru. I tak pomyślałem, że można by zrobić style szermierki czy tam styl walki bronią. Wiem, że jest biegłość w poszczególnym typie broni, ale można biegle używać miecza jednak dalej nie znasz stylu walki który pozwoli Ci na dodatkowe manewry itp. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Propozycje Umiejętności | |
| |
|
| |
| Propozycje Umiejętności | |
|